hey meiden goede morgen hier weer wat te melden ik voel sinds deze week de baby bijna elke dag als ik ergens probeer rustig te zitten in de zetel gisteren angelsound geluisterd en beebjes hartje klopte zo luid gisteren het geslacht verteld tegen zus, wat was die blij, naam hebben we ook al maar hebben nog niets gekocht ga nog wachten tot in juni ergens als ik een lijstje ga leggen xxx
Goeie .. Euh.. Middag!!! Jeetje daantje wat heb jij toch veel vervelende dingen! Nu lees ik alweer hooikoorts! Wat rot allemaal zeg!! Trutje en gusam, vele plezier met de echoo! Ik ga straks naar vk hartje luisteren.. Maia wat lief zeg!! Haha! Jij hebt zo de hele kast dus volhangen!? Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, dadelijk word ze boos dat we een angelsound hebben! NOuja.. moet ik dan gwn eerlijk zeggen dat we t al is hebben gehoord?! Martha.. wat fijn dat je al 3 dagen niet meer misselijk bent! Wauww wat geweldig dat jullie je kleine al zo goed voelen! Ik voel HEEEl af en toe een plopje, maar ik kan ook echt niet wachten totdat ze/hij me eens een flinke trap verkoopt! Lijkt me zo mooi!!
nou moe... heb ik een heel verhaal, alles weg?! raar... Maar goed, dames met hooikoorts, bedankt voor jullie reacties. Als het goed is, ligt straks bij de apotheek wat voor mij klaar. Geen idee eigenlijk wat bedacht is. Aerius mag niet meer Maia, wat leuk dat je ouders lekker shoppen in Florida! Mijn ouders zijn net 4 weken terug uit Florida, hebben daar ook flink geshopt! Voor beeb en voor mij, allemaal kleding van Motherhood. Heel leuk, dat draagt bijna niemand hier! Wat super dat jullie je kleintjes al voelen zeg, heerlijk hoor!! Liefs
@jaja: wat leuk dat je de kleine voelt schoppen! Ben wel een klein beetje jaloers Maar wel vervelend zeg, dat je last hebt van maagzuur. @martha: wat fijn dat je niet meer misselijk bent Laten we hopen dat het zo blijft! @voelen: na zaterdag heb ik ook niets meer gevoeld hoor ik kan niet wachten tot ik het weer voel. Gelukkig klopt het hartje, toch fijn zo'n angelsound. Verder ben ik best wel moe en kan me dus niet aan m'n studie zetten! Morgen sollicitatie dus ik ben daar gewoon erg zenuwachtig voor ik hoop echt heel erg dat dat wat wordt!
o ja, heb even een buikfoto in mijn album geplaatst weer. Volgens mij is hij de afgelopen week best wel gegroeid!
Hoi meiden, Weer ff een berichtje van mij. sorry dat ik de laatste tijd niet meer zo veel hier ben. Ik lees wel mee, maar ik heb weinig te melden. De spanning van in het begin van de oktober mama's zijn een btje weg, dus vind ik het hier minder leuk worden. Ligt niet aan jullie dames! Ik stel zelf mijn prioriteiten ergens anders nu. @hooikoort: lastig nu rond dit tijdstip van het jaar. Gelukkig heb ik er geen last van. Ben niet zo gek op medicijnen gebruiken. Welke dan ook. @echo's: succes meiden laat de baby maar lachen. Zelf heb ik een 3d/4d echo geplant op 22 juli dan zijn we 27 weken en dan blijken de echo's het mooiste te zijn. @schoppen/voelen: Toppie dat sommige van jullie het er al duidelijk uithalen dat het de baby is. Voor de meiden die niets voelen, komt wel nog ff geduld. @maia: mooie buikfoto hoor je ziet het al echt groeien.
zo! jullie voelen de beebs al vroeg zeg! ik ga er maar vanuit dat ik t pas ga voelen rond de 18e week. dat zei de vk tenminste... volgende week eindelijk t hartje horen, ik heb er nu al zin in. een collega van me heeft gisteren een dochter gekregen: Quinty. leuke naam wel! de bevalling was zwaar geweest, t is uiteindelijk een keizersnede geworden omdat de ontsluiting maar niet vorderde. lijkt me heel zwaar... over hooikoorts: ik gebruik n neusspray van de dokter, beclometas. ik had eerst een andere, maar die mocht niet meer ivm de zwangerschap. ik las trouwens dat t normaal is dat je neus meer verstopt zit in je zwangerschap, hier kun je de hele zwangerschap last van hebben. leuk dat de meesten van jullie ook al lekker aan t shoppen zijn. ik ga nu weer even rustig aan doen, komend weekend weekendje weg, kost ook al weer genoeg! nog maar 1,5 dag werken deze week en dan een lekker lang weekend!
@ cindy, ik begrijp dat je je met andere dingen bezig houd. zelf vind ik t wel lekker dat t wat rustiger wordt, ik kan alles nu beter bijhouden. @ martha, fijn dat je al 3 dagen niet meer misselijk bent, volhouden nu he?!
ellen lekker lang weekend Ik heb er maar voor gekozen om vrijdag gewoon te werken anders kost het me dagen en die dagen neem ik liever op na mn verlof hahaha. Cindy doen waar jij je goed bij voelt ik merk dat ik zelf ook minder te zeggen heb. Maia hij is idd mooi gegroeid in een weekje tijd super
Maia, je ziet het inderdaad groeien, mooi hoor Cindy, leuk weer eens wat van je te horen. Ik snap het hoor, de onzekerheid is minder. Het is hier nu ook rustiger en gaat meer over andere dingen Ik merk dat ik nu ook nieuwschieriger wordt naar bevallingsverhalen enzo Hier slecht nieuws gehad van van onze vrienden die gisteren mochten testen na hun 3e ivf poging, weer mislukt. Heel erg jammer... Hoop echt dat er wel in zit voor ze! Zelf hebben we nu een afspraak voor de 20 weken echo op 26 mei - ik hoop dan op een heel mooi verjaardagskadootje We mochten om half 11 of half 3, hihi wat denk je zelf, de eerste mogelijkheid natuurlijk gedaan Ben dan 20 weken en 2 dagen. Beeb vanochtend trouwens heel veel gevoeld, super leuk! Zo we gaan weer aan het werk
@cindy: leuk om weer van je te horen! Ik herken wel een beetje wat je zegt, in het begin was alles heel spannend en nu blijken er toch ook andere dingen nog wel belangrijk te zijn Als je maar geniet. Hoe is het met de konijntjes trouwens? @Ellen: geniet van je lange weekend. Ik moet vrijdag nog naar school, moet zelfs nog een presentatie houden dus ik ben bang dat het donderdag middag gewoon voorbereiden wordt. @koninginnedag: gaan jullie nog wat leuks doen trouwens? @Odess: wat jammer voor jullie vrienden zeg hopelijk mag het voor hen toch ook binnenkort raak zijn! Leuk dat je de baby al veel voelt! Ik ben echt super jaloers!
even een ego berichtje; voelde me vandaag weer net zo beroerd als gister en weer bijna een paar keer flauwgevallen en ben toen maar langs de gyn gereden ipv gebeld omdat ze je anders toch weer afwimpelen.. Ze hebben daar mn bloeddruk gemeten en die was normaal, en hebben meteen geprikt op B12, ferritine, foliumzuur en HB, etc. etc Nu moet ik morgen om 10.40 terugkomen en kijken ze verder.. pff voel me echt zo slap en val echt elke keer bijna van mijn stokje af en kan nog net op tijd gaan zitten.. waarschijnlijk ligt het aan mijn B12 en ijzertekort.. ga nu maar eens een dutje doen
Odess dat is een flink rot bericht bah. hebben ze nu nog 1 IFV staan? heerlijk he je baby voelen. ik ga denk ik even een uurtje mn oogjes dichtdoen ik ben moe bah
Zozo Maia! MOoi hoor! Je groeit best! Super! Odess, wat erg voor je vrienden! Sneu hoor, hoop dat t snel raak mag zijn voor ze!! Wat spannend zeg de 20 wkn echo! Ik bel morgen voor een afspraak.. ben benieuwd wanneer wij mogen! Heb er nu al zin in.. Natuurlijk wel spannend!! Vk stelde echt niks voor, ze deed even 15 sec na t hartje luisteren, voelen hoe hoog mn baarmoeder zat, bloeddruk opmeten. en toen mochten we alweer gaan! Ze vroeg me ook nog of ik al wist wat voor voeding ik wou gaan geven, ik durfde gewoon geen antwoord te geven! heb gezegt dat ik het nog niet wist, maar ik ben echt bang dat ik een sneer krijg als ik zeg dat ik flesvoeding wil geven.. Lastig allemaal.
Slaap lekker danjo en Daantje! Daantje ik hoop dat ze je morgen wat meer antwoorden kunnen geven.. dit is ook niks zo!
Ja is eigenlijk ook zo.. NOuja, komt de volgende keer wel! Ze raadde me wel een ziekenhuisbevalling aan wat ze nu dus ook heeft ingevoerd! Balen!!