Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

trouwensss. sloppy mooie foto hoor!! :D

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

@ Hammies, die van ons is net gisteren overleden :( Vond em gisteren dood in de kooi, maar had eergsiteren al het idee dat het niet goed met hem ging. Hij is 2 1/2 geworden, mooie leeftijd voor een hamster, maar vond het stiekem wel een beetje jammer en verdrietig. Pfff en dat terwijl ik anders nooit zo sentimenteel ben :rolleyes:

Blij ei, ze zeggen wel dat je als zwangere vrouw je lichaam iets minder onder controle hebt, maar wel een beetje oppassen meid!

Ik kan ook even niet op iedereen reageren, ga rennen voor de trein! Fijne dag vandaag!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!!

@Danjo: Ik heb dat idee ook wel een beetje hoor.....ik heb dit weekend ook wat gevraagd en daar ik niet op gereageerd! Moet ik ook zeggen dat ik zelf ook niet altijd weet hoe ik moet reageren... :( Niet persoonlijk bedoeld.

@Leoniiee: Ik ben ook wel een beetje bang dat ik 2x2 ga worden.........daarom eet ik voldoende maar ik let op wat ik eet en hoeveel ik snoep :) Ik wil ook gewoon een mooi zwanger buikje krijgen! Ik ben nu pas 2kilo aangekomen, maar dat is sinds ik 6wkn zwanger ben dus ik geloof dat het heel goed gaat!
    En: Thanks!! Zelf ben ik er nog niet helemaal uit of ik hem mooi of niet vind... :oops:

@blij ei: Je moet echt een beetje voorzichtig met je zelf gaan worden hoor! :) Al die blauwe plekken als je straks bij je verloskundige komt gaat ze vragen of je vriend ff de kamer uit wil gaan! :) Mijn moeder is ook zo'n brokkenpiloot en ze hebben bij mijn vader ook een keer gevraagd of hij heel even buiten wilde gaan staan :)

@odess: Wat verdrietig dat je Hamster is overleden! Ik heb ook veel hamsters gehad en ik was ook elke keer weer verdrietig hoor!

@Josien: Wat geweldig dat je ze gevoeld heb!!

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Ben jaloers ;) dat jullie je kleintje al voelen.
    Nu naar me werk en vanmiddag naar de vk het hartje luisteren :)
    Fijne (werk) dag allemaal!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    goedemorgen

Blijei wel rechtop blijven staan hoor meid.

leonie ik neem het niemand kwalijk hoor ik vergeet ook snel weer wat er geschreven is.

Sloppy ik heb niks gezien moet ook zeggen ben het weekend er weinig geweest maar goed snap je wel.
    Ik probeer altijd door de verhalen heen te lezen en als iets me niet boeit scroll ik door oeps
    maar denk dat dat wel het makkelijkste is.

Odess werkse meid

Rose suc6 bij de vk en werkse.

Hier straks weer naar de gyn ik heb er zin aan

6. Maia

Maia Niet meer actief

@Liesben: leuk dat je even langkomt hier! Ik hoop ook dat je je snel weer hier bij een van de maanden mag aansluiten!

@blij ei: au! Hopelijk heb je niet teveel last van de blauwe plekken na je trapavontuur.

@Odess: gecondoleerd met je hamster! Gek he, hoe je je aan zo'n beestje gaat hechten. M'n vorige was echt zo super lief, ik heb wel een paar dagen gejankt *bloos*

@voelen: ik voel nog niets zomaar. Wel bubbels e.d. licht en gisteren toen we ons handen in de buik drukten dachten we het te voelen maar zeker weten doen we het niet. Ben wel een beetje jaloers ;) maar gaat voor ons vast ook snel gebeuren.

Jeej, ik ben vandaag 16 weken. Wat gaat de tijd snel zeg. Echt super! Af en toe luisteren we hartje en dan ben ik weer helemaal blij. Vind het zo mooi. Je hoort dan echt zoveel geluiden ernaast. Echt super. Verder voel ik me goed, last van m'n liezen is gelukkig wel afgenomen, ga straks even vk bellen voor m'n stuitje.

7. Maia

Maia Niet meer actief

20 april
    zwangeremama: afspraak vk + echo
    Danjo: echo
    Rose1982: hartje luisteren

veel plezier vandaag dames!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    maia de tijd gaat ook heel snel zeg jeetje
    trouwens als je last hebt van bi moet je naar je ha bellen die kan je nl verwijzing geven naar een fysio en die gaat kijken of je idd bi hebt

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Blijei wel blijven staan hoor!

Vandaag nog even 3 uurtjes werken, dan 2 dagen vrij dan 2 dagen werken en dan 2 weken vakantie!!!Heerlijk heb er zin in!En het laatste weekend van mn vakantie hebben we geslachtsbepaling!!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh heerlijk vakantie ga je nog lekker weg??
    Ik hoop voor je op mooi weer al is het de laatste weken toch wel erg lekker

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @rose: Veel plezier met het hartje luisteren!

@Danjo: Dat doe ik ook hoor, op sommige dingen kan je gewoon niks zeggen.

Ik moet zo weer werken, ja niet echt natuurlijk........doe vrijwillegers werk :)
    En ik ga vanmiddag mn andere "wekrgever" een maitje sturen dat ik 1mei weer wil gaan beginnen! Dan "werk" ik weer twee ochtenden in de week! Ik bne het lui thuis zitten een beetje zat!

tot straks.............en leoniie dan ga ik ff je filpje op hyves kijken!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wel lekker om weer even aan het werk te gaan
    de tijd gaat dan ook lekker snel.
    ik zou niet hele dagen thuis kunnen zitten word ik gek haha

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

goedemorgen dames!
    Ow wat heerlijk dat jullie de beebs al voelen :D

@ hier vanmorge helaas weer moeten spugen :(

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    flex dat is balen zeg bah
    Ik moet zeggen ik ben de laatste tijd ook weer misselijk sochtends maar gelukkig niet spugen.

Mn beste vriendin komt zo die gaat weer mee naar de echo samen met mannetje haha.
    dus eerst nog ff thee of koffie leuten.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Aylin hoe is het met jou meid
    heb je al een tijdje niet gezien hier

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Diegene die vandaag weer een echo hebben: veel plezier en succes.

Flex: balen dat je weer misselijk bent.

Hier de laatste dingen aan het doen en dan gaan we na het eten vanmiddag een heerlijk midweekje weg.

Tot volgende week en niet teveel beppen he haha.

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hai meiden,

Ik ben vorige week erg druk geweest en heb dus niet alles teruggelezen. Maar hier gaat alles goed. Vandaag eindelijk een gesprek voor een nieuwe opdracht (werk op detacheerbasis) en we hebben vakantie geboekt!
    we gaan eind juni 16 dagen naar de Dominicaanse republiek.

@voelen, ik voel bijna niks, aangezien het mijn eerste is, kan het ook niet. Ik heb wel een paar keer wat gefladder gevoeld maar weet niet wat dat is.

Ik wens iedereen een mooie dag!
    Liefs!

18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden ik vandaag ook zestien weken wat ben ik toch gelukkig
    curly geniet maar van je reis het is echt de moeite waard waar precies in de dominicaanse ga je
    ik ben er vorig jaar ook geweest in punta cana
    echt een droomreis
    xxx

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Jeetje meiden wat kletsen jullie veel (lekker orgineel he)

@voelen: Ik voel de baby nu ruim 2 weken ongeveer. Als ik naar voren hang voel ik af en toe een plop en als ik op de bank of in bed lig voel ik vlindertjes in mijn buik vladderen. Heel af en toe maar hoor. Het is dat ik weet dat het ukkie is anders had ik het weg gewuift.

@vakanties: stelletje bofkonten. Ik heb een week met mijn verjaardag vrij ga dan niet weg. Omdat ik dit jaar 2x zwangerschapsverlof heb voel ik me schuldig om vakantie op te nemen hahaha. dan neem ik maar uren mee naar volgend jaar.

@odess: gecondoleerd met je hamster. Wel erg zielig hoor.

@dieren: hier nog steeds geen kleine konijntjes geboren. Je mag nog steeds en pb sturen voor interesse he? Ik zal als ze geboren zijn een foto neerzetten op mijn hyves. Alleen zijn ze dan wel roze haha. Zal ook een foto maken van paar weken later.

@misselijkheid: Daar heb ik last van bijna aan het einde van de middag tegen avondeten aan. Op deze manier heb ik bijna nooit zin in avond eten en dan komt mn eetlust terug na 20.00 en dat is ook niet goed. Maar het blijft bij misselijkheid ik spuug niet meer.

@Kinderkamer: we zijn gisteren bezig geweest me de kinderkamer te behangen. We hebben de inloopkast eruit gebroken zo is de kinderkamer groter. We maken hem wat neutraler om hem een wit behangetje te geven. Voor Ties* hadden we hem geel en blauw gemaakt en hadden ik 2 afbeeldingen van winni the phoo geschilderd op de muren. Deze gaan ook weg. Ik heb zoiets nieuwe ronde nieuwe kansen. Phoo was voor Ties* en nu zal dit kindje iets anders krijgen helemaal speciaal voor hem of haar.

20. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Dag meiden,

Was ik ook weer eens :oops: ...
    Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben en reageer, maar moet alles combineren met een drukke baan, druk sociaal leven en een laag energielevel.

Ik lees wel regelmatig mee, maar weet ook niet altijd hoe ik op iedereen moet reageren.

Volgens mij gaat het met de meesten wel goed, leuk om te lezen dat sommige van jullie de beeb al kunnen voelen. Ik dacht zojuist heel kort iets gevoeld te hebben, maar weet het niet zeker. Ach binnenkort kickt hij of zij vast wat harder.

Hoe doen jullie het eigenlijk met vakanties? Ik lees net dominicaanse republiek, relaxt!
    Zelf hebben wij net vliegtickets naar costa rica geboekt, ik denk dat ik dat wel ga redden met 26 weken, maar ik vind het ook wel heel spannend. Zijn er nog meer die ver op vakantie gaan?

Liefs Sjimf

Deel Deze Pagina