Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

even een ego bericht :

net naar de gyneacoloog geweest en de uitslag van de combinatietest gehad, ze had nog nooit zo'n goede uitslag gezien, kans 1: 23.000 :confused: ik dacht eerst ze hebben er een 0 teveel bij gezet, maar het was echt zo..

daarna weer een echo gehad en ons kleine ukkie is nu 6,7 centimeter groot en lag precies op schema :D
    ik zal straks een fototje plaatsen..

verder waren mijn rode hond antistoffen goed, geen enge ziektes, dus we zijn weer gerustgesteld :D

nu ga ik even teruglezen haha

2. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Wow Daantje, wat een fantastische uitslag! Geniet er lekker van!!!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Leonie; ik heb ook die luiertas van het kruidvat :D er was hier een ware run op, en zijn nu al weg terwijl het krantje vandaag eigelijk pas inging haha.. ik heb de grijs witte gekocht.

@ aylin; leuk dat je er weer bent meid en dat alles goed met je gaat
    @ Martha; ook jou hebben we gemist :( rot zeg dat je nu in een spalk zit, hoop dat het snel beter met je arm gaat

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Maia, lees dat je hoofdpijn hebt. Ik heb hier ook heel veel last van. Gelukkig nu wat minder, maar kreeg van de VK het advies om echt minimaal 2 liter te drinken p.d. en ook op z'n tijd je rust te nemen. Bij mij lag het echt aan het drinken. Dacht, misschien heb je er iets aan. Sterkte!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wow Daantje wat een super uitslag!!

@ hormonen, ik lees dat veel meiden er last van hebben maar ben eigenlijk wel heel blij dat ik het niet heb, hier helemaal niet meer ruzies ofzo, gelukkig :) We hebben het juist erg gezellig en vinden het beide erg bijzonder, maar misschien komt het nog (hoop het niet!)

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Van de baby bedoel je!? ;) Haha! Ja die heb ik ook wel hoor van het echo buro.. maar die duurd 30 minuten, is ook wat om die op hyves te zetten!
    SOrry voor de krommenucatie!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Cindy, mooi hoor!! Vind het heel knap hoe je er mee om gaat!
    Waar kun je dat trouwens laten doen zo'n gips buik?
    & werkze vandaag!

Sloppy.. Dankjewel, cute istie he! :D Die vanjou klinkt ook heel leuk!
    Hebben jullie kerels trouwens ook dat van: Daar ga ik dus niet mee lopen!!!! We moeten nu dus ook nog op zoek naar eentje voor hem! ;) Ik heb er nu al 2! eentje van oilily en die van de kruidvat.. Leuk leuk! :D Beetje afwisseling! :p

Jaja: super zeg dat je alweer 17 weken bent! Jeetje! ;) Gaat snel he!!

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankje babydream! :D
    Ik heb daar trouwens ook wel een beetje last van, maar ik heb dat vooral in irritatie.. Ik soms echt heeeelemaal NIKS van maurice hebben.. hij hoeft maar chips te eten, dan wil ik hem die zak chips wel door zn strot douwen met dat gekraak.. Echt schandalig!! Vind het heel erg, maar kan er toch echt niks aan doen! ;)
    Jij succes ermee he! :p

Oooh, lekker Ellen! Ben jaloers! ;)
    Shopze!!

Daantje!! Wat supeeeerr dat je zo'n geweldige uitslag hebt! :D wauww!

En leuk istie hé! ;) In het grijs istie inderdaad ook heel leuk!! Maar ik heb echt iets met rood! En hier viel het gisteren nog mee! de hele bak lag nog vol! Zal vandaag wel drama zijn! ;)

& Sjimf, gewoon doen!! Dadelijk zijn ze er niet meer en dan heb je spijt! VOor 12,95! Super toch! :D

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh, sorry buddy, mooi dat alles ook goed is mt de beeb! ;) Ben benieuwd naar de foto's!!

Pff, ik heb soms ineens zo'n moment van: AAAAAAAAAAAAHHH NOG WACHTEN TOT OKTOBEEERRRRR!!!! DAT HOU IK NIET VOL.. En een moment later denk ik: jeetje wat gaat het snel..
    Stom he! Ben ik de enige?:p Mijn vriend die kan al helemaal niet wachten, maar dat word straks denk ik ook wel anders als we met de babykamer bezig kunnen, en als hij het kindje kan voelen schoppen enz..
    Naja,;)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ Daantje: geweldig dat alles goed was!!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    HEEEEL herkenbaar! Mijn vriend zit de hele tijd te fluiten en hij denk zelf dat het heel mooi is...........maar mijn mening is toch echt heeeeeel anders en ik word er zo vrezelijk gek van &*%$#@#@@ :oops:

Maar ik ben zo ie zo wel snel aan gebrand hoor :oops: :oops:

Ik ben nu boos omdat die man van de gordijnen in de loop van de ochtend zou langs komen en hij is er nog steeds niet :evil: Ik heb echt geduld voor -1!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

sloppy wat een beestenboel is het bij jullie ofniet?! ;) Leuk zeg!!
    moOoie hond trouwens! En leuke katjes ! Alleen nala kijkt een beetje vuil, hah! maarja dat doen de meeste katten!

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    aylin:ind lekker joh over 2 weekjes ik kan ook echt niet wachten. en wij denken ook dat het een jongen wordt ik heb echt zon gevoel best raar.

leonie:wat een leuke tas en jou filmpje aaahhhh echt leuk joh. en ja ik ben alwer 17 weken maar toch vind ik het niet snel gaan hoor ik kan niet wachten tot de kleine er is haha

Daantje:wat een mooie uitslag zeg lekker genieten

Sjimf: ind bijna flauwvallen doe lekker rustig aan meid en laat je lichaam ind wennen dat er nu vanalles gebeurd.

Hoofdpijn: heb ik helaas ook echt al een heleweek last van en vooral als het warm is bbblllhhh ze zeggen ook dat je nu meer bloed hebt dan normaal misschien dat het ook daarmee te maken heeft????????
    Hormonen: zondag ging ik naar de kerk want mijn nichtje werd gedoopt ooooo toen speelde mijn hormonen efe op zeg de tranen liepen over mijn wangen en normaal ben ik echt niet zo emotioneel haha

veel liefs jaja

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

He ik lees dit nu pas! Sorry! ;)
    Hahah!! Aiiiii , fluiten!! Daar heb ik ook echt enormee hekel aan!!
    Ik word er ook echt niet vrolijk van! Ik doe het zelf alleen om iemand ermee te irriteren :D
    & ik ben van mezelf ook wel snel aangebrand.. Maar dit is gewoon echt mateloos irriteren!! Het is niet dat ik er echt gigantisch pissig om word.. ik irriteer me gewoon dood.. en daar word ik pissig van.. haha okee, nou lul ik een beetje krom.. naja, let maar niet op mij! 8)

Ga je de man van de gordijnen straks nog wel lief ontvangen? Of ben je nu ook een beetje geiriteerd?! :evil:

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @leoniiee:We hebben nu alleen Nala en Jolie nog. Nala kijkt wel een beetje vuil maar het is echt de allerliefst poesje van de hele wereld. Net een teddy beertje!

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankje jaja! ;)

& over hoofdpijn, als ik hoofdpijn heb.. Drink ik altijd een paar glaasjes water, en dan is het ook snel over!!
    Maarja, dat kan ook iets van mij zijn!! Ik drink heeeel veel op een dag.. en als ik dat een keer niet doe, krijg ik meteen last van mijn blaas :S en krijg ik dus hoofdpijn. Dus ik MOET wel veel drinken!!

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aah, is die andere overleden?! :cry:
    Zijn die van jou trouwens gesterriliseerd?? Die van ons zijn zOOOOOO vervelend.. en als ze naar hun kamertje moeten schreeuwen ze het eerst half uur de hele boel bij elkaar..
    Dus ik denk dat bij het mannetje maar is evben de balletjes eraf gaan.. die molt al onze leren stoelen :evil: en zeikt overal op! BAH!!! wij hebben in de gang zwarte vloerbedekking.. waar je dus niks op ziet, maar ik betrap meneer de koning elke keer dattie gewoon op die vloerbedekking loopt te zeiken.. OEEHH en dan kan ik hem wel wat he!!!!
    Ik had gisteren echt zoiets: ik doe ze weg! Maar dan komen ze even later naar je toe, krijg je kopjes, gaan ze bij je liggen.. en dan ben je toch wel weer verliefd.. maar ik weet sdoms echt niet wat ik met ze aan moet!!

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wauuuw :) het kindje heeft iniedergeval al iets van mij : eigenwijsheid.. Elke keer als ik naar hem luister met de angelsound.. zwemt meneer weg ( ja ik ben er nu ineens echt van overtuigd dat het een jongetje is!!! )
    Daaaag rood met witte stipjes behang :cry: :cry:

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wow daantje wat een uitslag!!! gefeliciteerd meid!
    @ luiertas... ik heb er denk ik overheen gekeken... kom net de kruidvat uit lopen! mmmm es even op internet kijken.
    heb een leuk tuniekje gekocht, grijs, met geel en wit. daar past mijn buik voorlopig wel in!
    over steriliseren: onze katten zijn er een stuk rustiger van geworden! het was wel even zielig, vlak na de ingreep, maar wat een rust in huis nu! haha

leonie, geen rood met witte stippen? ga je toch over op blauw met witte stippen? ;)

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ooooo ik vind m mooi!!! welke heb jij dan leonie?
    wij hebben een zwarte kinderwagen, dus ik zou denk ik voor de grijze of zwarte gaan. ik heb toch cursus in t dorp, dus kan ik zo weer even de kruidvat in. goede tip dames!

Deel Deze Pagina