Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Danjo nee blijf lekker thuis, mannetje moet wel werken..Ik ga lekker het behang van de muren afhalen in de babykamer!

@Cindy wat leuk dat jullie zo druk bezig zijn in t kamertje en een hele mooie gedachte van je..

Ik heb nu lekker vrij moet donderdag en vrijdag weer!Ga hier zo maar een beetje in huis rommelen..Wil graag de ramen zemen maar trapje op en af voelt met mn bekken nou niet zo fijn..Dus m'n lieve mams belde vanochtend dat ik niet moest zeuren dat ze niks mag doen en komt woensdag mn ramen zemen...Wat een schat hihi

2. MvN

MvN Niet meer actief

@ vakantie: Dat kunnen wij dit jaar echt niet ophoesten al het geld gaat lekker naar de babykamer, de baby en alle andere dingen die we nog nodig hebben.

@ Leoniee: Wat een schitterend filmje op je hyves joh!! geweldig!

Zag net een foto van een baby voorbij komen met een geweldig pakje aan met "made in holland" erop.. in het oranje met witte strepen.. kent iemand deze ook en waar kan je deze kopen?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    *ego*

Echo was alles goed over 3 weken weer komen\.

4. MvN

MvN Niet meer actief

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @vakantie: houden jullie er rekening mee dat je met 7 maanden bij sommige vliegtuigmaatschappijen niet meer mag vliegen. (de meeste).

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Danjo: Wat super dat alles goed was!!

@vakantie: wij gaan waarschijnlijk niet op vakantie en als we gaan dan blijven we in de buurt.

We sparen het geld uit zodat we volgend jaar naar mn broer in Amerika kunnen :)

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Halloo!
    Bedankt voor jullie reacties op mijn filmpje! :D
    Erg leukk!

& sloppy, ik wil jou niet eens horen over vakantie ! ;) Verdorie, als ik daar had gewoont wou ik nooit meer op vakantie!!
    Heeeeerlijk!! :p

Babydream, wat lief van je mams! ;)
    Danjo, mooi dat alles goed iss! :D Gelukkig maar weer!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @leoniiee: Oke ik hou op over vakantie als jij kan beloven dat het heeel mooi weer word deze zomer! Dan hoef ik echt niet weg!
    Ik heb net even je filmpje zitten kijken: HEEEEEEEL MOOI!

@Roos: wat een lief pakje!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aylin!!! Inderdaad!!! Waar is aylin ?!?!?!

Cindy, ik ben heel benieuwd hoe het kamertje eruit komt te zien!! ZOu wel moeilijk zijn om hem te veranderen of niet?

Wauww, wat zie ik mooie vakantie bestemmingen! Wij willen wel weg, maar waarsch niet naar het buitenland.. WOrd veel te duur want ik moet ook mn rijbewijs straks nog zien te halen!

KOpen jullie trouwens een speciale zw bikini of badpak/tankini??
    Ik word helemaal gek van de striae op mijn boven benen.. Kan wel janken , werkelijk waar!!
    En het stomme is nog dat ze echt niet heel dik zijn???
    @$%##^@% STRIAE!!!!!!!! :cry:
    Wil daarom een bikini of tankini met rokbroekje ofzo, kan me echt niet vertonen zo!
    Balen hoor ! :(

Mamavanjordy: fijn weekje weg! Geniet er lekker van! Jullie hebben er iniedergeval heerlijk weer bij!!

En in november gaan w als alles mee zit missch naar curacao.. Maarja dat is afwachten!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

hUH :confused: De hele tekst staat door elkaar!! Wat raar!! NOuja, julie komen er vast wel uit :D

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahahh! Ik beloof het je!!! :D
    Ik wil trouwens in de zomer ook wel met je ruilen?? Trek jij hier 3 weken in, en gaan wij lekker aan zee!! 8) Ze noemen Almelo ook wel is: klein Turkije.. Dus doen we net alsof je in het buitenland bent!!
    Is dat misschien een ideetje?! =P~
    Ik lees trouwens allemaal verschillende dingen over zonnen tijdens zwangerschap!?? Mag het nu wel of niet??? :(:

& dankje! :D vind zelf dattie wat beter had moeten lukken, maarja! Hij moest en zou online van mn vriend.. Hij slaapt zelfs met een rompertje die ik hem heb gegeven.. Heeeel lief allemaal gekleurde lettertje met: i love papa..
    Ontspant hij van zegtie :) ..
    Hij is iniedergeval wel trots en blij ermee.. gelukkig maar!!

Ik schrik me elke keer lam van onze drakenkat Joep.. Die loopt elke keer over de reling van het balkon :eek: .. we hebben het balkon zo mooi afgerasterd, maar meneer klimt er gewoon op.. En ik had net het raam open gezet.. GAATTIE OP HET RANDJE VAN HET KOZIJN ZITTEN!!! #-o Als je dan van schrik ook nog gaat schreeuwen schriktie en dan zittie helemaal te wieblen.. brr..
    Zit eimand toevallig met hetzelfde probleem!(A)?

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @bikini of badpak: ik heb een badpak van de H&M besteld en verder heb ik een bovenstukje besteld in een maat groter...
    Ik heb normaal al problemen met een leuke bikini vinden die past omdat mn BH maat niet echt handig is en dan erbij vind ik het zonde van mn geld om alleen voor dit jaar een bikini te kopen.
    Ik heb ook striae op mn boven benen en op mn rug.......ik ben ook niet zo heel dik maar ik ben heeeeeeel dun geweest en ik ben binnen 6mnd 15kilo aangekomen en dan krijg je striae. Die 15kilo was echt nodig hoor!

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Haha Sloppy ik ga gelukkig over 3 weken weer naar de vk ;). Heb dat trouwens wel een keer gehad, in mn vorige relatie gingen we verhuizen en een paar weken daarvoor was ik flink van mn paard gevallen. Tijd later hoorde van onze nieuwe buurman dat hij echt dat dat ik werd mishandeld.

@fl3xgirl & puzzcat....welkom, altijd gezellig nieuwe mama's erbij

@Daantje, heb je vandaag de definitieve goede uitslag gehoord van de combitest?

@Rose 1982....hoe vaak ben je al naar zolder geweest om naar de babykamer te gluren? Of zit alles helemaal ingepakt?

@Odess, ik staar ook regelmatig naar een rompertje dat ik van mn moeder heb gekregen. Echt onwerkelijk dat onze mini dat straks aan heeft....zwijmel zucht.

Nu weer even verder lezen...zo weer verder reageren....

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé meiden,

Wat een heerlijk geklets weer.

@vakantie... nog een paar weekjes en dan zijn ook wij aan de beurt. Wij blijven gewoon in de buurt, ook al zou ik graag gaan vliegen. Maar mijn man heeft nog nooit gevlogen en hij vindt het wel een beetje spannend. Daarom gaan we nu met de auto naar Duitsland vlakbij Hamburg naar Center Parcs daar (Park Bispinger Heide). We zijn er nog niet eerder geweest, maar het ziet er goed uit en we hebben er zin in. Sowieso vind ik het nu ik zwanger ben en steeds best wel moe wel lekker om alles bij de hand te hebben (terrasje, restaurantje, zwembad, sportgelegenheid, enzovoorts). Vraag me alleen af of ik dit jaar in de sauna mag. We hebben een huisje met een eigen sauna en een zonnebank, maar volgens mij is het allebei niet zo slim, wel?

@zwempak: ik zit voor dit jaar ook aan een tankini te denken, maar moet je dat in mijn maat eens zien aan te komen. Pfffff.... :( Daar hebben ze geen grote maten van... Sowieso niet echt van zwangerschapsbadmode. Ik vind het echt jammer, want dat zou wel ideaal zijn. Ik vind het wel moeilijk in te schatten welke ik nu moet gaan kopen, want hoe ziet mijn buikje er over drie weken uit. Het zal nog wel niet heel erg veel meer gegroeid zijn, toch?

@Leonie, onze kat deed dat inderdaad ook altijd op het balkon toen we nog op ons appartementje woonde. Echt maf.... Ik was altijd bang dat ze eraf lazerde. Gelukkig is dat nooit gebeurd, maar ik vond het doodeng :(

@Blij ei, doe je wel voorzichtig? Lijkt me toch niet echt gezond hoor dat vallen steeds...

@Danjo, fijn om te horen dat de echo weer goed was! Heb je nog wat leuke foto's te showen?

@Voelen: vanmorgen was Scrappy weer lekker bezig. Ik heb hem of haar echt een halfuurtje vrij continu gevoeld. Ik had een smile van hier tot Tokio op mijn smoel staan ;). Toen ik trouwens met de Angelsounds luisterde, hoorde ik zoiets raars :(... Echt vreemd, net zo'n soort gejank. Het was maar heel kort, maar ik vond het echt héééél vreemd. De baby kan het toch niet zijn, lijkt me. Die heeft nog geen lucht bij zijn stembandjes om geluid te kunnen maken... Wazigggg...

Liefs,
    Josien

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @babydream...lekker is dat he je laten verwennen bij de kapper. Ik ben wel blij dat mijn kapper niet zoveel ouwehoert... Maar die zit wel een eindje weg, ben vorig jaar van Amsterdam naar Spijkenisse verhuisd en blijf veel dingen in Amsterdam trouw.

@Sloppy, lekker hoor Zvoort. Heb in Heemstede gewoond en dan lekker op de fiets naar Zvoort. Nu heeft een vriendin zo'n houten huisje, ook lekker.

@Leoniiee, ik woon nu ongeveer 15 min. met de auto van het strand, dus niet zo luxe als Sloppy hoor.

@Odess, lijkt me super als mensen echt gaan zien dat je zwanger bent! Voel me nu zo'n twijfelgeval maar meer richting een 'zeekoe' ipv zwanger.

@Maia, hoe is het je studie en heb je ook niet deze week een presentatie?

@Trutje, succes met alle huis-veranderingen. Dat wordt dus een heel nieuw leven in vele opzichten.

@Cindy, hoe is het met de nijntjes-to be. Zijn ze er al?

@fl3x, heb je toch nog een leuke dag gehad gisteren. Was heerlijk weer.

tot zo weeerrrrr, ;)

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Daantje!! Buddy!! :oops: Idd.. Uitslag al gehad?!
    SOrry meid!

En ook tegen iedereen, want ik merk soms echt dat ik heel veel mis!! Is dus echt niet bewust hoor!!
    Net zo onbewust als zaterdag bij de echo mevr na het plassen mn t-shirt weer naar beneden te doen en even later zonder tas enz naar buiten te lopen en weg te gaan om vervolgens weer terug te komen om dat op te halen ;) ..

ik heb echt verschrikkelijke zwangerschaps dementie!! Zelfs mijn clienten worden moe van me! :rolleyes:

17. MvN

MvN Niet meer actief

@leoniee onze kat springt gelukkig het balkon niet op!! Maar het is ook niet afgetimmerd..

Maar das blijkbaar ook niet nodig ze doet niet eens een poging om er op te gaan..

Van de week vroeg Colin " Moet ik eigenlijk nog een boek lezen nu jij zwanger bent want ben zo bang vanalles verkeerd te doen"
    Net heb ik dus ff het boekje Ik word vader gekocht :)

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @troetelmannen (hihi net als de troetelbeertje).... Ik heb wel geluk met de mijne. Hij weet in ieder geval heel goed om te gaan met mn hormoonbuien. Maar soms moet ik hem wel weer even herinneren aan t feit dat ik toch echt VEEl aandacht nodig heb.

@Shaula, is je mannetje wel weer wat minder verdrietig....(en meer vertroetelend?)

@Odess, is het oerwoud al helemaal onder controle?

@Sannie, leuk hoor de buikfoto's. Ik blijf ook denk ik 4 dagen werken, maar eerst een paar maanden 3 dagen met gebruik van ouderschapsverlof.

@Danjo, fijn dat de echo goed was. Betekent dat dat je cyste aan t krimpen is of kan dat helemaal niet? En over 3 weken alweer......hoezo jaloers ik!!!

@Trutje, spannend hoor dat je bijna weet wat het wordt. Ik dacht dat dat bij de 20 weken werd gedaan.

@Sloppy...mmmh klinkt goed Champie die wel mag en ook nog naar Champie smaakt.

....to be continued

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

NOu zelfs dat lijkt me heeerlijk!! het enige wat mij tegen houdt om ooit richting de zee te gaan is omdat hier mn vrienden familie enz wonen. Lijkt me echt moeilijk en niet leuk om er zo ver van weg te wonen!

Maarja,wie weet!! Als later de kids groot zijn!! :D Het blijft toch een droom voor me!!

@ JOsien.. aah dat moet wel lukken toch??! Een vriendin van mij is echt groot.. en dan ECHT groot. Ze kan er niks aan doen en zo is ze altijd al geweest, geen kwaad woord over haar hoor! Maar die heeft ook wel is tankini's aan!! Blijven zoeken!!!!
    & idd! ;) schrikken met die beesten! Nu ligtie naast me op de bank aandacht te trekken door op zn rugje te rollen en te spinnen. hahah!
    Wat doe jij ( en de rest van kattenhouden hier ) met de katten bak?? wij hebben een appart kamertje voor hun allebei.. Maar wat - een - lucht!! Als ik ze er smorgens uit laat loop ik echt een kwartier te kokhalzen.. BAH! terwijl mijn vriend echt heel goed elke keer verschoont, en smorgens en savonds de bak leeg schept!
    Ik ben dus echt wel is benieuwd, waar jullie de kattenbak hebben staan en welk merk grind jullie erin gooien, wij hebebn nu van die goedkope van de ali.. scheelt dat echt van de merk?? TOen ze nog heeel inie minie waren hadden we wel van die dure..

Tipsss?!?!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahaha! tis net mij! dat heb ik dus ook! ;)

Deel Deze Pagina