Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

goedemorgen meiden!

Allemaal lekker kunnen slapen???
    wordt vandaag mooi weer :D helaas heeft mijn mannetje nachtdienst gehad dus die ligt de heledag op bed :( maat mssn komt mijn vader en me broertje vanmiddag dan wordt het mssn toch nog gezellig :D

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Vanaf volgende maand heeft mijn vriend ook af en toe nachtdienst........lijkt me niet echt geweldig!
    Ik hoop maar dat het niet te vaak is!

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Heb er 2 dagen over gedaan om weer alles bij te lezen haha. Dus kan nu eindelijk reageren.

Alleen weet ik niet meer wat er nu precies allemaal voorbij is gekomen. :(

Nieuwe meiden, welkom!

Meiden met een mooie echo; Gefeliciteerd. Mooi he?? :D

Angelsounds; ik hoor nog steeds niks :)

Sloppy; wat een prachtig uitzicht. Ik laat het mn mannetje maar niet zien, die wil gelijk verhuizen dan!! Haha

Ik las iets over je laten vertroetelen...pfffff...had ik maar een mannetje dat wat meer vertroetelde. Helaas heb ik die niet, hij is niet zo'n vertroetelaar. Soms denk ik wel eens; "Hallo, ik ben ook zwanger en dat is ook zwaar!" Dan zou ie best eens wat meer zorgtaken mogen overnemen...maar ja, helaas komt dat gewoon echt niet in hem op. Als er iemand eerder op moet staan omdat die kleine al wakker is, ben ik dat ALTIJD. Als er iemand 's nachts uit moet, ben ik dat meestal (soms doet ie wel zn best). Als ie een papadag heeft gehad ben IK toch weer degene die ons meisje dan weer eten geeft en eigenlijk het hele avondritueel doet als ik uit mn werk kom. Ach, we hebben het al eens besproken (ruzie gehad) dat ik vind dat ie best wel eens vaker zelf mag aanbieden om wat te doen....maar het lukt gewoon niet. Ik weet dat ik me erbij neer moet leggen maar soms ben ik het gewoon weer even zat en moet ik even spuien.Dus bij deze ;) Dan kan ik echt jaloers worden op sommige meiden met van die lieve zorg mannetjes hahaha. We hebben ook veel vaker ruzie tijdens de zwangerschap. Bah. Ben het soms even zo zat hehe. Verder is het een schat hoor, maar ik wou dat ie soms iets meer deed om mij te verlichten maar helaas...we zien wel hoe het lopen gaat

Zo, nu is mn gezeur weer over. Nu zijn we gewoon weer vrolijk en gaan we lekker van het weer genieten! :D :D Nog meiden hier met leuke plannen voor vandaag??

4. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@shaula: jammer dat je man niet zo'n vertroetelaar is.

@leoniiee: fijn dat de echo goed/leuk was. Ben benieuwd naar de foto's.

Ik ben zelf net wakker en heb even geen last van m'n liezen dus ben heel blij :) Verder weinig nieuws, straks komen m'n schoonouders even langs om de nieuwe tafel te bekijken en verder weinig geplanned. Moet studeren dus tja...

fijne dag allemaal :)

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow man.... Had een heel verhaal getypt krijg ik een general error???

6. YellowButterfly

Goed,

Maia, fijn dat het nu beter gaat. Ik zag gister bij 15 weken (week tot week) op deze site dat buikpijn normaal is, vond ik wel fijn om te lezen. Maaruh, ik heb nu al een dag of 4 onafgebroken last en het mag van mij nu wel minder worden O:)

Shaula, jammer dat je man niet zo supporting is, maar gelukkig kan je hier spuien ;)

Babydream, wij zijn ook geen fan van de winkel, maar ja voor 25% korting zetten we ons daar wel even overheen O:)

Leonie, fijn dat de echo mooi was, ben benieuwd naar hoe het er nu uit zag.

Gisteren hebben we de halve dag in de tuin gewerkt en van de helft van de rimboe een acceptabele tuin kunenn maken :D Hopelijk vandaag nog wat plantjes bijplanten zodat het weer wat voller is. We hebben het huis eind vorig jaar gekocht van een man die slecht ter been was en dat kon je zien aan de tuin. Klimop overal, net een oerwoud :rolleyes: Maar we hebben al een groot deel voor elkaar! Een snoeischaar had de tuin de laatste 2 jaar in ieder geval niet meer gezien!

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hoi hoi dames
    De meiden die geantwoord hebben over mijn vraag over nekplooi
    Ik heb veel respect voor jullie!
    Ik snap jullie beweegredenen en vind dat jullie er goed over nagedacht hebben
    Superrrrrrrrr
    Ik zelf wil geen nekplooi meting maar wel een 20 weken echo voor lichamelijke afwijkingen meer
    Ik ken mezelf erg goed en zal een downtje met open armen accepteren in mijn gezinnetje
    Mijn zussie heeft ook down namelijk :D
    Ik vind het belangrijk om verdere afwijkingen aan het beebke uit te vinden zodat ik het snel kan oppakken emotioneel

Ik heb een vraag: (haha alweer?!) gisteren kreeg ik een vreemde pijn aan de zijkanten van mijn bm en moest gaan zitten om het tot rust te laten komen...
    En toch heb ik me niet zo erg opgefokt (hmm mijn broer was er voor de dag misschien was dat het...) en kreeg het later die avond weer...
    Wat kan dat zijn bandenpijn of hardebuiken?Of is het te vroeg voor harde buiken?

ENNN jaaaa ik en fl3xie zijn buddy's!
    We kennen elkaar al zooooooooooo lang!
    Sinds esmay 1 mm was whahaha

8. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    goedemorgen dames.

Jeetje, moest de site 5 keer opnieuw aanklikken want ik kreeg ook elke keer een error :( irritant zeg!!!

@odess: ikea was uiteraard erg druk dus heb me een weg naar buiten geworsteld en na een half uur was ik alweer thuis hahaha. (ook wel erg dom van mezelf om op zaterdag naar de ikea te willen) volgens mijn vriend was t nesteldrang hahahaha

Ik heb trouwens buikfoto in mijn album gezet. Hij lijkt alleen kleiner dan de 9 weken buik (vind ik) maar hij is van verder weg opgenomen. Maar goed, leuk dat ik weer eentje heb.

@Shaula: jammer dat je mannetje niet zo'n vertroetelaar is idd. Maar ik zie je vanavond weer als we wat gaan drinken dus dan kan je weer ff spuien!!!!

@leonie. Wat fijn dat je echo zo leuk was!!! Ik ga straks ook maar eens kijken waar we 3d echo's kunnen laten maken.

Gister hebben we ons kindje aangemeld voor de kinderopvang. Op dezelfde locatie als waar ik werk!! Ik blijf wel gewoon 4 dagen werken. 2 dagen naar kdv en 2 dagen naar mijn moeder en zusje. We hebben t geld toch wel erg hard nodig. Kan altijd over een jaar weer minder gaan werken.

eehh..mee rweet ik ff niet. Ik ga ff boodschappen doen!

groetjes

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Puzzcat, nog welkom hier (had ik nog niet gezegd...).
    Geen idee of harde buiken al kan, maar volgens mij zijn pijntjes rond de baarmoeder heel normaal nog steeds. De baarmoeder groeit best hard en dat kan soms ook pijn opleveren.

Odess, geeft wel een lekker gevoel hè een opgeknapte tuin, zeker met dit weer!
    Hier gister ook in de tuin bezig geweest; bomen laten planten en kunstgras gelegd. Plantjes worden komende week gezet. We wonen sinds een half jaar in een nieuwbouwhuis met een daktuin, dus alles was nog erg kaal.

@Mamamazzeldagen, ik denk dat ik er zo tegenop zie om in een megadruk pashokje zwangerschapskleding te passen dat ik er niet naar toe ga.
    Veel baby-spullen hebben we al. We hebben een erg mooie Bugaboo, maar we gaan op marktplaats waarschijnlijk toch een tweeling-wagen erbij kopen...
    Bedenk me nu dat ik nog wel een Baby-bjorndraagzak wil, dus die is daar wel mooi te kopen!

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Geniet vna het mooie weer!

10. puzzcat24

@Zonneschijn oww bedankt meid!

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo dames,

Hehe, ja ik moest even spuien vanochtend. Voel me nu wel een beetje schuldig hoor. Had namelijk deze site aan laten staan...en je raad het al; meneer heeft alles gelezen. Soms heb ik gewoon even zo'n baalmoment. Het is niet dat ie helemaal niet bezig is met die kleine en de mini-kleine, maar op een andere manier dan ik. Hij speelt onwijs veel met ons meisje enzo en doet ook wel de dingen die ik vraag, alleen niet uit zichzelf. Nu lijkt het of het hem allemaal niks interesseert en dat is gelukkig helemaal niet zo. Had er misschien gewoon de verkeerde verwachtingen van. Maar goed, zoals gezegd; hij is verder wel een schat. Hij maakt altijd ontbijtjes voor me klaar in het weekend en doet verder ook lekker veel in huis. Dus ik mag ook niet zo klagen. Het was bedoeld als baal-spui-momentje maar vind het wel zielig nu hij het ook gelezen heeft. Hij was er een beetje verdrietig van :(

Mensen met een tuin; ik ben jaloeeeeers haha. Wij zitten ook wel gezellig op ons balkon, maar is toch niet hetzelfde! Geniet ervan!

Nekplooimeting; wij doen het ook niet. Wel een 20 weken echo. Heb het bij de eerste ook zo gedaan :)

Nou dames, ik ga weer even genieten van de zon. Mn meisje ligt net op bed dus heb er nu even tijd voor. San tot vanavond!

12. YellowButterfly

Heb me aangemeld bij de hyve :) Net een nieuw account aangemaakt, die van mn man altijd maar misbruiken is ook zo wat O:)

Ow vraagje, is ie wel alleen te zien voor leden? Of kan iedereen die mijn vriendje is zien wat ik daar allemaal neerzet :confused:

@ Shaula, hmmm, naja dan weet hij wel hoe jij je voelt, misschien had hij dit wel even nodig om het te beseffen? Natuurlijk is hij niet alleen maar vervelend, maar een beetje meedenken is natuurlijk fijn. Misschien valt het kwartje juist wel op deze manier?!

13. puzzcat24

Mijn vent is precies hetzelfde
    Kan erg attent zijn maar dingen doen uitzich zelf NEEE
    Ik moet hem altijd aan zijn handje vasthouden en vertellen wat hij moet doen
    Ach je moet je er een weg in vinden,voor liefde doe je alles toch?

14. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb me ook toegevoegdop hyves als mizz monro:D

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

iedereen kan het lezen tenzij je kiest voor alleen vrienden moge het zien ;)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leoniee super van je echo
    heb niet echt terug gelezen hoor ben moe haha wel vermoeiend 2 meiden te slapen haha.
    Morgen weer een echo heb dr zin aan en ben benieuwd hoe het er met mn cyste voor staat

17. YellowButterfly

Ik bedoelde eigenlijk de oktober hyve :) Ik heb mn eigen hyves helemaal afgeschermd en alleen voor vrienden zichtbaar gemaakt.

18. Maia

Maia Niet meer actief

volgens mij staat de oktober hyves in de privéhyves dus zien mensen niet dat je er lid van bent. Maar ik weet het niet zeker.

19. Maia

Maia Niet meer actief

even gekeken: de oktober hyves staat bij mij onder privéhyves, dus vriendjes van jou/mij/ons zien niet dat we er lid van zijn volgens mij.

20. YellowButterfly

hmm bij mij zie ik em wel gewoon staat, hoe stel je dat zo in?

Deel Deze Pagina