Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @BI: ik heb ook last van mn stuitje sinds een paar dagen dus ik ga er wel vanuit dat het er bij hoort.
    Ik heb vandaag ook voor het eerst last van mn liezen en het echte week worden van je botten moet nog gaan beginnen :(

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Spannend nu maar hopen dat die niet gegroeid is dan
    Morgen ga ik zoiezo een nieuwe echo vragen of in iedergeval meer info over mijn beebke

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als mijn cyste er nog zit krijgen we over 2 weken weer een echo
    ach ik vind het geen straf en na alle mks etc is dit wel heel fijn.
    Ik zie gewoon hoe het elke week weer groter is echt ongelovelijk

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het lijkt mij ook geen straf om elke twee weken naar je baby.....eh cyste te kijken :)

Ik mag dinsdag over een week weer! Ik kan niet wachten!
    Maar ik ben wel heel blij met de angelsount hoor, dan weet je teminste dat het hartje nog lekker klopt!
    Al hebben we nu twee keer heel even geluisterd en ik vond het hartje niet maar mn vriend wel.....toch gek...

5. MvN

MvN Niet meer actief

@maia: Wij hebben een mannetje maar hij bijt waar die bijten kan.. tegenwoordig probeert ie zich uit de kooi te knage :p

Die emasefene is echt goed! Helemaal niet misselijk meer :D ik mocht er 3 per dag innemen, maar 1tje helpt ook al! En ga niet meer innemen dan nodig is :)

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sinds week 11 vind ik hem eigenlijk meteen daarvoor was het vaak zoeken.
    en nee het is idd geen straf om naar de cyste te kijken hahaha

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    sloppyslayer, jij dus ook instabiel. K** zeg. Ik heb ook al weer enorm last met draaien in bed. Lijk wel een bejaarde. Echt!
    ps. wat een goed nieuws dat je vriend al zo vlot weer een nieuwe baan heeft! van harte!

8. Hihi, ik voelde ukkie net gewoon een paar keer heel goed... :D

9. Maia

Maia Niet meer actief

@danjo: ah, nou ik ging morgen toch alvast weer een keer de vk bellen hiervoor dus best kans dat het idd BI is.

@roos: mijn mannetje was juist een schatje, deze bijt, weigert vastgehouden te worden terwijl ze wel alles uit m'n hand eet enz maar zodra vastpakken, dat weigert ze. Naja, maakt niet uit. Knagen is ze ook erg goed in, maar dat was m'n mannetje ook.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Halloo!
    Oww wat ben ik jaloers op jullie zeg dat jullie je kleintjes al kunnen voelen, ik dacht laatst even te voelen.. maar was zo flauw en zo kort..
    Lijkt me wel super!!

Ik heb trouwens geen last van mijn stuitje?? Succes ermee dames! ;)

& shaula.. wat vervelend dat je vriend t heeft gelezen!! Aan de andere kant ook misschien wel handig.. Maar toCh!!
    Poehpoeh, al die verhalen over die ruzietjes..
    Hahah! Hier ook hoor!! :p
    Zal er wel bij horen!!

En Ellen.. voor een 'korte' echo 2D van 30 minuten.. Kost 30 euro!! Krijg je ook drie hele mooie duidelijke foto''s bij.. & wij hebben er ook een dvd bij laten maken en die koste 20 euro.. dat in verhouding wel een beetje duur.. Maarja hij is ook wel super gaaf! Leuk om te hebben hoor!

Trouwens, ik heb een filmpje gemaakt, en daar staan ook wat filmpjes tussen & de hartslag van de kleine aan het eind!! :D Hij staat op mn hyvess!

NOg leuke dingen gedaan van het weekend? Vind dat het kletsen hier echt minder is geworden hoor!! Watskeburt??

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat je dat beest nog niet uit het raam hebt gegooit! :( Ik was er echt gauw klaar mee geweest!!
    Je mag wel een dagje langskomen met je hamster?? Kunnen onze poesjes er leuk mee spelen! ;)
    Nee dat is niet lief.. SOrry ROos! [-o<

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou onze oktoberbeebjes zijn wakker volgens mij ;) Hier net ook gewoon echt een beukje in mijn buik. Zo'n maf gevoel als je ineens zoiets van binnenuit naar buiten voelt...

Ik lach gewoon helemaal in een deuk net. Mijn man snapte er al niks van dat ik zo moest lachen :). Maar het is ook zo'n geinig gevoel. Geweldig!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

SPanneeeeeendddddddd!!! :D

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

He meiden

Moet toegeven dat ik af en toe nog meelees hier. Leuk om te lezen dat het jullie allemaal wel goed gaat. Maar ook wel weer heel confronterend :(
    Op naar mooie beebs jullie, doe het voor mij!
    Ik hoop me snel weer bij een mamma-clubje aan te mogen sluiten!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heey liesben
    Ik duim mega hard voor je meid dat je gauw weer zwanger mag zijn van een gezond beebje.
    Knuffel

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie watskebeurt ik niet weten haha
    weet wel dat er niet altijd op iedereen gereageerd word mischien is dat een probleem voor sommihe
    Ik heb dit weekend ook een paar keer gehad dat er steil overheen geklets word , Nou ben ik daar niet vatbaar voor maar kan me voorstellen dat sommige dat wel hebben.
    En iedereen komt verder in de zwangerschap dus meer een positief gevoel dus ook wat minder over te vertellen.
    En euh euh euh ik niet verder weten watskebeurt

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @liesben: ik hoop ook dat je snel weer kan aansluiten bij een bevallingsclub hoor!!

Ik heb net een foto van mn buikje in mn album gezet maar volgens mij is mn buikje niet groter geworden alleen veranderd van vorm.....
    Kan niet wachten met echt "dik" worden.

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Morgen ga ik echt teruglezen en reageren....

Vandaag een heerlijke dag gehad, eerst motor gereden (toch wel anders met een mini in je buik) en 's avonds op het strand gegeten. Lekker hele dag buiten geweest.

Verder wel een beetje raar weekend, gisteren van de trap gevallen. Apart hoe je meteen denkt als je valt, hoe voorkom ik dat mn buik geraakt wordt. Dus onder de blauwe plekken maar mini is veilig gebleven. Vandaag vanuit stilstand omgevallen met de motor, heel suf, maar ook niets aan de hand alleen maar nog meer blauwe plekken.

Nu lekker slapen en morgen weer een sociaal reageren op iedereen. Slaap lekker allemaal.

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Liesben ik hoop het ook voor je meid!! Xxx.. Ik duim voor je!!

Danjo, inderdaad. Daar kan t aan liggen..
    SOrry iniedergeval als ik niet reageer ;).
    Vind het soms ook een beetje lastig om te reageren aangezien er zooooveel verschillen verhalen zijn.. Weet na 1 pagina al niet meer waar de vorige over ging! Haha .. Beetje slecht., maargoedddd!

Sloppy.. Haha! Ben jij niet bang dat je enorm uitdijd?? Ik hoop dat ik een beetje mooi zwanger word.. en niet 2 bij 2 word.. Maarja, dat is afwachten natuurlijk!!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Jeetje!! :eek: Brokkenpiloot!!!
    Gelukkig is alles goed met de kleine!!
    WOon jij ook al zo mooi aan het strand? Gaaf hoor! Lijkt me heerlijk om te kunnen zeggen dat ik 'even' ben wezen eten op het strand.. hmmm!

Deel Deze Pagina