dat zorgen maken doe ik ook regelmatig daantje! @ellen: ja hoor, hier ook een HP fan. Sowieso een fantasyboeken fan dus HP hoort daar ook wel bij
goedemorgend dames vlug want mijn internetverbinding doet raar.. straks ventje laten bekijken... De 16de verjaart mijn meisje.. ze is ana het aftellen naar donderdag... Verder ben ik aan het aftellen naar 14u... Hoe gaat het verder met de dames???
Geweldig!! Net de 12 weken echo gehad.. me kleintje was een heel showtje aan het weggeven Was aan het stuiteren joh... ben helemaal verliefd!!! Hartje wou de verloskundige pas gaan luisteren met 16 weken omdat zij van mening is dat een dopler niet helemaal veilig is bij 12 weken. Verder waren ook mijn bloeduitslagen perfect! En heb ik morgen de 12 weken grens bereikt!
Meiden die de 12 weken hebben gehaald feli Meiden voor een echo suc6 allemaal. Roos heerlijk he zon actief kind ik mag over 6 dagen alweer. Ik zie dat iedereen bijna al alles heeft wij gaan volgende maand de grote dingen halen en elke maand wat kleinere dingen. anders word het zo snel saai haha. Maia balen dat je rot heb geslapen, ik heb dr ook last van veel plassen en droge mond pfff
fijn roos, super om te lezen. @dingen kopen: tja, wij moeten nog zat hoor. Alleen kinderwagen (hebben we al) en kinderkamer (komt eind juni) zijn geregeld. Verder wacht ik op bonus van manlief eind deze maand (waar dan nog een deel vanaf gaat omdat we de kozijnen buiten nodig moeten schilderen) en ons vakantiegeld (eind mei) en daarna kunnen we weer heerlijk verder shoppen Maar dat wordt pas eind april en daarna eind mei. Dus ik moet mezelf nog even inhouden hihi. Maar wij halen ook af en toe wat hoor. De lijst die ik heb is nog lang niet afgestreept in elk geval Ik denk dat ik vanmiddag even het wiegje wat we van zijn ouders hebben gekregen ga schoonmaken. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als het in elkaar zit. Maar dat doe ik wel als ik m'n bed uit kan komen (ben er net even uitgeweest om te ontbijten en toch maar weer even gaan liggen. Ben echt heel moe).
een goedemorgen dames, meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier. ik moet om 11.10 bij de gyn zijn, ik hoop dat ik het kleintje ook even mag zien. gister weer het hartje gehoord dus dat is ook mooi. tot straks. XXX Gusam
hey goedemorgen dames! Iedereen met een echo succes, Roos wat goed dat je kleintje zo aan het showen was! Leuk hoor hier nog niets aangeschaft hoor! Wel van alles op het oog, maar nog geen daadwerkelijke aankopen gedaan. Tijd zat
Heerlijk toch Maia als je weer even je bed in kan duiken Wil ik ook wel maar helaas moet ik straks weer 3 uurtjes werken. Ik baal aan de ene kant wel dat ik nu moet werken van half 12 tot half 3 want kan eigenlijk weinig ondernemen maar goed
heey ellen ga je thuis bevallen of zh ?? was ik nieuwsgierig naar dacht als je zh bevalt liggen we mischien wel samen te puffen haha.
goedemorgen meiden, iedereen die de 12 wkn grens heeft bereikt GEFELICITEERD. En als je een echo of afspraak VK hebt, succes. Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen. Heb veel gezeur met werk dus kan met niet echt concentreren....
Vervelend Curly dat je veel gezeur hebt, is dat vanwege de zwangerschap? Meiden ik mis Leoniee al een paar dagen of heb ik iets over het hoofd gezien?
haha danjo, ik ga proberen om thuis te bevallen, maar heb wel aangegeven dat ALS ik naar t ziekenhuis moet, ik naar deventer wil! daar hebben ze kraamsuites, dus kan teun ook blijven slapen. wel zo leuk toch? @ maia, ik heb boek 1 t/m 4 zeker 4 a 5 keer gelezen, want elke keer als de nieuwste uitkwam (5 t/m 7) las ik eerst de hele reeks weer van begin af aan. haha echt een junk. teun wordt er gek van als hij me weer ziet zitten met een hp boek. t blijft mooi!
danjo klopt ik heb leonie ook al een paar dagen niet gezien. volgens mij was zij een weekend op vakantie, of was dat iemand anders? XXX Gusam
Hey, Alle dames die de 12 weken hebben gehaald gefeliciteerd! Iedereen voor een echo veel plezier/succes! Ondanks dat dit de tweede is ben ik ook nog steeds onzeker over alles hoor. Je gaat steeds dingen vooruit schuiven. Als ik maar 12 weken ben, als ik het maar voel, als ik maar 26 weken ben, als ik maar 32 weken ben etcccc........Tenminste dat heb ik! Verder vandaag bij tandarts geweest en moet extra komen over 3 maanden omdat m'n tandvlees nogal gevoelig is wil ze een extra mondhygiëne controle doen, ivm zwangerschap. Vandaag en morgen nog ff in de relaxstand en dan alleen donderdag werken! Voor de dames die werken, werkse! greetzzz
ik heb leonie ook al een paar dagen niet gespot! ben erg benieuwd wat ze nou gaan doen met hun huis... curly, wat is er aan de hand op je werk dan? of wil je dat hier niet kwijt? ik ga nu even telefoontjes plegen naar zorgverzekering ed, moet om 12 uur werken. fijne dag vandaag allemaal! ik hoop vanavond goede berichten te lezen over echo`s!
haha ellen wie niet he iedereen gaat nu hier naar het zh en geef ze ook geen ongelijk haha. Rose was toch een weekend weg , van leonie niet begrepen dat ze weg ging hmmm.
Hoiii dames ik heb net de eerste echo gehad, wat Mega gaaf zeg, alles was gelukkig helemaal goed foto's staan in mn album wat ik me nog afvroeg... naast de echo staat zegmaar 8 cm is dat ook de echte lengte van je kindje?? want ik had even hier van week tot week gekeken, en stond bij 12 weken, 6.5 cm...?? en op mijn echo staat dus 8cm en dat kwam meer overeen met 14 weken, dan was het 8,5... ik weet wel dat mijn laatste ongi was op 6 januari, en mn eisprong pas op 5 februari.. maar als je van 6 januari uit zou gaan zou ik wel al 14 weken zijn... maar ze zei wel dat ik 12 weken was... beetje gek of??? groetjessssssss