Josien wat nieuws zeg,hopelijk heeft die snel iets anders. Ik heb vandaag aardappels, boontjes en karbonade!was lekker maar zit erg vol! We gaan het toch deze week vertellen aan mn schoonouders,we hebben zoiets van het is zo en we zijn er ondanks het niet gepland is blij mee dus mn vriend wil het niet meer geheim houden voor zijn ouders. Ik vind het wel spannend hoor hun reactie..
he meiden ik ben ik een vervelende opgewekte bui. Zit iedereen in de zeik te nemen (positieve manier hoor). Gelukkig weten ze bij mij op het werk dat we bezig zijn dus als ik 13 maart terug kom van mijn zwangerschapsverlof zal ik mijn ass. regiomanager ff bellen wanneer ik weer met zwangerschapsverlof mag hahaha. Heb mijn vent nog steeds niet verteld dat het nu 95% kans is dat we zwanger zijn. @ de nieuwe girlys: welkom en have fun @ dan moet de bevallingslijst ook ff bijgewerkt worden he anders is het daarlijk zo'n werk. want nu begint iedereen denk ik op gang te komen.
@nieuwe dames: welkom en van harte gefeliciteerd! @josien: knudde zeg. Ik zit in dezelfde situatie (ben ook uitzendkracht en van de ene op de andere dag eruit gegooid terwijl er ook sprake was van een contract bij het bedrijf ) en het is zoo lastig om wat nieuws te vinden. Ik ben echt flink op zoek. Wij zitten er nu trouwens aan te denken dat ik probeer een baan voor een half jaar te zoeken (als dat lukt) en dan zodra het kindje geboren is (als alles goed gaat) dat ik een half jaartje thuisblijf en dan rustig een baan voor 2-3 dagen ga zoeken. Lijkt me ook wel wat en we kunnen het hebben, hebben we zojuist berekend dus als alles goed gaat, ga ik het serieus overwegen.
Haha idd maar we zouden het eerst pas na de echo vertellen, maar met mn jongste zouden we dat ook doen maar toen kon die het ook niet voor zich houden.. Bij mn oudste kon die het niet vertellen want toen zaten we in china en we kwamen terug toen was ik al 10 weken zwanger. Dus hadden we getest en gelijk verteld.
Welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd! cindy, ik wil niet zeuren hoor maar meer dan 4 koppen koffie per dag is niet echt goed voor je beepje
Jeetje Josien wat naar dat je man nu zo ineens geen contract meer krijgt... Rose en Kira1985 welkom en gefeliciteerd! Belt mijn man vanmiddag op dat ie niet thuis komt slapen i.v.m. werk, zit ik helemaal in tranen terwijl hij gisteren al had gezegd dat ie het waarschijnlijk niet zou halen om vanavond thuis te komen... Belt ie me net nog even op om weltrusten te zeggen begin ik zo weer ik geloof dat de hormonen wel aanwezig zijn
Jongens wat ben ik moe! Ik ga dus maar weer mijn mandje opzoeken en hopen dat ik het morgen allemaal red. Anders maar een ATV uurtje opnemen om ff bij te tanken voor de avond!
Pat: erg he die hormonen!nu al! Dat belooft nog wat.. Pookie: slaap lekker! Die ongiekrampen is niet erg hoor, ik had het ook bij mn vorige zwangerschap.
Hier eigenlijk weinig klachten .... Cindy waarom weet je man het nog neit? Of begrijp ik je verkeerd?
Hallohallo, hoe is het hier? Nieuwe mama's, gefeliciteerd! @Maaike, hoe was je echo? @pat, vervelend soms he dat alleen zijn, herken dat wel een beetje! Ik heb een man in de horeca en hij komt vaak laat thuis. En dan lig ik al op bed! En ook mijn hormonen gaan er soms met me vandoor haha. Vandaag voel ik me weer goed, heb ook best veel gedaan met mijn gipsenpootje achter me aan slepend, dus ben best trots. Vanavond lekkere gezonde ovenschotel gemaakt en daarna heerlijk anderhalf uur geslapen. Nu zit ik lekker met een bakje thee erbij te snuffelen op internet!
misschien een domme vraag! hebben jullie zelf een vk gebeld of eerst naar de HA en wanneer hebben jullie dit gedaan.
Oktober 2009 mamma's Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huimus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Kira1985: 2 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv ? Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Afrola: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Andrea1981: 4 oktober~ 1e kindje~?~bv SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv ChanJilly: 8 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Agneta: 10 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ ? Aylin16: 15 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Maaike1309: 4 februari 1e echo Pat: 9 februari 1e echo Gusam: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Klusser: 13 februari afspraak gynaecoloog Ceren: 16 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 17 februari 1e echo & 18 februari intake VK Agneta: 17 februari 1e echo Kira1985: 17 februari 1e echo Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Odess: 2 maart, 9.30 intake VK en 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Gusam: 10 maart 2e echo en intake VK Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake+echo gyn Vlindertjes Een lief mini-Berenbotje Een lieve mini-Jari18 Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http ***
Dames, ik wilde Berenbotje en Jari niet zomaar van de lijst halen en ik heb het nu zo gedaan. Is dat een idee? Ik hoop dat ik iedereen heb. Het was heel wat om iedereen in te vullen, dus ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Als ik wel wat vergeten ben: mijn excuses! @Rose: volgens mij kan je rechtstreeks een VK bellen en hoeft dat niet via de HA. Ik weet het zelf niet zeker omdat wij in het ziekenhuis lopen en het dus sowieso via hun loopt. Groetjes en welterusten! Josien
Geen ene vraag is dom gewoon gelijk de vk gebeld en ik heb gelijk gebeld toen ik wist. De huisarst kan je bellen dan zetten ze het in t systeem.
dankje dames! Kan ik zelf 1 op internet opzoeken? die hier in de buurt ofzo. Dus jij hebt al een afspraak staan voor een echo?
Rose, ik ben zelf wel eerst naar de HA geweest, die heeft mijn bloeddruk gemeten en ik moet nog een plasje brengen. Ze willen dan de eiwitten in je urine nakijken ofzo. Je HA kan jou ook een telefoonnr van een VK geven! Heb daarna zelf de VK gebeld! Succes, dat bellen naar de VK vond ik leuk joh, voelt zo echt hihi
Ja ik had maandag gelijk gebeld maar ik loop bij de gyn. je kan op internet zoeken naar eentje bij jou in de buurt en dan bellen voor een afspraak. Josien slaap lekker en ik vind ook dat ze niet van de lijst moesten, mooi gedaan zo!