Zie je ik ben niet gek. Zat gisteren ook flink te huilen. Net weer heb net een liedje gehoord van kellie coffey: I would die for that. Het zo herkenbaar heb hem gelijk op mijn hyves neergezet. @iedereen: hoe voelen we ons? WAt eten we? Ik heb net macaroni gegeten
hallo meiden kan ik me bij jullie aansluiten ik heb gister positief getest. en ben zooo ontzettend blij als het goed is ben ik 10 oktober uitgerekend en ik heb over 2 weken mijn eerste echo
Ik voel me goed, naarmate de dag vorderd worden mijn borsten weer gevoeliger en ik heb net heerlijk aardappeltjes met worteltjes gegeten met een hamburgertje erbij...mannetje eet niet thuis dus dan maar iets makkelijks
welkom agneta! @eten: wij eten een spinazie/feta ovenschotel @kwaaltjes: geen last van op het moment buiten de enorme vermoeidheid maar ik denk dat ik weet waardoor het komt: ik ben een weekje vrij. Dus ben bang dat het van de week weer begint.
heb daarna ook nog een paardenrace programma gekeken: een kinderfilm hahaha Toen de zeebra over de finisch ging en won van alle racepaarden moest ik ook huilen. Stelletje jankerds!
Klopt! Ik kon kiezen uit een boek, een dvd of een serviesje. Ik vond het boek echt schitterend dus heb dat lekker gekozen. @Maaike: welkom! Wat snel mag je al voor een echo komen! Bij ons in het ziekenhuis doen ze dit expres niet, omdat het je alleen maar ongerust kan maken als je niets ziet op de echo. Terwijl dat voor je zwangerschapsduur eigenlijk heel normaal is. Ik hoop maar niet dat je teleurgesteld wordt. @Jari: dikke knuffel en heel veel sterkte! @Pat: hier ook geen misselijkheid. Aan de ene kant super fijn. Aan de andere kant zou ik het ook wel weer als een bevestiging zien. Maar ja... je hebt het niet voor het uitkiezen. @Cindy: balen dat je Matcare testen er nog niet zijn... maar het kan natuurlijk ook aan TNT liggen hè? @Agneta: welkom! Hier niet veel nieuws te melden, behalve dan dat mijn man zijn baan kwijt is. Dat is even schrikken! Maar gelukkig gaan we het wel redden. Alleen balen dat hij die hele molen van het UWV enzo nu door moet ... Liefs, Josien
@josien: ik ben naar de apotheek gefietst en heb gelijk getest. Deze was licht positief. Had wel flink wat bakken koffie op tegen 2 uur dus doe morgenochtend nog een test hopelijk is deze min net zo en anders donkerder. En weet ik dat het ook aan tnt kan liggen was gewoon ff teleurgesteld en moest het tegen iemand zeggen
@josien: vervelend dat je man zijn werk kwijt is. Ik ken het gevoel @MvM: ik kon ook kiezen uit dat boek, dvd en serviesje en ik ben voor de dvd gegaan!
Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd! Josien, he bah! Dat is niet fijn! Hopelijk komen er gauw weer betere tijden! Maia, jij ook al zo emotioneel... Ik ook man, bah jank elke dag! Dat doe ik normaal gesproken niet hoor! Maar ik begrijp dat jullie daar ook last van hebben? Ik voel me alsof ik morgen ongesteld moet worden, alleen dan al meerdere dagen! Vanmiddag een stressvolle middag gehad en kreeg toen echt meer last van de zijkanten van mijn buik! Het trok echt heel erg... Apart hoor, dat het reageert op hoe je jezelf voelt! (het leidt ook erg af O) Cindy, he wat vervelend die onzekerheid. Hopelijk gauw een knaltest voor jou!
Tja, hoe kan het... hij werkte al 3,5 jaar bij het uitzendbureau. Hij hoorde dat hij een contract voor onbepaalde tijd zou krijgen (en dat in deze economische crisis) en een half uur later belden ze op dat het inlenende bedrijf had gebeld dat het zo slecht ging dat alle uitzendkrachten eruit moesten. Het vrouwtje van het uitzendbureau had zelf tranen in haar ogen toen ze het vertelde. Ze vond het zo erg. Maar ja... nu maar hopen dat onze ukkepuk(kies) blijven zitten. Het was de bedoeling dat mijn man thuis zou blijven nadat de kleine geboren was. Dus hopelijk hoeft ie nu maar een paar maandjes te overbruggen... Leuk is in ieder geval anders. Net zijn WW aangevraagd dus dat staat nu op de rit. Maar ja... we redden het wel. Komt goed... We leven gelukkig niet om te werken (wij niet tenminste ). Groetjes, Josien
Hallo meiden, mag ik er ook bij? Ik weet sinds gisteren eindelijk dat ik zwanger ben! Steeds van die hele lichte of zelf negatieve testen gehad, maar nu echt geen twijfel mogelijk!
Josien, wat een rotsituatie, maar gelukkig redden jullie het wel en zou hij sowieso al huispappa worden! Jullie eskimootjes moeten gewoon goed vasthouden Kira, welkom en gefeliciteerd!
Josien; vervelend moment om dat allemaal te horen. Maar wat je zegt je leeft niet om te werken! Hopelijk komt er wat nieuws op het pad van je man en indien 2 kuikens uitgebroed gaan worden kan je alle hulp gebruiken!
@ Josien balen zulk nieuws, maar het komt vast goed! Werk is idd niet het allerbelangrijkste maar wel leuk om te hebben @ agneta en Kira, gefeliciteerd en welkom hier @ Cindy, wat goed dat je toch een (dun) lijntje zag ! @ eten: tonijn macaroni lekkerrrr maar zit nu wel erg vol @odess, dat gevoel heb ik ook hoor, dat als je teveel doet of gestressd bent dat je dan meer voelt. Duidelijk teken dat we het iets rustiger aan moeten doen denk ik @MvM:ze belde zojuist of ze morgenochtend langs mocht komen, woe is mijn vrije dag dus dat kwam goed uit . Ben benieuwd. Ben trouwens wel nieuwsgierig naar dat boek van hun...
Is wel stoer he, al helemaal echt Bij mij zijn heel veel collega's zwanger, vandaag weer eentje die het bekend maakt... Vervolgens gaan ze allemaal mij aankijken wanneer ik aan de beurt ben, vind dat erg moeilijk hoor! Bovendien heb ik een baan waarbij ik heel veel dingen niet mag als ik zwanger ben, dus hoop dat ik het tot na de echo geheim kan houden, maar dat is nu al lastig! gelukkig volgende week een week vakantie en dan is het zo maart! (beeb goed vasthouden en mooi groeien hoor!)
Hee meiden, mag ik ook bij het clubje Ik heb gisteren getest en er kwam een licht 2de streepje, vanmorgen stukken duidelijker. Als alles goed gaat dan ben ik rond 10 okt uitgeteld. kan het alleen nog niet geloven. Ga morgen vroeg nog een clearblue digital doen. En iedereen gefeliciteerd!