Leoniiee, wat een mooi filmpje. Erg he, maar ik kreeg er tranen van in mn ogen. Vooral met dat nummer. Nu moet ik wel echt overal om huilen. Ik zat ook op youtube dat filmpje van Susan Boyle te kijken...mijn god wat kan dat mens zingen!! Tranen met tuiten hier Zo ben ik normaal niet haha En ik las dat je niet kon wachten tot het oktober is haha. Ik had dat bij de eerste ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel (<-- duidelijk zo?) erg. Met 20 weken was ik het spuugzat, ik was zo ongeduldig. En dan die laatste 6 weken in mn verlof...pffffffffff. Elke week dat ik bij de vk zat kon ik alleen maar uitbrengen; "ik ben het zat! Ik wil dat ze NU komt". Ik kon niet wachten, wilde zo graag weten hoe en wie mn meisje was! Nu heb ik dat veel minder. Heb er nog steeds megaveel zin in, maar heb zeker geen haast want ik heb er al 1 rondlopen en dat is ook al lekker druk Daantje wat een mooie uitslag!! En de rest ben ik alweer vergeten...pfff...ben zo'n zeef.
Wij hebben 2 katten en die doen best veel "hun ding" op de kattenbak. We hebben altijd Schep & schoon van ALbert Heijn. Best duur in aanschaf, maar je doet er ook wel een tijd mee. Je kan het als klont er gewoon uitscheppen. Doordat het klonten vormt scheelt het ook een stuk in de stank denk ik. Succes ermee.
Goed idee om niet meer te gaan motorrijden denk ik! Beter te vroeg gestopt dan een keer te laat... Wel jammer van je weekendje...
Hee Buddy...!! Alles goed met je? Ik zie je niet zoveel hier, ligt net zo goed aan mij want ik vind het lastig om steeds alles bij te lezen.
Hahah! Heb je de reacties onder het filmpje niet gelezen dan!? Je bent niet de enige hoor! Wel schattig haha!! Dat effect heeft het nog niet eens op mij!! Ooh, maar je steld me niet gerust met hoe ongeduldig jij met je eerste was! Haha! En ik heb er nu gewoon al last van! Wat erggg.. Hoe hou ik het dan vol, ik dacht dat gaat wel weer over.. hmm,.. balen zeg!! En zonneschijn bedankt! Wij hebben nu die van de aldi.. maar dat vind ik echt een beetje drama!! Ik heb net een dierenpraktijk gemaiold wat ze vragen voor sterilisatie, want joep ons katertje, die sproeit alles onder:S bah, daar is geen dweilen aan! dus ik heb ook wel het idee dat het er daarom zo ontzettend meurt!! laten die van jullie trouwens ook wel is windjes?? OOOOH CRAP!! WAT kunnen die beesten stinken zegg! verschrikkelijk!! :sick: nou we kijken wel wat we er mee doen! Waar heb jij de bak staan dan??
castratie/sterilisatie was bij ons 90 euro en 15 euro meer had de kat extra verdoving.. asteblief ik laat mijn poepie geen pijn lijden dus dan maar extra verdoving!
Leonie, onze katten laten voor zover ik weet geen windjes... gelukkig. Wel heeft de ene kat een tik dat hij (soms) in z'n ontlasting gaat zitten en dan over de grond een streep "trekt", sorry voor het ranzige verhaal.... We hebben de kattenbak beneden in een kamer naast de gang staan (is een beetje een rommelhok), nu de deuren wat meer open staan en we meer zand in de tuin hebbben doen ze het ook vaker buiten. Maar sproeien stinkt volgens mij nog meer dan gewoon kattenpis. Maar kun je een kater ook steriliseren of bedoel je castreren? Lijkt me een goed plan dan.
@booboo: dat kan best de baby zijn. @shaula: wat fijn dat je meisje een tijdje van de prikjes af is. En wat een lekkere vooruitzichten voor vakantie heb je zeg! Ik ben jaloers @katten: wij hebben er geen. Vind een hamster al meer dan genoeg Nou ik ben klaar met m'n presentatie. Nu nog tig keer doorlezen vanavond. Pfff ben het zat.
leonie, onze katten laten ook geen windjes voor zover ik weet. als wij een kater had die de boel ondersproeide, wist ik t wel hoor! eraf met die ballen! hahaha ik heb vanmiddag een unizwarte luiertas gekocht, mijn vriend vond m super (hij had zijn hart al vast gehouden toen ik aankwam mat de tas) maar toen hij t kantrandje zag zei hij: moet ik daar ook mee lopen??? haha ik zei dat hij m wel kan omdraaien zodat t kantrandje niet in zicht is. over ruzie: wij hebben juist veel minder ruzie de laatste tijd. t lijkt wel of we ineens dichterbij elkaar komen door de zwangerschap. heel fijn! heb ook geen last van hormonen tot nu toe. we zijn een beetje een klef stel aan t worden... hihi
@booboo: Dat kan best je baby geweest zijn hoor! @maia: Dat meer gaan plassen door meer drinken heb je alleen de eerst tijd en daarna is je lichaam eraan gewend en word het weer wat minder @ poesen en wintjes: Dat doet die van mij wel hoor!!
hallo!!! ik heb een heleboel gelezen en ik weet neit meer waar ik op moet reageren haha. ehhh... Last van mijn hormonen heb ik ook. Maar alleen tegen mijn vriend. Als ie al binnen kotm lopen dan ben ik al geiriteerd. Probeer dat niet te veel te alten merken want hij kan er echt niks aan doen en hij si wel lief voor me gelukkig! Katten: wij hebben er 5 . Ze kunnen niet naar buiten (niet eens op balkon want dan springen ze naar beneden, 2 hoog). Wij hebben 2 kattenbakken in de 'vooraad/katten.was-kamer. Wij gebruiken gewoon t grind van de c1000. Die papieren zakken van 16 liter. NIet te duur en werkt prima. Het enige nadeel daarmee is dat het stuift als je t erin gooit en laat mijn vriendje nu astma hebben hihi. Die vind t dus niet zo fijn om de kattenbak te doen. Maar we hebben bij de gamma van die mondkapjes gehaald die je normaal voor t verven gebruikt en dat werkt ook goed tegen t stof. Wij doen om de dag de hele kattenbakken verschonen. Daantje, gefeleciteerd met je goeie combinatietest!! Vakantie: wij gaan een paar daagjes naar dublin. Eigenlijk hebben we er geen geldvoor. We zijn op alles aan t bezuinigen, maar ik vind t echt belangrijk om nog 1 ding met z'n 2en te doen en ik wilde nog zo graag een keer naar Dublin! Dus heb vriendjelief overgehaald :d Luiertas kregen wij bij de kinderwagen erbij. Een donkerblauwe van nijntje. Ik vind t wel best!|NIet een heel mooie maar ook geen lelijke. Verder nog veel meer gelezen maar ben net als de meeste van jullie een zeef groetjes sannie
Hoi allemaal! Het is echt verschrikkelijk, maar ik kom hier nauwelijks neuzen... Ben nog steeds best moe en ik moet voor m'n werk al de hele dag naar zo'n scherm staren... 's Avonds ben ik echt kapot... Ik las iets over katten. Wij hebben er 4. De bakken staan onder trap in de keuken en we hebben de dozen grind van de C1000. Sinds we bezig zijn met zwanger worden doet mijn man de kattenbakken, dus die heb ik al heel lang niet meer gedaan! Ik zag dat Daantje een goede combitest heeft gehad: gefeliciteerd!! Ik heb ook niet echt last van m'n hormonen. Het is inderdaad net alsof we nog liever tegen elkaar doen... Alleen heb ik nog steeds geen energie voor dat waar kindjes vandaan komen.... 8) Hopelijk komt dat snel een keer.... Verder zijn we druk met kamertjes en kinderwagens... Vind het nog best lastig allemaal... Ik heb nu al heel vaak naar het hartje geluisterd.... Zucht...ik vind het zo'n supergeluid! Ik wist niet dat het zo geweldig zou zijn!! Allemaal een fijne avond en hopelijk heb ik snel weer energie om volledig mee te kletsen hier.... Maar dat komt vast snel!!
Ha buddy! Nou niet zo super. Ik heb een beetje last van lage bloeddruk waardoor ik sinds het weekend een beetje duizelig ben... Dus nu veel drop en andere zoute dingen eten! Ik zie jou ook niet zoveel voorbij komen, alles wel goed met jou? Liefs Sjimf
Hmm da's niet fijn, een lage bloeddruk. Drop eten is natuurlijk wel weer geen probleem(tenminste dat zo het voor mij niet zijn...). Werk je ook nog erbij? Is dit je eerste kindje? Hoop dat de drop en zoute dingen snel hun werk doen! Sterkte ermee. Verder gaat het met mij goed. Best druk met een kleine nog erbij en moe zijn. Ze heeft weer en periode dat ze 's nachts krijst/huilt/hoest, het is elke nacht wel iets. En dan ben ik eenmaal wakker en duurt het even voor ik weer in slaap ben. Ik probeer hier wel wat mee te lezen steeds, maar het gaat zo snel dat ik het lastig vind om vaak te reageren. Heb dan het idee dat ik heel veel mensen oversla... Dus dan "zeg" ik maar niks.
@Zonneschijn ik heb dat ook hoor. Ben heel druk op mijn werk en met mijn kleine spookje die snachts niet doorslaapt. Hou het dan idd ook niet goed bij hier Morgens als ik opsta lijkt het wel of ik 3 dagen lang ben wezen stappen. Mijn dochtertje loopt ook nog niet helemaal zelfstandig en ze is nogal een groot en zwaar mopje. Dus mijn rug is gesloopt avonds. Doe wel mijn best hoor om vaker mee te schrijven Oh ja mijn uitslag van de combinatie test was 1 op de 5000. Dus we waren ook wel erg blij! Daantje jij ook gefeliciteerd meid met je super uitslag. Mijn beebje beweegt ook enorm. Als ik luister met de angelsound zwemt hij/zij steeds weg. Wij hebben 3 katten die ontzettend verharen zucht...Ik heb dus echt een stofzuig fobie Ook hebben ze een tijd overal tegen aan geplast. En alles gesloopt wat je kon slopen. Maar gelukkig gedragen zij zich nu beter
Ik heb vanmiddag eindelijk zelf het hartje gevonden!! Het is zeker een rust gevend gevoel om het hartje te horen.
@sloppy: wow, lekker gevoel moet dat zijn. Geniet ervan @Aylin, herkenbaar. Niet dat ik al een kleintje heb, maar meer het idee dat ik niet altijd overal op kan reageren. Lukt gewoon niet met een veeleisende baan en vermoeidheid ernaast... @zonneschijn, drop eten is voor mij ook helemaal geen probleem! jummie! Heb vanmiddag met mijn baas overlegd wel ietsje rustiger aan te doen, voor zover dat kan. Gelukkig is zij heel relaxt en flexibel, dat scheelt een hoop. @ de rest, fijne avond! Sjimf
GAAAPP! nou meiden ik ga weer richting mijn bedje! Slaap lekker allemaal! ( En hopelijk niet van die gekke dromen )
@Drop: is voor mij ook nog geen probleem! Gelukkig maar want ik vind het zooooo lekker. Ik hou me wel aan een klein aantal per dag hoor.......probeer ik @vermoeiheid: ik moet overdag nog steeds twee uurtjes slapen wil ik de dag een beetje door kunnen komen!
Blij ei en alle andere meiden ben er nog steeds hoor!!!! En idd Sniff het komt er soms gewoon niet van werk en kleintje en het huishouden... Ben ook een beetje warrig tijdens mijn zwangerschap hihi dus soms lees ik ook over dingen heen...