Ik heb mijn banner aangepast! De baby op de banner stond bij de 18 weken ongeveer terwijl ik 14 weken zwanger ben. Klopte dus niet helemaal...nu weer wel!
Welkom LiesEd! Ik heb sinds gisteren regelmatig steekjes in mijn buik/liezen. Vanmorgen ook wat gelere afscheiding Heb zin om aan de babykamer te gaan beginnen hihi
Goedemorgen meiden Gisteren zijn wij helemaal los gegaan bij de prenatal, maar ik ben nog steeds niet weg van de winkel en de service... Gelukkig troffen we op een gegeven moment een lieve dame maar sjee, zou het pijn doen je klanten iets prettiger te behandelen? Ook was het vrij druk en we moesten dus lang wachten, en dat terwijl we binnen een kwartier naar openingstijd binnen waren. Maar goed, we hebben dus de bugaboo besteld Hij wordt bruin met donkerblauw. Extra aanvullende gratis fleecebekleding was op zeiden ze, dus die krijg ik nu niet geloof ik. Daar baal ik wel van maar ja... Ik was de bugaboo nog niet goedkoper tegen gekomen We hebben ook dingen gekocht die ergens anders net zo duur waren maar hier met 20% korting, dus een domoo seat (zitzak voor kleintjes), een voedingskussen (nu al heerlijk!!) en het thermo badje van bebe jou Verder een paar kleine dingetjes, zoals een eerste pakje, zo leuk en voor mezelf het boek veilig bevallen Daarna nog de stad in geweest op zoek naar positiemode (prenatal had weinig en ook nog eens alleen maatje s...) maar alleen wat kunnen vinden bij de miss etam (was ik echt nog nooit geweest!). Tussen alle tuttige dingen toch ook nog wat normaals kunnen vinden en toen weer naar huis. We waren allebei echt helemaal stuk, haha Zo, vandaag zijn we 2 jaar getrouwd, dus helemaal leuk De tijd gaat echt snel. En ook nog eens 16 weken vandaag 3 ons eraf en 2 cm erbij Mijn buik groeit als een dolle! Babydream, al melk verliezen, lijkt me lastig. Heb je nu al pads in je bh dan? Of is het niet zo erg... Josien, jeetje jij gaat echt als een speer Ja ik merk het ook hoor als ik buk. Dat doet af en toe ook al best pijn! @ avent flessen, wat een gedoe zeg! Ik heb me er dus nog helemaal niet in verdiept, geen idee. Wil ook bv geven, maar ja het kan wel eens mislukken natuurlijk. Ik hou de discussie hier bij @ Shaula, yay meid wat leuk dat het gelukt is! Je kleintje kan nu al goed verstoppertje spelen @ MammavanJordy, fijn, heerlijk om te horen he!! @ Liesed, welkom @ Leonie, ik vond eigenlijk de kwaliteit van de dopler van de vk niet veel beter! Zat erg weinig verschil is, maar dat is misschien ook omdat je de angelsound direct in je oren hebt zeg maar en die andere maakt gewoon geluid. VInd het zo irritant dat het tekstvak steeds verschiet als je even niet typt! Maar goed het is weer gelukt. Zo even een buikfoto maken
zo te lezen ben ik niet de einge die gister inkopen heeft gedaan hahahha... Odess: gefeliciteerd met je jubileum van 2 jaar Liesed: welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Ik heb weer last van mijn darmen geloof ik. Erg vervelend. Heb 2 weken geleden nog buikgriep gehad. Kan toch niet weerr zijn??? Ben ook weer meteen bang voor blaasontsteking. Ik heb t ook hoor, dat als ik een drukke dag heb gehad dat jke dan heel erg je buik voelt. NIet erg prettig... Nou ik ga maar een stofzuigen moet ook gebeuren groetjes
wat is het rustig hier zeg! iedereen lekker een lazy sunday? welkom LiesEd! odess, gefeliciteerd met je trouwdag! fijne dag allemaal! hopelijk blijft t droog, want we gaan barbequen...
Hier weer een dikke buik Heel gek, kan hem ook niet meer inhouden zeg maar Sannie, ik heb ook vaak buikpijn hoor, zou het niet gewoon je bm zijn die je voelt? Die groeit natuurlijk ook lekker Ik hoop iig niet dat je weer de buikgriep krijgt!
wauw odess! mooi! sannie, ik hoop niet dat je ziek wordt, hopelijk is het 'gewoon' je baarmoeder en baby die lekker groeit! ik voel eigenlijk helemaal niks... hoop niet dat dat een slecht teken is? nog 1 week wachten en dan naar de vk. hopelijk horen we dan voor t eerst t hartje!
Smiddags dames Heerlijke tijd van de zwangerschap he? Je begint al te showen en niet al teveel klachten (meer). Ben blij te lezen dat er meer mensen zijn met buikpijn. Ik herinner me dat niet van de eerste zwangerschap op deze manier dus maakte me al een beetje zorgen. Morgen is voor ons de grote dag. Dan horen we of we blauwe of roze kleertjes mogen gaan kopen. Heb er zo'n zin in en ben stiekem heel erg zenuwachtig dat er toch iets mis blijkt te zijn.... Morgen horen jullie het van me! Doei!
goedemiddag dames, wat leuk om te lezen dat er al een aantal dames zijn die bijn auit de spanning zijn voor roze of blauwe muisjes.. het gaat aan de ene kan t heel hard, maar als je denkt dat we nog tot de 40 moeten zelf moet ik nog even wachten. krijg rond de 20 weken een guo echo. Nog meer dames die daar voor moeten gaan? Het grootste deel zal ook wel voor een gewone 20 weken echo gaan. Spannend allemaal. Hier ook nog niets gevoeld, hoop dat t niet lang duurt, bij de vorige was het met 14 weken, dus misschien eind van de week shoppen hebben we hier nog niet gedaan, babykamer blijft zoals die was van de vorige en kleertjes..ik wacht denk ik ook maar tot we t weten fijne zondag allemaal
@Jip wat is een guo echo? @Odess mooi buikje!Gefeliciteerd met je aankopen en je trouwdag! @lekborsten; de ene dag is het erger dan de ander en soms moet ik ook al echt compressen in....Vind het wel erg snel
ik heb net de vraag gesteld of er mensen zijn die dat in detail weten, (onderzoeken en echo's) maar wat ik begreep is het een echo die nog veel uitgebreider is dan een gewone 20 weken echo er zijn wat afwijkingen in onze familie, maar het rare is dat ik het bij de vorige 2 zwangerschappen niet heb gehad, wel een gewone.. inmiddels ben ik verhuisd en zit ik dicht bij het UMCG, misschien dat dat ergens verschil maakt? in mijn oude woonplaats hadden we een 'gewoon' streekzkh
Net verf laten mengen bij de Gamma in Beuningen voor de kinderkamer! Tiel was de gamma dicht en mannetje wou het graag gaan halen en we zijn er even uit
Spannend trutje!! wij horen het woensdag, maar ben ook stiekum wel beetje bang dat er iets niet goed is. Maar daar gaan we niet van uit! Veel plezier morgen
Hhaha Roos daar ben ik vandaag ook geweest Wij hebben ook wat verf gehaald! (voorstrijk) Kleur wachten we even af tot we weten wat het is.
whahaha rose wij komen elkaar nog eens tegen Wij hebben knal oranje en zilver gehaald! Wij willen 1 muur maken met oranje en grijze sterren!
@Jip dat is wel spannend dan!Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dicht bij het ziekenhuis/andere vk... @roos gaaf hoor oranje met zilver!!
Dag dames, Odess, gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum! En wat een mooie buik! Trutje, spannend morgen! Ik heb ook zo'n zin om het te weten, moeten alleen nog wachten tot 25 mei! Veel plezier! Roos, wat gaaf zeg, oranje en zilver! Sannie, ik hoop dat je niet ziek wordt! We moeten snel weer eens wat afspreken. Anders kom ik wel op ziekenbezoek. Buddy!! Ellen, ik voel ook echt helemaal niks. Ik ging twijfelen of ik nog wel zwanger was haha. Bij de eerste voelde ik veel meer. Maar ik heb dan nu eindelijk het hartje gehoord. Het zal allemaal wel goed zitten meis! We moeten snel maar eens onze gegevens uitwisselen Flessen, wij gaan weer voor de S-vorm van Difrax. We hebben een hoop geprobeerd, Avent werkte bij ons juist averechts, dus we gaan weer voor deze. Ons meisje had last van reflux en hierbij had ze het minste last. En later toen ze in de avond de papfles kreeg gebruikten we de grote fles met 1-2-3- speen van Difrax. Zo morgen na het werk lekker steengrillen met een groep van werk! Gezellig! Maar eerst morgen om 16.50 uur een afspraak bij de VK!
*ego* Gisteren voor het eerst echt goed de baby gevoeld Het waren overduidelijk niet mijn darmen. Heel gek gevoel, niet meer van die kleine bubbels maar echt 2 hele grote flinke achter elkaar Ik was even helemaal gelukkig! *einde ego* Verder zijn we vandaag met 2 zussen van me naar de Elf Fantasy Fair gegaan. Gewoon lekker rondgelopen, ik heb nog een zegel (je weet wel, wat je met was op een brief o.i.d. kan doen) gekocht met mijn initialen en manlief heeft een boog met wat pijlen gekocht dus die staat nu in de tuin te oefenen. Erg schattig. Maar ik ben wel kapot nu, leuke dag maar het slenteren is normaal al moe maar ik voel het nu echt tig keer zo erg. @curly: jammer dat je niet mag weten wat het wordt @Josien: ik heb ook last van mijn borsten steeds hoor. En last van mijn buik als ik me druk maak of het druk heb. @MamavanJordy: heerlijk he, even het hartje luisteren! Ik vind het zo super @LiesEd: welkom @babyshoppen: we halen wel steeds kleine dingetjes maar echt losgegaan zijn we nog niet. Doen we als we weten hoeveel de verf (voor de kozijnen buiten) kost, en van de rest en van het vakantiegeld gaan we los @Odess: gefeliciteerd met jullie jubileum @trutje: spannend morgen!
We zijn aan het brainstormen over hoe we de babykamer gaan inrichten kwa kleuren en muurstickers! Jeetje wat moeilijk. Of heeft iemand leuke ideeen? of een inet site ofzo waar ideeen opstaan.
Hoi meiden, Ik ben vandaag ook nog even naar de prenatal geweest, de winkels waren open hier. Heb een bedzeiltje, 2 lakentjes (1 met voetjes en 1 waar 2 giraffen elkaar omstrengelen) voor het ledikant, een nieuw matras voor de jongste, een molton hoeslaken voor de jongste, 2 hoeslakentjes in de kleur wit en zandkleurig en een pakje grijs wit gestreept aan 1 stuk (zo cute) en een mutsje met slofjes ook grijs wit gestreept gekocht. Wilde nog wel meer maar mocht niet van manlief haha. Oja over de flessen: ik heb van mijn werk een mail daarover gehad. Omdat het van de vs zo erg is overgewaaid en er onrust is onstaan hebben ze besloten om alles eruit te halen, uit de verkoop. Maar volgens de gezondheidsblabla (ben ff de naam kwijt) is het niet schadelijk. Buddy maia: wat gaaf zeg dat je ukkie hebt gevoeld. LiesEd: welkom hier. Trutje: spannend morgen. Odess: gefeliciteerd. Rest ben ik ff kwijt. Ben ook ff de kids omkleden en naar bed brengen zo.