Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

jaa gezellig he :D toch nog stiekum een oktober mama :D

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @roos: dat is niet zo mooi!! gaat hij nu weer een beetje!

Ik ga zo een angelsound halen :) Ik wilde dit eerst niet doen maar de tijd tussen de echo's duurt zoooooooooo verzelijk laaaaang!
    We gaan zo naar de kijkshop!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @roos: dat is niet zo mooi!! gaat hij nu weer een beetje!

Ik ga zo een angelsound halen :) Ik wilde dit eerst niet doen maar de tijd tussen de echo's duurt zoooooooooo verzelijk laaaaang!
    We gaan zo naar de kijkshop!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hebben jullie eigenlijk die Gel ook gekocht en gebruikt??

5. MvN

MvN Niet meer actief

Jaaa nu gaat het gelukkig wel weer!

Ik wil ook een angelsound maar mag niet van mijn mannetje aangezien hij bang is dat als ik het niet kan vinden helemaal over de zeik ben..

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha!! Dankjulliewell! :D Is wel lekker dat het morgen al is hoor, normaal sta ik 4 weken van te voren al te stuiteren van de zenuwen, dus het is wel lekker dat ik nu morgen al mag!!

ROos.. Wat ruk zeg! Had je wel goed gegeten??! En met die luxaflex is irrietant he! Hebben wij hier ook! Alles is te klein voor onze ramen.. en om het nou te laten maken ben je ook weer een beetje veel kwijt!!

Daantje, wat balen dat je kerel de naam heeft verlult!! :) Kerelss hé!! #-o
    NOg steeds druk met de zolder meid!? Ben je het niet zat?
    Wat gaaf dat jullie ook een dvd van de kleine hebben! Krijgen wij morgen ook! Maar met de eerste echo, was de beeb aan het slapen ofzo.. Bewoog zo weinig! En dan in 1 keer wel weer.. HOop dat hij/zij morgen even wat actiever is.. Leuk voor op de cam he.. :D
    En ik ben heel benieuwd wat wij morgen na de echo denken dat het word, want na de eerste echo foto is IEDEREEN behalve mijn vriendin, omgeslagen naar dat het een jongetje word!!
    Ik ben heel benieuwd! =D>

& ik weet niet wie het vroeg, :oops: maar ik zal proberen om ze er op te krijgen maar dat moet ik dan bij mn ouders doen en k weet niet wanneer we daar zijn.. Wij hebben hier alleen een laptoppiee.

& Danjo inderdaad!! Het viel mij ook al op dat er allemaal van die mooie figuurtjes langs komen.. nu durf ik er al helemaal niet een foto van mezelf op te zetten! :)

Sloppy, veel plezier bij de kijkshop! ;) Je zult nog heel veel plezier hebben van de angelsound!! ;) Elke keer als ik kramp heb of ik voel me heel raar, dan luister ik even totdat de kleine er genoeg van heeft en er idd zo hatrd voor schopt dat we de ordoppen eruit trekken en een half uur een peep in onze oren hebben! En ik gebruik zelf altijd babyolie of haar gel! Haha dat werkt net zo goed, wel even schoonmaken na die tijd, maargoed!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat vinden jullie mannen ervan dat jullie ze 'mannetje's noemen?! ;)
    Hahah ik moet er echt om lachen, vind het zo kleinerend klinken!!
    BedOel het niet lullig hoor! ;) Viel me zo op!

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

SOrry voor de enorme verhalen die ik er soms op zet hoor!! :eek:

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maar wat vind jij zelf dan?? Neem aan dat je jezelf het beste kent toch?! ;)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

meiden even een vraagje hoe groot waren jullie beebs met 12 weken??

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb geen idee fl3x! SOrry! Heb alleen van 10 weken en toen wastie 6,3 cm!

12. Maia

Maia Niet meer actief

@flexgirl: ik zal je op de lijst zetten

@sloppyslayer: bij ons zat er 1 tube gel bij, maar wij gebruiken altijd gewoon massageolie. Werkt ook prima, ruikt een stuk lekkerder en ik krijg er op dat moment zo'n heerlijk zacht huidje van :D

@roos: hopelijk voel je je nu een stuk beter. Ik heb tegenwoordig ook zoute dropjes in m'n tas. Als ik me wat flauwig voel eet ik er daar een paar van.

@daantje: wat jammer dat de naam al bekend is.

@mannetje: je bedoelt hier? Ik noem hem in het "echt" ook wel eens zo ;)

Ik kreeg echt vandaag een enorm leuke reactie op een stukje wat ik had geschreven op mijn babysite van een vriendinnetje. Ik had geschreven op iemand z'n vraag of we wilden weten wat het geslacht is, dat ik het wel wilde weten maar dat het niet bespreekbaar is met manlief. Kregen we deze reactie:

Hoi Jan,

Ik hoorde dat je niet wilt weten wat het geslacht van jullie babe is...

Nu heb ik een aantal argumenten:

Het is vééél handiger met het kopen van de accessoires voor de babykamer.
    Het scheelt heel veel geld bij het kopen van kleertjes, omdat Alexia toch voor twee geslachten moet shoppen. Sommige jurkjes/spencertjes kun je écht niet laten hangen.
    Alexia wordt er heel vrolijk van! Dat scheelt weer wat in de hormonale uitbarstingen jegens manlief ;)
    De 20 weken echo wordt nóg spannender door de grote onthulling
    Jullie kunnen vast gaan oefenen met het leren invlechten/leren voetballen; goede voorbereiding is het halve werk, nietwaar?
    Als jullie babe geboren wordt, heb je nog genoeg spannende dingen te onthullen; naam, hoe ziet hij/zij er uit?
    Anders kan Alexia pas echt los met het kopen van kleertjes en andere dingen wanneer de babe geboren is en gelóóf me: dat wil je écht niet! Want met een kindje in de wagen zijn alle spulletjes nóg leuker en harder nodig!
    En de meest belangrijke reden van alles vind ik wel:
    Ik wil het graag weten *grijns*

Werkt het?

Ik vind hem echt werelds =D> en heb keihard moeten lachen toen ik het las. Manlief ook trouwens ;) maar het werkt niet helaas :cry:

13. MvN

MvN Niet meer actief

Ja ik weet zelf ook dat ik me druk zou maken! Dus wat dat betreft heeft ie wel gelijk helaas:p

Flex: de meine was met 11 weken en 5 dagen 48mm.

Deze tabel kan je volgen :

http://www.ob-ultrasound.net/crl.html

14. MvN

MvN Niet meer actief

Maia: Mijn vriend heeft mij juist moeten overtuigen om het geslacht te weten :p en ik heb net al een halve pot zoete zwart wit poeder op :p

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaaah! Maia! Hahah!! Ik daCht nou dit is het ! Nu wil die het weten, maar toch niet??!
    Balen zeg! ;) Even doorzeuren nog!!

En over mannetje, zoiets zeg ik alleen als ik hem wel treiteren hahah.. ;) Daarom!!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hihihi, ik moet altijd zo om je lachen ;)

Bedankt voor de tip olie heb ik wel in huis en haargel ook!

Ik weet niet maar mijn vriend mag er niks van zeggen want hij heeft als koosnaampje: dommeslappie voor mij! Dus ik noem hem gewoon mijn mannetje!

Ik krijg net door dat mn schoonouders besloten hebben om €600 te betalen voor het kamertje. Dan weet ik dat ik daar heel blij mee moet zijn, maar ze hadden gezegd dat ze het kamertje zouden betalen en ze zijn meegeweest met uitzoeken en er is geen woord gesproken over dat ze €950 te duur vonden.........dan hadden we een andere uitgezocht.
    Ik kan wel janken!!!
    Bij het uitzoeken en bestellen deed ze zelfs alsof ze zelf het kamertje aan het uitzoeken waren. Duurder matrasje duurder beschermetje enzenz..........WHAAAAA schoonmoeders!!!
    Ze zegd dat er wel misschien meer komt maar dat weet ze nu nog niet.......bleh!
    Hier kan ik echt niet tegen hoor!
    Mijn ouders zijn altijd heel duidelijk hier in dit krijg je en niet meer en ook niet minder......duidelijk!
    Ik krijg nu zelfs nog allerlei dingetjes tussen door.......vind mn moeder gewoon leuk.
    Van mn schoonmoeder krijgen we helemaal niks eigenlijk nooit dus ik had het wel kunnen weten.
    ALs we uit eten gaan betalen wij of we doen samsam. We eten nooit bij hun en als we daar eten hebben we ons eigen eten mee........verder eten ze altijd bij ons........blehhh ik ben nu echt klaar met ze! BAHHH.

Zo nu hou ik op.........en ik gooi het op mn hormonen!!!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx meiden!

bij nov mama's zei iemand dat 5,5cm 11 weken is maar dat is dan denk ik met beentjes meegerekend ben dus gewoon lekker 12 weken :D

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaah Sloppy wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je er van baalt! :x

& ik noem die van mij altijd yoghibear.. tOendie 12 was was het een dikkertje dap en moestie van zijn voetbaltrainer altijd als enige extra rondjes over het voetbalveld rennen en mochtie geen yohgidrink meer drinken omdattie niks anders deed.. Vindtie ook erg leuk die bij naam!! :evil:
    Achjah, hij noemt mij altijd prinses, wat heel lief bedoeld is, maar waar ik toch altijd een beetje een kokneiging van krijg..

Waarom noemt jou man je dommeslapiie?! :) Hahah! Wat lief!?

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Achjaah, wat Danjo gisteren ook zei.. Als er iets mis zou zijn zou de vk er vast wel wat over hebben gezegt toCh!?
    ( Dit zeg ik wel heel stoer terwijl ik zelf een forum heb geopend met onze echo omdat ik vond dat de beeb een raar hoofd had.. :confused: )
    ZOlang we maar iets om te zeuren hebben toch!!!! :D

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heb net ff met mn "mannetje" ;) zitten praten en hij begrijpt wat ik bedoel en hij gaat het ook zeggen tegen zn moeder want dit had hij ook niet verwacht!

Zn moeder had zelf een kamertje tussen de €1250 en €1500 uitgezocht die ze ons liet zien.
    We zijn blij dat we dit niet gedaan hebben ander hadden we nu echt een heeeeel groot probleem gehad. We hebben nu een kamertje binnen het bugdet maar we hebben wel de andere dingen bij de babyzaak gekocht die we eigenlijk bij de IKEA zouden kopen en dan veel minder kwijt geweest!

Deel Deze Pagina