WOW meid, het komt idd erg overeen.. mijn vriend zijn zusje krijgt ook alles, een opleiding, rijbewijs ( mijn vriend mocht geen opleiding volgen en rijbewijs zelf betalen) ook moest mijn vriend thuis kostgeld betalen en zijn zusje niet. zijn zusje is en krijgt alles terwijl ze zoveel heeft geflikt, en mijn vriend is in hun ogen niks waard, en heeft nooit iets verkeerds gedaan. echt bizar.. ik kan het dan ook niet opbrengen om daar super enthousiast te gaan doen tegen hun.. mijn ouders hebben ons ook dag in dag uit meegeholpen bij de verbouwing 8 weken lang, zelfs toen mijn moeder net klaar was met de chemokuren, en mijn schoonouders zaten lekker in de tuin te barbequen en vroegen nogineens hoe het ging.. maar waar halen ze het lef vandaan om te vragen of je dan naar curacoa komt en het geld maar moet lenen bij je eigen ouders ik kan me voorstellen dat jou bloed net zo hard kookt als het mijne!!
Misschien lekker yoghurt met roosvicee, of verse aardbeitjes met halve banaan en yoghurt en beetje suiker in de blender doen? Heb je lekkere shake...
Jeetje!!! Ze lijken echt op elkaar !! We hebben het toch niet over dezelfde he! Zij geeft haar ouders ook altijd een dikke bek waar je u tegen zegt, zo durf ik niet eens tegen mijn ouders te praten!! Maar daar maakt het niks uit! Totdat maurice een keer uit zijn vel knapt... want dat kan gewoon niet !!! En wat je zegt over dat jou vriend in de ogen van zijn ouders niks waard is.. nou , same here!! Zijn moeder heeft hem voor een jaartje terug recht in zijn gezicht gezegt dat ze absoluut niet trots op hem is.. En waarom??? omdat hij zn hbo diploma niet wou halen.. Hij krijgt nu van zn baas een opleiding als enige en ze zijn daar zo blij met hem.. nou als mijn moeder mij dat zou flikken!! OEEHH Maar belachelijk zeg die van jou ook! Wees maar heel blij met je eigen pap en mam! Maar toch vraag ik me af hoe jij daar nou mee om gaat?? Want ja, van allee gezezinnen zijn net HUN degene die alles zooo enorm vieren, van kerst tot pasen tot een verjaardag.. verschrikkelijk! :S en dan is alles zo belachelijk nep!!! :^o Ik kan dat gewoon echt niet!! Ik ben niet op mn mond gevallen , maar elke keer naa een opmerking van mn schoonmoeder, sta ik dus echt met mn muiltje vol tanden! Ik zie er nu alweer tegen op om er heen te moeten!!! Want ja... bij hun is het echt MOETEN! Anders heb je de dikste tramalant!! Kun jij er wel heen gaan en dan gezellig gaan zitten doen?
Ik ben blij, ja niet echt blij maar je begrijpt het wel, dat ik niet de enige ben met een schoonmoeder die je achter het behang zou plakken!! Maar goed...... We hebben net met zn tweetjes met de angelsound gezocht naar het hardslagje en.............................................GEVONDEN!! Ik ben weer helemaal gelukkig en blij en wat kan je allemaal zijn als je naar het hartje van je babytje kan luisteren! Zo bijzonder! @leoniiee: niet beginnen over oude mutsen en oude wijfen want volgens mij ben ik hier de oudste of een van de............je weet wel echte oude mutsen! Gelukkig zie ik er uit als 25 en voel ik me 25 en ik gedraag met als 25 dus komt wel goed met mij................dus zeker met jou!
@ Leonie mijn vriend heeft nu ook van zijn werkgever een gratis opleiding gehad. terwijl zijn zusje de opleiding wel betaald kreeg en er na 3 maanden mee is gestopt Ik kan het ook niet opbrengen om erheen te gaan, maar als ik erheen ga probeer ik gewoon ja en amen te knikken zodat ik er snel vanaf ben en er na 30 minuten weg ben.. ben er al zovaak tegenin gegaan en mijn vriend ook, maar ze zien niet in wat hun verkeerd doen.. hun trekken zijn zusje zogenaamd niet voor ( geen kostgeld betalen, gratis opleiding, gratis rijbewijs, etc) en vind het normaal dat als je een huis koopt je 8 weken lang NIET vraagt hoe het gaat en dat je er nogineens langsgaat, want je hoort te vragen of ze aub langs willen komen.. toen we zeiden dat we een huis hadden gekocht was het enige wat hun zeiden: '' er zit geen bad in'' nogineens gefeliciteerd ofzo, maar helemaal niks.. mijn ouders gaan zelfs mee kijken voordat we een huis kopen om ons te behoeden van een miskoop enzo.. ook toen we een keertje met hun naar centerparcs gingen moesten mijn vriend en ik voor onszelf betalen terwijl mijn schoonouders voor zijn zusje en haar vriend wel betaalde.. ook moesten we van hun iedereen trakteren op eten, terwijl er voor ons niets betaald werd..echt lullig.. ook wilde ze een keertje kennismaken met mijn ouders, en dan met hun gezin en ons gezin en mijn ouders samen uit eten te gaan, op voorwaarde dat mijn ouders voor mijn vriend en mij betaalde, want daar hadden hun geen zin in
Jeetje zeg, wat lees ik allemaal voor belachelijke dingen over schoonouders!! Belachelijk zeg!! Hoewel ik moet zeggen dat mijn schoonouders ook niet helemaal enthousiast zijn. Ze worden dit jaar 3 keer opa en oma en het lijkt wel alsof dat van ons net iets teveel is voor ze.... Belachelijk eigenlijk, want wij zijn degenen die er het eerst mee zijn begonnen en waar het erg moeilijk mee ging helaas. Hebben 2,5 jaar moeten wachten op eindelijk een goede zwangerschap en nu worden we een beetje genegeerd. De volgende is over 2 weken uitgerekend, ik denk dat er daarna wat meer ruimte is voor ons.... Maar wel stom.
Dat te veel ken ik eigenlijk meer van mn eigen moeder Mijn eerste uitgerekende datum was 20oktober en dan word het kindje van mn broer een jaar. Mijn ouders hadden dan ook geplaned om naar Amerika te gaan een daar de eerste verjaardag te vieren vanhun eerste klein kind.... Maar ze willen nu niet weg omdat ik rond die tijd beval. Maar ik had wel roet in het eten gegooit.........dat moest wel even gezegd worden! HALLOOOOO ik heb hier 8jr op moeten wachten en het is jammer dat de beval datum zo vrezelijk vervelend is! Maar goed nu ze er aan gewend zijn en mn broer en schoonzus waarschijnlijk naar nederland komen voor de verjaardag van sophia......is het allemaal weer leuk geworden! Soms hebben opa's en oma's wat meer tijd nodig om te wennen! Zullen we maar denken.
Jeetje wat een verhalen over de schoonouders. Lijkt me verschrikkelijk om zo'n schoonmmoeder te hebben. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte hoor!!! Ik had vandaag mijn nichtje van 4 maanden op bezoek. Ik ben elke vrijdag oppastante Ze was alleen niet zo heel lekker. Ik had haar even op ons bed gelegd, heeft ze heel het bed onder gespuugd. Aan mijn vriend zijn kantje hihihi. Die is vanavond niet blij denk ik hehehehe. Heb net maar f een was erin gedaan.... Ik ga dit weekend een buikfoto maken en die zet ik in mijn album. Ik roep wel als t zover is. Leuk he de angelsounds! Wordt je toch helemaal gelukkig van als je t hartje hoort. Ik vergeet nooit meer t gelukkig gezicht van mijn vriend toen ie t voor t eerst hoorde, heel mooi! Ik ga vanavond aardappels, groente en vlees eten. Dus ik ga maar ff beginnen met schillen (nadeeltje). Eet smakelijk allemaal en tot straks misschien nog!!!
Hey allemaal... Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gelzen heb.... Hopelijk gaat nog alles goed met jullie allemaal... Hier alles top.. Ik heb net de Zwanger door van Felicitas gehaald bij de Etos.. Zaten leuke dingen in ... >> Billendoekjes met zo'n zwitsal box voor ze in te doen.. >> Een fopspeen >> Een knuffel >> Pampers.. Het is echt leuk om zo'n spulletjes al allemaal te hebben.. Ik heb zelf nog nietst gekocht De rest heb ik allemaal weggegooid want het was allemaal recalame .. Hebben jullie deze doos ook al? en wat zat er bij jullie in???? Groetjes Stacey
zo, weer 11 pagina`s gelezen... Flex en puzzcat, welkom hier! ik ken jullie nog van de nod- lijsten. puzzcat, wat geweldig dat je zwanger bent! je hebt al zoveel meegemaakt! Ik las over op 5 hoog wonen, ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd! straks met een dikke buik, maar wat dacht je van een beeb en kinderwagen? ik snep dat het soms niet anders kan, maar lijkt me erg zwaar. Cindy: laat je weten wat je van t einde van boek 6 van harry potter vond? dat einde heeft namelijk erg veel indruk op me gemaakt! (meer zeg ik er maar niet over...) @ schoonmoeders: de mijne heeft haar kuren, maar is meestal erg lief. ik kan in ieder geval niet meepraten met die 'horrorverhalen'die ik hier lees. meiden: kies voor jezelf en hou wat afstand van je schoonmoeder! (voor zover dat kan) @ koosnaam: ik noem mijn vriend soms 'mannetje'omdat hij niet mijn man is, en ik 'vriendje' veel meer kleinerend vind, en 'vriend' net een soort kameraad. maar jullie morgen best weten hoe hij heet hoor: Teun, op zijn oerhollands! @ echo`s en buikfoto`s: wat mooi om te zien hoe jullie beebjes en buikjes groeien! @ mezelf: gisteren voor 1700 euro spullen besteld: een kamertje, kinderwagen, box en maxicosi met voetenzak. zo leuk! in week 24 wordt alles al geleverd. spannend! ik wil proberen vaker online te komen, zodat ik wat meer mee kan kletsen i.p.v. iedere keer maar een lap tekst te produceren, in de hoop dat je op zoveel mogelijk mensen reageert... t lukt gewoon niet om elke dag online te komen, en hier baal ik van... fijne avond, hopelijk tot morgen! liefs ellen o ja! 4 juni de 20 welen-echo!zal maia even pbtje sturen.
Wat een verhalen over schoonouders. Gelukkig heb ik een hele hechte band met mijn schoonouders het zijn echte schatten. Ellen toe maar weer hahaha. wij gaan in mei babykamer en wagen kopen box kinderstoel heb ik al scheelt weer
hey leonie, lees op je hyves dat je morgen echo hebt in raalte! kom je ff op de koffie? o nee dat mag niet he? thee heb ik ook hoor! heel veel plezier!
@schoonmoeder: ik heb het geluk dat mijn vriend heel goed begrijpt wat ik bedoel en hij er eigenlijk net zo overdenk met wat ze nu flikt met die kinderkamer. Hij is net zo aangeslagen als ik en daar ben ik echt heel blij mee. Hij begrijpt ook dat het niet ondankbaar bedoeld is.....600,00 is een hele hoop geld en we waren daar ook al heel blij mee geweest. Alleen zijn we nu op kosten gejaagd doordat zij zich bemoeide met alles wat we gingen kopen en we krijgen nu ook niet de volledige kamer. Maar goed, we hadden toch al besloten niet op vakantie te gaan dus besparen we daar weer op. Het is ook niet zo dat ik mn schoonmoeder niet lief vind hoor maar dit vind ik gewoon heel gemeen @zwangerdoos: ik heb me hier wel voor opgegeven en ik krijg ook het blad maar ik kan de door nog niet gaan halen...........je krijgt toch een briefje thuis gestuurd??
Haha ellen kan ze makkelijk doen en euh je mag best een bakkie leut hoor haha. Sloppy ik heb ook nog nik sontvangen hoor Ja de wij jonge ouders
@zwangerdoos: stacy is ook een stukje verder als ons......misschien dat die van mij volgende week komt Ik hoop het ik ben dol op cadeau boxen!
Ja dat dacht ik eigenlijk ook... Behalve die van de babydump die kan je gewoon ophalen. Ik denk dat ik zelfs nog een keer ga
Leuk hè die embryofotootjes... Er zijn er dit keer twee teruggeplaatst, dus ik weet niet welke van de twee is blijven plakken maar ik zat te denken om twee kleine linnen schilderijtjes te maken met de fotootjes van ukkie en zijn of haar brusje. Die schilderijtjes wilde ik op de babykamer hangen. Leek me wel een mooi idee. Wij zijn onder behandeling geweest in het Radboud. Daar hebben ze een digitale polikliniek waar je al je medische gegevens kon bekijken en ze ook een forum hadden voor patiënten en artsen. Dat was wel fijn. Maar daar stonden dus ook de foto's op van de embryootjes. Wel heel bijzonder om zo vroeg al een foto van je kleintje te hebben . @schoonouders: wat vervelend... alle verhalen die ik hier lees. Ik hoop maar dat jullie familie een beetje bijtrekt, want dit is toch niet echt bevorderlijk voor de onderlinge verhoudingen. Echt jammer. Oh ja, niet om het een of ander, want jullie mogen hier zoveel spuien als jullie willen, maar weten jullie dat veel familieleden toch vaak stiekem meelezen op dit soort fora? We hebben daar als moderators al best wel veel verzoeken voor gehad om verhalen naderhand te verwijderen, maar dan is het leed meestal al geleden. Dit even ter info... Ik hoop voor jullie dat er niemand meeleest. Helaas heb ik hier zelf ook meelezers (maakt me nu niks meer uit), maar dat is ook ooit lastig geweest toen ik zwanger bleek te zijn en daarna een miskraam kreeg. Een heleboel mensen kwamen toen naar me toe om ons te feliciteren. Nou... daar sta je dan met je verdriet... Nou verder vandaag hier een rustige dag gehad. Halve dag gewerkt en vanmiddag zeker drie uur geslapen . Schaam me dood! Nou ja, waarschijnlijk heb ik het dan nodig gehad. Verder vanmiddag het UWV aan de lijn gehad ter controle. Gelukkig zijn zij heel schappelijk. Ik ben blij dat dat goed gaat, want het is wel vervelend als je ook die stress nog zou hebben. En: mijn mannetje (ja, dat zeg ik ook altijd, maar hij vindt het niet erg ) en zijn vader hebben vandaag het achterste deel van de tuin afgemaakt! De nieuwe vlonderplanken van houtcomposiet liggen erin, compleet met lampjes en het ziet er enorm strak uit! Ik ben zo trots op hem! Liefs, Josien
Ja ik had het afhaalblad voor de zwangerdoos ook nog niet verwacht... Maar die van de kruidvat is in de 7de maand. Die van de etos blijkbaar niet ....