Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

helaas, ook deze keer niet gelukt ;) ach, ik heb nog zo'n 4 weken om het te proberen ;)

@sloppy: wat jammer zeg van je schoonouders. Inderdaad, zeg dat niet dat je het hele kamertje gaat betalen. Dat schept toch verwachtingen. Logisch dat je dan een beetje teleurgesteld bent. Dat vind ik helemaal niet ego o.i.d. hoor. Laat de hormonen maar even razen hoor! Af en toe is dat heerlijk :D

@koosnaampjes: ik heb manlief een hele periode "dropstengel" genoemd. Geen idee meer hoe ik er ooit bij gekomen ben maar het kwam in m'n hoofd op en toen was hij de l.l :) En het ondergaat het allemaal zo lieflijk ;) Arme hij :D

2. Maia

Maia Niet meer actief

fl3xgirl: je staat op de lijst. Als je verdere aanvullingen hebt moet je me maar een pm sturen.

3. MvN

MvN Niet meer actief

@sloppy! Wat een ongelovelijke naaistreek zeg.. zeg dan van te voren je krijgt 600 euro en dat is het... laat niet iemand alles al bestellen!

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey dames!
    Ik hoor eigenlijk ook bij jullie :oops:
    31 okt uitgerekend...
    Halloween kindje muhhahaha

Omdat fl3xie mijn msn buddy is bleef ik voor haar bij nov mama's
    En je raad het al mevr fl3x is nu in okt uitgerekend en ik volg haar lekker!

Nou meiden hebben jullie vragen stel ze gerust!

5. MvN

MvN Niet meer actief

Dat is met de beentjes.. Mijn kindje was met 10 wk 5 dagen 3,9 cm en met 11 wk 5 dg 4,8 cm

En zolang de vk niks ervan zeg is het goed!

*hoor mij zeggen dan :) *

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ sloppy en schoonouders;

tsjee dat is echt vervelend van je schoonouders zeg, ik kan me helemaal inleven in hoe jij je nu voelt, bah echt *****..

mijn schoonouders hebben sinds ik zwanger ben 1 keertje gebeld, en toen we vroegen wat ze ervan vonden om opa en oma te worden was het enige wat ze zeiden: '' dat zien we wel als hij er is''
    hun vragen dus ook nooit wanneer ik een echo heb of hoe het gaat, hun laten totaal NIETS weten.. erg pijnlijk.. ik kan het dan ook niet opbrengen om eind mei daar gezellig met moederdag te gaan zitten.. ik moet wel 100% interesse in hun tonen, maar in ons, ho maar..
    zelfs toen wij een huis hadden gekocht en hier 8 weken lang geklust hebben zijn hun NOOIT wezen kijken of meehelpen.. pas toen we er een maand woonde.. te GEK voor woorden..
    terwijl mijn ouders hier dagelijks over de vloer komen en super meelevend zijn..

@ Leonie;
    we zijn hier idd nog steeds bezig met de zolder en het begint me idd m'n strot uit te komen.. ik wil dat alles klaar is zodat de babykamer leeg komt.. mn vriend en pap hebben superhard gewerkt en erg snel, alleen nu moet mn oom de schotten afmaken en die doet alles op zn tijd en doet er erg lang over.. dus nu mijn geduld op de proef stellen haha
    de echoscopiste moest trouwens gister onze baby ook elke keer wakker maken, want hij/zij lag alleen maar te duimen en te slapen, en toen had ze hem wakker gepord en toen sterkte hij zich alleen uit en ging weer verder duimen hahahaha

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

trouwens welkom flexgirl en puzzcat leuk dat jullie mee komen praten :D

mijn baby was met 8,0 weken 1,5 centimeter
    met 10 weken 3,3 centimeter
    en nu met 12 weken 2 dagen; 6,1 centimeter ( alleen de echo gaf toen 12+4 aan)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn echomevrouw (niet de vk) vertelde dat dit prachtig was precies goed met 12 weken naja zou het dan ook wel zo zij n he :) niet meer naar anderen luisteren hihi [-X

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat kan het verschillen he 6 cm is goed voor 12,5 week volgens mij dus dat zou dan wel ongeveer moeten kloppen :)

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Mijn beeb is 6 cm dus zou je denken dat ik verder ben
    Maar heb wat probs met mijn gyn (had deze keer een leerlinge namelijk) en maandag hoop ik het kunnen oplossen
    Het was een wham bam thank you ma'm
    30 sec beeb kijken...

Dus wil een nieuwe echo! haha

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Flex welkom hier

Puzzycat ook welkom gezellig weer 2 nieuwe erbij

Leonie ik schaam me er niet voor maar valt zo op haha.

voor de angelsound gebruik ik gewoon babyolie met creme etc stoort ie meteveel
    en glijmiddels is me te duur hahahahahahaha

Ik ga naar de winkel morgen komen de 2 kinderen van mn zus hier slapen dus ff wat lekkers inslaan

12. Maia

Maia Niet meer actief

puzzcat: ook welkom hier. Als je aanvullingen voor de lijst heb (heb je er met de uitgerekende datum al opgezet) moet je me maar even een pm sturen. Je vindt onze lijst onder mijn naam :)

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

[quote="daantje22\]mijn schoonouders hebben sinds ik zwanger ben 1 keertje gebeld, en toen we vroegen wat ze ervan vonden om opa en oma te worden was het enige wat ze zeiden: '' dat zien we wel als hij er is''
    hun vragen dus ook nooit wanneer ik een echo heb of hoe het gaat, hun laten totaal NIETS weten.. erg pijnlijk.. ik kan het dan ook niet opbrengen om eind mei daar gezellig met moederdag te gaan zitten.. ik moet wel 100% interesse in hun tonen, maar in ons, ho maar..
    zelfs toen wij een huis hadden gekocht en hier 8 weken lang geklust hebben zijn hun NOOIT wezen kijken of meehelpen.. pas toen we er een maand woonde.. te GEK voor woorden..
    terwijl mijn ouders hier dagelijks over de vloer komen en super meelevend zijn..
    [/quote]

Jeetje wat belachelijk zeg!! Ik herken het ZOOOOOOO !!
    Mijn ouders hebben zich hier met de verhuizing ook kapot gezwoegd, mijn vader heeft gesnipperd, en laat doorgwerkt.. Elke dag konden wij op hem rekenen.. En mijn schoonouders??? Die zijn welgeteld een half uurtje langs geweest..
    TOen mijn vriend vroeg of zijn vader even een middagje kon komen helpen, zeidie dat dat niet kon, want hij wou eerst alles bij zijn zus klaar maken!! ( die had 2 maand daarvoor de sleutel gekregen ) NOu , ik kon hem wel wat! En nu zijn ze er ook 2 keer een half uur geweest sinds novermber.. Mijn moeder zou meegaan naar de echo morbgen maar die moet helaas werken, maar wou ABSOLUUT niet mijn schoonmoeder mee! Zij is zelf ook van het voortrekken, mijn vriend moest hun altijd geld lenen terwijl hij er zelf hard voor werkte.. hij heeft jaren lang voor zijn ouders gezorgd, en nu? Hij ziet er niks van terug.. Ze hebben nu een erfeniss gekregen, en zijn zusje krijgt ALLES! Alles waar Maurice en zijn zussen zo hard voor moeten hebben werekn ( opleding, nieuwe kamer, fiets, RIJBEWIJS!!! VLUCHT NAAR CURACOA EN HOTEL!!! Als ze op vakantie gaat krijgt ze zelfs nog geld toe gestuurd 'zomaar!' NOu, ik kan ze wel ik weet niet wat doen! Gaat mij niet om mezelf, maar ik zie wat het met mijn vriend doet, je kan het niet maken om iemand zo te behandelen toch?? In november moeten we naar curacao omdat maurice zijn zus daar trouwt, wat zijn zusje dus vergoed krijgt, dus we zaten daar 2e paasdag, jaaa zegt de schoonmoeder: jullie gaan toch wel? Ik zeg nou dat weet ik nog niet, want de kleione is dan als alles goed is 1 maand,s en ik weet niet of ik het dan zie zitten en ik wil eerst mijn rijbewijs en pas als we dan geld ervoor hebben dan denken we erover na.. Zegt ze doodleuk: ach nouja, dan ga jij toch naar je ouders toe om geld te lenen?? Grrr.. ze moet me niet nog zoiets flikken ( wat ze trouwens iedere keer weer doet ) maar dan zal ik haar verdorie is heel duidelijk maken hoe ik over haar denk!!! Wat een draak is het ! Blegh.. SORRY!! ik moest ff me ei kwijt!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dus Daantje Roos en Sloppy ( klinkt als: Linda Roos en Jessica!! )
    Ik begrijp heel goed hoe jullie je voelen met the perfect mother in law :evil: #-o :( :evil:

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Neee ik schaam me er ook niet voor !;) Niet dat ik een enorme zee koe ben.. Maar toCh!
    Ga jij maar lekker naar de winkel!! En glijmiddel ligt hier met bosjes in de kast, van tintelende tot verwamende in alle kleuren .. :confused:
    Alleen gebruiken we het nooit, dus als je een keer wat wilt lenen!! ;)

Oh en Hallooooo puzzcat! :D

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

oh jeetje meiden wat een verschrikkelijke schoonouders hebben jullie zeg!

ben blij dat ik wel goed met ze kan opschieten (ook nie vanaf het begin)

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

NOu flex, ik snap heel goed dat je er blij mee bent..
    Ik vind het echt erg dat ik geen fijne schoonouders heb, mijn vorige vriend zn ouders kon ik heel goed mee opschieten en misschien ben ik gewoon een oald wief ( abn: oud wijf ) maar ik hou er wel van in goede gesprekken met wat 'oudere' mensen!!
    Mis het wel!!

18. Maia

Maia Niet meer actief

inderdaad, wat een schoonouders/schoonmoeders verhalen. Als ik dit soort dingen lees ben ik altijd heel blij met de mijne. Het zijn schatten van mensen al was ik in het begin een beetje bang voor zijn vader (door zijn houding, niet negatief maar hij had gewoon iets) maar daar ben ik langzaam aan gaan wennen en ik kan nu prima met ze opschieten.

sterkte dames!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah, ik lijk verdorie echt wel een oud wijff met die enorme verhalen van me!! :cry: Ik zal me een beetje inhouden! SOrry lady's! :confused: :^o 8-[ ]

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat eten jullie vandaag!? :D :sick:

Deel Deze Pagina