Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb hem gezien roos!! Mooi hoor! :D
    En wat ben je toch lief voor je schoonpapa, maar minderlief voor je vreindje! Haha!
    Alloh! Op de fiets! Is gezond!!!

2. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    leonie:ja mooie foto he en dat was 3weken geleden dus dan kan je wel gokken hoe hij er nu uit ziet mijn buik hahah

moor: mooie uitslag

veel liefs jaja

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zeg, ik ben dan bijna 10 jaar ouder, maarreeeee nog steeds geen U hoor ;)

Moorman heeft een *****hekel aan winkelen, maar hij zal wel moeten! Gisteren met een vriendinnetje gegaan, maar ik ga niet de hele baby uitzet kopen met vriendinnetjes en mams! Hij zal echt mee moeten ;)

@jaja, succes he vanavond, ben benieuwd!
    wij moeten nog 4 weken wachten :(

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

meiden, hebben jullie ook het idee dat je buikje de ene dag boller is dan de andere? dat idee heb ik een beetje :) maf he!?

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    moor: dat klopt helemaal de ene dag is je buik veel boller dan de andere dag haha maar vanaf week 16 was ie bij mij steeds hetzelfde en dan groeit alleen nog maar haha

6. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Wauw wat een pagina's zijn er weer bij gekomen.
    Maar heb het zo druk, dus schrijf ik maar gauw een stukje.

Ik krijg eindelijk mijn zin, ik wordt overgeplaatst naar mijn vorige afdeling! =D>
    Mijn zeur gedram etc heeft geholpen :)

Morgen naar de verloskundige en dan gaat mijn partner mee.
    En dan kan hij ook mee genieten naar het hartje van baby! :D

Ik hoop dat hier alles goed gaat en met de hyves gaat ook hartstikke goed!
    Er zijn bijna 50 leden al! :D :D

Ben er blij om joh, maar dit is uiteraard ook erg leuk.
    Want ik weet dat sommige geen hyves hebben, en dat is enige manier om hier goed contact te houden!

Morgen ben ik 14 weken zwanger...en gaat super.
    Maar ben benieuwd hoe morgen gaat lopen!

Heb last van mijn rug, bekken en been :(
    Maar ik wacht af hoe het bij de verloskundige gaat en weet dat we verwijsbriefje zal krijgen voor de 20 weken echo!

Ik kan haast niet meer wachten op 20 weken echo...gelukkig nog 6 weken :( gelukkig?? Nee ik wou dat het al 20 weken is! haha...

Maar volgens mij gaat het met iedereen ook goed en geen verdrietige berichtjes te merken.
    Of vergis ik me.

Heel veel knuff en liefs van JO

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oke ik heb er wat gemaakt hoor jaja! ;) En ook even van JOep ( mn kat.. ) die ligt er weer zo comisch bij.. gek beest.
    zal ze er zo even opzetten!!

8. MvN

MvN Niet meer actief

Liefig hea :D
    Me lief moet niet zeiken :p eigenlijk ben ik veel te goed voor hem :p Van de week heb ik 2 spellen voor hem gekocht voor de ps3 ( eigenlijk zodat hij niet kan zeiken dat ik op de laptop zit hahahah en ik dacht lekker rustig ;) alleen blijkt dat je bij die spellen moet praten in zo'n koptelefoon grrrr is kei irritant )

Njaaa ik fiets zo wel :p Zit te wachten dat ik de deur van de buuf hoor en haar een smsje stuur van hallooo waar gaat u heen (A) hahah

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah o sorry mevro.. euh Moor!!
    Preciessss. die kerels moeten niet zeuren, als ze nou is wat minder tegen zouden stribbelen is a: het winkelen gezellig en is het b: sneller voor hun klaar! Maar die van mij wil dat niet begrijpen.. gelukkig gaattie wel altijd mee!

Haha! Jaja wanneer komen jou nieuwe foto's dan!!?? en ga jij ons ook vertellen wat het word, of zeggen jullie het tegen niemand!? SPANNEND! :D

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Wat ben jij ergg Roos! ;) :)

11. MvN

MvN Niet meer actief

Ik ben niet erg ;) Ik ben slim :p

En ik wil jullie best vertellen wat het word maar dan wel in PB.

Me moeder weet namelijk hoe ik heet hier :p

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Leoniiee: Ik ben vandaag maar een keer heel snel geweest. Ik heb echt een hele vervelende hormonen dag en ik heb heel erg slecht en vooral kort geslapen.........dus vandaar.
    Morgen ben ik er wle weer hoor ;)
    Ik ga nu weer ff naar mn bedje.
    Ik lees morgen wel even bij en dan ga ik op jullie reageren en foto's kijken hoor :)

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi Leo je hapte bijna O:) Naja de meeste mensen hebben een reguliere 8-5 baan, ik nu ook, dus 's avonds wordt er vast meer gepost :)

Oe aarbeitjes, heb ik net ook gehad, lekkerrr!! En maagzuur, ja die probeer ik te bestrijden met veel melk (nog nooit zulke sterke nagels gehad en onze beeb breekt nooit botten O:)) maar ik vrees dat ik straks ook aan de rennie mag. Ik heb het nu de hele dag, 's avonds als ik naar bed ga maar helaas ook gewoon als ik wakker wordt :( Heb ook veel koppijn enzo op dit moment, dus hoop maar dat het onderdeel is van een dipje en dat het nog wel beter wordt. Ik vrees echter... Nog nooit een dag van mn leven last gehad van maagzuur!

14. YellowButterfly

Jo wat fijn voor je!!

15. Maia

Maia Niet meer actief

ben ik weer :) ben een beetje moeiig, dus hang de hele dag een beetje duf op de bank rond.

Ik ben echt heel jaloers op de dames die het geslacht gaan weten ;) geniet er lekker van! Op zich is het ook wel heel erg leuk om het niet te weten :)

@moor: fijn dat je zo'n goede uitslag van de test had!

@Odess: jummie aardbeien. Had het van de week ook, manlief houdt er niet van dus ik had een hele bak voor mezelf alleen :D

Had ik trouwens verteld dat ik de vk gebeld heb? Het heeft waarschijnlijk met m'n bekken te maken en ik moet kijken wat ik wil, of nog rustiger aan doen, dan trekt de pijn waarschijnlijk vanzelf wel, maar ik kan ook een fysio bellen en dan daarheen ga. Denk dat ik het nog een weekje aankijk (arme man van me, moet hij nog meer doen) en als het niet overgaat ik de fysio bel.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Tuurlijk hap ik!
    Oeh lekker melk! daar ga ik straks ook ff een beker van drinken!
    En klopt.. ik werk nu bij de thuiszorg, en daar hebben ze gewoon niet zo veel uren voor me.. En aangezien dit absoluut niet is wat ik voor de rest van mij leven wil doen.. kan ik helaas nu ook niet beginnen aan een nieuwe opleiding.. dat word wel volgend jaar.. hoeveel dagen ga je na de bevalling werken dan??
    NOu je hebt het over sterke nagels he: mijn nagels zijn van mijn hele leven nog nooit zó snel gegroeit!! Jeetje! Het hoord bij een zwangerschap maar ze groeien als kool.. nouja niet in de vorm van kool natuurlijk..

De buikfoto staat in mn album met nog wat meer pics..

17. YellowButterfly

Whoses Leo, dat is al een knappe buik :D Wel leuk om te zien dat alleen je buik dik is en niet de rest, oftewel een echte babybuik!

Als je haartjes snel groeien krijg je een jongetje, zou dat bij nagels ook zo zijn? Ik maak verder ook zoveel nieuw haar aan, niet te zuinig!!

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@m'n vriendin; emby is teruggeplaatst dus we gaan weer verder duimen!!

M''n hubby gaat uit z'n werk naar m'n ouders toen en eet hij daar.Dan gaat ie samen met mn vader verder aan de meubeltjes!!
    Ik ben ook zo benieuwd of we een meisje of jongen krijg al moet ik eerlijk toegeven dat mijn meisjesrozerozeroze gevoel heel sterk aanwezig is!
    9 mei de geslachtsbepaling en dan behang bestellen!!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! Ja het begint nu goed te komen he! Ik mag wel flink blijven smeren want schijnt dat het deze weken juist het meeste gaat groeien?!?!
    En haargroei heb k ook enorm nu hoor! :|..
    Hahah! Erg he! Ik heb zelf wat haar rond mn navel.. :| ERGG!!
    Ik ben bijna in staat om het weg te scheren ( niet dat het een heel bosje is hoor! schrik niet ;) )
    Maarja, dan groeit het straks dubbel zo hard terug en daar zit ik al helemaal niet op te wachten!!
    OOh ik ben erg benieuwd naar wat we krijgen! ;)
    Maar iedereen hier in de omgeven gaat zo praten: jaa pas maar op want bijna iedereen word wat anders vertreld en bij de bevalling is het het tegenovergestelde geslacht..
    Dus ze hebben mij een beetje bang gemaakt!! :|
    Maar ik ga wel vaker echo's nemen en ik ga elke keer weer vragen of ze nog ff naar het ge slacht willen kijken.. ben jij en de rest hier niet b ang voor??
    Dadelijk maak je een roze kamer ( wat ik niet doe maar toch,. ) en dan komt er een jochie!! Dat zou lullig zijn!!

20. YellowButterfly

Ik ook :eek: Ik vond van de week zelfs een donkere haar daar, gelukkig kon mn vent bevestigen dat die daar niet hoorde, maar bizar is het wel! Wat nou mooie stralende zwangere vrouw :confused:

Deel Deze Pagina