Ben op bezoek dus even snel; Hebben jullie ook op tv gezien dat veel babyflessen schadelijke stoffen lekken? Was straks toevallig op tv en al vaker. Philips advent en brown waren erg slecht lees ik ook in artikelen en heeft pas in de krant gestaan over philips advent, zal hier later wel meer over vertellen, maar ze zijn iig erg schadelijk want er komen chemische stoffen vrij, dus voor mij zeker geen advent ( ze zijn zelfs bezig met deze te verbieden in het buitenland)
Leuk babydream Euh ben ik nou gek ik koop geen parasol voor de wagen we gaan de winter in dus naar mijn idee niet echt nodig
Ik zag het daantje Tja wat is niet slecht flessen ik heb me er niet in verdiept maar mn zus gaf altijd difrax en die bevielen me wel goed.
hier een artikeltje over de schadelijkheid van de philips advent flesjes; in de VS mag het al niet meer verkocht worden, en als het goed is is Europa binnenkort aan de beurt, ook al wou Europa er eerst niet aan geloven; http://www.ed.nl/economie/philips/46327 ... byfles.ece
@Danjo de parasol kan ook gewoon op de wandelwagen later niet alleen op de bak..En moest hem van mn vader erbij nemen hahaha
Hoi meiden! Even weer flink bijlezen hoor! @Shaula, ik ben blij dat je het hartje nu ook gehoord hebt. Bij ons was het zo dat toen ik ukkie voor het eerst gehoord had, hem of haar daarna ook steeds sneller vond (leek ook of ie vaak hetzelfde lag). Ik hoop dat het voor jou nu ook gemakkelijker wordt! @flessen, wij hebben net zo'n startpakket van Avent gekregen. De bedoeling is borstvoeding, maar ja.. het is belangrijk toch maar wel wat in huis te hebben voor het geval het niet mocht lukken. Ik ben ook heel benieuwd naar de borstvoedingscursus. Ergens in augustus hebben we zo'n avond. Hebben jullie ook nog steeds veel last van je borsten? Vooral als ik het koud heb, is het echt vreselijk gevoelig. Ook lijkt het alsof er af en toe wat witte puntjes op mijn tepels zitten die ook los komen als ik er met mijn vingers overheen ga (sorry voor de wazige uitleg). Zou dit al iets van melk kunnen zijn? En is dat niet heel vroeg? @wandelwagen, wij hebben bij Babydump een Mutsy Combi Transporter in zandkleur besteld. Als het goed is worden al onze babyspulletjes geleverd in week 23, dus nog even 5,5 week geduld . Maar als het goed is hebben we dan wel alles in huis . Ik heb er zin in! Nog even... en dan gaan we lekker op vakantie. Vrijdag 8 mei gaan we weg. Zalig een weekje naar Center Parcs in Duitsland. Ik ga de week van tevoren nog even kijken of ik mijn zwempak nog pas en anders moeten we nog even gaan shoppen. Morgen zijn de winkels hier open. Eens kijken of ik dan nog een fijne broek kan shoppen bij Miss Etam ofzo. En misschien is de Prenatal ook wel open. Verder nu nogal wat last van mijn buik. Ik denk dat de kleine uk aan het groeien is en wat ruimte probeert te kweken dus af en toe flink tekeer te gaan . Volgens mij wordt het een boksertje... Misschien heb ik ook wel gewoon wat meer last omdat ik de hele dag druk bezig ben geweest. Vanmorgen het hele huis gepoetst en daarna de tuinset opnieuw in de olie gezet. Je merkt nog niet eens zo heel goed dat mijn buik gegroeid is, maar als ik zo voorover hang (toen ik de tuinstoelen in de olie zette) dan voel ik het toch echt wel. Hebben jullie dat ook? Liefs, Josien
wij hebben de tommee tippee elke keer gebruikt als ik afgekolfd had, want de speen komt veel overeen met de borst. lekker zachte speen... nu gebruik ik de s fles van difrax
wel raar dat europa de avent flessen nog wel verkoopt. hoewel ze in amerika ook wel heel overdreven kunnen reageren op vage nieuwtjes. t is niet bewezen dat t slecht is toch? of las ik dat verkeerd in het artikel? ik vind dat kinderen hun lippen niet goed krullen om de speen van de aventfles. ze zeggen dat de speen lijkt op een tepel, maar dat vind ik niet. de tommee tippie flessen hebben inderdaad wel een speen die er meer op lijkt. toch vind ik de speen van de difraxflessen beter passen in een babymondje. maar t is heel persoonlijk. ik weet niet meer wie t zei, maar vond t wel een goede tip om maar 1 soort fles te halen. @ josien, ik ben een stuk minder ver dan jij, maar merk het ook wel aan mijn buik (vooral aan de spieren) wanneer ik me (te) druk heb gemaakt. vorige week heb ik op een feestje zak gelopen (gesprongen) en ik heb nog 2 dagen buikpijn gehad... ik ga naar bed, slaap lekker als jullie eraan toe zijn!
Goedemorgen meiden! @ellen: in europa gaan ze nu de flessen van advant ook vervangen stond in de krant alleen dat duurt nog een paar maandjes. De nieuwe advant flessen worden duurder omdat daar die schadelijke stof niet inzit, echt belachelijk.. Je baby " vergiftigen" is goedkoper dan een gezond flesje.. In canada zijn de advant flesjes trouwens ook verboden en binnen een paar maanden in europa dus ook en denk zelf dat dit niet voor niks is helaas @josien: ik krijg idd ook steeds meer last van buikpijn, het groeit nu immers ook erg snel, alleen het kan je wel weer onzeker maken die buikpijn vind ik. Lekker dat jullie een weekje naar centrrparcs gaan, heerlijk
'Hoi meiden, Hier gisterenavond weer het hartje gehoord van onze uk. Echt een galloperend paardje haha. Hoorde ook veel gedraai en geborrel in mijn buik. Beeb ging lekker tekeer daarbinnen haha. Over de flessen: is idd belachelijk dat ze die dingen duurder gaan maken. Maar ja, ik vind ook dat in Amerika altijd heel overdreven gereageerd word op iets. Maar afwachten.
goedemorgen Josien ik heb dat ook en vooral als ik druk ben geweest ik had gisteren een hele drukke dag en mn buik en rug deden echt zeer naar een nacht lekker te hebben geslapen is het over
mamavanjordy heerlijk geluid is dat he geweldig soms kan ik er geen genoeg van krijgen Ik heb soms ook wat wittigs uit mn tepels maar dat is minimaal maar heb geen last van mn borsten gelukkig
Goedemorgen girls, weer een hele tijd geleden dat ik langs ben geweest. Ik heb veel mooie buiken en echo's voorbij zien gaan, super! Wat zijn jullie trouwens vroeg met de inkopen haha Ik wacht nog eerst even tot 7 mei want dan heb ik ook een geslachtsbepaling. Zodra ik het weet dan ga ik HE-LE-MAAL los Ik doe daar ook niet geheimzinnig over...jullie mogen het weten hoor. Ik ben erg benieuwd, ik denk sterk dat het een jongen is. Jullie hebben het over buikpijnen enzo...nou ik voel niets als sinds 2 weken. Alsof er niets gebeurd in mijn buikje. Vind het wel een beetje eng hoor. Fijne zondag!
hier nog 1 die last heeft van me buik. vooral 's ochtends en 's avonds.... Baby hier schopt lekker tegen de angelsound aan.... Oja ik heb sinds 2 dagen soort ontploffingen in me buik. heel raar. @flessen ik heb een starterset van dr. Brown, die met dat speciale tuitje tegen krampen. Die flessen zijn ook wat bruiner van kleur.
waterlelie leuk dat je ook weer even aankomt meid. wij gaan ook pas donderdag de kamer etc bestellen en heb wat kleine dingen gekocht maar de rest wachten wij ook tot we weten wat het word. Curly heb je een soort van plopjes in je buik ik heb dat ook sinds een week en gisteren voelde ik onder in mn buik een soort gekriebel van binnen echt waanzinnig
Hai! Hier nog een oktober-mama!!! Ik ben de 23e uitgerekend. Zwangerschap verloopt op zich goed. Ben wel al sinds week 5 misselijk. Elke ochtend mijn eigen ritueel op de wc en met de wc. Zou het erg fijn vinden als dat toch binnenkort minder wordt. Verder slaap ik de laatste week heel veel. Ik heb klachten die overeenkomen met bloedarmoede. Ik moet dinsdag naar de vk, dan laat ik gelijk bloed prikken. Zal ik ook urine meenemen??? Nu lijkt het of ik alleen maar aan het klagen ben, maar ik ben echt zo ontzettend blij dat ik mama ga worden. Mijn vriend zwangert helemaal met mij mee. Ik ga zeker vaker hier kijken! Liefs Liesed
Jeetje zeg, wat een verhalen over avent allemaal! Dat is echt belachelijk!! En dr brown was ook niet goed? Of zag ik dat verkeerd?! want dat leek mij idd ook wel wat om zo'n starterpakket te halen! Buikpijn heb ik niet hoor!! VOel zo af en toe wel een bijna niet te voelen plopje,.. Erggg leuk allemaal! MOrgen naar de vk voor hartje luisteren.. Net nog gedaan! Maakt het trouwens wat uit qua kwaliteit met wat je hoord tussen een angelsound en een doppler van de vk? Ben benieuwd.. HOii LiesEd!! Welkom, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap en kom gezellig mee kletsen! Wat balen zeg dat je vanaf weet 5 al misselijk bent! Bij mij is het bijne helemaal over, maar heb het ook niet heel erg gehad!! Ik hoop voor je dat er snel een einde aan de misselijkheid komt! En k ben erg benieuwd wat er uit het bloedprikken komt, hoop dat alles goed is!