Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Leuk istie he! ;)
    Ik heb hem in het rood!! Wij hebben ook een zwarte kinderwagen en vond toch wel leuk om die dan ook een beeje op te fleuren.. en ik heb iets met rood!! ;)

En blauw met wtte stippen?! haha ja dat kan missch ook!! Maar ik had rood met witte gezien, en ben helemaal in love!!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Leoniiee: die rode is overleden en die witte die woont bij mn ouders omdat hij heel erg bang is voor de hond. Het huis was werkelijk te klein voor hem en de hond :(
    Heel jammer want hij is echt heel grappig!
    Nala is gestirriliseerd maar kan ook af en toe nog flink krijzen hoor!!

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wij hebben ook een poekie en ik kan het nu s ochtends heel slecht hebben als ze zit te eten terwijl ik ook zit te eten, heel stom maar dat geknapper van die brokjes irriteert me :rolleyes: Heel suf, alsof die kat er iets aan kan doen...

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! ;) Dat heb ik nog niet eerder gehoord!

5. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    @hoofdpijn: schijnt echt te komen van te weinig drinken! Je hebt op dit moment gewoon meer vocht nodig! En water drinken helpt echt!

6. MvN

MvN Niet meer actief

Tas: Deze heb ik net gekocht de grijze! en niet volledig gestippeld! :D Expres geen rood gedaan omdat me mannetje er af en toe nog mee moet lopen :p

Onze kat is ook echt een schatje en is ook gesterreliseert maar vooral omdat wij op vakantie gingen en ze naar een opvang ging...

Ze heeft zelfs nog nooit buiten de bak iets gepoept of geplast.. en ze is echt me schootkatje

7. MvN

MvN Niet meer actief

ojaaa ik heb net ook nog een namenboek gekocht :D
    En een zwangerschapsdagboek van anne geddes :D

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Lees net in het decembertopic dat onze TS weer geen vloeiende zwangerschap heeft, kans is weer erg groot dat het mis is. Hoe veel pech kan je hebben...

Wel grappig om even te sneupen in andere topics btw, ze hebben toch allemaal een andere toon en een ander thema :)

9. MvN

MvN Niet meer actief

Wat erg :( Dan heb je wel heel veel pech ja! Ik hoop voor haar dat het hartje mag blijven doortikken!!

Ik kijk ook weleens in de nov. mama's :p

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie die tas is niet geheel mijn smaak haha
    Maar zou zoiets ook nooit kopen mannetje moet er ook mee over straat dus word gewoon een donkere tas.

daantje fijn dat alles goed is meid

Ellen en wat kunnen vinden ????

Ik heb nou helemaal niet last van die buien zit echt op een wolk en ben altijd vrolijk haha
    Volgens mijn heeft mn mannetje dat overgenomen haha

11. Maia

Maia Niet meer actief

@curly: dank je voor de tip. Ik ben inderdaad al meer gaan drinken maar of ik de 2 liter haal weet ik eigenlijk niet. Ga het eens bijhouden. Nadeel is wel dat ik nu al om de 5 minuten naar de wc moet.. dat wordt dan nog erger :( :) Maar ja, heb nu ook een kan limonade naast me staan.

@daantje: wat een mooie uitslag zeg :)

@Odess: och jeetje, dat zou ik echt heel erg vinden voor toontje als het weer mis is :(

@mezelf: loop sinds vandaag met een buikband. Heb allemaal erg leuke shirtjes met korte mouw maar die beginnen flink op te lopen en om nu steeds met een blote buik te gaan lopen. Niet mijn ding ;)

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Daantje wow dat is een super uitslag!

@rood met witte stippen; wrom kan dat niet voor een jongen??Of ben ik zo niet in hokjes type...Als wij een jongentje krijgen krijgt ie ook roze polootjes aan hoor van mama hahaha...

@katten; wij hebben er 2, broer en zus.Maar aangezien broer met 5 maanden al erg aantrekkelijk vond issie toen al geholpen.zus toen ze ongeveer 13 maanden was

@ mezelf; over een uurtje weer naar therapie, ben benieuwd wat ie vandaag weer gaat doen

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! Maakt de kleur wat uit als er een kantje op zit dan!? ;)
    Maurice wil er puur en alleen niet mee lopen omdat er kant op zit..
    & dat snap ik ook wel!
    Maar voor hem gaan we dan nog maar even verder op zoek!! Zat tijd nog!! :D

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Vind ik ook hoor!! :D We wouden het eerst ook voor een jongen of een meisje.. Maar nu is mn vriend toch aan het twijfelen of dit ook wel voor een jongentje kan..
    achjaahh! ;) ik krijg hem vast wel om..
    Maaaar eerst ff afwachten wat het nou word!! :D

En die van ons zijn ook broer en zus!
    En hij begint haar nu ook behoorlijk aantrekkelijk te vinden! ZIjn katten er erg ziek van dan als ze net zijn geholpen!? ZOu ik wel heel sneu vinden! ;) maarja, lang leve de rust na de operatie!! =D>

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

& babydream succes bij therapie!!

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Daantje fijn z'n goede uitslag :)
    @ Babydream succes bij de therapie
    @ Cindy zijn er al kleine bunny's?

Leuke luiertassen! Bij ons waren ze al uitverkocht! Maar kan ze bestellen via de kruidvat site :)

Leuk dat jullie er weer zijn meiden.

Wat een weer zeg pfff heerlijk, merk dat ik er wel vrolijker van word.

@Zak chips: Weet niet meer wie dat schreef maar ik kan me ook irriteren aan dat soort kleinen dingen. Van de week ook zat me vriend op de bank met zak chips te kraken grrr wat irritant. nu doet hij het netjes in een bakje in de keuken haha ;) Verder gelukkig geen ruzies ben alleen nu wat sneller op mijn tenen getrapt. Maar gooi alles op de hormonen;)

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Leonie gewoon doen dat behang!

Nee onze katten hadden niet zo last na de operatie, de eerste dag zijn we er wel bij gebleven maar eigenlijk ging alles goed!Ben blij dat we het gedaan hebben, sindsdien vinden ze elkaar nog wel heel lief maar gelukkig niet meer aantrekkelijk hahaha.

@therapie. pfff echt een man dat kan je wel merken....
    Vroeg dingen dat je dacht van waar slaat het op..
    Ook vroeg die wanneer heb je het meeste last, ik zeg met autorijden zitten lopen en traplopen.
    Zegt ie doodleuk en meende het nog ook; dan moet je dat voorlopig in je zwangerschap niet meer doen.

Waar zit toch z'n verstand???

18. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb ook helemaaal geen last van mn hormonen, ben juist rustiger dan voorheen

mare vandaag stond ik in de lift op mn werk, en ineens een gek gevoel in mn buik!!!een soort bubbeltjes en getik?!?!?!?het duurde ong 20 seconden,ik wist niet wat ik moest voelen..

kan dit de baby zijn????????

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ booboo ik heb dit ook een paar keer al gevoeld een soort van luchtbel of een ballonntje wat knapt tegen me buik aan. De vk zei gisteren dat het bijna wel zeker was dat ik het kindje heb gevoeld :)

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zo heb tot pagina 549 bijgelezen nu, zo de rest!

@Vakantie, wij gaan begin juni een weekje naar Turkije en hopen in augustus nog een weekje Italie mee te pikken. Heb er zin in!! :D

@Badpak, ik ga nog wel op zoek naar een bikini of badpak, zeker aangezien we nog wel op vakantie gaan! Ik las ergens iets over h&m, zo maar eens even kijken op hun site.

@Sauna/zonnebank, Ik heb ook gehoord dat als je het al gewend bent dat er niks aan de hand is met de sauna. Ik ga ook nog regelmatig weg naar een sauna-dagje. Heerlijk. Al houd ik het nu wel wat minder lang uit dan normaal

Weet iemand trouwens of voor een kind factor 50 of 30 nodig is? 50 lijkt me wel erg hoog...ikzelf gebruik 6 of 8. Maar ik weet dus niet wat ik moet halen voor die kleine voor de vakantie.

Mn meisje heeft vandaag voorlopig haar laatste prikjes gehad. Nu hoeft ze gelukkig pas weer als ze 3,5 is! :D

Iemand vroeg hoe het met mn vriend was...hij doet wel erg zn best nu ;) Hij is gelukkig al wat minder verdrietig. Ach, ik kan hem toch niet vormen zoals ik precies wil. Hij is verder ook gewoon goed zo, maar soms spelen die hormonen op he...

Volgende week weer een vk afspraak. HEb zin om het hartje nu eens te horen, met de angelsounds lukt het me namelijk nog steeds niet :(

Deel Deze Pagina