Jeetje! Wat een grote aantallen katten!! 6,5,4,3.. Ik voel me bijna alenig met 2 katjes.. Jaaa idd de balletjes gaan er snel af, en er komt heeeeel rap laminaat in de hal want het stink hier gewoon naar sproeisel.. BAH! dat krijg je er gewoon niet uit! Schaam me er gewoon voor.. maargoed! Sloppy wat super dat je je beebje hebt gevonden!!! Heerlijk he! Ik lees morgen ff wat beter bij! Net verjaardag gehad dus het is iets te laat geworden! Slaap lekker allemaal en tot morgen! liefss
Goede morgen! @ sloppyslayer het was inderdaad rustig, merk toch wel dat het steeds rustiger word dan eerst. Ben weer naar mijn werk! Fijne (werk)dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Ben vandaag stikzenuwachtig, m'n beste vriendin is bezig met IVF en krijgt voor 11 uur te horen of er bevruchting heeft plaatsgevonden!Zo ja dan heeft ze morgen de terugplaatsing!Ik hoop het zo voor ze...We zouden eigenlijk tegelijk beginnen hun met IVF en wij met ICSI.. Verder komt m'n mamsie dalijk helpen met mn ramen zemen , wat is ze toch weer lief! Vanavond naar de vk toe, hoop dat ons wurm nu niet zo eigenwijs is en niet wegzwemt voor de doptone!
Goeie morgenn! Oeh spannend babydream! Ik hoop het voor je vrienden!! En veel plezier met de ramen ! Ik heb zooooooooooo verschrikkelijk geslapen! ik was moe, maar kon gewoon niet in slaap komen, lag te draaien en te doen.. Bah! heb in totaal 3 uurtjes geslapen, blegh! Vanavond oriflame feestje hier, gezellig!! En vandaag alweer 15 weken! TOt vanmiddag en werkze iedereen! Liefss
goedenmorgen meiden, Eindelijk een beetje kunnen slapen me meisje was allee 23;00 uur wakke geweest ipv 8x in de ncht wat het is heb geen id ze wil ook overdag niet slapen erg vermoeiend eens kijken hoe het vandaag gaat...
Goeiemorgen, het is inderdaad wat rustiger hier nu, iedereen komt toch weer in rustiger vaarwater he Minder onzekerheden enzo gok ik. Ik heb mn angelsound uitgeleend en zou nu wel heel graag even luisteren naar ons kleintje, tis alweer bijna 2 weken geleden. Stom dat je dan weer een beetje onzeker wordt, terwijl ik al wel verdachte tikjes in mn buik heb gevoeld Wat een hoop katten zeg! Wij hadden er 2 op een gegeven moment maar dat vond ik echt niet tof, had echt het idee dat de katten mn huis overnamen. Nu is de andere kat (die ook geen goede manier had en op de bank plaste waar ik bij was...) boerderijkat geworden bij mn ouders en dat terwijl de kat die we nu nog wel hebben van mn ouders kwam maar daar geen leven had ivm de honden. Ze is echt te lief (en die hond te fanatiek...).Wat ik ook erg prettig vind nu is dat we haar eigen plekjes hebben gegeven, ze heeft 2 krabpalen en een mandje waarin ze mag liggen, verder mag ze niet meer op de bank en in de vensterbank en dat gaat super Ze ligt nu ook prinsheerlijk in haar mandje te slapen En gaan we weg dan sluiten we deze ruimte af en mag ze alleen hier, als we thuis zijn mag ze ook in de kamer. Zo weer aan het werk vandaag
Heey meiden Echt rustig sinds gisteren middag dat ik heb gekeken. T ging voornamelijk over poesjes haha die heb ik niet. Babydream ik duim mee wat spannend zeg en een heel heftig traject leonie heb je tapijt liggen waar je kat sproeit ff vloeibare groene zeep halen op op de knieen boenen. En balen dat je zo klote heb geslapen Odess al 2 weken niet geluisterd das wel lang hoor haha dat hou ik niet vol. Shaula ik las iets over jou factor 6 ik zou nu in je zwangerschap toch wel een hogere factor gaan halen ( zou er zelf niet aan moeten denken een zwangerschapsmasker) Flex fijn dat je eindelijk weer een beetje hebt kunnen slapen meid.
Oh Babydeam dat is een hele spannende dag voor jullie! Ik weet nog heel goed hoe gespannen ik was...........ik was vooral bang dat ze me zouden vergeten!
Sloppy gaaf dat je nu het hartje hebt gevonden Hier was het eerst vaak iets aan de zijkanten waar ik het hartje altijd hoorde nu hoor ik het eigenlijk bijna overal ( boven schaambot)
Goedemorgen! Ik weet niet of ik me hier nog wel durf te vertonen! Ik ben al zo lang niet geweest! Hoe gaat het met jullie? Ik heb alleen even de laatste twee pagina's gelezen, en zo te zien geen schokkende dingen! Babydream: Eigenlijk moet je wel hopen dat je kleintje wegzwemt voor de doptone! Dat deed die van ons laatste keer ook bij de VK en toen kregen we nog een echo. En daarop zagen we dat alles goed was. Maar toen vond ik het niet erg meer! Want wij hebben nu wel een extra echo gehad! Veel leuker om naar je beeb te kijken dan om naar je beeb te luisteren . Katten: Wij hebben er 1tje! Wij hadden ook een kat die sproeide! Erg vervelend! Je kon bij ons niet een tas op de grond zetten of hij sproeide ertegen aan! Gelukkig hebben we die kat niet meer! HIj was ook erg agressief naar kinderen toe, dus hij moest weg toen Aaron geboren werd. Babykamer: Zijn jullie al begonnen? En hoever zijn jullie dan al? Wij willen iedere keer beginnen maar op 1 of andere manier komt het er niet van! Maar het moet nu toch echt wel even binnenkort! Mijn zwangerschap: Gaat super goed! Ik ben erg moe geweest, maar dat gaat nu eigenlijk ook super! Nergens meer last van. Ik vergeet zo nu en dan zelfs even dat ik zwanger ben! Alleen heb ik wel zo nu en dan last van bandenpijn. Maar dat is tot nu toe te verdragen. Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal! En ik hoop dat ik nog welkom ben! En hoe is het met mijn buddy Martha? Ik heb jou telefoonnummer trouwens nog niet! Maar daar pb ik je nog wel over want ik weet niet of je dit wel gaat lezen . Ik ga zometeen de stad even in. Even nieuwe kleren voor mijn zoon scoren! Bye bye!
Spannend hoor voor je vriendin en dus voor jou ook! Zijn jullie uiteindelijk spontaan zwanger geworden? Bij Senna ben ik zwanger geraakt via IUI, dus weet wel een beetje hoe stressvol het kan zijn... Lekker zo'n mama!! Succes bij de vk vanavond!
Ja druk hè soms en dan wil je ook nog een beetje je sociale contacten onderhouden... En ben deze zwangerschap ook veel meer vergeetachtig. Hopelijk trekt het straks weer een beetje bij en is het niet blijvend...
3 uur is niet veel... Heb je een drukke dag vandaag of kun je rustig aan doen? Enne ... wat is een oriflame-feestje?
Thirza niet schamen Hier nog niet begonnen hoor we hebben nog tijd zat gaan eerst in mei de kamer etc bestellen en willen ook eerst weten wat het word. als de babykamer besteld is hebben we nog ruim de tijd om de kamer af te maken en dat is in een weekendje wel gebeurd hoor. Zonneschijn hier ook zwanger van IUI
Gelukkig heb je snachts beter geslapen, nu overdag nog (Esmay dan)... Heb eigenlijk geen tips voor je... succes!
@ zonneschijn tis een Wonder maar Esmay slaapt nu gewoon! ben helemaal happy hopelijk vanmiddag ook ka ik ook ff een dutje doen
Aha... ik ken het niet. Kan me jou nog wel herinneren inderdaad van bij een vruchtbaarheidstopic. De hoeveelste IUI was het bij jullie raak? Deze zwangerschap is helemaal spontaan gekomen (nou ja... niet onbevlekt ontvangen ofzo, maar zonder ziekenhuis... ). We dachten dat het zo'n vaart niet zou lopen en plotseling na 1 x ongesteld te zijn geweest sinds Senna's zwangerschap was het raak... Even schrikken wel... maar super gewenst!!
OOOHHHH dat is super! Ze zal zelf ondertussen ook wel moe zijn geweest! Ik zat al te denken dat ik d'r dan desnoods met wat speelgoed in bed zou leggen zodat je zelf ook wat rust hebt. Maar dit is veel beter! Jij ook lekker rustig aan doen vandaag! Werk je nog eigenlijk of niet meer?