wij gaan vanaond ff winkelen even nieuwe en meer zwangerschaps kleding voor de rest hebben we alle baby dingetjes wel (is onze tweede) Binnen kort voor jelle een mooie nieuwe slaapkamer maken met weederom leuke beertjes (is hij aan gehecht) en een 1 persoonsbed hij word zo snel groot
Goedemorge!! uhm middag! Leonieee vind je het erg als ik ook z'n filmje heb gemaakt? Want vond het wel heel leuk! Ik krijg 16 mei te horen wat het is, uk droom alleen maar over meisjes dus we zullen zien
Zo, vanmorgen naar de vlos geweest. Kindje is nou al eigenwijs, want draaide elke keer weg toen ze het hartje wou luisteren en zat tegen de doptone aan te schoppen Zo hard zelfs, dat zij het ook beetje voelde... Ben weer helemaal blij!
whahah gelukkig! ja denk doe het maar eerst even vragen want ik had eerst al slaap maar van marco erop staan maar daar zijn de plaatjes niet echt mooi in, zo van you tube geplukt en nou ben ik bezig geweest met windows videomaker knuffelkonijn! wat fijn!! heb ook weer zo'n zin om naar de vk te gaan
Sloppy waar ben je??? NOrmaal ben je overdag altijd!? Valt op nu je eer niet bent.. En Danjo! Pff wat is het stil hier zeg.. ik verveel me heus niet!! :^o
aaah leonie ja het is best rustig he hier op het forum maar iedereen is ook al wat verder inmiddels en van danjo weet ik dat ze weer werkt daarom is ze er niet altijd meer haha.
Net trouwens mn esprit post gekregen, de joggingbroek en cargo broek zijn goedgekeurd, van de jurk word ik een oma O Yay heb ik meer dan 1 broek waar mn buik in past. Ik heb trouwens nu al last van maagzuur, dat wordt nog leuk de komende 24 weken...
ha alle meiden! Jullie zijn bijna niet bij te houden hoor Gisteren combitest uitslag gehad, geen reden voor hartafwijkingen kunnen vinden en de kans op down was 1:14722. Hoewel dat niet de reden voor de test was, ben ik er toch wel blij mee! 's avonds nog even geshopt bij Prenatal, nieuwe broek gekocht en 2 shirts, starterssetje van Avent en een dekentje. De rest komt morgen en overmorgen wel samen met Moorman
odes:vervelent he dat maagzuur heb ik nu ook al 2weken last van en het begint meestal na de middag ik gebruik rennie die werken echt super goed en je mag ze gebruiken als je zwanger bent mis ook iets voor jou veel liefs jaja
Haha! Ik wou er net 1 maken maar ik kan de camara niet vinden!! =D> Zal zo is even verder zoeken!! Zat trouwens net in je album te kijken, je hebt echt al een mooi bol buikje.. en een mooie nieuwe keuken!
MOor, wat goed dat de combi test zo goed is uitgekomen! Helemaal super! Haha, vind moorman gezellig om met u te winkelen!? Ik moet ook nog naar de prenatal.. denk dat ik vanavond maar is ga met euhmm.. Leonieman? moorman staat veel leuker, ik blijf die van mij maar gewoon yoghibear noemen. K moet toch wat he!
Zooo net ff schoonpappa gelukkig gemaakt! Ik maak macaroni en dat lust vriendlief niet dus vraag ik maar me schoonpa of ie mee-eet was ie weer happy En krijgt me vriend gewoon brood hahaha! Maar dan moet ik zo na de AH fietse en daar heb ik zeer weinig behoefte aan Ik heb gister een buikfoto hier geplaatst. Ik val af maar ik groei ook zo raar
oww dat is vervelend odess. ik had laatst ook een hele dag er last van.. Dacht NEEEE.. maar nu heb ik er nog geen last weer van gehad?! hmmm ben lekker verse aardbeitjes , peer en appel aan het eten.. mm!