Even snel bijgelezen. Banner en echo foto's weer geplaatst Vandaag de 12 weken gehaald. Woensdag naar de vl om het hartje te gaan beluisteren en dan nu naar mijn visite, want mijn mannetje is jarig
@Josien: o wat gaaf zeg! Lijkt me echt super bijzonder!! @miranda: gefeliciteerd met je 12 weken @sannehai: veel plezier met je echo morgen @gandor: gefeliciteerd met het halen van de 12 weken @bubbeltjes: net als eergisteren had ik het daarstraks ook maar of dat nu van de darmen is of van de baby. Ik ga nog maar nergens vanuit. Het gaat echt snel. Volgens mij heeft aan het eind van de week iedereen (behalve de paar novemberdames ) de 12 weken gehaald toch? En volgende week die dames ook. Wat leuk zeg.
Ik heb aankomende woensdag mijn 12 weken bereikt. Mijn banner klopt niet helemaal dus. Ben 1 dag verder haha. Hier voel ik ook af en toe al wat schopjes heb ik het idee hoor. Maar volgens de vk kon dit ook wel omdat ik net 1 jaar geleden bevallen ben en mijn buikspieren nog niet de oude zijn, je voelt het hierdoor beter. En ook omdat dit het mijn derde is, dus je weet wat je moet voelen. Ik voel het niet iedere dag. Maar dat is ook nog normaal rond deze periode.
Hee meiden, Ben weer terug van een weekendje Maastricht Heerlijk ontspannen. Vandaag nog een dagje niks doen en morgen weer aan het werk.
@ meiden die de twaalf weken hebben gehaald. Gefeliciteerd! @Josien: jij gaat een 3d a 4d echo maken toch? Zeiden ze nog bij jou of het mooi zou worden of niet denk namelijk dat we op hetzelfde gewicht zitten ongeveer. @ babyvoelen: ik voel hem of haar nu ruim een week. Vooral als ik voorovergebogen zit voel ik de baby schoppen (niet heftig natuurlijk, maar dat komt wel) ze zeggen als het niet je eerste kindje is dat je hem eerder voelt omdat je weet hoe het voelt. Denk dat het bij mij ook het geval is. En hetzelfde als mamavanjordy ik ben nog geen half jaar geleden bevallen dus mn spiertjes zijn ook nog slap. Ik vind de tijd wel snel gaan. Vinden jullie ook niet? Gekkehuis ik weet nog goed hoe we allemaal onze positieve test met trots toonden hier hahaha. En kijk ons nu. Kleine meisjes worden groot he hahaha
Mensen die nog geen babykamer hebben moeten eens in de folder van babypark kijken... staan echt hele mooie in. www.babypark.nl
Ik vind het nu ook wel snel gaan. De eerste weken niet maar dan zit je nog echt in die onzekerheid. En vooral met dat mooie weer is het helemaal genieten.
@miranda en Gandor: gefeliciteerd met de 12 weken! Hier is het morgen zo ver @sannehai: fijn dat je morgen de echo hebt, want kan me voorstellen dat je gek wordt van het lange wachten! Hier vanmiddag naar de baby-dump in eindhoven geweest.. pff de babydump was nét open en je kon al over de koppen lopen, echt een gekkenhuis.. we hebben onze kinderwagen die we hadden besteld toch maar weer ingeruild voor een andere haha, wij weten ook elke keer niet wat we willen we hebben nu in ieder geval de maxi cosi, de kamer, de kinderwagen, matrasje, schommelstoel, box, en alle andere grote zaken al besteld.. @ iedereen: wanneer laten jullie alle spulletjes komen? kinderkamer, etc?? Ik wou het persé rond de 22 weken hebben, mijn moeder verklaart me voor gek, maar ik heb het liever alvast staan, zodat ik ook alles al in kan ruimen, en het kamertje compleet kan maken.. ik ben wat dat betreft een controlfreak verder lekker buiten gezeten met familie, en net lekker naar de Mac geweest.. de zolder is gelukkig een heel stuk af, en nu moet een oom van mij de schotten maken om dingen achter te zetten, alleen die is niet zo vlug, dus ik moet leren geduld te hebben,. want als het aan mij ligt was het liever gister dan vandaag af hahaha'
@baby voelen; vanochtend lag ik op bed en had mn handen op mn buik en voelde toen wel iets...Of dat nou de baby was geen idee.. Vandaag zijn we bij Babydump in Sleeuwijk geweest, gaan we nooit meer heen pff wat een zooitje daar.. Daarna naar de Burgerhout in Sliedrecht en dat was een super zaak!Heel aardig personeel en de zaak was mooi ruim opgesteld. Als we 9 mei weten wat t wordt gaan we daar de kinderwagen ed bestellen..
Hoi Cindy, ik heb het niet gevraagd, maar hier op de site begrepen dat het nogal wisselvallig is. Het ligt ook aan de apparatuur die ze hebben en hoe je placenta ligt. Ik vind het heel bijzonder om ons kindje in 3D/4D te kunnen zien. We hebben we bewust gekozen voor een echo met pas 26 weken, omdat het kindje dan al flink is en het vetrandje waarschijnlijk al wat minder is geworden. Misschien ligt het er trouwens ook aan waar je als je vrouw je vet opslaat. Ik heb een vriendin die net zo zwaar is als ik, maar waar ik op het gezicht twee keer in zou passen. Haar gewicht zit echt op haar heupen en haar buik, terwijl ik gewoon overal dik ben . Dat is op zich wel prettig omdat ik dus niet echt een enorm dikke vetlaag op mijn buik heb (al zou je dat gezien mijn buikfoto's niet zeggen ). @Daantje, onze kinderkamer en de spulletjes worden waarschijnlijk in week 23 geleverd. Dan ben ik dus ook 23 weken zwanger. Ik vind het ook fijn om alles op tijd in huis te hebben. Dus eigenlijk net zo'n control freak ... Oh ja, ik las ook ergens dat er in de meubeltjes vaak nog een beetje een chemisch luchtje hangt als het net uit de fabriek komt. Ik vind het zelf wel een prettig idee als dat er een beetje uit is. @Miranda26, gefeliciteerd! Wauw... 16 weken vandaag. Eigenlijk gaat het best wel snel allemaal. Al kan ik bijna niet wachten tot het eind september/begin oktober is ! Zeker nu vandaag ook mijn medemodje is bevallen van een dochter. Liefs, Josien
Daantje: hihi, ik wilde hier bij de eerste toen ook alles vroeg klaar hebben hoor. Ik had bij 8 weken de babykamer al uitgezocht. Was een showroom model, dus de helft ging eraf en we waren er helemaal verliefd op. Wel afgesproken dat we het pas later gingen halen. Na de goede echo dus. Was toen een week of 12, heb hem iets later gehaald, maar zo geweldig om je kamertje al te zien staan. Kleertjes ben ik pas een tijdje later gaan wassen enzo. Welke kinderwagen heb je nu dan?
heey meid, haha dus ik ben niet de enige die vlug alles wil hebben ik had eerst een x-adventure quick silver uitgezocht want ik wou niet veel uitgeven voor een kinderwagen, maar mocht van mijn ouders een duurdere uitzoeken, en kon ik de Stokke xplory creme toen niet laten staan.. als ik hem zelf moest betalen had ik het zeker gelaten, want vind hem echt steenduur, maar hij is zo fijn en heeft zulke goede recencies en zit veel hoger dan andere kinderwagens, dus hebben we die gekozen Mijn ouders zitten nu in de straat lekker te baqbequen enzo, samen met oa Sonja haha @ Moor: jij had toch ook de Stokke gekozen? @ Josien; wauw 16 weken alweer.. jij bent de eerste die al bijna de 20 weken echo heeft.. wat gaat dat snel!! leuk dat je mede modje vandaag is bevallen!
p.s ; de banners van zwangerschapspagina lopen allemaal een dagje achter mamavanjordy, dus je moet gewoon ipv de uitgerekende datum 28 oktober, 27 oktober van maken ik had trouwens ook gereageerd op het topic : ervaringen bij kijknou.. weet niet of je het al gezien had ben je trouwens ook zo zenuwachtig voor de combitest van donderdag??
wat veel vandaag op de 12 weken grens zeg! al 4 of 5 dacht ik te lezen! wij zijn naar de baby-dump hellendoorn geweest, kamer miami gaat t worden en toch geen easywalker sky, maar de x adventure researcher. (driewieler)we gaan donderdag waarschijnlijk bestellen en laten de meubeltjes komen als de babykamer behangen is. de kinderwagen nemen we wel meteen mee. kan mijn mannetje vast oefenen met in elkaar zetten enzo. de gardo in amersfoort viel tegen zeg! alles op elkaar gepropt en veel te weinig personeel dat kon helpen!
He Daantje: Ben ook wel wat zenuwachtig voor de combitest van donderdag ja. Hoewel ik aan de andere kant zoiets heb van het is al 2 keer helemaal goed gegaan en we hebben 2 gezonde kids dus waarom zou er nu iets zijn. Maar je weet nooit. Nu is mijn schoonmoeder ook nog ziek, en die zou donderdag met mij mee gaan. Dus ik hoop maar dat ze beter is. Beide kindjes van mij zijn ook ziek of nog niet lekker. Veel wassen hier dus. Diarree, overgeven en koorts. Heerst nu hoorde ik. Gezellig barbequen. Gaaf zeg dat je van je ouders een duurdere kinderwagen mocht. Als ik eerlijk ben is het niet mijn smaak, vind hem te hoog en te modern haha. Maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben he hihi. Ach als jij er blij mee bent is het voornaamste. Jullie kindje ligt er straks in. Waar woon jij eigenlijk in Helmond? Vlakbij je ouders? PB me anders maar. Oja, zwangerschapscursus is nu verzet naar juni en krijg nog een bevestiging. Dus als het goed is zitten we nu gezelli bij elkaar. Hoop dat we een leuk groep treffen.
Oja van kijk nou heb ik gelezen. Denk dat we de pretecho ook laten doen daar. Maar was benieuwd naar nog meer ervaringen vandaar. Heb met 18 weken die echo bij de fontys en ga vragen of ze daar het geslacht ook kunnen zien. Denk dat ik dan later de pretecho plan rond een week of 24 a 25.
hey meid, ja de Stokke moet echt je smaak zijn.. of je vind hem geweldig, of je vind het helemaal niks.. mijn vriend vind het een bureaustoel op wielen hahaha maar leuk dat we dan bij elkaar in de groep zitten vind het ook een hele fijne datum om te beginnen! vervelend dat ze allemaal ziek zijn bij jullie het heerst inderdaad weer hoor ik overal.. Maar ik woon in de muziekwijk, dus vlakbij Sonja wel.. het is zeg maar bij het total tankstation iets verderop erin.. ( moeilijk uit te leggen haha) maar ik ben ook zenuwachtig voor de combitest. ofja, voor de uitslag.. ik zei straks nog tegen ons mam : vanaf nu ben ik nooit meer zorgeloos volgens mij.. voor je zwanger was wou je graag zwanger zijn en dan denk je : '' eindelijk genieten'' en nu je zwanger bent maak je je overal druk om of het kindje wel gezond is, etc.etc.. en nu denk je '' pff als het kindje geboren is dan maak ik me niet meer zo druk'' maar dan maak je je wel weer om andere dingen druk, zoals groeit hij/zij wel goed, drinkt het kindje wel goed, etc.etc.. hoort er denk ik ook een beetje bij, al ben ik altijd wel een controlfreak zoals ik al eerder zei en maak ik me om een muggescheet druk als het iets is waar ik veel om geef haha, sommige dingen moet ik echt leren van me af te zetten.. hebben meerdere dames dit? dat ze zich voortdurend afvragen of de baby wel gezond is enzo? of ben ik echt raar haha
He Daan, Ja ik herken dat wel hoor dat onzekere. Nu heb ik het niet meer zo omdat je natuurlijk alles al een keer hebt meegemaakt. Maar nog heb ik soms dat ik denk ojee, wat nu? Maar toen Jordy geboren werd begon ik bijv. met bv geven. Hij viel veel af (de max van 10 %), spuugde heel veel, had tepelkloven enz. Ik ging toen heel erg aan mezelf twijfelen en aan de bv. "Gelukkig" bleek er achteraf een oorzaak voor dat vele spugen en afvallen te zijn want hij had reflux. Maar jeetje wat was ik toen onzeker. Nu nog wel ooit. Maar nu heb ik al een beerg van een ervaring in mijn rugzak. Dus denk nu ook eerder van oja, dat ging toen zo of daar was toen dit voor. Maar toch blijven er onzekere momenten. Zal je hele leven wel blijven denk ik als je kids hebt.