@trutje ik wil je heel veel plezier wensen met de pretecho. ik ben nu ook wel een beetje zenuwachtig voor morgen, alleen morgen heb ik de pretecho pas om 21uur dat is vrij laat. ik ben wel al eerder bij mijn moeder, dus heb ik weer wat afleiding. fijne avond nog dames. XXX Gusam
haaai meiden, niets teruggelezen. ga het snel weer bijhouden! De meeste vermoeidheid is wel over hier, lekker hoor!! Snelle vraag: zijn hier meer meiden met hooikoorts? Zo ja, wat doen jullie nu je zwanger bent? Welke medicijnen gebruik je eventueel? Ik word namelijk langzaam aan een beetje gek denk Tot later allemaal! Liefs, Moor
@moor: ik heb angio oedeem en slik antihistamine die ook bedoelt zijn voor hooikoorts en deze heten Tavegil en zijn veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap volgens de gynaecoog en huisarts en werken perfect! ( werkt hetzelfde als xyzal maar die werken sufmakend en is minder bekend mbt zwangerschap) Verder lees ik morgen pas terug want ben hier erg beroerd en lig onhandig op mijn iPod te internette en werkt niet zo snel haha Fijne avond iedereen!
hey Daantje! Dank je wel voor je antwoord. Tavegil had ik inderdaad al eens gehoord (ik wist de naam niet meer...). Ik ga morgen meteen de huisarts vragen om een receptje. Gauw je mandje in als je je zo beroerd voelt!
Hallo meiden, Hier gaat alles prima. Vandaag lekker geshopt het was koopzondag. Over een weekje hebben wij een pretecho ben erg nieuwsgierig!!! @ Moor en Daantje; Tavegil gebruik ik ook!!! Ik heb ook last van Hooikoorts en allergie en deze medicijnen mogen gewoon worden gebruikt tijdens de zwangerschap. Verder heb ik weinig te melden ga maar is bijlezen!!!
Hey, Ff gauw reactie hierop, want ben net thuis en wou ff gauw bijlezen en dan naar bed . Heb vorige week ook de huisarts gebeld voor de hooikoorts. Ik heb beclonase(?) neusspray gekregen! Heeft mij al super geholpen! Tavegil heb ik wel, maar de huisarts vindt deze te zwaar om te slikken tijdens de zwangerschap.......
Hallo Meiden hier sloppy heel even. Het gaat nog steeds niet echt lekker met me........ik ben echt heel extreem moe. Ik denk dat dit komt door mn B12 en het groeien van mn kleintje. Dinsdag ga ik weer naar de Gyn en ik zal het zeker bespreken want het lijkt me niet helemaal normaal. Ik slaap werkelijk bijna de hele dag Ik voel me ook draaierig en ik heb moeite met lopen, heel vervelend. Ik heb wel een beetje mee gelezen... Buikpijn: Heb ik ook redelijk erg. Vooral 's avonds dan heb ik ook een hele harde buik. Maar dat hoort er bij. Borsten: Ik heb nog geen melkafschijding maar ze doen nu sinds een week wel weer erg pijn.......zoals in de eerste twee mnd. Ook als ik het koud heb doen mijn tepels weer enorm pijn. Liesed: Welkom hier! Baby voelen: Ik zing in een koor en op vrijdag repeteren we en bij het nummer "I've got the music in me" kreeg ik een enorme dreun............Ik weet niet of ik nu vals zong of dat hij/zij het heel mooi vond maar het voelde erg bijzonder! Flessen: Wij hebben een avent start pakket en die gaan we gewoon gebruiken hoor. Americanen zijn echt heel hysterisch volk! Toevallig woond mijn broer in America en hij gebruikt bij zijn dochter ook de avent flesjes dus het zal allemaal wel mee vallen. En als het echt schadelijk zou zijn dan zou Philips echt wel ingrijpen ook in europa! Guo echo: Die krijgen wij ook! Ik heb zelf 3nieren en dit was reden genoeg om zo'n echo te laten uitvoeren. Hartslagje: Ik kan mn ukkie heel goed vinden als is het niet de directe hartslag maar via de navel streng (deskundige heeft geluisterd naar een opname) maar het is wel een hele mooie harslag Ik heb gisteren mn Schoonmoeder laten luisteren en ik weet zeker dat ik nu wel meer kadootjes ga krijgen Ja dan had ze maar niet zo krenterig moeten doen hoor!! hihi Ik probeer wel met jullie mee te lezen hoor maar ik reageer nu even wat minder
@sloppy: Rot dat je je zo moe voelt ik voel me al stukken beter na 2 B12 injecties en weet nu waarom ik al jarenlang moe en lusteloos ben! Ben alleen erg duizelig en lijkt vaak of ik flauw ga vallen, misschien toch nog een erg laag ijzergehalte ondanks de staalpillen. Super dat je de baby al zo goed voelt! Over de flesjes; Philips grijpt ook in in europa, heeft pas in de krant gestaan en op tv geweest. ze zijn nu bezig met flesjes te maken zonder deze stof en dan gaan deze uit de handel halen in de benelux ,net als al in de usa en canada is gebeurd @joenka63: raar dat de ha tavegil te zwaar vind, zelfs in de bijsluiter staat dat het veilig is, en veel naslagwerk op internet ook.. Neusspray helpt toch niet voor de oog - keelklachten bij hooikoorts? Lijkt me erg vervelend dat je nu alleen neusspray krijgt.. Bij veel last zou ik eens met de vk/gyn overleggen? Ik ga lekker mn bedje in, ben in tijden niet zo beroerd geweest en ben erg duizelig.. Waren vanmiddag op het kerkhof en mudden op het kerkhof moest ik gaan zitten anders viel ik flauw een erg raar gezicht was dat! Slaap lekker meiden!!
Goedemorgen meiden Wat een weertje, hihi de tuin vindt het wel fijn! Maia, wat fijn voor je! Lijkt me heel gaaf als je dat ineens zo voelt MammavanJordy, lekker geshopt Zou het toch niet heel relaxt vinden als de flessen die ik gebruik uit de handel worden gehaald... Gusam, heel veel plezier vanavond bij de echo Sloppy, hihi dat is gewoon chantage Ik hoor hier allemaal leuke dingen over moeders/ schoonmoeder maar hier krijgen we gewoon helemaal niets. Ach ja, jammer maar helaas. Doe lekker kalm aan, hoop dat je je snel beter gaat voelen! Zo nu aan het werk, heb er geen zin in vandaag. Ook geen positieve feedback gehad en zometeen weer een gesprek, dus dat is even niet zo opbeurend... Ach ik moet weer ergens een kannetje energie aanboren en er weer voor gaan
Sloppy vervelend dat je je zo moe voelt meid bah. Daantje ook kan een spray helpen bij je keel staat met elkaar in verbindingen he. meiden met een echo heel veel plezier spannenddd odess het is idd grr weer al begint het hier nu op te klaren, we zijn verwend door de zon haha maar voor de tuintjes etc is het wel even goed die regen
Na een week lang plopjes te hebben gevoeld voel ik nu overduidelijk mn kleine schoppen een heerlijk gevoel
Goedemorgend dames.. ben ik terug... Ben weekje ofzo niet actief op forum geweest omdat we druk aan het verbouwen zijn... maar nu is ventje door de dag terug werken.. dus pas in namiddag verder met verbouwen dus kan ik komen bijlezen Hopelijk alles goed met de dames??? als er iets is dat ik moet weten???
HO meiden voelen jullie je baby'tje al zo duidelijk?? Ik heb paar keer een paar plopjes gevoeld.. maar voor de rest voel ik niks.. Bij Jade voelde ik ze al duidelijk schoppen bij 14 weken.. nu bijna niks... maar heb gisteren ons baby'tje nog gehoord en hij/zij beweegt toch goed genoeg..
Ik voel het nu echt schopjes geven elsken een ander gevoel als plopjes want die heb ik ook nog steeds
Ha meiden, was ik eindelijk ook weer eens... Wij hebben zaterdag demutsy slider gekocht, maar niet bij prenatal maar bij babyplanet, omdat die ons ook 25% korting gaven. We waren daar naartoe gereden om eens wat meer merken te vergelijken en toen vertelden ze ons dat ze met prenatal meegingen in die kortingen. Wij blij! We hebben een rode bestel, supercool! @Daantje, als je zo duizelig bent kan het ook goed zijn dat je een te lage bloeddruk hebt. Ik heb dat ook soms en het helpt om veel zout te eten, maar ook appelstroop, drop en vooral zoethoutthee (minstens 5 koppen per dag). Ondanks dat ik zoethoutthee erg smerig vind hielp het bij mij erg goed! @hooikoorts, als door een wonder heb ik sinds de zwangerschap nauwelijks klachten!! ideaal, volgend jaar weer @sloppy, wat vervelend dat je je zo naar en moe voelt. Ik had het vorige week ook, maar voel me sinds het weekend weer helemaal op en top, alsof er een grote bel energie aangeboord is, ik stuur een beetje naar jou (stuurt energie aan sloppy!) Verder vandaag lekker een vrije dag, daarna twee dagen werken en daarna weer een 6 daagjes vrij! FIJN!!! En nu ga ik als de wiedeweerga het huis opruimen en de was doen! Liefs Sjimf
Goedemorgen dames! Hier weinig te melden, alles is helemaal prima. Krijg net een mail van mijn ouders uit Florida dat ze daar ergens bij Disney winkeltjes geweest zijn en mijn moeder helemaal is losgegaan met het kopen van kleertjes e.d. voor haar kleinkind dus dat is altijd heel leuk en lief om te horen! Verder voel ik me helemaal prima, manlief masseert nog elke avond mijn stuitje en dat helpt echt heel erg goed @MamavanJordy: gemeen van je man dat je niet nog meer mocht kopen @flessen: goed dat ik het hier lees, had me er nog niet zo in verdiept maar dat ga ik misschien toch wel even doen. Wel handig blijkbaar! @trutje en gusam: veel plezier bij de pretecho vandaag @Moor: sterkte met de hooikoorts! @sloppy: sterkte en doe rustig aan! @Elsken: lukt alles met de verbouwing? @baby voelen: na zaterdag heb ik hem/haar niet meer gevoeld. Maar ik had gisteren dan ook een drukke dag. Ik hoop dat ik het snel nog een keer voel want als ik hartslagje luister gaat dat als een razende tekeer dus nu mag het schoppen ook wel komen
hoi dames: danjo: wat leuk dat je de kleine zo duidelijk voelt. ik voelde eerst ook vrij weinig en vanaf gisteren was het echt overduidelijk (lekker druk bezig daar beneden). en bijna 16 weken he meid. trutje en gusam:lekker genieten vandaag he!!!! sloppy: vervelend joh dat je je nog niet zo super voelt al moet ik zeggen dat ik nu bijna 18 weken ben en vanaf een paar dagen voel ik me eigen pas goed ik ben ook zoveel moe geweest mis heeft het tijd nodig het kost wat energie he zon kleintje. maia:leuk dat van je ouders straks allemaal lieve schattige dingen en van dat stuitje hhmmm das wel lekker dat je man je iedere avond efe lekker masseert hihi nou je als het helpt is ie het gewoon verplicht he haha iedereen die ik vergeten ben sorry Mijzelf:sinds gisteren voel ik de kleine echt goede schoppen heerlijk heb echt genoten want het was niet 1x nee ik denk wel 15 keer ik wist gewoon niet wat me overkwam hij/zij wou efe laten weten dat ie er was hahaha. Alleen heb ik erg veel last van maagzuur in het begin had ik er redelijk last van maar nu bah het brande gisteren gewoon 2 uur lang erg vervelend en dan werken de rennies gewoon niet meer. dus ik ga maar efe goed op mijn eten letten. verders alles goed hoor. haha veel liefs jaja
@Danjo en jaja wat heerlijk dat jullie die kleine schoppertjes al zo goed voelen zeg!! Zelf voel ik gekriebel en soms echt gedraai!Heerlijk gevoel he? Ik heb nu lekker vakantie, woensdag ga ik met mijn tante stof kopen om de wieg te bekleden!Heb er echt zin in!!
yes ben nu al 3 dagen niet meer misselijk!!!! Zo, dat moest ik even kwijt! over flessen; ik heb bij de vorige 2 kinderen altijd de flessen van Difrax gebruikt, die bevallen hartstikke goed plus dat ik zo ook erg leuk vind (tja het oog wil ook wat ) En daarbij gebruikte ik ook de speentjes er van, eigenlijk omdat ik ze zo leuk vindt. Dus ik denk dat ik dit keer ook weer voor de difrax ga.
@ hooikoorts Ik gebruik al jaaaaaren cetirizine ook bij de vorige zwangerschappen. Dit kon volgens de huisarts geen kwaad. Trouwens in mijn zwangerschappen gingen de klachten beide keren helemaal over zodat ik uiteindelijk helemaal geen medicijnen hoefde te gebruiken!!! en na de bevalling kreeg ik al snl wel weer last, dus dan gebruikte ik ze weer.