@ellen1983 bedankt meid! etos?Die komt sneller? Ohhh alles goed in de gaten houden dus @knuffelkonijn ohh meid je maakt het me wel erg lekker hihi Ik ga het zeker proberen! Want echt brood jek... Wie van jullie heeft ook laat in de zwangerschap misselijkheid gekregen? En lang duurt het bij jullie? Ben er erg benieuwd naar want mag van mij morgen wel afgelopen zijn met 12 weken haha Het begon bij mij met 11 weken en 2 dagen...
@josien: mijn schoon moeder kan net een emailtje sturen en een heel klein beetje googlen maar ik ga er niet vanuit dat ze weet wie sloppyslayer is Ze heeft ook geen hyves.....gelukkig! Als ze achter de computer gaat dan beld ze eerst mn vriend om te vragen hoe het ook al weer ging..... OOOOOO, ik voelde mn kleindje weer!!! Een boinkboink......zooooo lieffff
Ellen! Hahah! Helemaal goed mevrouw!! Heb je pickwick fruittwister?? Anders kom ik niet ! Ben jij trouwens ook wel is bij dat echobureau geweest?? & wij wonen ook in een appartement.. gaat maar drie hoog, maar ook zonder lift! We hebben wel een grote berging en daar laten we het onderstel van de kinderwagen staan, de reiswieg of de maxicosie tillen we dan naar boven.. Jahahaaaa daar hebt ik over nagedachttt! En JOsien.. ik heb er idd over nagedacht want mijn vriend schreeuwt overal rond dat ik op zwangerschaps pagina.nl zit.. En ik gebruik ook nog eens mn eigen naam! & ik ben niet eens blond : MaargOed.. we zullen het zien tochh! MOoi dat je achtertuin af is.. wou dat wij een tuin hadden in plaats van een balkon.. Wat gaaf dat ?? de babydoos al heeft .. denk dat ik ook maar is ff op de etos site ga kijken.. daar had ik me volgens mij nog niet aangemeld! Lijkt me ook zo leuk om te zien!!
Nee Nee ik zeg het misschien verkeerd. Het is de Zwanger doos van Felitas die moet je bij de etos ophalen... Die kun je bestellen. Ik zei het een beetje verkeerd, sorry!
Wij wonen ook in een appartement op de 6de. We moeten met de lift naar 7 en dan een trapje af en dus ook op als we weer weggaan. Ik kan mn wagen op de 7de laten staan en vastzetten. Maar als mn vriend er is dan brengt hij hem wel even naar benenden of naar boven. Wij hebben wel een heeeeeeeelee grote achter tuin.........het strand
Wat gaaf Sloppyslayer uitzicht op het strand.. Wij hebben nu een eengezinswoning, maar we gaan verhuizen naar een luxe nieuwbouw appartement in het centum. het was eerst een klooster maar ze hebben het van binnen helemaal opnieuw opgebouwd in moderne stijl .. Ik kan niet wachten Als alles door gaat krijgen we het het is gelukkig wel op de eerste verdieping
Dit doet me echt PIJN!!!!! We zijn nou 2 keer naar noordwijk geweest.. en als ik daar ben in een hotelletje met uitzicht op zee.. dan ben ik echt IN LOVEEEEEEEEEEE!!! Dan voel ik me zo goed, dat het eigenlijk nergens op slaat! Ik ben echt jaloers op je !! Super gaaf zeg!! Wat zullen jullie daar blij mee zijn! Wauw!
Ik vroeg me btw altijd al af wat voor slag volk nou aan zee woont.. 8) And now i know! Kun je niet een keer een foto maken van je utizicht??
Ik denk het wel Leonie... Niet dat dat vanavond heel spectaculair was, maar toch... Hier geen uitzicht op zee of moskeeën... Gewoon een 'normale' straat, 'normaal' rijtjeshuis en nu dus wel een mooie achtertuin
Hahah! Nee eigenlijk niet! WOon in beeklust.. Dat is nog niet zo slecht.. dus ik stel me eigenlijk een beetje aan!! We kijken uit over bos, en als ik de straat over steek ben ik in een super mooi buiten gebied.. met een super mooie kinderboerderij.. Maarja als ik richting de stad ga.. KOm ik wel langs de prachtige moskee. Dat vind ik gewoon minder.. [-X Heb soms het idee alsof ik in Turkije woon.. Wierden is zo anders, en zoveel mooier.. maarja.. ZUCHTTTTTT, hier zullen we het nog maar ff mee moeten doen!! Maar ik laat ons kindje hier zeker niet opgroeien..
Goedeavond!! Stomme kwantum!! Wij vanavond nieuwe donkere gordijnen gekocht van die kant en klare. Ik ben gewend dat er netjes 2 in een verpakking zitten.. ( Wij hebben in totaal 4 stukken van 140 breed voor de slaapkamerraam nodig) Kom ik thuis en wil ik ze korter maken zit er maar 1 stuk in van 140 grrrr en dat stuk was al 35 euro. Dus konden we weer terug om er nog 2 te kopen... 70 euro voor gordijnen vind ik nog wel meevallen maar nu waren we in totaal 140 euro kwijt Maarja netjes korter gemaakt en ze hangen En wij wonen inderdaad op 4 hoog zonder lift en zetten het onderstel van de kinderwagen ook in de berging beneden neer
ja ik ken allemeloo wel een beetje ach dter heeft ook zn voor en nadelen hoor. al wonen wij ook in een rustige nette wijk. roos das idd behoorlijk wat , Ik haal met de tijd stof en dan maakt iemand voor mij de gordijnen dat scheelt nogal niet. Ik denk dat ik zo mn bed induik Krijg morgen de 2 meiden van mn zus een hele dag plus nacht dus druk Oudste is 6 en jongste 2 maar wel leuk
Hahaha!!!! Wat ben je soms ook een hut!! Eerst de pech met de ikea, en dan nu met de kwantum.. misschien is het handig om eerst de verpakking te lezen?!?! #-o Wij hebben toen bij de karwei super mooie gordijnen SET 2 IN 1 PAK!!!!!!!!!!!!!! gekocht.. En pas perfect! Waren we toen ong 50 euro voor kwijt.. mooi donkerbruin met zwarte barokjes erop.. Alleen soms lig ik te koekeloeren in bed, en als e dan heeeel veel fantasie gebruikt.. Lijken die barokjes net allemaal boze rendieren! ECht eng! Ik schrok er wel een beetje van., ben achterover mn bed uitgerold.. Maar ik ben blij dat ze hangen meid! Veel gordijn-plezier.
OOhh.. SLOPPY!! Ik zie nu pas je berichtje dat je het hartje hebt gevonden met de angelsound!!! Wat gOed!!! =D Gaaf om te horen hé! Ik ga straks ook weer ff luisteren!!
Kijk mijn lijpe duck avater.. Oke, dames! Leonie gaat slapen!! Spreek jullie morgen, NA MIJN ECHOO! \/ Enneh Ellen, het is van half 11 tot 11 uur.. Als wij klaar zijn, sta jij dan buiten met een kopje thee? TOt morgen iedereen! O Liefsss
Hihihihi, je bent op dreef Leonie! Maar wel eerlijk dat je gewoon senior member wil worden! En dat op jou leeftijd!