dat hijgen en puffen als ik de trap op ben herken ik uit duizenden hahaha maar dit had ik al heel vroeg in de zwangerschap mijn gyn zei komt omdat je lichaam extra bloed moet pompen
Danjo, gefeliciflapstaart!! Meiden, ben blij dat ik gisterenavond niet de enige was die jankend op de bank zat, pfff... wat een opluchting! hihi @mamavanjordy, dat buiten adem zijn heb ik zeker in het begin veel gehad. Nu nog steeds wel, maar wel iets minder! Herkenbaar dus hier. @trutje gefeliciteerd met je kerel! Was dat wat je ook verwachtte?
babydream nee met mannetje doen wij nooit wat eigenlijk en vanavond en zondag vier ik mn verjaardag. Ik heb me grootste kado in mn buik
Mammavanjordy, wij hebben iets van 4 balkjes met pootjes onder onze spiraalbodems staan O Ach ja, het zal ook wel loslopen. Ik heb gisteravond voor het laatst meegedaan aan de vechtsport die ik doe, mn lichaam gaf ook echt aan dat het op was. Na 3 kwartier begon de wereld te draaien en ging ik bijna onderuit. Dit heb ik echt nog nooit eerder gehad, zag er ook uit als een lijk Bovendien kon ik mijn maatje niet meer werpen, normaal doe ik dat zo maar nu Per 1 mei is mn abo bij de sportschool geschorst en dat is niets te laat. Ook weer last van mn buik gisteren, zelfs als ik weinig doe voelt het nog als veel. Bizar dat het zo snel gaat! We oefenden ook verwurgingen en ik wist niet hoe snel ik af moest kloppen, ben veel te bang voor zuurstof tekort. Doe echt voor halve kracht mee en dan nog voelt het als heel zwaar. Ik voelde me ook echt een walrus op de mat Maaruh dat van die trap oprennen herken ik ook hoor! Soms sta ik dan zo te hijgen, niet te zuinig. Ook voel ik heel vaak mn hartslag ergens gewoon in mn lijf kloppen. Heb trouwens een muziek dingetje gehaald voor boven het wiegje en wil die nu elke dag aan de kleine laten horen Met manlief afgesproken dat hij dat elke avond doet en dat hij me daarna lekker insmeerd, goed geregeld of wat Misschien dat het muziekje dan wel zo vertrouwd is voor beeb dat hij daardoor getroost wordt En ik vind het niet vervelend als hij me insmeert O Danjo, misschien krijg je dan wel leuke babykaddotjes
Odess doen er heel veel een muziek doosje afspelen en je dan ff laten verwennen is natuurlijk helemaal super haha. Ik ben toch jarig haha zal vast wel wat bij zitten voor de baby daar twijvel ik niet aan
28 april Joenka63: controle vk sloppyslayer: echo Joan81: afspraak vk @Leoniiee: Izzy gaat toch uit de serie. Dus dit is gewoon het begin daarvan. Ben er wel benieuwd naar! @trutje: GEFELICITEERD!!!! wat leuk een jongetje! @buiten adem: ja hoor, mijn sollicitatie van net moest ik ook tig trappen op (in zo'n oud gebouw in de zolderkamer dus zo'n oude stenen wenteltrap waar geen trede gelijk is...) Sollicitatie ging wel. Ze vroegen niet zo heel veel, voornamelijk over de functie en of ik dat zou kunnen enzovoorts, niet over hoe ik dit of dat zou doen. Ik hoor het morgen aan het eind van de dag dus ik ben heel benieuwd. Denk niet dat ik het ga worden, weet niet precies waarom want het gesprek ging goed, het is een gevoel. Nu ben ik echt doodmoe maar ik moet nog even. Over een uurtje een gesprek met een docent en dan lekker naar huis.
Danjo; gefeliciteerd! Trutje; gefeliciteerd met je knulletje!! Gusam; ben zo benieuwd! Hoe is het bij jou gegaan?? Maia; spannend zeg al die sollicitaties van jou! Ik heb van de week nog een afwijzing gehad en stop er nu mee tot na de bevalling Maar ja, ik heb nog wel een baan tot die tijd, dat scheelt. Sterkte en succes meid! Ik duim voor je! Odess, dat heb ik ook gedaan bij mijn eerste. Elke dag hetzelfde muziekje. Had alleen niet echt het idee dat ze het herkende na de geboorte Maar misschien was het wel te zacht, hij was niet zo luid. Ik ga het deze keer weer proberen maar dan met een iets harder muziekje Thuis/zhbevalling; wij gaan weer voor het zh. Mn mannetje wilde het bij de eerste heel graag (was bang dat er van alles mis zou gaan). En achteraf ben ik blij dat we het gedaan hebben. Wij mochten met 5 cm al gaan en we hadden een hele fijne kamer met douche etc alles erbij! En ik vond de mensen daar superaardig. Ook nadat mn meisje er was, ik vond dat nachtje blijven helemaal niet erg. We hadden achteraf gezien toch wel gemoeten omdat ons meisje in het vruchtwater had gepoept en ik met speciaal hechtdraad gehecht moest worden. Dus we gaan nu gewoon weer. Gisteren naar de vk geweest, was allemaal goed. Heeft iemand een idee waar de maxi-cosi's het goedkoopst zijn? We hebben er nog wel 1 van mn dochter maar die vind ik niet zo mooi en wil dus graag een nieuwe. Weet alleen niet zo goed waar ik moet gaan kijken
Shaula, babypark (of kinderstoeltje.nl) heb je nog modelletjes van vorig jaar voor 95 (cabriofix) In de winkel mochten we de onze zelfs voor 89 meenemen Ik vond ons muziekje best hard trouwens, maar dat is dus niet erg begrijp ik Maia, jammer dat je een slecht gevoel hebt! Misschien heb je het mis? Gelukkig hoor je het morgen al
hey dames, gisteravond ging super. Mijn gevoel is juist ik krijg een MEISJE ik ben er blij mee. @trutje gefeliciteerd met je mannetje. @traplopen ik heb ook dat ik na een trap als sta te hijgen, en ik heb ook al een paar keer gehad dat ik bijna flauw viel. meiden een fijne dag vandaag. XXX Gusam
Danjooo.. Happy birthday!!! Trutje, supeerrr! Hahah! Een klein kereltje!! geweldigg! Gefeliciteerd!! Maia: Ik duim voor je dat je word aangenomen!! En gaat izzy eruit ja? Dat wist ik dus niet.. vandaaar! Ik heb net gebeld voor een 20 weken echo, 28 mei om 9 uur! Wat een heerlijke tijd! Net de tgijd dat het loon weer binnen is, donderdag koopavond, 9 uur echo, en de hele dag shoppen! Als alles goed is natuurlijk!! Maaaar daar gaan we van uit hoor! Ik heb er nu al zin in! Nog maar vier weekjes! Maia wil jij dat erop zetten? Ofmoet ik je er even over pb'en?
Aaah Gusam!! wat super gaaf zeg!! Gefeliciteerd! Ik denk zelf ook dat ik een meisje krijg, ben dus heel erg benieuwd of mijn gevoel ook goed is! Geniet er lekker van meid!
@ Trutje: Super meid dat je weet dat het een jongetje is, echt super leuk @ Gusam; een meisje!! je gevoel zat dus zeker goed.. echt leuk meid!! @ Danjo: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID maak er een leuke dag van @Maia; ik hoop toch dat je aangenomen wordt, ondanks dat je denkt dat je het niet gaat worden, meestal waar je het niet van verwacht.. @ mamavanjordy; ik herken het ook.. als ik al de trap oploop in het zkh of thuis dan ben ik helemaal buiten adem en krijg ik het gewoon warm.. blehh En met de 18 weken kunnen ze het wel zien, alleen denk niet met gewone echo aparatuur? Maar echt in een Prenetaal screening centrum of pretechobureau? Of zou het met een gewone echo ook kunnen? @thuis/ziekenhuisbevalling ; ik wou sowieso al in het ziekenhuis bevallen, omdat dit voor mezelf een rustiger en veiliger gevoel geeft dat alles bij de hand is . en ik ben sowieso onder behandeling van de gyn dus moet nu in het ziekenhuis bevallen met waarschijnlijk een keizersnede @ mezelf; Ik ben vanmorgen naar de verloskundige in het ziekenhuis geweest vanwege het telkens bijna flauwvallen wat vanmorgen weer haast gebeurde :s Mijn bloedwaarden waren al bekend en mijn B12 is nu boven de 1100, ( onmeetbaar dus) en mijn ijzer was van 11 naar 56 gegaan met hulp van de ijzertabletten en mijn foliumzuur was gelukkig ook hoog, alleen mijn bloeddruk is ontzettend laag dus moet ik nu rustig aan doen en veel tussendoor eten zodat mijn bloedsuikerspiegel niet daalt.. Rot dat er niks aan gedaan kan worden, want durf nu niet echt meer auto te rijden of lange afstanden weg te gaan want dat is zo ook niks.. Ze heeft meteen naar de kleine gekeken met de echo en die lag lekker te springen.. helaas was het papier in de printer op dus geen foto kunnen bemachtigen haha straks nog even een b12 injectie halen en vanavond komen ze op zolder de vloerbedekking leggen en dan is de zolder bijna af
heey buddy, hoe is het met jou over 4 weekjes al de 20 weken echo las ik.. gaat snel he!! over 3 weken en 2 dagen weten we hier of het een jongen of meisje wordt.. ik gok een meisje al vanaf het begin, maar echt iedereen om me heen denkt een jongen icm mijn vriend haha, ben zooo benieuwd.. Hebben jullie al veel uitgezocht/gekocht of ga je echt pas los na de 20 weken echo?
Gusam wat leuk eeen meisje Krijg je een echt meisjes huishouden Daantje, fijn dat alles goed is met beeb, maar jammer dat jij niet helemaal lekker bent... Doe je kalm aan?
Gusam, gefeliciteerd met je meid! Odess, een iets harder muziekje kan dus inderdaad geen kwaad haha. En bedankt voor de tip van de maxi-cosi! Daantje, ik ga pas na de 20 weken echo los. Dan gaan we ook de kamertjes van Aïsha en beeb2 verbouwen. Bij Aïsha ging ik al veel sneller los hoor haha. Maar ik wil nu toch ook weer weten wat het wordt dus ik wacht nog even af Sowieso is dan ook ons vakantiegeld/belastinggeld/bonussgeld van vriendlief binnen dus hebben we lekker veel te besteden En balen van je lage bloeddruk!! Snap dat je het eng vindt om dan op pad te gaan. Bah...
Eeey! Haha! Met mij goed hoor! & met jou wat minder lees ik!! Wat balen zeg dat je nu wel weet wat er is maar dat er eigenlijk weinig tegen te doen valt!! Snap wel dat je nu niet goed meer durft te rijden enz. T zit je ook niet mee hé!! Jaaa nog vier weekjes!! Dat klinkt nog ver weg, maar april is ook ZO snel voorbij gegaan, en ik ben allang blij dat het eind mei is en niet in juni! Slaat nergens op, maar aangezien we bijna in mei zitten lijkt het toch wat dichterbij .. Ooeh jullie over 3 weken en 2 dagen al!! Spannendd! Is een pretecho toch?! Ik ben echt heel benieuwd hoor!! Ik denk dat jullie een jongetje krijgen.. haha! Waarom weet ik niet,.. Maar dat kan nog zo veranderen wat anderen er van denken. Want vanaf dat iedereen weet dat ik zwanger ben zegt stuk voor stuk iedereen: het word een meisje!! En na de echo, veranderde bijna iedereen van meisje naar jongen inclusief maurice!! Dus ik weet niet zo goed wat ik moet denken!! Maakt me ook niet uit, zolang het maar gezond is en niet onzijdig!! Dan ben ik een heeeeeeele trotse mama! Ik heb vannacht zo stom gedroomd!! Ik was bevallen van een heeele mooie meid!! Echt een scheetje, maar niemand feliciteerde ons en we hadden na 2 dagen het kindje nog niet eens een naam gegeven en ik was veeeel dunner dan voor de zwangerschap ( ik hoop dat dit van die buik geen droom is na de bevalling ) en we hadden geen babykaartjes geregeld, helemaal niks. Echt heel raar.. Toen ging ik ruzie maken met maurice over hoe we haar gingen noemen, en zelfs waar we in het echt ook een beetje oneens over waren.. Namelijk of we haar naam ( onze nummer 1 meisjes naam ) met een s of z zouden doen.. Hmm.. misschien ben ik gewoon bang dat we het niet op tijd klaar hebben ofozo>? 8) JOeperdepoep ging vannochtend naar de dierenarts! NU moet ik om 1 uur bellen hoe het is gegaan en dan kan ik hem vanmiddag een keertje ophalen. Gisteren gingen ze naar zijn gezondheid kijken, hij was super gezond. En ze vonden hem allemaal super lief en mooi.. NOu gelukkig maar weer! Oww.. ik laat me weer helemaal gaan! Sorry hoor dames voor mn enorme verhaal! #-o
@Gusam; je moedergevoel werkt nu al uitstekend!!Super zeg!Een meidenhuis!! @Daantje wat vervelend dat je je nog zo rot voelt, rustig aan doen hoor meid!