Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    wow kuffelkonijn, mooi buikje!

OVer buikje gesproken; valt het jullie ook op dat het van de bovenkant (dus als je neerkijkt op je eigen buik) veel groter lijkt dan wanneer je de zijkant in de spiegel bekijkt, of ben ik een beetje paranoia???

Sjimf

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hahahaha, nee hoor niet paranoia! heb ik ook! Dan denk ik zelf als ik naar beneden kijk van 'wouw wat een buik al' en dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik 'hm zeker een hamburgertje teveel gegeten'...

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Knuffelkonijn! Zo'n buikje heb ik nu ook ongeveer denk ik! Maar dan alleen savonds! Overdag is nog amper wat te zien...

4. Maia

Maia Niet meer actief

@sjimf: dat heb ik ook hoor! Van boven lijkt het al heel wat ;) en dan kijk ik van opzij in de spiegel en dan ben ik toch wel teleurgesteld :D :(

@knuffelkonijn: mooie buikfoto!

5. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hoihoi

Leonie: Wat een rare reactie zeg op zo'n mooi filmpje. Mijn vriend zegt dat je t aan youtube kan aangeven wat hij gezegd heeft en dan wordt ie eraf geknikkerd. Is natuurlijk niet normaal als je zoiets zegt...

Maia: gelukkig dat t zo goed ging met je preseantatie!

Ik heb mezelf een beetje voorbij gelopen vandaag :( Was erg druk op mijn werk met veel baby's die allemaal vanaf de grond opgetild moeten worden enzo. Dus veel bukken en tillen.
    Voel t nu echt in mijn buik en rug pffff. Voortaan wat rustiger doen dus.... weet wat geleerd hehe.

Ik voel trouwens ook nog niks bij mijn buik. Het is allemaal wat steviger, maarvoel nog niks boven mijn bot... komt nog wel!

Groetjes san

6. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg

Ik zou dit melden aan youtube, dat ze deze gast eraf gooien. Ik vind het wel erg ver gaan.

7. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Dames,

Ik houd het voor gezien; mijn bed roept!!!

Slaap lekker allemaal,

Sjimf-die-blij-is-dat-ze-niet-de-enige-is-met-grote-buik-syndroom :)

8. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    **INBRAAK**

Hey meiden,

Ik wil jullie fftjes heel veel suc6 wensen met alles.Geniet ervan..echt, t'is zo voorbij die 9 maanden!!

Ik ben zelf een oktober mama 2008.Mijn zoontje is alweer 7 maanden oud....vind het leuk hier eens te lezen.Kan me dan alles weer voor de geest halen van toendertijd!!LEUK LEUK!!

Hoop dat jullie net zo'n hecht clupje houden, zoals wij met de okt. mama's 2008...heel leuk!!

Suc6 en zet uhm op....

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames,
    ben een tijdje niet online geweest, maar hier ben ik weer.

@buddy blijei ik zag dat je me miste, binnenkort maar even de gegevens doorgeven van elkaar.

hier is het goed vorige week naar de gyn geweest, alles was goed.
    hij was een leerling en heeft de kleine niet opgemeten, daar baal ik wel van.

en aankomende maandag heb ik een pret echo, met geslachtsbepaling.
    ik vind het wel spannend.
    dames hebben jullie ook het gevoel dat het allemaal snel gaat??
    ik ben nu al 16 weken.

XXX Gusam

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

pff wat een hoofdpijn heb ik de laatste dagen. Hebben jullie hier ook last van, ik drink genoeg dus daar kan het niet aan liggen.

@ Buikje: Bij mij begin je het ook al te zien. Alleen vind ik hem niet mooi en stevig, meer blubberig ;)

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi Gusam! Ja gaat echt snel! Ik denk nog telkens dat we alle tijd hebben voor de babykamer, maar ik denk dat we nu toch echt moeten beginnen hoor! :D

Hier trouwens even een buikfoto van mij!

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    En nog een echofoto van vorige week!

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi meiden!

Na enig flink zoekwerk van ongeveer 15 minuten waarin ik ongeveer een hartverzakking kreeg hoorde we t hartje van onze wurm!Je hoorde eerst de hele tijd mn vruchtwater klotsen, volgens de vk is het echt een druktemakertje!Ik moest mn benen krom houden en m'n bekken kantelen(auwauw) en toen vond ze de uk!Een mooie hartslag van 150 slagen!

M'n bloeddruk was 120/70 dus ook weer goed gelukkig, m'n baarmoeder was al echt groot een vinger onder m'n navel maar de vk denkt veel vruchtwater!

@m'n vriendin; die krijgt morgenochtend de terugplaatsing van 1 eitje!Vind het zo spannend!

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Babydream! Super fijn dat je het hartje gehoord hebt! Gelukkig maar! Kan me voorstellen dat je heel erg bezorgd was toen ze het hartje niet kon vinden! Had ik vorige week ook, gelukkig maakte ze snel een echo waarom het hartje goed te zien was!

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik ga lekker slapen! Tot morgen!

16. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Obabydream....pfff heel fijn, wat zullen dat een lange 15 minuten geweest zijn.

Gusam, gezellig dat je er weer bent en spannend pretecho binnenkort :)

Meiden, slaap lekker allemaal

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

@Babyodream wat fijn dat alles goed was meid!!!
    @Gusam wij hebben over iets langer dan een week een pret echo met geslachtsbepaling! Heb er ook heel veel zin in. Ben zo benieuwd hoe het met onze spruit is :D En wat het geslacht is natuurlijk.

Hier gaat alles goed. Vinden jullie ook niet dat het nu ineens heel snel gaat?? Ben alweer 16 weekjes jippie :whistle:

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden :)

Ja het gaat nu wel veel sneller, voor je het weet ben je een week verder, maar ik telde ook echt de dagen de eerste weken dus dat schoot ook niet op ;)

@ Buik, ik heb dat juist andersom! Zelf voel ik me gewoon erg dik, terwijl als ik in de spiegel kijk juist wel een zwanger buikje zie. Ik heb het dus zelf nog niet zo door en voel me echt huge, terwijl het andere mensen opvalt en zij reageren juist heel positief, stom he!

Babydream, wat heerlijk dat jullie de kleine toch gevonden hebben, vast een heel eigenwijs kind ;) Mooi dat alles goed is!

Knuffelkonijn en Thirza, wow mooie buikjes al hoor!

@ Sannie, wel een beetje aan jezelf denken hoor!! Ik voelde ook niets boven mn bot, het enige wat ik al sinds vroeg had was een harde plaat onderin mn buik als ik sta. Als ik ging zitten of liggen was die weg.

Hihi een illegale inbraak, ik vind dat eigenlijk best leuk, snap ook niet zo goed waarom dit er boven staat :)

Rose, ik heb ook regelmatig veel hoofdpijn, is bij mij een combi van verkoudheid (ben ik nu doorlopend, anders nooit grrr....) en toch te weinig drinken denk ik. Heb gisteren heel veel gedronken maar wordt toch wakker met hoofdpijn... Dus hup weer aan het water!

Zo dan gaan we weer aan het werk. Nog een dagje en dan morgen weer weekend, gelukkig :D Heb erg veel zin in zaterdag, zijn er nog meiden gisteravond bij prenatal geweest om te shoppen?

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames.

OOOOhh ik heb zon zin in vanavond dan hebben we een pretecho met geslachtsbepaling wel pas om 21.30 dus nu lekker de hele dag in de zenuwen haha

veel liefs jaja

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goede morgen meiden!!
    Spannend Jaja snap wel dat je in de zenuwen zit ;)
    Wij mogen volgende week woensdag 20.00 ben benieuwd of hij het kan zien.
    Verder fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina