Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    By the way: Heeeell veeel suc6 morgen met de extra echo! Hoop dat je kan slapen....

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah ja precies!!!! :D Heb ik toCh nog iets bereikt!!
    Als iemand mij dan straks vraagt: wat voor werk doe je? Kan ik zeggen: ik ben senior member.. im so proud of myself 8)

& bedankt :D Ik denk dat ik wel goed slaap hoor! Had ik met de eerste echo! Pas als ik in de auto zit laat ik alles lopen..
    Ik ben benieuwdd.. ;)
    Ennehh, JOenka! Jij en de rest fijne dag morgen !! :D Heanig an!

Liefss

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal!

@ leoniiee: je hebt lekker zitten kletsen gister, wel goed dat je het ook goed met je zelf kan vinden als en niemand terug praat! ;)
    Ik zal zo een foto van mn uitzicht plaatsen kan je even meegenieten :)
    Wij zouden 3jr geleden dit appartement huren voor een jaar tot ons nieuwbouw appartement klaar zou zijn. Het was toen van de moeder van een hele goede vriend en zij wilde het echt niet verkopen......dus dan maar huren. Toen we binnen kwamen waren we direct verliefd!! En we hebben toch brutaal gevraagd of ze erover wilde denken om te verkopen..............en ze heeft ja gezegd! We hebben het zonder makelaar gekocht en dus ook nog een een goed prijs betaald :)
    We zitten hier met echt heel veel plezier en zomers als we naar het strand gaan dan kan ik gewoon thuis gaan plassen het is zo dicht bij :oops:
    Veel plezier met je extra echo vandaag!!

@roos: wat balen zeg! maar gelukkig zijn nu je gordijnen klaar! Je wil niet weten wat mijn gordijnen kosten :oops: Wij laten ze maken en ophangen. Dit is echt voor het eers van mn leven!! Ik maak ze altijd zelf, ik heb in mn slaapkamer hangen van de kwantum met vitrage van de Xenos geklemt met douch gordijnstangen van de ikea tussen de ramen :oops: en in de woon kamer van die rieten rolgordijnen van de ikea voor niks en een beetje :)
    Maaaar omdat we het kamertje van mn schoon ouders zouden krijgen (en we hadden het idee dat ze toch wel zo'n € 1200 zou gaan geven) konden we nu een keer gordijnen laten maken........maar helaas nu gaan we niet op vakantie.
    Ze komen ze dinsdag ophangen ik ben wel heel nieuwschierig!!

Ik gan u ff een foto van mn uitzicht opzoeken :D

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier is die dan!

Je kijkt naar ijmuiden!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

WAUW dat is pas een uitzicht! je boft maar :D

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    aha ik weet waar jij woont haha
    is dat de hele grote flat aan het einde van 12 hoog of zo?
    wij komen gemiddeld wel 3x per jaar in zandvoort aan zee hahaha

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonieee suc6 met je echo meid geniet dr van

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Sloppyslayer, wauw wat een superuitzicht!!
    Wie wil dat nou niet? Wel balen van je schoonouders zeg, las het net een paar pagina's terug. Ik kan ook wel een boek volschrijvne over schoonouders... pfff...

Vanmorgen kwam de tuinman al om 7 uur zand brengen, vandaag en komende week wordt de daktuin "gemaakt" (of hoe noem je dat..?). Hij zou eignelijk alleen zandzakken voor de deur afleveren. Van malief mocht ik in bed blijven liggen, maar ik horode zoveel gestommel dat ik maar even was gaan kijken. Heeft-ie alle planten/bomen naar boven gesjouwd... Heel het huis en de nieuwe trapbekleding onder de modder... dus ben meteen maar gaan poetsen net.

Ik lees straks even verder bij, heb ik nog niet gedaan....

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wow sloppy, wat een uitzicht! hoewel ik denk dat ik t dan heel snel 'normaal' zou vinden... nu blijft de zee altijd bijzonder.
    leonie, veel plezier met je echo! de thee staat klaar straks!!!haha
    ik heb fruittwister aardbei, en fruittwister peer.
    ik ga nu echt even poetsen, zie iedere keer hp 7 liggen waardoor ik weer op de bank beland... gek he?
    vanmiddag personeelsfeestje, heb er nu al zin in. we hebben een erg gezellige club collega`s, dus altijd lol samen.
    liefs

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen veel plezier vanmiddag

zonnneschijn leuk weer extra werk haha mannen denken soms niet goed na

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    over die dozen, er zijn er een stuk of 4 he?
    ik geloof dat ik ze allemaal heb besteld. etos, kruidvat, prenatal en babydump. vond die van babydump erg leuk, niks geen onzinnige folders enzo, gewoon leuke producten. die andere 3 krijg ik nog. (heb de afhaalbrief van de kruidvat al in huis liggen, pas in augustus kan ik de doos halen...)

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @danjo: het is ietsjes hoger....gaat tot 20....maar wij zitten op 6.

@zonneschijn: succes met jullie tuin! Of dak tuin...:)

@ellen: wij dachten in het begin ook van: het zou wel snel normaal zijn.....maar dat is toch niet zo.
    Ik kijk nu naar buiten en dan zie ik de zee en het strand met de zon er op en dan lijkt het wel of we op vakantie zijn en dan zit je gewoon in je eigenhuis :)

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

@sloppyslayer: mooi uitzicht hoor!

@roos: das niet leuk van die gordijnen.

@dozen: ik heb dus geen idee meer voor welke ik me heb opgegeven. :) zie het vanzelf :)

@leonie: veel plezier bij de echo

@ellen: veel plezier vanmiddag bij het feestje

Hier gaat het wel behalve dat ik enorm last heb van m'n liezen nog steeds dus ik waggel vrolijk in de rondte. Is even niet anders helaas.

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    er was iemand die bekkeninstabiliteit heeft, hier op t topic. was jij dat maia?
    ik hoop t niet voor je! doe maar lekker rustig aan nu...

15. Maia

Maia Niet meer actief

nee ik ben het niet, dan heb je ook van andere dingen last volgens de vk en dit zijn alleen m'n liezen (en af en toe m'n stuitje). Volgens mij was het babydream. Maar mocht het zo blijven ga ik toch wel even meer checken bij de vk want dit is om gestoord van te worden.. maar m'n buikje groeit gewoon erg goed.

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hoi hoi meiden !
    Gisteren eindelijk na 2 dagen weer kunnen douchen!
    Onze kit liet los terwijl het een renovatie huis is :(
    Dus alles moest weer overnieuw...
    Nu is alles weer mooi dus dat scheelt haha

En vandaag 12 weken!Yoohoo!
    Ben zo blij!

Sloppy wat een uitzicht superrrrrrr
    Jammer genoeg kan ik niet over zee,word ik duizelig...
    Vond het ook vreemd toen ik op ameland was op vakantie,maar wat doe je eraan :oops:

Ik droom eindelijk dat ik zwanger ben!
    Het kwartje begint eindelijk te vallen haha

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    goedemorgen allemaal!!!

Wooow wat een uitzicht. Alsof je elke dag op vakantie bent!!!! Geweldig!

Roos wat balen van je gordijnen joh. Maar ja, ze hangen nu.

Wij hebben na 2,5 jaar ook eindelijk gordijnen in de woonkamer hhihi. De buren konden hier altijd gezellig mee kijken hoe we op de bank lagen savonds!

Leonie, veel plezier bij je echo dalijk!!! Ben benieuwd, spannend hoor!!!

Ik heb me gisterr ook op gegeven voor een apar dozen, geen idee meer welke.

Nou, ik ga denk ik ff naar ikea nu. Nu is t nog rustig....(hoop ik!)

doeidoei

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik weet dat die hoog was sloppy haha als het slecht weer is gaat de hele flat heen en weer.

Hier druk aan de poets mn nichtjes komen zo dus de rest van het weekend komt er weinig van , mannetje ligt nog fijn op bed dus lekker laten liggen haha

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @puzzcat: gefeliciteerd met het behalen van de 12wkn!!! Lekker dat je weer kan douchen!

@ellen: ik denk dat ik dat ben! Ik heb het al een hele tijd. Tot nu toe gaat het redelijk goed, maar dat komt ook omdat ik van niemand meer wat mag tillen :) Ik krijg wel al steeds meer last van mn bekken bod die tegen elkaar aan schrapen..........ja hoe zeg je dat, het doet in ieder geval pijn waar je geen pijn wil hebben :oops:

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Ellen ik heb indd bekkeninstabiliteit en loop ervoor bij een bekkentherapeut.Dankjewel voor je berichtje

@Sloppy wow wat een uitzicht heerlijk!Lijkt me ook niet gaan vervelen de zee ziet er toch iedere dag weer anders uit!

@mezelf; ik ga dalijk heerlijk naar de kapper..Merk dat mn haar weer veel te lang en te dik is dus dat ik weer hoofdpijn krijg.Dus schaar erin!Nog geen idee wat ik laat doen eigenlijk...

Deel Deze Pagina