hoihoi Zo, iedereen lekker wezen shopen vandaag?? hahahaha. Ik ben met mijn schoonmoeder de stad in geweest. Ik mocht voor 100 euro positiekleding uitkizen!!!! Lief he. Heb heel veel gekocht (mijn salaris is ook op). Wel allemaal zwart, wit, bruin. Ze hebben niet heel veel kleurtjes vind ik. Maar ben wel helemaal happy!!! Veel broeken gekocht ook! Shaula, Wat cool dat je eindelijk wat hebt gehoord met de angelsounds!!! Gelukkig maar. Stelt weer gerust he!! Wij hadden al een kinderwagen via marktplaats gekocht. De mutsy urban. Donkerblauw. Niet helemaal mijn kleur, maar voor 100 euro alles erop en eraan mag ik niet zeuren vind ik!!!!!! Ik ben net op tijd thuis want gaat hier zo gieten...en mijn vriend moet de boodschappen nog doen ( had ie ook vanmorgen kunnen doen maar hij is weer lui...) dus die wordt lekker nat dalijk. Eigen schuld!!!! doeidoei
het is veels te lekker weer om hier rond te hangen Wij hebben net de wieg (waar mijn man nog in gelegen heeft) schoongemaakt (stof van 27 jaar) en in elkaar gezet. We moeten hem nog wel even schilderen, hij was toen mooi wit geschilderd maar dat is nu een beetje vergeeld en ik moet even een nieuw bodempje en matrasje regelen, en de schroeven waarmee het vastzit zijn flink verroest, maar hij is wel leuk. Het is een schommelwiegje dus dat is super verder wilde manlief gaan bbqen maar volgens mij gaat het zo regenen!
@ jaja, super dat je weet wat t wordt! kan me voorstellen dat je het voor houdt. geniet ervan! @ pookie, ook als je geen meisje-meisje bent, is een dochter toch super? je hoeft er niet een roze prinsesje van te maken (qua kleertjes dan) een stoere meid is toch ook super? @Roos, hoe gaat t nu met je zusje? wordt t HALT? en hoe reageerde je vader? @ shaula, buddy! wat super dat je het hartje hebt gehoord! zal vast heel mooi klinken! @prenatal: ook gisteravond was het niet druk bij prenatal(hengelo), heb een groen nijntje pakje gekocht (groen gestreept shirt, wit broekje) en een groen shirtje 50%mama 50%papa = 100% ikke. ook een boxkleed wit, aqua, bruin. @ kinderwagen: iemand vroeg naar een mutsy kinderwagen, ik vind ze erg mooi, maar sommige hebben zwenkwielen aan de duwkant, en die vind ik niet fijn rijden. dat is natuurlijk wel heel persoonlijk... wij hebben een x adventure 3wieler. vraagje: hebben jullie je al verdiept in wat voor flessen je wilt gaan gebruiken? ik wil borstvoeding gaan geven, maar als dat niet lukt of ik moet gaan bijvoeden ofzo, wil ik difrax flessen gaan gebruiken. de flessen met 1 bocht, niet de zogenoemde S-flessen(die hebben 2 bochten). aventflessen gebruik ik vaak op het werk, maar ik vind ze niet fijn. wat doen jullie? leuk dat we deze en volgende week van een aantal baby`s zullen weten wat het geslacht is! @ cindy, waar ben je toch? de konijntjes zullen er nu toch wel zijn? verder weet ik het even niet meer, het betrekt hier helemaal, ik hebt zelfs koud! maar weer even sokken aan, en een trui... jammer! fijne avond! groetjes Ellen
o ja! EGO! ik ben gisteravond naar t optreden van mijn vriend geweest, met mijn 'little drummer inside' buikband om. wat een geweldige reacties kregen we zeg! en Teun maar trots wezen. t was ook nog eens een superoptreden! Einde ego!
Zooo we hebben net de kinderwagen besteld, zit alleen 8 weken levertijd op We wilden eerst de quinny buzz maar wij gaan ook veel wandelen in het bos enz en dan gaat ie maar 1,5 jaar mee volgens die verkoper. Dus nu hebben we de Mutsy transporter black. Deze rijd heel erg fijn en is supermakkelijk op te klappen en de bakken te verwisselen! Dat vond ik heel belangrijk aangezien het onderstel in de berging beneden blijft staan en dus alleen de bak naar boven gaat ( wij wonen 4 hoog zonder lift ) Ben nu echt moe, we zijn bij de baby-max en babydump en prenetal in veenendaal geweest en op de terug weg naar babypark kesteren.
@ellen Ja ze krijgt een taakstraf en heeft flink straf gekregen van me ouders. ze zit nu al vanaf gisteravond op haar kamer zonder tv en pc. ze mag vanavond ff na beneden en gaan me ouders flink met haar praten.. Stom blaag en dat voor een zonnebril van 5 euro
Hahah! Daantje wat ergg!!! Je hebt echt de hele prenatal daar leeg gekocht als ik het zo hoor! Leuk zeg! We zijn inderdaad naar de prenAtal geweest, en het was niet zo heel druk.. heb 3 broeken aangepast, maar ze zaten allemaal te wijd, en daarbovenop waren ze ook weer eens te kort :S ik word er zo poepie chaggerijnig van! Ik heb behoorlijk lange benen, en het is net alsof daar gewoon geen rekening mee word gehouden! Ik heb nu dus nog geen broek! ](*,) Bij de prenatal heb ik een hemdje strak gekocht, lekker vooor ergens onder.. en een buikband! En bij de ladysting een simpel wit topje voor de buikband. tOen naar de C&A ik dacht daar hebben ze vast wel een broek voor me.. Neee hoor !! Tuuuurlijk niet! Ook weer te kort, of gewoon niet mooi! DUs uiteindelijk super leuke kleren voor mn kerel gekocht.. en voor de rest vrij weinig. Bah! Regen"?? Waar? het word hier nu wel wat bewolkter.. Vanavond naar utrecht, daar woont mn zussie..Ruk eindje En elllen, dat truitje met : 50% mama 50% papa 100% ikke. Heb ik ook gekregen! Ook in het groen! schattih he! Maar ik zag ze ook in het roze en blauw dus ik denk dat ik maar als we weten wat het word ook in 1 van die kleuren haal.. Vond ze zo lief! En over de flessen, we hadden vandaag bijna een advent flespakket gekocht, ik heb ook op n kinderdagverblijf gewerkt, en vond avent eigenlijk wel fijn.. maar ik vind ze ( heel verwent ) gewoon eigenlijk niet zo mooi?!? Ik vind die van difrax altijd wel fijn.. maar ik kijk gewoon nog ff verder. VOnd het wel handig dat je avent een een start pakket heb, heb je meteen alles bij elkaar.. Maarja. Wauuw sannie! wat gaaf voor 100 euro, altijd lekker meegenomen toch!! =D> SHaula wat super he het luisteren naar je beebje! Mooi dat je de eigenwijze shaula junior hebt gevonden! Genit er lekker van! \/ voOR de rest heb ik weiniiggg te melden! MOet me nu snel klaarmaken en dan in de auto op naar odijk.. Wiehieuw.. TOT morgen dames! Liefs Leonie!
Wat leukk!! Hahah! Schattig zegg ! Heb je echt al zon grote buik voor een buikband? ik had hem net ff om, maar ik denk dat ik er beter even nog mee kan wachten.. 8-[ Helaaaas!
Dat gaan wij inderdaad ook doen! Is een stuk makkelijker dan dat gesleep elke keer! Maar wat balen van je zusje zeg! TOch laat je je wel heel makkelijk beinvloeden door anderen hoor! Weet niet of dit ook zo was in het geval van je zusje.. maarja, toch blijft het dom! En jammer natuurlijk!
jeetje roos, inderdaad een flinke straf, maar das alleen maar goed. hopelijk leert ze er wat van! leonie: mijn buik is niet superdik, maar de band is vrij strak, en heel rekbaar. ik dacht eerst ook dat t te vroeg zou zijn, maar met een strak shirt eronder kon het prima hoor! ik show mijn buik met trots!
@MamavanJordy: ik hoop niet dat je al te veel last gaat krijgen van bekkenpijn o.i.d. @ellen: nog niet verdiept in flessen. Gisteren wel even wezen kijken wat een borstkolf e.d. gaat kosten maar echt in verdiepen: nog niet. Ik had inderdaad ook zo'n starterspakket van Avent ofzo gezien, best kans dat we daarmee gaan beginnen Ik moet nog zoveel spullen hebben maar eerst de buitenboel verven en als er dan geld overblijft (we zijn vandaag bij de praxis geweest en we denken dat we een stuk minder geld kwijt zijn dan we geplanned hadden) mag ik van manlief flink gaan shoppen @roos: tja, misschien een harde straf voor een meisje van 13 maar ik denk niet dat ze het zo snel nog zal doen. Hoop ik in elk geval. @buikband: heb ik vorige week voor het eerst omgehad. Nou ik ga even met het eten helpen. Het weer is toch niet lekker genoeg om te gaan bbq-en dus we hebben binnen de grillpan klaarstaan. Kan ook prima
Shaula super meid. Prenatal ik vind het eigenlijk een beetje oplichting ik ben vandaag geweest en ondanks de kortingen is ie bijna net zo duur als babydump. Ik heb alleen wat kleine dingen zoals slabbertje etc gekocht. Hier was het heerlijk weer vandaag nu betrekt het wat Gisteren avond eerst gezellie bij een vriendin geweest en daarna nog ff de stad in ...te laat in bed en vannochtend er weer vroeg uit. Mannetje ging klussen bij zn neefje, ik ondertussen beetje shoppen etc om 4 uur thuis gekomen boven aan de gang geweest en eten koken nu ben ik echt op.. En moet nog stofzuigen en dweilen boven pfffffffffffffffffffffffffffffffff MAAR HET MOET AF..
haha Roos misschien heb ik je wel gezien! Ben ook in veenendaal babydump geweest en babypark in kesteren Wij wilde ook veel wandelen in bos en zo daarom adviseerde ze de quinny speedy ipv van de buzz.
@ Danjo; idd, zelfs met 25 % korting is de prenatal nog duurder dan de babydump, vind het ook een oplichterwinkel, heb dus alleen '' kleine'' aankopen gedaan.. bij babydump hanteren ze echt de laagste prijs garantie, op alles wat ik heb besteld heb ik inmiddels al meer dan 150 euro korting, omdat als ik iets had besteld bij babydump en het elders goedkoper zag een mailtje stuurde en meteen werd het bedrag verrekend! top service daar @ Ellen; ik was hier gister toevallig over aan het nadenken.. ik denk dat wij voor de difrax flessen gaan ( zonder S bocht) moet me er nog in verdiepen wat we allemaal nodig hebben, want wij gaan flesvoeding geven en ben er helemaal niet in thuis.. @ Leonie; dat is balen dat de broeken of allemaal te wijd of te kort waren Ga je gezellig shoppen en dan valt het zo tegen @ Roos89; hopelijk leert je zusje ervan met die straf!!
@Prenatal, wij zijn gister voor de 2de keer geweest en hebben nog een standaard bij het badje gekocht (kon dag ervoor het alleen niet mee krijgen), aankleedkussen, monddoekjes e.d. @Kinderwagen, ik had mijn wagen al vroeg besteld en staat dus al 2 wkn thuis. We hebben de Quinny Buzz 3 genomen. Zijn er superblij mij en is super handig! @Babydump, is iid stuk goedkoper dan Prenatal, wij hebben daar een mooie babykamer gezien, moeten hem nog wel bestellen. @echo, mijn vriend heeft zich bedacht en wil toch niet weten wat het wordt, dus mag ik het ook niet weten
@ rose: Ja misschien wel ja! babydump waren we zo half 3 en babypark 4 uur.. Wij worden bij babypark niet eens aangesproken... allemaal refo's en dan kan het niet hea dat je nu al zwanger bent.. Terwijl babydump zijn we tot nu toe altijd aangesproken en vind ook dat ze je goed advies geven en niet gelijkk het duurste aansmeren.
Daantje ben blij dat ik dus niet de enige ben Mooie lokkertjes alleen al rijk aan de okt mamas hahaha. Curly dat is balen zeg
Hoi meiden, Ik ga pas weer shoppen als ik weet wat hij of zij wordt haha. Nu heb ik wel wat neutrale pakjes. Over de flessen: ik heb bij mijn oudste veel verschillende soorten uitgeprobeerd omdat hij zo spuugde (had reflux, maar dat is weer een ander verhaal). Begonnen met de avent, toen een gewone huismerk en uiteindelijk de S fles van difrax. Op zich was de difrax wel fijn, maar op een gegeven moment gingen wij rijstebloem of bambix in de fles doen en was het zo'n gezoek met de 1, 2, 3 speen. Daar moest je dus steeds mee draaien tot hij uiteindelijk goed zat omdat die fles maar in 1 houding gegeven kon worden. Bij mijn tweede zoontje alleen maar de avent gehad. Nu met mijn werk als kraamverzorgende zie ik natuurlijk ook veel verschillende soort flessen. Welke ik heel fijn vind is de B-free of de Dokter Brown flessen. Daar zit een speciaal soort ventiel in die zorgt dat ze echt heel weinig tot geen lucht binnen krijgen, en dus minder tot geen last kunnen krijgen van krampjes, ooronstekingen enz. Ook spuugen ze bij deze flessen minder. Ik ga borstvoeding geven, maar ga nu voor deze flessen. Ik zou adviseren om 1 soort fles te halen (avent is ook super). Een ander is zo bijgehaald en je weet niet of je kindje gaat spugen of niet bijv. Anders zit je dadelijk met tig verschillende soorten spenen of flessen en gebruik je er maar 1. Kolf: ik heb bij mijn andere 2 kids ook gekolfd. Bij de oudste had ik de Medela Swing. Ideaal ding, alleen jammer dat het niet dubbel was. Bij mijn 2de zoontje had ik de Medela PISA (pump in style advenced). Wel tweederhands via marktplaats gekocht. Dit was echt een ideaal ding. Dubbel kolven, rugzakje erbij en koeltasje met flesjes en koelelement. Heb ik veel plezier aan beleefd en was binnen 10 minuten altijd klaar met kolven, met opruimen en al. Nu is daar de adapter van stuk en omdat hij al intensief door mij en iemand anders is gebruikt weet ik niet hoe lang hij nog meegaat. Nu is er van Medela ook weer een nieuwe kolf uit: de Medela Freestyle en dit lijkt me echt een ideaal ding. Kan je ook kolven zonder stekker enzo want de accu gaat 3 uur mee. Die ga ik dus straks aanschaffen. Is ook compleet volgens mij met tasje en koeltasje. Kinderwagen: ik heb mijn quinny speedy nog van mijn eerste. Dus die gaan wij weer gebruiken. Hoop alleen dat de jongste tegen die tijd loopt.
Heeeerlijk geshopt vandaag! Van mijn ouders hebben we de kinderwagen gekregen!We hebben de Joolz zzz One Prime genomen in het zwart!We hebben ook de xl boodschappenmand en parasol erbij besteld en zodra we weten wat er in mijn buik rondzwemt halen we de roze of blauwe Lodger Bunker! Van mijn oom en tante hebben we de Bopita Rocco box in het zilver en een houten meegroeistoel in het zilver gekregen! Over max 10 weken is alles binnen!! Verder hebben we zelf een zilveren luieremmer en een aankleedkussen gekocht.. Flessen ; ik heb nog geen idee welke ik ga gebruiken heb hier thuis al veel verschillende staan dus kan het tegen die tijd altijd uitproberen, denk Difrax of Dr Brown´s