Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey Daantje,
    Wij gingen in eerste instantie ook voor de Stokke Xplory. Alleen vond ik die met in en uitklappen toch lastig en vrij zwaar. Nu we de Joolz hebben geprobeerd, ben ik helemaal verliefd ;)
    Wij gaan dus voor de Joolz, de rode!

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hai meiden,

ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen. Maar ik zag iets over kinderwagens langs komen. Toevallig hebben wij onze wagen vandaag opgehaald, de Quinny et Buzz 3 in het zwart, ik had deze al heel vroeg besteld. Ben er super blij mee en is zo handig en wendbaar.

Fijne avond nog!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heey meiden

Hier erg druk

Lees wat over babykamers en kinderwagen
    Bij de blokker hebben ze nu ook een bruine 4 wieler staan en stevig voor 169 euro.

Ik ga lekker hangen op de bank en lees morgen alles wel terug

4. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Hi dames,

Het is nu laatste paasdag, maar hopelijk hebben jullie er ook van genoten!

We zijn bij Baby-Dump geweest in Roelofarendsveen.
    Wat een drukte daar, maar we zijn wel erin geslaagd om wat te kopen en bestellen.
    We hebben leuke combi kinderwagen, box en nog wat van Nijntje spullen besteld :D
    Ook hebben we leuke rompertje gekocht : born 2009 in beige kleur met bruine letters.
    Ja, neutraal kleur gekozen. Maar zodra we geslacht weten kopen we nog wel andere kleuren bij 8)

We zijn nog niet begonnen met behangen afhalen etc. Maar ik hoop dat het wel snel gebeurt!
    Want mijn partner is nl niet klusser! :( Ik ben juist meer creatief en hou juist wel van dingen maken etc. Heb ook wat ideetjes voor de babykamer ;)

Nog fijne paasavond gewenst en morgen is het weer werkdag!
    Heb er eerlijk gezegd geen zin in, maar ja t moet maar.

Heel veel liefs Jo

P.S. voor diegene nog niet wisten, er is oktober mama's 2009 hyves!
    Neem er ook kijkje en wordt ook lid van: http://okt09mamas.hyves.nl

Het zou leuk vinden als je ook lid ben van deze hyves, hoewel je er niet zoveel hoeft te vertellen. Want hier zitten we ook wel goed, maar als deze site er tijdelijk uit zit.
    Dan kunnen we toch verder kletsen op de hyves. Ookal is er niet veel nieuws daar, omdat we op deze forum toch zitten. Maar jullie zijn allemaal van hartelijk WELKOM!!! :thumup:

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@moor eindelijk iemand die ook voor de Joolz gaat!dacht al dat ik de enigste was!
    Wij gaan voor zwart of roze... nog even afwachten!

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden, hier ook vandaag 12 weken!! :)
    Ik heb de angelsound jumper geleend van mijn schoonzus, maar hoorde nog helemaal niets :(
    Ik hoef me toch niet druk te maken hè? Mijn buik is nu wel helemaal beurs van het zoeken met dat ding. we hebben gelukkig al 2 echo's gehad, en met 10 weken het hartje gehoord, dus ik denk dat het wel goed zit, maar had zo gehoopt wat te horen. woensdag gelukkig de termijnecho.
    Wij hebben ook al een hele gave kinderwagen gekocht bij babymax in veenendaal, echt een hele mooie geordende zaak. we hebben een bugaboo besteld, lekker klein en licht. Een heel gaaf design, dat e speciaal hadden laten ontwerpen, en idd in andere zaken zagen we hem niet staan, dus da's mooi! verder nog niet echt een kamertje gevonden, wel ideeen en kleur enzo opgedaan. mss dat we het mijn broer laten maken, die is interieurbouwer.

succes iedereen met de echo's komende week, en natuurlijk de felicitaties voor degenen die ook de 12 weken gehaald hebben! Toch een heel fijn gevoel :)

7. Maia

Maia Niet meer actief

@ellen: Gardo in Velsen vond ik ook geen fijne winkel. Wij zijn geslaagd bij Baby-Dump in Roelofsarendsveen!

@kamertje laten komen: wij laten het kamertje komen als ik 26 weken zwanger ben. Vind dat een mooie tijd.

@Jo: ik denk niet dat de site er nu nog uit gaat hoor ;) Ik ben er inmiddels wel aan gewend :) En we gaan weer supersnel met het aantal pagina's.

Nou mijn bezoek is inmiddels weg, manlief ligt een beetje dromerig op de bank met een wijntje. Was wel gezellig vanavond. Morgenochtend kan ik heerlijk een beetje uitslapen en daarna weer aan de studie! Fijne avond allemaal.

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@babydream, nu ben je niet meer de enige! :) Hier wordt het waarschijnlijk een rode. Kan voor zowel een meiske als een knulletje!

@de rest, hier is het bedtijd, ben weer zo moe... ik kan niet wachten tot dat over is! Vanavond ook de hele tijd een beetje getrek in mijn buik. Bah :(

Fijne avond allemaal!!

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.
    Slaap lekker allemaal!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal!

@ iedereen die een echo heeft vandaag veel plezier! Ik hoop dat jullie mooie plaatjes mee krijgen.

@baby kamer: wij laten hem begin jullie komen, de levertijd is ongeveer 8wkn, ik ben dan 21wkn. Ik wil heb ook vroeg hebben. Ik heb nu geen plaats om mn spulletjes die ik nu gekocht heb op te bergen.

@ kinderwagen: wij gaan voor de maxicosi mura 4. Deze is goed klein in te klappen en heel stabiel. Wij hebben een rottweiler met ADHD en die wil nog wel eens zo weg springen en ik wil dan niet dat de wagen mee gaat :)

Verder hebben wij eigenlijk alle grote dingen al gekocht en ik heb nu dit weekend bij mn ouders nog wat dingen gevonden die zij van mn nicht gekregen had. Een heel leuk wippertje van babybjorn.

Op de kleertjes na zijn wij echt al een heel end klaar :)

11. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Werkse weer na de heerlijke vrije dagen....ik ben echt helemaal in mini-stemming door gisteren. Bij een aantal babyzaken geweest en ook een kinderwagen besteld :).

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Iedereen een fijne (werk)dag.
    Tot vanavond! :)

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij gaan vandaag weer naar huis! Lekker in mn eigen bedje liggen!!

14. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen :)

14 april
    Josien: 16-weken controle vk
    sannehai: 1e echo
    Cindy1981: 12 weken echo
    Elsken: 12 weken echo (2e echo)
    Gusam: afspraak gyn
    Roos89: 12 weken echo

15. Maia

Maia Niet meer actief

nou hier niet geslapen, het was bloedheet vannacht. Manlief ook niet geslapen dus we hebben elkaar gezellig steeds wakker zitten houden. Sliep ik bijna ging hij weer even z'n bed uit en andersom :) Schoot lekker op.

Naja, vandaag staat een studiedagje in de planning. Moet ook gebeuren.

@dames met echo: veel plezier vandaag :)

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dames met een echo vandaag heel veel plezier gewenst!!

ik ben vandaag 12 weken, jeeeeeeujjjj :D
    ik moet dadelijk naar de verpleegkundige van het ziekenhuis en ik kan haar werkelijk waar niet uitstaan.. blehh
    vorige keer begon ze alleen maar : wat zie jij eruit, kunnen ze niks aan je gezicht doen? ( omdat ik nu erg onder de puisten sta vanwege de zwangerschap) ik dacht okeé, ik weet ook wel dat ik er niet uit zie, maar om dat nou zo te roepen! en dat ik dadelijk zo dik wordt dat ik niet meer door een deur pas :(

en nog meer van die dingen.. zelfs m'n vriend moest zich inhouden terwijl die normaal de rust zelve is.. dus ben benieuwd wat voor commentaar ze dadelijk heeft..

ook snap ik niet wat ik daar kom doen, de vorige keer vroeg ze alleen: wat is de naam van de vader? is hij de vader? ( wees ze naar m'n vriend)
    verder vroeg ze naar erfelijke afwijkingen en gaf me streng advies over eten en drinken en dat was het..binnen 5 minuten stond ik weer buiten

terwijl ze dingen hoorde uit te leggen over kraamzorg, zwangerschapsgym, etc.. nu ben ik zelf zo slim dat ik allemaal weet wat het inhoud en hoe of wat, maar stel dat je dat niet weet, dan heb je af en toe toch een probleem als je het bij een week of 20 pas aanvraagd
    ze had me zelfs het bloedonderzoekformulier niet meegegeven terwijl ik 3 x aan haar had gevraagd dat ik dat volgens mij wel moest hebben.. volgens haar was over een tijd bloed prikken goed zat.. :x

gelukkig mag ik van de gyn vandaag bloed prikken, want als het aan haar lag was ik al bevallen wanneer er bloed geprikt was haha

een fijne dag vandaag dames

liefs Daantje

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Sterkte Daantje!

18. Maia

Maia Niet meer actief

nou succes dan maar zo meteen daantje!!

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel

mooi gesproken meid! ik denk dat het bij een eerste zwangerschap wel erger is omdat alles nieuw is, net als bij een eerste kindje. zoals mamavanjordy al zei, ze heeft na 2 kinderen al heel veel ervaring.
    mijn vriend zegt ook steeds: ik hoop zo dat het gezond is!
    wij doen geen combitest, maar ik vind de 20-weken echo wel heel spannend. ga straks een afspraak maken.
    ik ga me ook aanmelden voor kinderopvang, en voor kraamzorg en zwangerschapsgym. ja, nu ik de 12 weken grens heb bereikt moet het allemaal in een keer gebeuren! haha

even heel wat anders: zijn er ook harry potter fans hier? of is dat wel heel erg off-topic?
    ik ben de hele serie weer aan t lezen, en ben al met boek 6 bezig. zelfs voor de derde keer blijft hij spannend! (moet ik me nu heel erg schamen? hihi)

fijne dag allemaal!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij doen ook geen combinatie test en ik vind de 20wkn echo ook wel heel spannend!
    Bij ons word het gedaan door een arts.

Deel Deze Pagina