Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Mag ik wel de link van de oktobermama-hyves? :)

Hier trouwens ook meer ruzie dan normaal. Mijn vriend is echt een zeurzak aan het worden. Ik word soms echt niet goed van zijn gezeik en gezever de hele dag. Lijkt wel of ik niets goed kan doen. Was de vorige keer net zo trouwens. Heb me voorgenomen het op stress te schuiven en me er weinig van aan te trekken.

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    nog 8 daagjes en dan hebben we de geslachtsbepaling. Misschien wordt het dan wat meer tastbaar voor hem :)

ps. volgens mij ben ik dan de eerste die het gaat horen wat het wordt? Ik ben al weer geswitched trouwens. hoe zeer ik ook eerst dacht dat het een jongen zou worden, nu droom ik continu van een meisje... En ik heb echt geen voorkeur.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Trutje volgens mij wist Kitty ook al wat het is :)
    Maar wel spannend zeg. Wij krijgen het 29 april te horen. (als het goed is)

4. Maia

Maia Niet meer actief

@Odess: dat kan je zelf niet instellen, dat doet de beheerder (Jo) van de hyves.
    Je ziet hem bij jezelf natuurlijk wel staan, maar een ander ziet hem niet staan als het goed is.

@trutje: http://okt09mamas.hyves.nl/

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemiddag! vanmorgen hp 7 uitgelezen, ook voor de derde keer was hij erg spannend!
    binnenkort zullen er wel steeds meer meiden zijn die weten wat het gaat worden. gaan jullie dat hier ook vertellen? kitty doet dat niet namelijk, ivm eventuele meelezers.
    ik heb niemand verteld dat ik hier kom, vind ik te prive.
    maar wij willen niet weten wat t wordt, dus ik heb geen spannend nieuwtje voor jullie over een paar weken!
    ik ga nog even in de tuin zitten, en dan straks naar de kermis met teun, mijn schoonzus, zwager en nichtje van 2,5. erg gezellig!

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Meiden ik voelde net een "veeg" in mijn onderbuik
    Kan dat onze beeb al zijn?
    Voelde heel apart

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik voel hem de hele tijd hihi :D Vanochtend geidentificeerd (lees, even rustig gelegen in bed en me even gericht op mn buik) hoe het voelde en nu voel ik de hele tijd zachte tikjes onderin mn buik :D

Puzz, met 12 weken voelde ik soms rare kriebels onderin mn buik, heel veel mensen zeggen dat het erg vroeg is maar ik denk dat, als je je lichaam goed kent, het heel goed kan :)

Maia, hij is helaas niet prive, als ik bij mn man inlog zie ik em ook bij mij staan. Dus vrienden kunnen wel zien dat je lid bent.

8. MvN

MvN Niet meer actief

Maia: Zag net de buikfoto op je hyves... mooi buikje aant krijgen hoor :)

Heppie een hamster? Jullie hebben dezelfde kooi als ons..

Onze hamster bijt :( grrr

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dit is echt herkenbaar haha. Had het bij de eerste zwangerschap ook inderdaad. Zal wel een combi zijn van mijn hormonen (dus extra alles aantrekken) en zijn manier van ermee omgaan ofzo haha.

Het is nu ook al weer gezakt hoor en nu vind ik gelijk alles minder erg, maar zo af en toe.... :evil:

Puzzcat, volgens mij is het nog wel wat vroeg hoor. Ik voel de beeb nu ook wel al af en toe maar dat komt ook doordat dit mijn 2e baby is in korte tijd. Bij de eerste zei de VK dat het goed zou kunnen dat je het voelde rond je 16e a 17e week. Maar ja, misschien is dat bij jou net weer anders! :D Net wat Odess zei, het zou goed kunnen. Ik dacht bij de eerste ook al eerder wat te voelen maar mijn Vk gooide het "op mn darmen". Ik weet het dus eigenlijk niet :)

Wat betreft geslachtsbepaling; wij willen heel graag weten wat het wordt! En iedereen mag het wat ons betreft ook weten. Bij de 1e wilden we het niet aan iedereen zeggen maar dat mislukte en ik vond het achteraf gezien ook veel makkelijker om niet zo geheimzinnig te hoeven doen. Ik vond het heerlijk om te shoppen voor ons meisje, maar moest dan altijd met mijn partner of alleen. Want anders wist iemand al wat het werd. Net als dat je het ook wel kon zien aan het kamertje etc. Dus bij deze; als wij het weten, weten jullie het ook! :D

Alleen de naam blijft geheim :)

10. Maia

Maia Niet meer actief

dan weet ik het ook niet meer Odess ;) anders even aan Jo vragen of ze de inhoud alleen voor leden wil zetten.

@puzzcat: ik kon met week 12 nog niets voelen, nu voel ik wel steeds wat gekriebel maar ik kan het nog niet thuisbrengen en heel misschien hebben we vanochtend (maar toen moesten we echt m'n buik indrukken) de baby gevoeld tegen de hand aan. Een heel licht geveeg dus.. het zou kunnen :)

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @trutje: ik denk ook dat je de eerste zal zijn. Ik denk dat wij moeten wachten tot de 20wkn echo.

@puzzcat: Ik voel al ruim een week af en toe mn kindje maar dat was ook heel vroeg hoor....maar er zijn vrouwen die het heel vroeg al kunnen voelen dus het kan wel. De eerste dingen die k voelde was een soort gevladder of gekribbel en nu voel ik af en toe geboink, maar nog niet elke dag hoor.

Ik zit nu aan een glaasje alco vrije champange!! Gekregen van een vriendin om te proosten op de nieuwe baan van mn vriend en dat de zwangerschap goed gaat!! Nu was het tijd om hem open te maken...........en hij smaakt ook nog naar champange

@mannen: ik heb echt een super zorgzame vriend! ik heb echt niks te klagen. Zelf mijn hormoon uitspatingen kan hij heel goed inkasseren! Moet ik ook zeggen dat voordat ze erachter kwamen dat ik MS had en mn Schildklier niet goed werkte had ik al hele erge stemmingswisselingen dus hij is al heel wat van me gewend! Ook weet hij dat als ik zeg dat ik niet meer kan dan weet hij eigenlijk al dat ik 30min te laat ben met melden en dat ik echt op ben :) Maar dan nog weet ik echt dat dit uniek is hoor!

@nekplooi meeting: Dit hebben wij ook niet gedaan. Wij krijgen een uitgebreide 20wkn echo door een arts omdat ik 3nieren heb :) Ik vind het wel heel spannend hoor!

12. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden weer veel bijgelezen
    fijn het geslacht te weten en ook de naam staat al vast
    wat is eigenlijk bekkeninstabiliteit?
    xxx

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat is bekkeninstabieliteit...??
    Je hebt vooral last van je onderrug door trekkend naar je billen. En je schaambot doet pijn.
    Je moet vooral oppassen met plotselinge bewegingen en lang in een houding staan en zitten is niet prettig.
    Zolang ik met aan de regels hou heb ik eigenlijk niet zo heel veel last......

14. puzzcat24

Meiden bedankt voor jullie antwoorden!
    Het is net als wat odess al zegt misschien als je je lichaam goed kent
    Dat zei ik ook al tegen mijn hubbie namelijk
    Ik kon ook mijn eisprong voelen zelfs aan welke kant het sprong
    Het is gewoon een vreemde idee dat er een kleine mensje aan het zwemmen,draaien is in je buik hihi

En geloof mij puzzbeeb is erg druk!
    Mijn gyn was er niet blij mee haha
    Kon geen "normale" echofoto van hem/haar maken

;)

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    dan denk ik dat ik dat ook heb want heb zoveel last in mijn bekken als ik in de zetel heb gelegen of gezeten en als ik wandel
    x

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Yep als je dat hebt dan denk ik dat je ook kan bij schuiven bij de meiden met BI!
    Als ik terug kom van ff een rondje dorp dan heb ik ook meer last.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kan moment zijn geweest hoor wij hadden dit met de 11 weken dit was echt drama was aan het duikelen,lopen alles behalve zichzelf even goed laten zien.
    en met de 12 weken echo lag hij/zei gewoon lekker rustig

18. puzzcat24

En je mocht dus lekker weer terug komen voor nog een echo?

19. Maia

Maia Niet meer actief

@roos: dank je :) ben ook heel trots op mijn buikje.
    En ja, we hebben een hamster. Deze hebben we sinds de kerst, toen is onze vorige gestorven :( maar dit is een vrouwtje en ik vind mannetjes toch iets leuker. Wat aanhankelijker. Maar dat heb ik met de meeste knaagdieren, m'n zusje had vroeger ratjes en daarvan vond ik de mannetjes ook altijd leuker.

@BI: hoort pijn aan je stuitje daar ook bij? Want verder heb ik eigenlijk nergens last van, ik kan alleen niet lang zitten e.d.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Puzzcat nee , ik heb elke week a 2 weken nog een echo gehad ivm bloedingen ivm iui en ivm een cyste. Morgen mag ik ook weer ivm mn cyste om te kijken of ie al kleiner is geworden.

maia juist je stuitje is een kenmerk van bi

Deel Deze Pagina