@Jaja, wat fijn, zo'n goede echo! Wel jammer dat wij niet mogen weten wat het wordt! Ik ben ook wel nieuwsgierig! Maar geniet maar lekker van je geheimpje hoor! @Gusam: Tuurlijk mag je alles delen! En ik ben zeer benieuwd naar maandag! Ik hoop dat je het geslacht goed kunt zien! Wij willen ook weten wat het geslacht is, en als we het weten, dan mag iedereen het weten, want wij kunnen onze mond toch niet houden! Hahaha! Ik ga zometeen shoppen met mijn schoonmoeder en tante. Even kijken of ik nog een leuke positiebroek kan vinden. En even nieuwe zomerkleding voor Aaron inslaan. Ik heb nog niets voor de baby gekocht, daar begin ik aan denk ik als we weten wat het wordt. Dan kan je toch wat gerichter kopen. Voor jongentjes heb ik alles wel in huis. Natuurlijk krijgt deze baby wel wat nieuwe dingen hoor. Maar dan hoef ik niet alles opnieuw te kopen. En voor een meisje ga ik denk ik een maand in het centrum rondlopen om nieuwe dingen in te slaan! Fijne dag iedereen. En als ik het weekend niet meer kom, dan ook een fijn weekend! En sowieso tot maandag! Bye bye! x
Goeiemorgen Marije van harte gefeliciteerd meid. Jaja super dat je zo heb genoten maar je houd ons lekker in spanning zo haha. wij weten nog niet of we het vertellen ligt eraan haha mannetje zal zn mond wel niet kunnen houden. Op koninginnendag gaan we ff naar de babydump alvast de meubels en wagen bestellen en veel klein spul halen. heb er zin aan
dames ik heb fotos geplaats in mijn album van de pretecho vangisteren ze zijn niet heel scherp maar oo wat mooi. veel liefs jaja
@ jaja; fijn dat de echo leuk en goed was en je het geslacht weet! Ik kan ook niet wachten haha @ Marij; van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid @ Gusam; vind het heel lief van je dat je neerschrijft dat je nu niks met een partner kan delen en het met ons wil delen. Dikke knuffel van mij meid! @ maaike: hoop dat de buikpijn snel overgaat. Misschien is het bandenpijn? Of is het echt superheftig @ sjimf; heb je lekker gegeten gister @ Shaula; jammer dat je het hartje nog niet hebt gehoord met de angelsound, doe je er wel veel gel op en zoek je richting je liezen? @ Cindy; heb je al kleine nijntjes of laten ze op zich wachten? @booboo; dat je de 20 weken echo eerder hebt is niet erg hoor.. er zit volgens mij een marge in van 2 weken voor de 20 weken tot 2 weken daarna @ jo; fijn dat je terug mag naar je oude afdeling, eindelijk gekregen wat je wou @ moor; ook al zon goede uitslag van de combitest, super zeg !!! @ thirza; veel shop plezier meid! @ leonie; weet je al wanneer de ballen van joep eraf gaan haha ik denk dat Joep er niet erg veel last van zal hebben.. mijn chihuahua teefje is zelfs gesteriliseerd ( ontstoken baarmoeder enzo eruit) en die was al binnen een dag herstelt, en vaak is castreren veel minder heftig, dus komt goed met Joep Ben je gister nog naar de prenatal geweest? je hebt trouwens een hele mooie buikfoto ! echt al een buikje heb je, bij jou zullen ze zeker zien dat je zwanger bent kwamen ze vandaag nu proeffilmen van Derek ogilvie bij je vriendin? Spannend!!! Ik ben gister ook lekker naar de prenatal geweest en heb een mooie driekwart broek en twee truitjes gescoord haha, had eigelijk nog meer willen kopen, maar hetgeen wat ik allemaal leuk vond was rond de 40 euro per stuk, dus tel maar uit.. dus ik doe wel verspreide aankopen hahaha verder heb ik echt een shopdrang voor babyspullen, normaal shop ik niet echt supergraag, maar nu heb ik echt de drang ertoe hahaha, denk dat alle zwangere vrouwen dat wel hebben.. gister werden er bij de prenetal op ekkersrijt in Son zulke mooie babyfoto's gemaakt ala anne geddes, echt mooi!! nu ga ik maar eens boodschappen doen.. heb al het hele huis aan kant, dus nu de boodschapjes nog
PRACHTIG JAJA, echt heel mooi.. dat voetje (L) echt schattig wat zie je het goed he!! hoe groot is je kleintje nu? en wat heb je al een mooi buikje!! ( en een mooie nieuwe keuken haha )
Jaja: Geweldig zo'n pretecho!!! En wat leuk dat jullie al zeker weten wat t wordt! Heerlijk! Geniet ervan!!!! Marije: gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt in ieder geval mooi weer!! Gusam: deel alles maar hier hoor. Daar is deze site voor!!! Ben benieuwd naar je echo!!!! Sloppy: hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Hier: heb mijn nichtje weer op bezoek. Ligt nu heerlijk te slapen in de nieuwe babykamer (nu nog onze slaapkamer). Huisje is al helemaal aan kant. Zo maar eens vroeg lunchen hahaha honger!!!! Straks lekker wandelen. T is zo mooi weer! Ik ga morgen met mijn schoonmoeder shoppen! Ik krijg van haar mijn eerste setje positiekleding. Helaas is mijn salaris er nog niet dus kan niet al te veel kopen (misschien maar beter ook hahaha) Iedereen fijn weekend! groetjes
Wow Jaja na jouw verhaal krijg ik helemaal zin om ook een pretecho te gaan doen Wat fijn voor jullie zeg! Gusam, o leuk, ben helemaal benieuwd! Wij willen het ook weten, maar willen niet dat andere mensen weten dat wij het weten... Euh, snap je em nog Heel veel plezier maandag! Sannie, geniet van het shoppen Lief dat je het krijgt Marije, van harte!! @ haren, wat heerlijk dat we er zo collectief last van hebben, rare kwaaltjes hoor! @ 20 weken echo, heeft iedereen al een afspraak staan? Ik mag maandag pas bellen voor een afspraak... Heb er wel zin in, in de week van 26 mei ben ik 20 weken, en laat dat nu net mijn verjaardag zijn Dus dat zou echt super zijn @ prenatal, wat een heerlijke shopverhalen, heb zo'n zin in morgen Begrijp ik nu ook dat het niet zo absurt druk is? Dat zou namelijk wel echt heerlijk zijn, als ik ergens een hekel aan heb... Ga snel de foto's van Jaja bekijken Alvast een hele fijne dag gewenst vandaag
Haha volgens de test heb ik 2/3 kans op een meisje :+ Jaja, je zijn inderdaad vaag maar de 3-d foto's zijn echt al gaaf!
daantje: ja mooi he ze kunnen nu niet meer zien hoe groot ie precies is alleen met bepaalde metingen kunnen ze kijken of je nog op schema zit onze kleine uk had weer 1dagje ingehaald ik ben nu inmiddels 4 dagen eerder dan mijn uitgerekende datum dus de uk groeit goed. veel liefs jaja
goedemorgen dames, @jaja mooie foto's, en mooi om dat kleine voetje zo duidelijk te zien. @cindy waar ben je, heb je al kleine konijntjes? iemand vroeg wat ik denk dat het word, ik denk een meisje, en als dat zo is blijft het huisje van mij een meiden huis, want mijn hond is een vrouwtje en ikke dan lol. ik heb maandag pas om 21uur de echo ik probeer ze dan nog hier in mijn album te plaatsen, maar anders doe ik dat dinsdag. maar of het nu een jonge of een meid word het is allebei welkom. de peetante denkt ook dat het een meid word die staat te popelen om meiden kleding te halen. meiden een fijne dag toegewenst. XXX Gusam
*start ego* Ik was zo ongerust omdat ik zoveel buikpijn had enzo, net de angelsound weer terug gekregen en had het hartje direct te pakken. Het klonk krachtiger dan ooit en de kleine trapte zelfs tegen het apparaat aan. Zucht... wat voel ik me nu weer gerustgesteld! *einde ego*
Ja dat is het zeker gusam Wij denken ook dat het een meisje wordt, fijn dat je het maandag al hoort zeg, wij zijn ook zoooo nieuwschierig! Neem je ook iemand mee naar de echo?
@Jaja wat een mooie echo!Super kan niet wachten tot wij hem hebben gedaan!Nog 2 weekjes wachten... @Odess heerlijk dat je de kleine gehoord hebt!Is toch ongeveer het mooiste geluid wat je je nu kan voorstellen! @mezelf; Ik heb net nog 3 uurtjes gewerkt en nu vakantie!!Heerlijk!We gaan beginnen om het kamertje leeg te halen enzo..Morgen gaan we naar Prenatal om de wagen te bestellen!heb er zin in!
@odess ja mijn nichtje (peetante van de kleine) en mijn moeder (oma dus). die gaan mee. gelukkig heb ik het weekend een logee, dus heb ik wat afleiding. want vind het wel spannend. XXX Gusam
Odess: gelukkig dat je in een keer t hartje kon vinden! Wat een oplcuhting zeg!~ Wij hebben de 20 weken echo op 8 juni. 1 dagje voordat ik 20 weken ben haha. Duurt nog lang. NOg ruim 6 weken pffff. Aan de andere kant gaat die tijd ook wel erg snel he. Als je bednekt hoe lang je moest wachten op je eerste echo en hoe lang dat voelde....dacht dat ik die weken nooit door zou komen hahaha. En heb er nu alweer 2gehad. Ik heb soms nog wel een schokje dat er echt een baby in mijn buik zit. Moet er soms nog erg aan wennen. Die kleine van mijn zusje ligt nu al 2 uur te slapen (thuis slaapt ze 3 kwartier hihi). Ik heb niks te doen behalve wachten tot ze wakker wordt.... groetjes san
@jaja: jeetje wat een mooie foto's zeg! @odess: fijn dat je het hartje even geluisterd hebt @geslacht: ik kan manlief nog steeds niet overhalen. Gisteren bij de V&D en Prénatal allemaal leuke meisjes/jongenskleertjes laten zien en dat het zo leuk zou zijn als we weten wat het wordt want dan kunnen we dat kopen maar hij trapte er niet in Erg ben ik Vanochtend echt een heerlijke ochtend gehad ahum. Moest naar m'n ouders hun huis om het konijn eten en water te geven, kom ik erachter dat de stroom in het hele huis eraf ligt. Alle stoppen waren gewoon goed dus ik snapte het niet, manlief gebeld, die komt ook langs (beetje lullig als alles wat in de vriezer zit weggegooid kan worden: ben blij dat ik het nu merkte en niet pas van de week want nu zijn ze amper een dag weg dus alles was nog diepgevroren) en het was heel simpel: aardlekschakelaar. Hoe of wat weten we niet, best kans dat m'n vader hem zelf omgezet heeft in zijn vakantiestress maar ik voelde me wel een doos Ja weet ik veel, wij hebben thuis een heel andere stoppenkast (zonder stoppen maar met schakelaars dus dat is makkelijk)... Manlief moest wel zuchten hihi... leuk zo'n zwangere vrouw! Naja, nu ben ik weer in Leiden, college, daarna weer terug naar het huis van m'n ouders, kijken of alles het nog doet (en mijn scooter staat daar nu nog) en dan weer lekker naar huis.
hallo allemaal Ben vanochtend weer naar de verloskundige geweest. Heb nu voor het eerst het hartje gehoord, super hoor!!! Mijn baarmoeder was wel groot, zat al tegen de navel aan! maar dat was niet erg, komt omdat dit de derde zwangerschap is. Gelukkig dan klopt het dus ook wel dat mijn broeken niet meer passen!. Nou ja in iedergeval ik zit nu weer op mijn roze wolk.
@Martha das inderdaad groot!Bij mij was die net onder m'n navel en vond de vk ook groot hihi..Ach kunnen onze wurmpies lekker rond zwemmen!
@ babydream Idd dan hebben ze maar ruimte!! Daar maakte die van mij ook dankbaar gebruik van, zodra de verloskundige probeerde te luisteren zwom hij/zij hard weg!! hihi nu al eigenwijs.