Hoi, Ik kom me ook hier aanmelden.. Ik ben gelijk na het stoppen van de pil zwanger geworden van ons 2e kindje.. Nu weet ik mijn cyclus dus niet helemaal, maar dat zal eind september, begin oktober zijn dat ik ben uitgerekend.. Ik moet pas 26 feb naar de VK voor 1e echo, maar ga maandag even bellen, omdat mijn bloeddruk al aan de hoge kant is heb ik t idee.. (vorige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging) Dus hoop dat ik er bij mag.. misschien ook op 1 oktober? Liefs Faith
Maia gefeliciteerd! Josien bij mij word het ook een zh bevalling en de bv begreep ik niet, wat houd dat in? x
borstvoeding volgens mij @Josien en Pat: bedankt @faith: gefeliciteerd Ik heb zo'n buikpijn en ben steeds bang dat ik alsnog ongi word en dat we het ons aan het inbeelden zijn. Lekker truttig he
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Pat: 26 januari bloedprikken Josien: 11 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Afspraken en/of echo's Pat: 26 januari bloedprikken Josien: 11 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http heb mezelf even aangepast voor wat we nu van plan zijn in elk geval
Niet helemaal goed gegaan.. Snap er weer helemaal niks van.. Whahaha Kan iemand het voor mij doen? xxx
meiden van oktober 2009 van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoop dat jullie een gezellige tijd samen gaan hebben... marloes juni mama 09
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Faith: 1 oktober? ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Afspraken en/of echo's Pat: 26 januari bloedprikken Josien: 11 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Faith: 26 februari 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http ik heb de lijst aangepast Faith
Thanks Maia! Nu hoor ik er echt helemaal bij.. Hoe voelen jullie je? hebben jullie kwaaltjes of nergens last van.. Ik mag nog in mijn handen knijpen qua kwaaltjes.. Behalve de bloeddruk (denk ik) dan.. xxx
ik voel me op zich wel goed, alleen ik ben al een tijdje enorm moe steeds, af en toe een weeïg gevoel in m'n maag en vanaf gisteravond heb ik krampen in m'n buik. Verder eigenlijk niets. Ja, als ik m'n borsten voel zijn ze gevoelig maar als ik er niet aan zit niet Dus hopelijk blijft het hierbij maar dat zal wel niet he
Haha! We hopen natuurlijk dat we geen kwaaltjes krijgen.. Bij mijn zoontje had ik last van spataderen in mijn lies en kuiten en vanaf 36 weken zwangerschapsvergiftiging, maar heb me tot de zw.gif. zo lekker gevoeld! Heerlijk om zwanger te zijn.. Die buik, de echo's, in de wolken zijn, fantaseren.. Heb nu kleine krampjes, maar verder gelukkig ook niks.. Ben je moeilijk zwanger geworden Maia? xxx
Zullen we gaan duimen Ach, op zich (zeg ik nu nog he) lijkt het me ook wel een fijn gevoel om kwaaltjes te hebben. Dan weet je tenminste (ik in elk geval) dat het echt waar is Zwangerschapsvergiftiging zal wel heftig geweest zijn. Ben je toen ook opgenomen Faith? Nee ik ben op zich niet "lastig" zwanger geworden. Ben wel al ruim 7 maanden geleden met de pil gestopt maar omdat ik nog studeerde hebben we het erg rustig aan gedaan. Dit was de 6e ronde maar eigenlijk de 2e ronde dat we serieus aan het klussen waren dus ik vind het nog wel meevallen. Hoe oud is jouw zoontje nu Faith? Ik heb allemaal vlinders in mijn buik van geluk in elk geval
Ik heb die kwaaltjes ook nooit erg gevonden hoor.. Ben met 36.6 weken opgenomen en ons mannetje is met 38.1 geboren.. Bijna met keizersnee, maar gelukkig ingeleid 2 dagen daarna.. alles goed gegaan wonder boven wonder.. Hij was bijna prematuurtje (2560 gram) maar mocht na 2 dagen mee naar huis.. Je bent wel snel zwanger geworden dan.. 2 maanden is niet veel toch? je bent even goed "ontpilt" vóór het echte werk zeg maar.. haha! Mijn zoontje word in april 2 jaar.. (peuterpubertijd.. grrrr) Tis nog rustig bij de oktober-mama's.. Hopen dat er gauw zwangeren bijkomen.. xxx
Wat fijn dat alles goed met hem was dus. Maar wel heftig hoor! Het voelt echt heel bijzonder. Heel apart. Leuk en eng tegelijk. Ik hoop ook dat er snel nog wat mensen bijkomen. Hopelijk wordt het hier de komende maanden erg gezellig. Ik ga zo denk ik lekker bij m'n mannetje zitten! Fijne avond alvast!