Goed om te horen dat alles in orde was Cindy! Wij hebben vandaag het hartje weer gehoord en een afspraak gemaakt voor de 20-weken-echo. Spannend hoor! Het komt wel dichtbij, want over 3 weken kunnen we al terecht (4 mei). Verder vandaag definitief te horen gekregen dat ik 50% de ziektewet in ga gezien mijn burnoutverschijnselen. Dat betekent dat ik op 17 augustus met zwangerschapsverlof ga en tot die tijd 50% ziek ben Ik vind het allemaal wel een beetje naar. Ik voel me er echt bezwaard onder ten opzichte van mijn werkgever... Liefs, Josien
Hierbij mijn echo's im in loveee http://img102.imageshack.us/img102/168/ ... ho1404.jpg http://img102.imageshack.us/img102/2858 ... ho2140.jpg
Roos mooi hoor. Cindy fijn dat alles weer goed was meid. Josien dat is al snel zeg heerlijk. Meid nu aan jezelf en de baby denken het is niet leuk maar goed het is niet anders. Ik werk op moment ook maar 50%
@roos: super mooie foto's hoor! Je beebje is goed te zien! @josien: ik ben in 2003 ziek geweest ivm overspannen en het hoor er ook bij dat je een schuld gevoel heb over dat je moet zeggen dat je ziek bent. Maar jij en je kindje zijn nu veel belangrijker! Probeer er maar van te genieten dat je even wat minder mag doen. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat je snel opknapt
Hi ladies, Ik schrik me rot zeg! Ben al heel lang niet meer op het forum geweest dus ik verwachtte een heel andere website. Wel erg mooi geworden overigens. Volgens mij moet ik ook eea aanpassen aan mijn foto en banner zo te zien. Gaan we dat maar eventjes doen. En natuurlijk nog eventjes een paar pagina's teruglezen. Ben erg benieuwd hoe het hier gaat met jullie allemaal!! Hier alles goed. Alleen erg moe van bloedarmoede, maar dat moet met ijzertabletten hopelijk snel voorbij zijn. O ja, en mijn bekken zijn echt een ramp! Ik kan niet te lang zitten, maar ook niet te lang staan. Niet te lang lopen, maar ook weer niet liggen. Om gek van te worden. Maar ja, hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen. Doei doei XXX Loes
Vandaag een hele luie dag. Zo gaar als boter van een verjaardag hier thuis gisteren. Morgenochtend om 9 uur voor het eerst hartje luisteren.
Welkom nieuwe oktobermama en welkom terug van weg geweestmama... Denk dat iedereen lekker in de tuin heeft gezeten, of op een terrasje en nu naar bed. Echt heel rustig hier. @mamavanjordy, beterschap hoop dat t snel over is @miranda, probeer je er weinig tot niets van aan te trekken, op die manier kun je de rest van je leven zorgen hebben, er kan elke dag iets gebeuren toch? Zal inderdaad niet slecht bedoeld zijn maar wel een beetje dom. Genieten!! @roos & sannehai & elsken & cindy, super van de echo's @daantje, fijn dat je zo hebt doorgedrukt en ze naar je luisteren. @maia, hihi had al zo'n voorgevoel toen ik ging teruglezen dat er uiteindelijk zou staan dat er niet veel van studeren terecht was gekomen. Het is gewoon te mooi weer. @kitty, en, en, en ??? weet je al wat het wordt? @Jo, sterkte met je mannetje, wat kunnen 'ze' toch eigenwijs zijn (wij nooit ) @Shaula, schattig verhaal, straks wil ze met dr schoentjes naar bed @sloppy, lijkt me inderdaad een fijn idee dat je de beeb kunt horen @josien, hoe moeilijk ook, probeer je schuldgevoel weg te werken. Praat er even over op je werk zodat ze t goed weten en daarna klaar. Maar ja, makkelijk gezegd.... @Danjo, gewoon even een hallootje.... Slaap lekker allemaal
haha blijei Tis sowieso veel rustiger aan het worden. Ik ga lekker mn bedje opzoeken ben moe trusten allemaal
Wat een mooie echo's weer! Super dat t zo goed gaat met de ukkies! Ik kruip ook zo mn bedje in morgen weer werken!
Hey Curly, ze kunnen je niet eens ontslaan!!! Als jij een vast contract heb, en dat heb je, mogen ze je niet ontslaan tijdens je zwangerschap! Ik ben zelf werkgever geweest en ik ken deze regeltjes allemaal en als ze je wel willen ontslaan moeten ze van goede huizen komen! Ben je misschien lid van een vakbond of het je een rechtsbijstandsverzekering? Het is misschien wel verstandig voor je zelf om even wat informatie in te winnen, want als je weet hoe je je kan verdedigen dan krijg je misschien ook weer een beetje rust. Dat is beter voor jou en voor je beebje. Heel veel sterkte!
Goedemorgend dames en wat een duidelijke echo's van de dames... maar het belangrijkste is dat onze wondertjes hun best doen
Goedemorgen meiden, wat fijn, alle goede berichten over de mooie echo's!!! Geniet er van!! Ik heb geen dame meer gezien die nog niet de 12 weken grens voorbij is, klopt dat nu? Ownee, Moor natuurlijk nog niet helemaal, maar die is hier undercover O @ kopen, wij hebben ook nog niets gekocht, nog tijd zat! Ik heb er ook nog geen plezier in, voelt nog zo voorbarig. Ik denk dat ik straks met een duidelijke buik ga uitzoeken met 20 weken ofzo Josien, wat super, gaat echt snel Voor je het weet is ie er al O Over 4 weken ben je al op de helft Meid, maak je niet druk en voel je vooral niet schuldig, jij bepaald het niet dat hebben anderen voor je gedaan! Het is niet zo dat je niet wil werken, maar het gaat gewoon even niet! Zo en nu moet ik aan het werk, ik ga knallen vandaag Geniet van het mooie weer!!
Goedemorgen!! Wauw wat een heerlijk weertje! Ik denk dat ik maar eens ga proberen om lekker naar huis te gaan en de rest van de dag vrij te nemen. Toch niets te doen hier.... Voor alle dames die vandaag al vrij hebben of huismama zijn, lucky you! =D> xxx Loes
goedemorgen weer een nacht slecht geslapen dus ik heb om 10 uur college tot 1 en dan eigenlijk weer om 5 uur maar ik ga na dit college gewoon meteen lekker naar huis en duik weer m'n bed in. Ben supermoe. Verder weinig te melden.