Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat goed Leoniiee!! Ik wil ook ikwilook!! Maar ik moet nog wachten tot 28april :(

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kitty, wow, wat gaaf dat je het al weet! Hopelijk hebben ze het echt al goed gezien :)

Cindy, o :eek: Wat een hork zeg!! En die opmerking... Pff als je zwanger bent denken mensen dat ze echt alles mogen zeggen he!!

Josien, hihi, wat grappig! Je buikje begint ook al echt te komen!!

Leonie, veel plezier vandaag ennuh, wel foto's spammen he!

Sannie, wij willen buiken zien :D Kom op buddy, ik ben benieuwd! Ik vind dat ik ook vooral dit ben, maar dat hoort er nu een beetje bij denk ik :)

Zo nu naar de tandarts, even kijken wat de schade is! Hopelijk helemaal niks, (brrrr tandarts) en ziet alles er goed uit ondanks zwangerschap. We shall see!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb een poosje geleden een meisje zien lopen met een buikband of t-shirt met een echo plaatje erop..........weet iemand hier waar je die kan kopen???

Ik heb me een verzuffing gezocht :)

4. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Tandarts: daar ben ik afgl. 6 april geweest voor de controle. En alles was tip tap in orde! :D
    En ze wilden nieuwe afspraak maken voor volgende controle en dan wel in oktober.
    Weet je wat ik toen zei: sorry dan verwacht ik mijn kindje in deze maand!
    Wel grappig, toen zei ze dan doen we toch in September en toen zei ik prima!
    Lijkt wel gek om bij de tandarts te bevallen, haha. Maar ze wist al van te voren toen in binnenkwam dat ik zwanger ben. Dus was al blij mee dat me gebit goed is!

Verder heb ik nu last van me rug, lies en buik! Heb vannacht nauwelijks geslapen.
    Want ik kreeg krampen! :( Bleeeh, maar straks ga ik naar de fysiotherapie toe en daarna ff bakkie doen bij de buurvrouw. Die is vandaag namelijk jarig! :D
    Misschien hebben ze wel lekkere gebak haha....Nee hoor, we hebben hele goede band met elkaar!

Bij ons huis lopen heel veel kinderen, dus kindervriendelijk buurt.
    En daarnaast omgeving zitten er 2 scholen en leuke hertenkamp boerderijtje!
    Ja, echt leuk als er kind is gaan we zeker vaak langs al die herten, konijnen, schapen, ram, etc. We zijn erg blij mee met de huis die we gekocht hebben. En ook nog leuke buren!

Nou ik ga douchen, eten en daarna zoeeff naar fysio en cadeautje kopen voor buurvrouw.
    En daarna later in de middag ga ik met mijn moeder ff msnen!

Ja ik ben zo blij dat er deze ontwikkeling is...want anders was het maar alleen smsen.
    En daarin kun je echt niet veel kwijt! Ook dat er e-mail is.
    Zeker als je doof of slechthorend bent, dus ik ben slechthorend.

Nou dames ik wens jullie een fijne dag toe vandaag.

EN BEN NU 13 WEKEN ZWANGER [-o<

Groetjes

Jo

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb net met knikkende knieën op de weegschaal gestaan omdat ik met toch nog "dik voelde en het was helemaal niet nodig!!
    Toen ik begon met de IVF woog ik: 67,1 en nu weeg ik 69,1 en daar ben ik heel trots op!! Maar 2kilo!

6. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Goeiemorgen dames!

Ik heb ook een foto in mijn album gezet.. De eerste! Weet alleen niet of ik het goed heb gedaan #-o

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@kitty: wat leuk dat je het nu al weet

@josien: wat super mooi dat je jullie baby af en toe al voelt. Lijkt me heel bijzonder.
    Mooi buik(je) al in elk geval :)

@babydream: balen dat je BI hebt :(

@ricmar: ik ga voor je duimen!

@sannie: sterkte met je vriend. Ik herken het wel een beetje hoor, wij hebben voor ik zwanger was nog nooit ruzie gehad (naja, wel eens een aanvaringkje) en nu maak ik constant ruzie met hem :oops:

@cindy: ja ik heb de buikband al binnen. Ik pas hem ook wel maar ik vind hem iets mooier staan als de buik nog wat meer gegroeid is dus hij ligt in de kast en ik pas hem volgende week nog wel een keer :) Maar hij is wel echt supermooi :)

@leoniiee: veel plezier bij de echo morgen! Ik wil ook. Maar de 20weken echo is voor mij weer de eerste... komt ook langzaam dichtbij. Heel langzaam ;)

@odess: sterkte bij de tandarts ;)

@sloppyslayer: kan je niet je echofoto ergens laten afdrukken als "strijksticker" en dan gewoon een uni buikband kopen en hem er zelf opstrijken?

@mezelf: gisteravond flink ruzie met manlief. Ging weer eens nergens over en inmiddels zijn we weer vriendjes. Maar hij heeft flink wat met me te stellen.
    Vannacht beroerd geslapen. Ik droomde dat ik met m'n moeder aan het roeien was en dat we al bij de middellandse zee waren (de landkaart klopte niet echt met hoe het in het echt is ;)) en dat we moesten kiezen of we naar Egypte gingen doorvaren of naar Mauritius (dat daar helemaal niet ligt)... vermoeiend hoor, een nachtje roeien.. :D vage dromen heb ik.

Naja, ik ga vandaag niet naar college, woensdag een presentatie waar ik zo ongeveer alles nog voor moet doen dus ga daar maar mee aan de slag. Verder gaat alles wel ok, nog steeds wat last van m'n liezen. Maar Babe doet het nog steeds, als we hartje luisteren horen we het meteen (keihard ook) en hij is dan steeds flink aan het schoppen volgens mij want af en toe krijg je zo'n gebonk dat te hard is om van m'n darmen af te komen (echt zo hard dat we dan even de oordopjes afdoen :D en au roepen) dus dat is wel leuk. Maar ik luister nooit te lang want volgens mij vind Babe het niet zo denderend. Hij zwemt steeds weg van dat ding.

8. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
  9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

wat een verhalen weer haha.

Echos ik heb er maandag weer 1.

leoniee leuk leuk morgen een echo spannend meid

Sloppy ik heb ze nog nooit gezien ik zal eens zoeken voor je

Odess suc6 bij de tandarts

Cindy das een goeie haha, alleen ik ben niet zo van de buikbanden ik heb er een paar en als ik die aan doe denk ik nee vind het niet wat.
    Ik ben meer van de tuniekjes,legging, spijkerbroek met een gewoon truitje

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ook al iets een bolleke Maia
    Jullie zijn allemaal zo slank ( in de zin van gewoon slank zijn)
    Ik heb al wat spekjes daarom zal het wel zo snel gaan haha

11. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Zo, die foto is wel groot.. hahah..

Maar goed ik ga weer proberen op iedereen te reageren:

@Babydream
    Balen zeg, van je bekkeninstabilliteit.. Ik hoop dat je je er goed doorheen slaat.

@Cindy
    Praat mij niet over die oude mensen.. Hier op kantoor kunnen ze er ook wat van. Ze denken ook regelmatig dat ik geen verstand van verzekeringen heb en vragen ze naar mijn oudere mannelijk collega's want die schijnen er meer verstand van te hebben terwijl ik alle diploma's e.d. heb.. Oooooeeeehhh, dan kan ik ze wel wat aandoen :evil:

@Leoniiee
    Veel plezier bij jullie "pretecho"

@ Maia
    Leuke dromen heb je :)

12. Maia

Maia Niet meer actief

17 april
    Daantje22: uitslag combinatietest
    Booboo: 2e echo

dames succes/plezier :) vandaag.

13. MvN

MvN Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Leoniee veel plezier morgen!!

Ik zit hier te balen als een gek... gaan we eindelijk overal luxeflex aanschaffen in huis ( we wonen 4 hoog plat dak dus hopenlijk houd et wat warmte buiten ) is de maximale hoogte 1,80 en bij ons is alles 2 meter GRRRR

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Leonie; fijn meid dat je morgen een echo hebt :D ik ken het gevoel wel dat je niet meer kan wachten, vooral om voor jezelf weer meer zekerheid en bevestiging te hebben. Hoop dat je morgen erg geniet en weer lekker gerustgesteld bent :D

@ Sloppy: heb ook nog nooit zo'n buikband gezien :( maar het is wel een leuk idee om de echo van je eigen kleintje op een buikband te laten maken :D

@ buikjes: mooie buikjes zie ik hier voorbij komen dames :)

@ cindy: sjee zeg wat een mensen komen er bij jullie in de winkel.. veel ouderen klagen alleen maar over jongeren terwijl ze niet eens naar zichzelf kijken..

@babydream: erg rot zeg van je bekkeninstabiliteit.. ik heb er gelukkig minder last van, maar heb het ook.. moet nog steeds een afspraak maken bij de fysio, alleen merk aan mezelf dat ik het aan het uitstellen ben.. hopelijk helpt de therapie wel meid

@ Odess; veel succes bij de tandarts meid!!

@ Josien: ik kan niet wachten totdat ik ons kleintje ook begin te voelen, echt super dat je je kleintje al voelt :D

@ mezelf; zelf gaan we hier weer aan de zolder beginnen vandaag.. gister heeft manlief alles alweer voor de 3e keer gescildert ( van bruin naar wit) en vandaag wordt er een begin gemaakt aan de schotten..
    verder ben ik nog aan het nagenieten van de combitest van gister en draai de dvd die ik heb meegekregen grijs haha.. heb zelfs het filmpje van onze kleine op m'n ipod gekregen en nu kan ik hem overal afspelen hahaha. eerst dacht ik trouwens dat we een meisje gingen krijgen en mn vriend dacht een jongen, maar na het zien van de echo van gister denk ik toch weer een jongetje.. heel raar.. ik vind ons kleintje op de echo echt op een jongetje lijken.. kan niet wachten totdat we het zeker weten..
    'Namen hebben we trouwens al, maar mn vriend heeft perongeluk de meisjesnaam verraden aan mijn ouders.. :evil: nu heb ik de jongensnaam ook maar gelijk gezegd tegen mijn ouders, want nu vond ik het naamgedeelte toch al niet meer spannend..nu hopen dat mijn ouders het wel voor zich kunnen houden.

Hopelijk wordt er vandaag niet gebeld, want dan is de combinatie van mn bloed + nekplooi niet goed.. de nekplooimeting was iig netjes, hopelijk het bloed ook..

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik kom gezellig met jullie mee kletsen!
    want uit mijn echo vanmorgen bleek dat ik 12 weken was ipv 11w2d :D

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Welkom fl3xgirl!

Kom er gezellig bij!! :)

17. Maia

Maia Niet meer actief

welkom fl3xgirl :) wanneer ben je dan precies uitgerekend?

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

30 oktober :) tis mijn 2de kindje heb al een dochtertje van bijna 10 maanden ze heet Esmay
    hebben jullie hier ook een lijst?

dan zijn me andere gegevens 24 jaar - zhuis bevallen - twijvel over de voeding

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, welkom bij oktober mama's!! Eindelijk ben je er, hihi :D !!

20. MvN

MvN Niet meer actief

Welkom Flex!

G*dver :( Sta ik net bij de visboer val ik echt bijna flauw.. stond al een tijdje te wachten en in ene keer werd me ademhaling raar, zweet brak me uit en iedereen hoorde ik veel verder af.. dus heb een jongen onderhand van het bankje getrokken en ben met me hoofd tussen mijn benen gaan zitten pfff

Deel Deze Pagina