Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    shaula:
    jou kleintje is 15 maanden toch????? gebruik dan echt fact 50 30 is echt te weinig het huidje van je kleine heeft nog zo weinig zon gezien en bij fact 50 weet je zeker dat ze niet verbrand want dat kan echt schadelijk zijn bij kleine kindjes mensen onderschatten het verbranden echt

veel liefs jaja

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb sindsde kerst nie meer gwerkt maar moet er maar een aan gaan geloven me misselijk heid is weg (af en te nog wel beroerd) dus wat houdt me tgen weer te gaan werke hihi

3. Goedemorgen allemaal..

Ben ik ook weer eens... Ik lees wel mee, maar schrijf niet echt actief mee.
    Volgens mij is iedereen nu de 12 weken wel gepasseerd he? Geweldig!
    Leuk om te horen dat best wel veel de ukkies al voelen en ook zelf gehoord hebben met de angelsound.
    Katten hebben wij helemaal niet. Hebben helemaal geen huisdieren meer. We hadden 2 konijnen...
    Verder best wel druk hier.. Gezellig naar die vriendin, die schoonzus, schoonouders enz.. En verder heb ik natuurlijk Esmée ook die veel tijd vraagt. Gelukkig slaapt ze overdag nog wel 2 keer. Heerlijk...
    Nu ligt ze ook ff te slapen, vandaar dat ik ff wat kan posten!
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar dat word gewoon teveel!

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wowie er is al een januari 2010 topic :confused: Hoezo gaat snel!

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hier ook 1 die slecht geslapen heeft. Merk dat ik niet meer lekker lig op mijn buik, dus ben een beetje me draai kwijt...

Ik ben vorige week niet echt actief geweest hier, maar waar is mijn buddy gebleven: Zwangeremama??

Heb ik iets gemist?

Have a nice day!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeetje.. ik ben echt helemaal ontdaan!! :cry:
    Ik had een berichtje op youtube op ons baby filmpje... NOu je gelooft het nooit.. maar dit was de reactie ik kopieer het even:

mocroboy6 heeft een reactie geplaatst op Filmbaby:

kk sukels da jullei zijn hou die filmpje voor je eigen kk hoerrezonen ik hoop dat je baby sterft

NOu,. dat is toch niet normaaall??????????
    iK ben geen jankerig typje, maar hier moet ik gewoon echt om huilen :cry:
    hoe kun je iemand nou zoiets toewenzen?? :(

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb mijn account meteen verwijderd, en het filmpje dus automatisch ook.. ik laat me niet zo behandelen.. bah! voel me nu helemaal rot

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee ik moest vanmorgen 3 uurtjes werken, weet ik iniedergeval dat ik vanavond wel goed slaap! maar het is wel vervelend ja!!
    & je weet nu dus wat een oriflame feestje is !?
    Heb er zelf nog geen gehad maar lijkt me erg leuk..

9. MvN

MvN Niet meer actief

Jezus wat een mongolen!!! Zet em anders onder mijn account! want het is zonde om zo'n mooi filmje door zo'n lul te laten verpesten..!!

10. MvN

MvN Niet meer actief

Leoniee waar kom jij vandaan?

Want deze mongool komt uit helmond!

Tik de naam mocroboy6 maar in en dan krijg je zijn filmjes!

11. MvN

MvN Niet meer actief

Ojaaa zie het al almelooo

Deze kerel is echt ziek en heb de neiging bij zijn filmpjes ff wat neer te zetten,

Waarschijnlijk is het een jong jochie zonder leven

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Yes!!!Van de 8 eitjes die ze vd week hadden weg gehaald waren er toen 5 goed, en vandaag gehoord dat ze alle 5 bevrucht zijn!!!Ben zo blij voor d'r!Morgen heeft ze de terugplaatsing en duimen we verder!!!

@Zonneschijn; wij zijn 3 jaar bezig geweest in het ziekenhuis voor een kleine en de kans erop was nihil.We moesten door voor ICSI en zijn overgestapt naar een kliniek in Leiderdorp.Hier hebben we begin feb de intake gehad en zijn eind feb terug gebeld dat ze de behandeling niet aandurfden en we het uit ons hoofd moesten zetten.De volgende dag had ik een positieve zwangerschapstest dus gewoon spontaan!Dit kleintje in m'n buik is een echt wondertje..Ik heb PCOS en mijn man was ernstig verminderd vruchtbaar 0,001 miljoen cellen waarvan 1% bewegelijkheid die ook nog eens misvormd waren maar dus toch gelukt!!

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Leonie; ik woon ook in Helmond.. tsjee wat een sukkel Leonie, straattuig dat niks te doen heeft ofzo..die mensen weten niet wat ze bij iemand teweeg brengen, bah

nu even teruglezen :D

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaaa ik vind het ook echt belachelijk!!
    Misschien dattie beledigd is omdat ik onder dat acount een keer bij een filmpje, ik weet niet meer precies wat voor n filmpje dat was, maar iniedergeval dat een marocaan zich belachelijk gedroeg die er een zin boven had staan met: wij mocro's blijven jullie kk nederlanders uitbuiten en wij leven lekker op jullie belasting geld.! Dus toen was ik pissig en heb ik er als reactie ondergezet dat ik het belachelijk vond dat ze zich zo gedroegen en dat ze moesten leren om zich aan te passen aan de nl cultuur!! Dus misschien istie daar wel beledigd door! ik weet het anders ook niet!Ik ken die hele kerel niet?? maar ik vind het echt belachelijk!

snap niet dat je iemand zoiets toewenst.. nooit!

& ik denk dat ik wel een ander account aan maak.. maar ik dacht ik hou deze geen seconde langer.. die kerel verdient het niet eens om dat filmpje te zien!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydream wat super van je vriendin! & hoe werkt het nu verder?? Als ze het inbrengen is ze gewoon zwanger of moet er dan ook nog weer vanalles gebeuren?! Ik heb er helemaal geen verstand van! SOrryy!

16. MvN

MvN Niet meer actief

Zielige figuren hoor leonieee,
    Hij heeft ook een filmpje met lonsdale moet oprotten bla bla bla. Dom volk.

Maak maar lekker een ander account aan!! want dat filmje is echt wel mooi en te zonde om door zown eikel te laten verpesten!

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ babydream; fijn dat de bevruchting gelukt is en ze een terugplaatsing krijgt :D en als ik het zo lees is jullie wondertje echt een wondertje :D

@ babykamer; we hoeven eigelijk niks te doen in de babykamer.. we texen de babykamer niet, want er is vorig jaar pas gestucadoort, en we laten de wanden wit, en doen er alleen wandstickers op, die kun je makkelijk weer verwijderen :D we hoeven dus in principe alleen de meubeltjes te plaatsen.

@ sloppyslayer; fijn dat je het hartje hebt gevonden, erg geruststellend werkt het he? :D

@dieren; hier alleen een hele klein mini hondje haha. kruisinkje tussen een dwergpincher en chihuahua

@ zonnebrand; factor 50 voor een kindje is niks te veel, heb verschillende programma's gezien over zonnen zonder/ of met een te lage factor.. ook al ben je nog zo klein, jaren later kun je er nare dingen van krijgen. zelf zou ik met de zwangerschap ook een vele hogee factor kiezen, je hebt nu ook meer kans op een zwangerschapsmasker.

hebben jullIe ook zo'n last van acne? iedereen kijkt mij raar aan, ik overdrijf echt niet, maar mijn gezicht is net een krentenbrood, en staat VOL rode vlekken, ook op mijn borst/rug.. ik kan ze gewoon niet meer tellen :(
    als ik een foto van mezelf maak zie je gewoon geen enkel egaal vlekje meer, maar het is helemaal bezaaid en geeft een rood uiterlijk op de foto zowel als in de spiegel :(

vind het niet super erg, alleen voor mijn trouwdag, echt erg is het om zo te trouwen.. hopelijk kunnen ze de bruidsfoto's photoshoppen want het is echt geen gezicht

de zolder is gelukkig bijna klaar.. volgende week komen ze vloerbedekking leggen, en dan kunnen alle spulletjes naar boven en is de babykamer leeg, alleen nog over 2 maandjes de dakramen plaatsen, maar dat is in een paar uurtjes gedaan :D

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! HOE kom je daar nou toch weer bij?? Een krentenbrood! ;) Gekk!
    Ik had er in het begin wel veel, maar nu is het gelukkig weer behoorlijk egaal!
    Ben ik wel blij mee, wan tik snap wat je bedoeld.. vervelend hoor!
    HOop voor je dat het snel over is!

En ROos, ik zal die kerel is opzoeken. Achjah, waarsch heefti zelf geen leven en geen kinderen, anders kan ik me niet voorstellen dat je zoiets naar iemand kan sturen..
    Maar lief dat je zo mee denkt! ;)

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Uhm jullie hebben het wel over dat joch die zon extreme grove opmerking plaatst maarre het uitschelden voor M****** vind ik dan weer te gek voor woorden

Er zijn vele woorden die jullie kunnen gebruiken wees creatief
    Mijn zusje heeft het syndroom van down en je weet maar nooit of jullie kindje deze syndroom ook kunnen krijgen

Plz gebruik andere woorden...

20. MvN

MvN Niet meer actief

Sorry! niet bij nagedacht! Het maakte me gewoon zo boos!

Deel Deze Pagina