leonieee daar meot je je niet schuldig over voelen hoor! onze kat komt ook alleen op het balkon maar wij moesten het doen voor het vakantieverblijf van de kat.. Oooohh wat heb ik toen zitten janken joh toen ik ons poepie 10 dagen moest achterlaten op dat vakantieverblijf! Ik zou mijn kat ook echt nooit weg doen... ze is zo'n scheetje en zoo lief!!
Rose, veel plezier bij de prenatal. Voor de dames die er nou heen kunnen, je kan ook veel via de site bestellen en dat is ook met de korting.
Aaah Roos! jij huilt er maar wat vanaf! ahah! waar is de foto van je poes?! :O Odess. heet jij bernadett? Hahah!! dat had ik dus echt NOOOIT bij jou gezocdht!! wat leuk!! Idd rose! ik denk dat ik vanavond ook maar ff ga!!
ik heb net per ongeluk een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, en nu zie ik dat ik dan 19,5 ben, is dit een probleem???
booboo: nee dat is echt geen probleem een vriendin van mij had de 20 wekenecho met 19 weken en ik heb hem met 21 weken als het maar rond de 20ste week is veel liefs jaja
Joehoe ladies haha ben ik weer Bowen hoe krijg je het voor elkaar op iedereen reageren haha. Leonie ik was vannochtend al illegaal aan het internetten en vanmiddag gewerkt. Moor super je uislag van de combi test. Haren pffff mn hele buik zit onder en onder mn navel worden ze kei zwart. Babydream we blijven duimen hooor. Jaja spannnneneeend nog een paar uurtjes haha. en de rest ben ik gewoon vergeten solly
alle dames die naar de prenetal gaan LEKKER SHOPPEN. nog 3 en half uur en ik weet het jongetje/meisje (hoop ik) sorry dames maar ik weet nog niet of ik het hier ga zeggen want we willen het geheim houden we hebben zelfs tegen iedereen gezegd dat we niet willen weten wat het wordt hihi en op dit forum kan iedereen mee lezen. leonie:nou was ik weer weg toen jij online kwam haha maar mijn nieuwe fotos komen eraan mijn camera is kapot dus efe een vriendin fotos laten maken. en wat een lieve kat zeg echt een snoepie en onze keuken ja daar zijn we echt heel blij mee maar dan heb je onze badkamer nog niet gezien haha we hebben een bubbeldad en zon douche met van die stralen overal heerlijk (dit is ook alleen maar omdat mijn man in de badkamers werkt haha) veel liefs jaja
danjo: haha daar heb ik nou ook last van echt overal haren bah. (ze zeggen dan dat je een jongen krijgt he haha) veel liefs jaja
Oh nou laat ons gevoel nou duidelijk een meisje zijn hahahaha geweldig nou ja we zien het wel , ik irriteer me iig goed aan al die haren pfff. Hm ik snap wel dat je het hier niet zegt maar zo maak je me wel nieuwsgierig haha. wij weten ook nog niet of we het tegen iedereen gaan zeggen moeilijk
Hallo allemaal, Effe een ego-berichie; mijn bloeddruk is weer wat omhoog en ik voel me ook gelijk veeeeeel beter! relaxed!!! Vanavond lekker uit eten met manlief! jippie enneh, die haren, ik heb het ook, zwarte haren op mijn buik! Heb ze er met een pincet uitgetrokken... @Jo: fijn dat je naar een andere afdeling mag! @ de rest, sorry, ik ben het even vergeten allemaal... Liefs Sjimf
Oh sjimf je kan ze beter laten zitten al weet ik dat het vreselijk is maar na de bevalling vallen ze weer uit. nu heb je kans dat ze altijd weer blijven komen
Dan zit je al in week 20 @castratie: Valt erg mee Snorrie was ook geholpen en je ziet alleen 2 stipjes en daar hebben ze de balletjes uit gevist @Weg doen katten om kindje: Uhm!Dat is wel de domste reden om een dier weg te doen... Je moet er wel goed op letten dat de poeskes niet op je kindje gaan liggen Met andere woorden niet een luie mama zijn,en gewoon op je kont zitten Want je kindje zal ook gaan kruipen en uiteindelijk lopen zodat je daar ook achteraan moet Ik vind onze 6 katten net onze kindjes dus in de gaten houden doe ik nu al Meer om hun te beschermen van de "kwaadaardige" buren Als het goed is is er een kans berekening van hoeveel % dat als ze denken dat je kindje een meisje is dat "ze" dan toch een jongen zal zijn Kijk eens meiden misschien leuk voor jullie die verder zijn dan ikke haha http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html
halloooo Hier heerlijk dagje gehad!!! Er waren maar 8 kindjes op mijn groep vandaag en 6 daarvan waren al 'groot'. Die heb ik tussen de middag even aan t werk gezet met de tafel schoonmaken en vegen enzo dus hoefde zelf maar weinig te doen (vinden ze leuk trouwens, die kinderen hahaha, als ze niet willen dan moet t niet van mij...) Verder lekker buiten geweest de hele dag! Heeeerlijk!!! @Bowen. Wat knap dat je op iedereen gereageert hebt! Knap hoor!! @odess: Ik vind niet dat je er dik uit ziet op je foto. Het is al een zwangerschapsbuik (heb ik al een keer gezegd volgens mij...) @haren: mijn vriend zat me vorige keer te aaien op mijn rug. Ik vroeg wat ie aan t doen was.... zegt ie: ik ben je vachtje aan t aaien.... grrrrrrrrr Ik heb t dus ook hahaha. Op mijn rug en buik veel haren erbij. Maar wel blond. Dus die vallen niet op behalve door mij en mijn vriend dus hahahaha. @castratie: Ik heb t ook laten dioen met mijn katten. Ze zijn dezelfde dag nog een beetje zielig, maar de dag daarna zijn ze alweer helemaal zichzelf. Eentje is er zelf heel lief door geworden (al blijft ie zijn buien hebben...) Ik heb t toen laten doen toen ik nog alleen woonde met mijn 2 katers. Ik werd sochtends een keer wakker toen mijn bed op en neer ging. Toen keek ik onder mijn bed zat die zwarte, die rode te verkrachten. Dat vond ik zooooo zielig. Dan liever ballen eraf! Ik zou ze nooit wegdoen voor de baby. Ook al hebben we er veel. Het lukt nu ook goed dus ik ga er van uit dat t over een half jaar nog steeds goed gaat. Tot nu toe zijn er 2 katten heel bang als mij nichtje van 4 maanden komt, en de andere 3 kan t niks schelen. @jaja: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier straksjes!!!!! Hopelijk kunnen ze t zien wat t wordt!!!!!! Sorry voor mijn lange verhaal. Sla t gerust over (is nu al te laat whahaha). Ik ben in een goeie bui en dan ga ik nogal veel praten hahahaa. groetjes!!!
Dag dames, Ik heb weer heel wat voorbij zien komen... Haren, heb ik geen last van...heb wel gehoord dat je ze inderdaad beter kan laten zitten. Ik heb weer heel wat mooie buiken voorbij zien komen, zal kijken of ik het weekend ook eens een foto maak...die van mij is echt al huge haha! Katjes, wij hebben ze ook gewoon gehouden. Nou heb ik echt mega softe zachtaardige katjes haha. Aïsha grijpt ze graag of schopt er tegen (is wat nieuws). Maar ze doen nooit wat terug...ze rennen meestal hard weg Maandag weer een afspraak bij de vk. Heb er wel zin in want vind het nog steeds erg jammer dat ik niks hoor met de angelsounds... Ik ga nu weer even verder terug lezen
Shaula nog steeds niet ? Hm ff goed vragen waar de vk luisterd , en je doet ook een beetje draaien met je angelsound en met draaien bedoel ik drukkend in je buik? en mischien iets meer richting liezen