Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vervelend Maia dat je zo moe bent.
    Ik mag zo ook weer werken 3 uurtjes daarna nog ff lekker van het zonnetje genoeten

Loes goed plan haha

2. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Goedenmorgen allemaal,

Oh, m'n laatste dagje vrij en het wordt warm!!!!
    Zo gaan we met Britt naar de verloskundige om naar de baby te kijken. Toch wel spannend, als het allemaal maar goed is!

Jeetje, iedereen al bijna 12 weken! Dat is wel lekker, nu allemaal nog een voorspoedige zwangerschap zonder al teveel klachten!

Nou kom straks nog wel ff meekletsen, denk ik!

Ga in ieder geval nog ff met dochterlief het "dorp" in om spulletjes voor haar afscheid kdv te halen en verjaardagskleren te kijken! ;)

Geniet van het mooie weer!

@ Josien: Maak jezelf er nou niet gekker mee! Je doet het niet expres en dat zal jouw werkgever zekers weten. Wat andere zouden kunnen denken is toch helemaal niet belangrijk! Makkelijk praten he! ;)
    Maar doe in ieder geval rustig aan en denk aan jezelf en aan je beeb!

3. Maia

Maia Niet meer actief

veel plezier Joenka

@danjo: tja, het is balen maar vanmiddag ga ik wel even op bed liggen. Vind het het meest irritant dat ik nu heel weinig voor m'n studie kan doen en heb toch volgende week een presentatie.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zeg ook vaak vanmiddag ga ik even liggen alleen gebeurd dat hier nooit eigenlijk.
    Ik moet ook zeggen na 9 uur savonds ben ik ook echt op maar de rest van de dag wil het eigenlijk wel , zolang ik alles in mn eigen tempo doe.

Joenka veel plezier

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik slaap ook graag nog even 's middag hoor! Als ik dit niet doe dan lig ik 's avond rond 21uur op de bank te slapen.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    vele hebben daar ook niet echt de tijd voor
    Ik werk nu nog maar 3 uurtjes maar echt de uurtjes dat je makkelijk gaat liggen.

Ik dril uit mn huis ze zijn glasvezel aan het leggen

7. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Jammer genoeg, ziet mijn partner niet veel in. Want hij vond alleen maar belangrijk dat het met kleine ukkie goed gaat. Nee, je eigen gezondheid is ook belangrijk. Want straks wil je ook wat met dat kleine ukkie gaan doen. Dan moet je wel ervoor gaan om beter te letten en beter te worden. Hij praat er niet veel over en propt problemen maar verder in de diepte.
    En ben soms bang dat het op gegeven moment hem uitgaat barsten in woede. Hij kan best wel aggressief zijn, maar slaan doet hij bij mij niet. Wel vernield hij dure spullen. :(

Echt om te janken he!
    Maar ja, we wachten nog op oproep van de maatschappelijkwerker.
    Ja, heb dat aangevraagd en dat is ook belangrijk dat je er over gaat praten.

Geniet maar van zonnetje, want ik heb nu mega pijn bij mijn rechter helft en lig nu ff lekker in bed met raam open :D

Maar straks ga ik weer proberen lopen.

Liefs Jo

8. Ambertje87

25 nov 2008
    48
    0
    0
    Poortugaal
    Hoi allemaal!
    Een hele fijne dag toegewenst,het word superlekker weer!
    Ik ga zo lekker met m'n hondje en een vriendin naar het strand toe.
    Dikke kus en tot snel!

9. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    Hallo allemaal

Ben lang niet geweest, ben vorige week geopereerd aan mijn pols, vandaar.
    Joehoe vrijdag passeer ik ook de magische 12 weken grens!!
    Heb vanmiddag een 2e termijn echo, ben erg benieuwd.

Heerlijk weer he?
    Ben zelfs als verkleurd, dus dat gaat goed.

Mijn misselijkheid neemt iets af, 2 dagen nergens last van gehad vanochtend wel weer boven de wc gehangen.
    Nou een fijne dag allemaal en lekker genieten van het zonnetje!

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Hai Sloppy,
    Ik heb mijn rechtsbijstandverzekering hiervoor ingeschakeld. De enige mogelijkheid die ze hebben is vanwege een artikel in CAO. Daarin staat als er te lang geen werk is dat ze ontslag mogen aanvragen. Ik hoop dat ik daar snel iets van hoor.
    Thnx voor je support..... Probeer me nu te concentreren op de beeb. Zodra ik nieuws heb zal ik een berichtje sturen.

(p.s. alle zwangeren worden er bij ons uitgewerkt!)

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    @Curly: Heel veel suc6 en ik hoop dat je er goed uitkomt!

@jo1979: Pff, klinkt pittig. Zit vast meer achter waardoor hij heeft dit gedrag af & toe toont & maatschappelijk werk nodig heeft. Heel veel sterkte samen!

@Martha: Lekker hé, met dit weer thuis zitten. Gaat het nu wel goed met je pols?

@ All: Echo gehad en we zijn verliefd! Hartje klopt en het was goed gegroeid! Woog bijna 100 gram! Tja, we zijn groot gewend.... Voor wat we nu konden zien zag het er goed uit. 2 armpjes, 2 beentjes, maagje etc..... TOP

12. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Joepie vandaag de 1ste echo :-D

13. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    @joenka

ja het gaat nu weer aardig, morgen gaan de hechtingen eruit en misschien moet ik dan wel in het gips, dat is wel wat minder.
    Maar ik heb gelukkig geen pijn meer, dat was vorige week wel anders....
    En ik mocht alleen maar paracetemol hebben.
    Nou hopelijk was het het allemaal waard!!

En idd thuis zitten met dit weer is geen straf!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

AllOhaaa Iedereen!! :D
    i'm baCk! Haha wat leuk dat jullie me zo af en toe toch nog missen! ;) Leuk om terug te lezen zeg!!! Heb de verhalen wel een beetje gevOlgd!! Gelukkig geen nieuwe vlindertjes!
    En mooie echo's zag ik vOorbij komen!! Helemaal super! En Miranda ( en de rest vandaag?! ) Heel veel plezier met de eerste echo! :D Het is ZOOO bijzonder!!
    Euhmm.. Cindy super dat alles goed was!! Gelukkig maar ! Ben heel blij voor jullie!!! :)
    Enn sloppy.. fijn dat je babyfoon het doet! ;) Haha ik vergeet zOveel! Ik weet nu al niet meer wat ik er allemaal neer moet zetten ! MOet je nagaan!

Zit een beetje in de stress want vOrige week heb ik mijn vriendin nog een keer opgegeven voor Derek Ogolvie .. En ik was gebeld! :D NU willen ze een thuisreading doen bij hun.. Dus dat is helemaal super!! Gisteren zijn ze geweest voor de intake, omte kijken of de camara's daar hun weg kunnen enz.. Vandaag worden ze gebelt of ze het wel of niet zijn.. Ze denkt zelf van niet.. maar ik HOOP HET ZOOOO!!! Dit is echt een kans die je nietvaak krijgt! Super!!

Ooow ik wil ZOOOOOO graag nog een echoo!! Ik ben bijna in staat op de vk op te bellen en om te gaan liegen! Maar dat is niet zo netjes natuurlijk!! :O
    Laat het mijn moeder niet horen, want dan krijg ik weer een verhaal dat er vroeger helemaal geen echo's werden genomen enz.. blablabla! ;)

Meiden met vandaag een echOo.. veel plezier!!! :D geniet ervan! ( ik ga ervanuit dat ALLES goed is! )

Verder nog nieuwtjes??! Heb al met ROos gekletst net!! Dus ben een beetjevan haar upp to date..

OJA!!! Daantje!! Wat las ik nou ookalweer over jou!?? Ooh dat je je spuitjes kreeg ofniet!! & jij was er blij mee geloof ik!! Dus super dan! :) HOef je je ook niet meer zoveel zorgen te maken toch?? En wat raar dat je vk zo raar deed!! :S,,
    Verschrikkelijk!! Ik had gezegt, heb je jezelf wel eens goed bekeken> Poopface..
    Snap niet dat ze zoiets er zomaar uit floept! Raar hoor!!

En iiemand vroeg nog iets over ons huisje?! NOu het is even weer goed!! Ik heb ook het idee dat het weer heeeeel erg heeft mee gespeeld! met dat grijze prut weer , waren we allebei zo down! Nu hebben we het balkon al iets gezelliger gemaakt, de bomen voor het huis staan in de bloei.. allemaal roze bloembomen.. of hoe noem je dat!!
    Daar word je helemaal vrolijk van!! Dus het gaat nu wel beter! NIet dat we nu denken van goh, hier wonen we nog 2 jaar.. dat absoluut niet.. maar het is misschien wel het verstandigst om nu nog even door te bijten.. en als de tijd er wat beter voor is, om hem dan te verkopen.. Maarja misschien praat ik over 2 weken wel weer anders en wil ik er wel weer meteen weg, maar dat is even afwachten.. So far, so good! :)

Ik ben vast heel veel vergeten! SOrry dan alvast.. ik hOor het dan wel! :D
    Fijne dag iedereen! Geniet er lekker van!!!

Liefs Leoniee..

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

:confused: ALLEMACHTIG WAT EEN VERHAAL!! :oops:

SOrry hoor! haha! Succes ermee!! :)

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Martha,, hechtingen eruit, en in het gips??! Watsgebeurt?? :(

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

JOenka, mooi dat de echo goed was!! :D Super!! Geniet ervan!

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Danjooooooo.. lig je al lekker in de zon te bakken?!!? Pas je wel op vOor mogelijk adder gevaar?? Wij hebben waarsch een wespennest in de boei van het balkon.. gadverrrr.. rot beesten!!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

hej!! Ik was laatst bijna bij de 500 berichten en nu is de helft wegg!! [-X POtverrrrdikkie.. nOuja, als ik zo doorga ben ik er volgende week weell.. dan hoor ik er eindelijk bij! ;)

20. MvN

MvN Niet meer actief

jeeeeuj mannetje overtuigd van pretecho, zo ff afspraak maken :D

Ojaaa ben eindelijk 12 weken :D

Deel Deze Pagina