Leoniee ik ben er eigenlijk helemaal niet bang voor, want na degene waar ik natoe ga heeft het nog nooit fout gehad! We maken zowiezo een kamer die voor beide geslacht kan maar wel kleertjes in de kleur van het geslacht... maar die bergen we veilig op aangezien we het geslacht voor ons houdn.
Aaah, straks belt de dierenarts mij terug, en dan gaan volgende week de ballen van joep eraf.. Ik voel me nu wel heel slecht!!
Hahah! ja inderdaad! Die vrouwen die op kalenders voor zwangeren staan die zijn volgens mij zo enorm gefoto shopt en kaalgeschoren van boven tot onder dat kan niet anders!! Tis dat ik nog geen baardgroei heb, t moet ook niet gekker worden!
AAH ROOS!! [-X DUs je verteld me nu dat je ons ook niet laat weten wat het word?!?! NOu ik vind het HEEEELLLL knap!! als wij dat zouden besluiten, zouden maurice en ik ons welgeteld 1 dag aan die afspraak kunnen houden.. Daarna zou iedereen- en dan echt iedereen het al weten.. oww. ik heb een afspraak gemaakt!! Dinsdag gaan joeps ballen eraf.. Ik voel me nu zoooo schuldig!! Hij ligt nu zo lekker naast me.. rOOS. hoe was jullie kat na de castratie dan?? zijn ze dan heel zielig?
Wij hebben onze kat gesteriliseerd (zwaardere ingreep voor poezen dan katers) en na 1 dagje ging het alweer super. Wondje herstelde goed en niets aan het handje. Je krijgt er een lievere kater voor terug hoor En hij is dan niet meer 'gevaarlijk' voor de buurkatten (als in heel veel beebjes maken)
@mukje, niet te veel zorgen maken, ik denk dat het ook erg wisselend is bij iedereen wanneer je iets waar voelt. Komt vanzelf @roos, nu al flinke buik?? Ik denk dat het ook ligt aan postuur wat je van jezelf al hebt. Ik ben vrij fors dus zie je het gewoon minder snel, ik kan dus ook nog mijn eigen broeken aan. Alleen riem is nu af dat zit niet lekker meer @danjo, hihi goed zo lekker van genieten ga ik ook doen, straks zien we wel weer verder. @sanneke, hihi jij weet tenminste nog dat er buddies gemaakt zijn?? Dat heb ik dus ook helemaal gemist. We kunnen altijd nog elkaars buddie worden. @noa, net wat ik net tegen roos zei, ligt denk ik beetje aan je eigen postuur en of het je 1e of 2e beeb is?? @babydream, hoe was het bij vk ?? is het bloedverlies nu wel gestopt? Lees verder dat het allemaal goed is gelukkig, Jee is wel schrikken als het 15 min duurt voor ze hartje kunnen vinden. Kan me voorstellen dat je hartverzakking krijgt. @sjimf, haai hoe is het met duizeligheid?? Heb je last van je bloeddruk of zo? Sorry misschien heb je het al wel eens verteld maar ik heb niet alles meegekregen. @blij ei, oww nu zie ik wat je schrijft over buddies moet ik ook maar eens gaan kijken dan. @Maia, haaai, ik zie je link ik zal zo eens kijken naar de site. Heb in het begin wel gedaan maar ook daar poosje niet meer geweest @knuffelkonijn, mooie foto met mooi buikje! @sannie, oei doe je wel voorzichtig?? Denk aan je rug! @Gusam, haai fijn dat alles goed gaat! @rose, hoofdpijn?? Misschien lichte hooikoorts of last van het weer?? Anders je bloeddruk keer op laten meten?? @Thirza wauw ook al zon mooie buik!! En een mooie echo!! @Aylin, ja gaat echt snel, voor je het weet is het al zo ver @jaja, spannend!! Veel plezier vanavond @ellen, veel shopplezier bij prenatal. Leuk ik heb gister al mega ingeslagen @Josien, wat lief van je mams!! @sloppyslayer, ook al zon lieve schoonmams, Lief hoor @leonniie, wat ontzettend balen meid, snap heel goed dat je daarom moet janken, ook zonder die hormonen al @moor, uitslag was goed??Super!! @Jo, terugplaatsing naar ouwe afdeling, ik neem aan dat je dat graag wou? @hyves, welke???? @kletskoppen, ahhhh jullie kletsen te veel. Hihi moet echt vaker komen Hier alles dus lekker, voel me lekker heppie. Gisteren mega inkopen gedaan bij de Prenatal, moest alles zon beetje nog hebben en heb ook heel veel gekocht. Hihi t weekend even kijken naar wandelwagen en kamertje, die heb ik weer ergens anders gezien. Ik heb vorige week controle gehad en alles was helemaal in orde. Volgende afspraak is na mijn 20 weken echo en die is op 25 mei. Dus duurt nog effe, maar de tijd gaat wel snel hoor. Moet er wel even aan denken om af en toe ook gewoon effe lekker te genieten.
Jullie mogen het wel weten maar via PB zo komt me vent er niet achter dat ik het niet voor me kan houden en me moeder weet hoe ik heet hier op deze site vandaar De kat is 2 dagen zielig.. ik heb erbij zitten huilen maarja dat ben ik.. ze was superslap en had een kap om omdat ze anders ging bijten.. Maar bij ons was het denk ik nog zieliger aangezien ze pas 6 maanden was.. dus zown klein beesje
@Bowen; ja gelukkig is het bloedverlies gestopt!Ben ik heel blij mee.. En ik zie dat je 25 mei ook de 20 weken echo hebt!Leuk ik ook!
@Kat die van ons hadden geen kap op toen ze geholpen waren en we merkte ook niet echt verschil in gedrag.Denk dat het per kat verschillend is
Wauw Odess.. dat is snel zeg! NOu gelukkig komt joep zowiezo niet buiten! Alleen op het balkon, dus de buurkatjes zullen er geen last van hebben! Maar hij plast overal op, en is soms ZOOOOOOOOOOO druk! Gelukkig kan joep wel heel goed met kinderen.. als hier een kindje is, geeftie hem/haar net zolang kopjes tot dattie aandacht krijgt.. alleen jip wil niks van kinderen weten :S.. ze rent dan gewoon weg, maar ze is wel heel lief.. ze hebben ons nog noooit gekrabt ( buiten het spelen om ) maar een vriendin van mij blijft er maar op hameren dat ik de katten weg moet doen omdat we straks een kindje krijgen.. En ik ben wel is benieuwd hoe jullie daar over denken> want zij maakt me helemaal bang met verhalen als: je kan je kindje nooit alleen even in de box laten liggen als je naar de keuken moet, want straks valt de kat hem/haar aan.. enzz.. ik weet niet wat ik er nu mee moet.. onze katten zijn echt heel lief en doen niemand iets!
Roos, die van ons is 7 maand! ook nog best 'klein' . maar ik voel me gewoon schuldig dat ik hem dit aan doe, terwijl hij zich ook vast niet schuldig voelt alstie hier de boel onder zeikt!
Onze kleine poekie was toen ook 6 maanden Ging prima! Kan je de katten niet apart doen? Ik zou de kat ook nooit alleen laten met de kleine, katten houden namelijk van warme zachte dingen, laat dat nu net de box + kind bv zijn. Ik heb wel eens gehoord van een kat die op een baby is gaan liggen, daar kunnen kindjes niet zo goed tegen. Maar als je er bij bent zie ik geen bezwaar. Misschien kan je ook al oefenen met de box ofzo, dat ze daar echt niet mogen!
Ik heb geen kat dus ik zou het niet weten eigenlijk. Heb alleen een hond en ben wel benieuwd hoe die straks reageert. Gaat nu heel goed met kleine kindjes. Maar ja die zijn er maar even he, dus ben wel benieuwd. Maar maak me er niet erg druk om, ik denk dat het wel goed gaat.
@Leoniiee: wat een onzin dat je je katjes weg zou doen. Ik ken genoeg mensen met kleine kinderen en katten. Natuurlijk is het even wennen en misschien zal je ze daarin ook wel moeten oefenen (ik weet het niet hoor, ik heb geen katten) maar je hoeft ze toch niet meteen weg te doen? @bowen: fijn dat alles goed is
Nee is ook zo!! Misschien is het idd handig om de box ruime tijd van tevoren in de kamer te zetten, en ze goed afleren als ze er in springen.. vind het sowiezo ook niet zo fris.. Maar wat bedoel je met appart odess? 1tje weg doen?
Nee niet weg doen, maar dat je ze apart in een kamer kan doen ofzo. Wij hebben een soort serre achter, die ruimte hebben we gebombardeerd tot ruimte waar de kat mag verblijven. Als we niet thuis zijn is ze daar. Daar heeft ze een mandje, voer etc. We kunnen haar dus apart doen en als ik even bezig ben bijv de kleine in de woonkamer en de kat in de serre Nee, ik heb echt een mega geheime hyves O Ik ben die hyver met die paardenfoto, Bernadet.