Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven

Vraag het gewoon nog een keer :rolleyes:[/quote:1y1nl0bx]

Heb het de vorige keer wel overwogen... maar vond het een beetje duur. En toen stelde een zwangere vriendin voor om samen te gaan yoga-en.
    Nu weet ik nog niet of ik "iets" ga doen...

2. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Ha meiden,

Heej Pookie, je bent de eerste die het vertelt! Een meisje, leuk! Gelukkig heb je nog alle tijd om een leuke meisjesnaam te bedenken enneh, als dat niet snel genoeg lukt kan je hier altijd nog de hulptroepen inschakelen!

Zelf ben ik lekker aan het genieten van zomerweer! Hier in Utrecht was het supergezellig op alle terrasjes, dus lekker genoten.

Fijn om te lezen dat het met de meeste van jullie ook goed gaat!

Liefs Sjimf

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah!! Daantje!! Geweldig! Ik wil ook naar de prenataalll!! Ik denk dat we morgen maar ff gaan! SUper! En je vader heeft wel gelijk! Haha! ;) zo denk ik er dus ook over .

Aaaaaah! Dat hebben wij!! 2 dagen voordat joep word gecastreerd is jip krols en zit joep er boven op!!! Hahahh! T was wel heel kort, maar ze moeten vannacht en morgen enz ook nog door.. Oepsie.. :O

Pookie, oooke! Ja dat snap ik wel! Had ik niet gelezen sorry..
    Succes met de namen dan maar!! :D

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    pookie:
    je klinkt ind een beetje teleurgesteld het went vanzelf wel hoor meid en het belangrijkste is dat ze gezond is toch.
    wel jammer dat het niet zo duidelijk was allemaal maar je bent ook 16 weken he ik ben een week verder en het was bij mij allemaal zo duidelijk omdatik veel vruchtwater heb (daarom heb ik ook al een helegrote buik)en die mevr zei bij mij ook dat dit echt een uitzondering was dat je met 3d al zulke goeie beelden heb.
    Maar ik snap dat het wennen is als je geen meisje-meisje bent maar je hebt nog wat weekjes om een leuke naam te verzinnen en zoals iedere vrouw zegt als je de kleine straks eenmaal in je armen hebt dan ben je verliefd.
    dus probeer lekker te genieten

veel liefs jaja

5. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Heee wie gaat er morgen nog meer met 25% korting een kinderwagen shoppen bij prenatal?
    En heeft iemand ervaring met de mutsy slider?

Liefs Sjimf

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij hadden gekeken naar de kinderwagen bij prenatal, en hadden de prijs uit laten rekenen met de 25 % korting. Het scheelde maar 4 euro met babydump. Dus echt heel goedkoop is prenatal niet met die korting. Quinny speedy hebben we voor gegekeken.

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sjimf Wij!Wij gaan dalijk naar prenatal een een Joolz kopen!Waarschijnlijk de Joolz zzz Grand..

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wij gaan nu de bugaboo kopen :D Veel plezier allemaal vandaag!

Ps Pookie, ik ben ook geen meisje-meisje, maar wie zegt dat je kindje dat dan wel wordt :) Meisjes kunnen ook bomen klimmen en fietsen (tenminste, ik deed niet anders ;)) Super dat jullie het weten!

9. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@andrea: fijn dat alles goed is :)

@pookie: wat leuk zeg, een meisje!!!! Maar ik kan me voorstellen dat als je gevoel e.d. toch uitgaan steeds van een jongetje dat het even wennen is :)

@prénatal: daar kom ik niet meer in de buurt. Eergisteren hele hoop kleertjes geshopt, gisteren wat andere dingen geshopt en ik ben bang dat als ik er nu weer kom dat ik weer een hoop dingen ga shoppen :D

@meisje-meisje: ik ben dus wel een meisje - meisje en voor mij zal het dus enorm wennen zijn als het een jongetje blijkt te zijn ;)

Hier weinig nieuws, voel me goed, pijn in mijn stuitje is verminderd, het is hier heerlijk weer enzovoorts enzovoorts :D

Fijne dag allemaal!

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Even snel over kinderwagen, Heb gister echt een superstoere mutsy 3rider team 1 white gekocht. Voor een prikkie bij de babydump omdat de kleur eruit gaat. En juist de kleur is zoooo mooi. VInd het echt een superwagen en hij is ook mooi hoog, voor lange mensen dus echt heel handig.

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

GOeeeie morgen!

Wat is er een stilte hier zeg! Ligt iedereen nog op 1 oor?
    Over kinderwagens kan ik niet mee praten want we hebben er al 1 !
    We gaan straks wel naar de prenatal!":D even broeken voor mij scoren..
    Zal wel onwijssss druk zijn, maargoed

Jeheej, ik mag rijbewijs in gaan plannen..!! NOu hoop ik dat ik hem zo snel mogelijk heb.
    NOu mensen, heeeel fijne dag vandaag! Het is echt SUPER weer ! :D

Liefss

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Woohoo 13 weken zwagerrrrrrrrrrr

En over kinderwagens
    Ik heb de mijne al het is een x-adventure pikzwart!
    Met 4 wielen
    Ik had zelfs al een jaar voor ik zwanger was een ledikantje met commode :oops:
    Op een gegeven moment heb ik ze weer verkocht ze waren wit en jaren 80
    Ik wil nu graag een white wash of beuken

13. Maia

Maia Niet meer actief

wij hebben onze kinderwagen ook al :D een Mutsaerts. Manlief is nog steeds superblij en loopt nog steeds rondjes om de eetkamertafel met dat ding ;)

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    *even een ego berichtje*

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ik heb eindelijk het hartje gevonden met de angelsounds na 35!!!! minuten zoeken!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :) :) :) :)

*einde ego berichtje*

15. Maia

Maia Niet meer actief

o wat fijn Shaula :D geniet ervan!

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    shaula:super leuk joh

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    shaula: wat super zeg.

Hier niks te melden. Morgen weer de wacht in voor mijn werk (kraamverzorgende). Toen ze gisteren belde om de wacht af te spreken zeiden ze dat het stilte voor de storm was. Dus ben benieuwd.

Verder begin ik weer wat last van mijn onderrug te krijgen. heb bij de vorige 2 zwangerschappen ook bekkenklachten gehad, dus ik ben bang dat dit weer de voorbode erop gaat zijn. Binnenkort mijn bekkenband (soepele rekbare, niet de officiele) maar weer aandoen denk ik met werken.

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Net terug van babydump :) hebben de quinny speedy besteld en maxicosi. En een box met boxkleed en een speelkleed en nog wat kleine dingetjes. Komen ze eind mei bezorgen :)

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Bowen; dat is een hele mooie wagen, en de kleur vind ik helemaal prachtig!

@ Shaula; super meid dat je het hartje hebt gevonden, stelt weer gerust he?

@ Odess en babydream; en hebben jullie de wagen nu uitgezocht ? :D

@ Leonie; en ben je lekker naar de prenatal geweest? ik ben in 3 dagen tijd 4 keer geweest en bijna niemand te bekennen, had de winkel zowat voor mezelf haha.
    Fijn dat je met je rijbewijs gaat beginnen, is wel super handig als je die hebt!

@ mamavanjordy; denk idd dat het beginnende bekkenklachten zijn, heb het ook heel erg en wordt alleen maar erger.. misschien ook een verwijzing vragen bij de VK voor de fysio? ik ga maandag bellen voor een afspraak :(

Hier vandaag ALWEEEERR naar de Prenatal geweest, de 4e keer in drie dagen tijd..
    dit keer dekentjes,lakentjes en hoeslakens gekocht voor de kleine.. de prenatal is vast blij met ons haha
    Was het bij jullie ook zo rustig? ik ben nu 4 keer geweest en elke keer had ik de winkel voor mezelf alleen..

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

haha dus jullie zijn ook lekker tekeer gegaan bij de prenatal haha :) echt leuk he om te shoppen voor de kleine?

Deel Deze Pagina