zo, ben ik weer Even een sollicitatiebrief op de post gedaan. @cindy: waarom ik Turks studeer? Eigenlijk geen idee. Ik heb eerst een jaartje Grieks/Latijn gedaan maar dat beviel me niet, toen een jaar wezen werken en toen moest ik toch wel weer wat. Ik was een aantal keer in Turkije op vakantie geweest en ik ben een talenmens dus ik denk: "laat ik Turks kiezen". De taal vind ik prachtig, de studie zelf is drama en ik ben bijna klaar maar dan ben ik blij als ik daar weg ben. M'n turks is op dit moment ook niet heel denderend omdat ik te druk bezig ben (doordat ik de opleiding stom vind) geweest met andere dingen maar ik sta er goed voor dus maak me niet druk. Ik ben eind mei klaar als het goed is. @joyce: welkom hier! Ik ga je op onze lijst zetten, als je nog aanvullingen heb (moet je maar op de link onder mijn banner klikken) moet je me even een PB sturen.
nou jouw turks zal beter zijn dan de meeste nederlanders hahaha. Ik zou heel graag spaans of frans willen leren (ik heb nog nooit frans gehad op school). Maar misschien ooit als ik minder ga werken en mezelf ga vervelen. @joyce: Welkom en gefeliciteerd natuurlijk. 2 snel achter elkaar wat leuk zeg.
ach, je moet wat te doen hebben toch? En ik heb dus voor een taal gekozen (waar ik nu, nu ik met m'n duffe kop een enorm saaie tekst moet vertalen wel een beetje spijt van heb ) Ik heb daarstraks trouwens een buikband besteld. Zal hem vast nog niet passen als hij binnenkomt maar dan heb ik wat om naar uit te kijken
welke heb je besteld ik heb een aantal dagen geleden ten minste houdbaar tot (en dan de bevallingsdatum) besteld. Grappig. Zal niet lang meer duren voordat je hem wel past.
Hallo dames! Ik ga nu even niet alles terug lezen, dat doe ik straks wel. Joyce, welkom hier! Leuk, 2 achter elkaar. Mijn eerste is net iets ouder als de jouwe, zij is van 23-2-2008 Maia, wat leuk dat je turks studeert! En bijna klaar...lekker hoor! Hier lekker genoten van de afgelopen dagen. Zaterdag vrijgezellenfeestje gehad. We gingen o.a. naar de efteling, alleen kon ik bijna nergens in Maar ja, gelukkig waren 4 van de 9 meiden zwanger Wij hebben inmiddels de duowagen binnen. Mijn ouders hebben hem gekocht voor ons, een heerlijk ding Nu nog 6 maanden wachten tot we hem kunnen gebruiken hihi. Net lekker met mn kleine meisje gefietst en haar allereerste echt loopschoentjes voor buiten gekocht...zo schattig! Nu gaan we nog even van het zonnetje genieten!
Oops...wel veel smilies! Oh ja buikbanden....ik heb er nog iets van 6 van de vorige zwangerschap. Allemaal nog nieuw omdat ik ze toen helemaal niet gedragen heb. Vond het niet leuk staan. Ik hoop dat ik ze deze keer wel kan gebruiken!
@miranda: zeker spannend. Vind het knap dat sommige meiden die zo lang moeten wachten dit aankunnen. Petje af. Hey ik zie dat je uit hoorn komt.... das dichtbij
Ja ik vind het ook wel lang duren en ik ben zo benieuwd of alles goed is.We hebben al wel het hartje gehoord.Ik hoop dat het goed is.
Oe ik denk met Ties* met 15 weken en met deze 2 weken terug al. Maar hou er wel rekening mee dat ik even wat steviger ben en dat Ties* al een flinke buik bij me heeft achter gelaten.
Ik kreeg gister een andere opmerking te horen.Gister was ik precies 12 weken en toen zei ik:de kans dat je na 12 weken een miskraam krijgt is nu wel minder.Toen zei me schoonmoeder het kan tot 9 maanden fout gaan en daar zit ik nu steeds aan te denken.Ik vond het zo een rotopmerking.Ik vind het al spannend morgen de echo en dan zegt ze zo iets.
Hoi meiden, Reageer even snel. Lig met buikgriep in bed, nou ja op de bank. Vannacht begonnen. Heb inmiddels al zo'n 9 keer over moeten geven en ben aan de diarree (sorry voor de vieze praat). Zelf water blijft er niet goed in. Eerst mijn 2 kindjes ziek en nu ik zelf. Ben zo slap als een vaatdoek. Zelfs naar de toilet lopen is al een hele inspanning. Hopelijk gaat het gauw beter.
@mamavanjordy: heel veel beterschap en hup de bank op jij. Probeer wel wat te drinken en te eten. Zo blijf je zelf wat sterker al is het moeilijk. blijven proberen.
@miranda: Dat is zeker een rotopmerking!! ze snapt zelf toch ook wel dat dat jou onzeker maakt! @mamavanjordy: Doe lekker rustig aan en ziek goed uit!! Wat ik trouwens vergeten was te melden... Ik kon zelfs de oogjes zien vanochtend op de echoo.. ik ben echt helemaal in de wolken!! Ik ben nu mannetje aan het overhalen voor een pret echo maar hij vind het maar onzin en vind dat ik moet wachten tot 20 weken. Hij vind 50 euro veel geld en daar kan je een week van eten bla bla bla bla