@ All Lieve meiden zijn jullie ook! Bedankt voor de felicitaties. Ookal houden wij de bruiloft erg klein, genieten gaan we zeker. @ Jo Ik hoop dat dit alles met je hormonen te maken heeft meid.. Jullie leven gaat natuurlijk ook compleet veranderen. Misschien moeten jullie beide nog erg aan het idee wennen en komt het straks allemaal weer goed! Ga er samen van genieten meid! @Winny Wat ben jij al lekker ver zeg. Nog 4 weekjes tot 20weken echo. @Roos Ik hoop dat de medicijnen aanslaan! @Leonie Als ik moest wachten op een aanzoek, zijn wij over 100 jaar nog niet getrouwd . Wij hebben het meer "besproken". Aangezien mijn toekomstige man (wat klinkt dat toch enig hahah) militair is, heeft defensie graag dat je of geregistreerd samenwoont of gehuwd bent. Het hoeft uiteraard niet, maar doe je dit niet, en mij overkomt bv iets tijdens zijn uitzending, mag hij in het ergste geval niet terug naar huis (op kosten van "de baas"). Wel voor onze kleine.. Maar niet voor mij of mijn familie. Dit wil ik uiteraard ook goed geregeld hebben en zodoende is trouwen voor ons de "makkelijkste" optie. Dan hoeft hij ook niet te erkennen en gezag aan te vragen via het kantongerecht.
Meiden met een goeie echo en combi test super haha trouwen wij gaan 3 augustus trouwen ( gratis). en 8 augustus houden we een groot feest bij mn schoonouders in de tuin. zo hebben we 2 in 1 want mn mannetje is 8 aug jarig. en wij hebben dit trouwens ook besproken haha ik ga niet op mn knieeen en mannetje ook niet
@ Danjo Wij hebben verder alles as cheap as possible maar gratis trouwen kan bij ons in de gemeente alleen om 8 uur 's ochtends.. En laat mij dat nou net iets te vroeg zijn hahaha Wij doen "het" vrijdagmiddag om 15.00uur. En ach, dit kost geloof ik ook "maar" 169,55 (ik had het veeeeel duurder verwacht).
Wat fijn mama van jordy!! pretecho: Waar ik de pretecho laat maken kost het 50 euo inc. dvd + 15 foto's
hier kun je om half 10 en 10 uur gratis trouwen dus we dachten dat is te doen anders kwamen we aan de 200 euro inc alle papieren etc. enige wat we nog moeten doen is ondertrouw datum vastleggen en dit kost 22 nog wat voor 2 uitdraaien. Ringen zijn we nog niet overuit gezien mannetje eigenlijk nooit ringen draagt. en het trouwboekje moet je betalen dat varieert van 16 euro tot 70 euro die van 16 euro is goed genoeg haha
Dames: Watskeburt Waar komt die buik vandaan I feel huge! Zo zag ik er anderhalve week geleden nog uit Sorry hoor maar mn mannetje heeft net pics gemaakt en ik schrok een beetje, had het niet zo door
Sorry dat jullie nu allemaal zo geconfronteerd worden met mijn buik Super leuk trouwens dat er zo veel gaan trouwen, doen we dan ook een kleine online party O
@MamavanJordy: wat een prachtige echofoto's zeg! Maak me maar weer jaloers @trouwen: wat een trouwerijen staan er dit jaar op stapel zeg. Alvast gefeliciteerd allemaal @Odess: mooi buikje hoor Waar die vandaan komt? Geen idee. Ik herken het wel, bij mij is het de afgelopen 2 weken ook opeens zo super snel gegaan
Wat leuk al die trouwplannen! Wij zijn 8 juni 2007 getrouwd, het was echt een super dag!Zo geweldig helemaal een droom, Het heerlijke weer van 32 graden draagde daar ook zeer aan mee! Echt een dag om nooit te vergeten en helaas veel te snel voorbij gevlogen! Ik moet dalijk naar bekkentherapie, ben benieuwd wat ze gaan doen en of ik er wat aan heb!
mooi buikje ook Danjo. Ik maak zondag weer een foto maar ik heb al 3 dagen erg last van m'n liezen dus ik vermoed dat hij dan wel weer wat gegroeid is. Ik ben kapot. Heb vandaag wel netjes huiswerk gemaakt en lig nu op de bank voor de tv met m'n laptop bij de hand bij te komen. Heb trouwens een studiegids van LOI aangevraagd, misschien dat als ik geen baan kan vinden ik een cursus o.i.d. via hun kan doen na mei.