Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

dat probleem had ik nou ook met me schoonvader hij kan nogal ja hoe zeg je dat...

ik kom er gewoon nie op met andere woorden was wel bang voor hem en voelde me te min voor me vriend gelukkig is het na een jaar ruzie weer goedgekomen :)

2. Maia

Maia Niet meer actief

maakt niet uit hoor Leonie :)

geen idee wat we gaan eten. Heb niets in huis eigenlijk en ben te lui om naar de winkels te gaan dus ik laat manlief straks wel even vanaf z'n werk langs de AH rijden :D

@flexgirl: wij hadden dan geen ruzie gelukkig maar het is wel een dominante man waar ik heeeeeeeel erg aan moest wennen. Maar nu prik ik er zo doorheen. Gelukkig.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

welkom flexgirl en puzzcat!! Gezellig nog meer meiden hier.

Wat een schoonouders bestaan er ook bah bah!! Gelukkig heb ik wel hele leuke schoonouders, heb het echt met ze getroffen. Maar zo zie je maar dat niet iedereen dat geluk heeft. Je zou ze toch de nek om willen draaien GRRR

4. Rose1982

Weet ook niet wat we gaan eten, zal wel een broodje worden. Moeten om half6 al weg.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! Ohooo Maia!! FOei! ;)
    Ikk ga straks lekker simpel een soepie maken, met verse stokbrood..
    Heerlijk!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

JA dat woord zocht ik hihi dominant :D

7. haha, grappig. ik word 24 dit jaar. mijn dochtertje is 9 maand en heet Esmée...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

He dat is leuk! tis ook zo'n mooie naam he Esmay/esmee hihi :D

9. Rose1982

Goed idee leonie denk dat ik dat ook maar eens ga maken :p

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

;) haha lekker he!!!
    AAAHH mn opladewr van de laptop doet het niet meer! Dus de lap valt zo uit! :(
    TOt....???????

Liefss

11. Ik wou hem eerst ook op die manier schrijven, maar mn mannetje vond het andere toch leuker...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

de kleine meid is wakker ga der maar even halen :)

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Flex: welkom hier meid. Ik heb gisteren de nekplooimeting gehad en toen was onze beeb met 12 weken en 1 dag 6 cm lang. Volgens die vrouw kwam dat precies overeen met 12 weken en 1 dag.

Ik zag nog een nieuwe: sorry ben de naam alweer kwijt. Ook welkom hier.

Over schoonouders / ouders: mijn schoonmoeder is gisteren meegeweest naar de echo. Die vond het geweldig om te zien, had dit nog nooit gezien. Dus ik gisteren mijn moeder gebeld om te zeggen dat alles goed was. Werd ik halverwege mijn verhaal afgekapt want er stond bezoek voor de deur. Vond ze belangrijker. Ik weet dat mijn moeder zo is, heb al een paar keer meer dit meegemaakt. Maar toch doet het pijn. Hoewel ze in andere dingen wel weer heel lief is. Toen ik dinsdag zo ziek was is ze hier komen helpen met de kids omdat ik er niet voor kon zorgen, heeft ze zelfs haar werk (op eigen houtje) voor afgezegd. Maar toch doet dit zeer dat ze zoiets niet echt wil weten.
    Ze zou 26 mei als ik die echo heb bij de fontys ook meegaan, maar begint nu alweer terug te krabbelen dat ze niet weet of ze vrij kan krijgen van haar werk. Nou ja, dan niet. Maken mijn schoonmoeder en ik het wel gezellig. En als ukkie mee wil werken en hun daar ook willen we dan het geslacht weten als ze dat kunnen zien. Ben dan 18 weken.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

hmm wel vreemd hoor dat iedereen wat anders zegt :rolleyes: naja ga er gewoon vanuit dat de 12 weken gewoon juist zijn

15. Maia

Maia Niet meer actief

@MamavanJordy: wat jammer zeg, die reactie zo van je moeder :(

@fl3xgirl: gewoon uitgaan van wat de vk zegt, die weet het uiteindelijk het beste ;) (ga ik vanuit :D)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Pff wil ik gaan stofzuigen , ben lekker bezig stopt ineens mn stofzuiger ermee

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Als je beeb maar goed groeit niet?Fl3x?

Meiden?
    Ik heb een vraag:
    Wat eten jullie op een dag?

Want ik eet sochtends brood
    Smiddags brood en
    Savonds warm eten

MAAR ik al doe ik er verschillende dingen op ik word er zo zat van
    (en dan niet de volle buik versie )
    En ga steeds ervan kokhalzen...
    Dat ik brood eet dan he
    Ik eet een paar keer per dag fruit
    Drink melk en roosvicee
    En moet constant eten!
    Niet dat dat erg is ;)
    Maar als ik dat dus niet doe ga ik ook kokhalzen...
    Wat kan ik anders eten dan brood?
    Vanaf begin week 11 heb ik het kokhalzen al...

En ja ik weet dat misselijkheid erbij hoort,maar tips voor andere dingen ipv brood gaat er goed in bij mij nu!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    bij brood heb ik het ook vooral in de ochtend , probeer eens wat brinta of crackers

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha had ik bij de 10 weken echo ook een raar hoofd een soort van bult erop bij de 12 weken was sit weg hoor
    Kijk maar eens bij echos van 10 weken hebben meerdere hoor

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi meiden!
    Dankjewel voor de bekkenreacties!

Pff heb vorige week 1 dagje een halve dag gewerkt en vandaag al controle van UWV..Ze belde waarom ik niet thuis was; nou uhm ben aan het werk...Ow maar dat kan niet je staat ziek gemeld..Nou dat klopt dan niet.

Wilde ze nog weten waarvoor ik ziek gemeld was dus ik zeg ivm bekkenintabiliteit.

Zegt ze ; ja denk je dat zelf of heb je gewoon een beetje last van je bekken want iedereen zegt tegenwoordig dat ie instabiliteit heeft!

Grrr moet je ook echt tegen een hormoonbom zeggen hahaha

Ik denk lijk wel gek dat ik gewoon hele dagen werk met mn bekken en dan nog zo'n gezeur!!

Trouwens nieuwe meiden welkom hier!!

Enne wat we eten; lekker soep gemaakt door mijn mamsie!!Met turks brood erbij!

Deel Deze Pagina