Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

oh.. wij gaan idd ook na de 20 weken echo los!!! ;) Anders was ik wel eerder los gegaan.. Maar ik mag van maurice geen rood met witte stippen behang als het een jongetje word. haha! verdorie! ;)
    En jullie dan?? Jij hebt al zoveel gekocht!! Haha! Dat jullie er nog ruimte voor hebben!!
    Maar wel super leukk!!

2. MvN

MvN Niet meer actief

@dromen: Ik had vanacht ook zo raar gedroomd! Maar ik droom ook telkens over ons kindje hoor! Weet nu niet meer waarover maar het was heel raar want ik stond weer van me eigen te kijken

@ geslacht: Ik denk echt een meisje en iedereen een jongen.. ik droom alleen maar over meisjes ik kijk alleen naar meisjes spullen :( Terwijl voordat ik zwanger was altijd heb geroepen mijn eerste word een jongen :) Maarjaa 16 mei weet ik wat het word :D

@ Gusam gefeliciteerd met je meisje!!!

@trutje: Wat leuk een jochie!! :D

3. MvN

MvN Niet meer actief

Wij hebben tot nu toe gekocht/besteld:

Kinderkamer ( komt 13 juni ) Deze is al besteld omdat de kamer was afgeprijst van 1100 naar 500 euro en ze niet konden garanderen dat ie er nog was als ik rond de 18 weken zou zijn.

Kinderwagen ( 8 weken levertijd)
    Maxicosi
    Veel kleertjes gekregen
    Verf voor de kinderkamer
    Gordijnen
    Luxaflex
    En een waskussen met oranje hoezen eromheen ( was aanbieding hahah)
    Ojaa en luiertas!

Dit is de maxicosi :D

4. leuk zeg! een meisje!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaah ! Ziet er mooi uit hoor roos! Super!!

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wat een leuk nieuws allemaal! Van shoppingresultaten tot geslachtsbepalingen. Trutje en Gusam, gefeliciteerd met respectievelijk jullie jongen en jullie meid op komst!

Gek genoeg heb ik in het begin steeds gedacht dat het een jongen wordt (mijn man trouwens nog steeds) en begin ik nu steeds meer het idee van een meisje te krijgen.

Groetjes,
    Josien

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Danjo: Gefeliciteerd!!

Trutje: Wat leuk een jongetje! Lijkt me zo heerlijk om het te weten!

Ik ben net terug van het ziekenhuis en ik heb heel veel mooie foto's mee gekregen! Ik ga ze nu even plaatsen!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@Gusam: Gefeliciteerd met je meisje :D wat leuk zeg!

@Leoniiee: ja en George ook. Ze vinden dat ze te veel in de achtergrond spelen geloof ik. Had het laatst in de krant of tijdschrift of ergens gelezen in elk geval.
    Ik zet de datum van je echo op de site!

@daantje: vervelend dat constante (bijna) flauwvallen. Ik voel me soms ook heel erg slap en flauw en ik heb tegenwoordig zoute dropjes in mijn tas en dan neem ik er een paar en dan voel ik me iets beter. Drop zorgt dat je bloeddruk iets stijgt.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo ik heb mn nieuwe foto's geplaatst! Ze zijn echt heel duidelijk!

Het leukste is dat we dit nu elke 4wkn gaan krijgen omdat we met een hart onderzoek mee doen.
    Het hartje zag er ook heel mooi uit en we waren dan ook heel goed voor dit onderzoek.

Verder konden ze over mij en mn vermoeidheid niks zinnigs zeggen. Ze hebben mn schilkier en b12 maar even getest en verder moet ik maar gewoon gaan slapen als mn lijf daar om vraagd. Mn bloed druk was goed en vorige keer was mn ijzer zo hoog dat ze het onwaarschijnlijk acht dat hier wat mee aan de hand is.........ik vraag het me af maar goed ze zullen het wel weten.

Daantje: ik denk dat wij wel een beetje in het zelfde schuitje zitten. Flauw vallen doe ik gelukkig niet maar ik voel me echt zo slap! Als ik naar mn lichaam luister lig ik echt de heledag op mn bed.........maar echt leuk is het niet! Al ben ik wel heel luste loos en dat maakt het wel weer makelijker..

@roos: leuke Maxicosie en je hebt aandig ingeslagen! Lekker hoor.

10. Maia

Maia Niet meer actief

echt supermooie foto's sloppy!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dank je Maia! We zijn er ook heel erg blij mee :)

12. MvN

MvN Niet meer actief

Sloppie kei mooie echo foto's joh!!! groeit snel !!

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sloppy gaaf! Mooie foto's hoor :)

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    @trutje: Een jongen, stoer hoor! Gefeliciteerd!
    @Gusam: Een meisje, hou de hand maar op de knip! Die kosten geld! Gefeliciteerd..

@Daantje: Balen van je bloeddruk, als het goed is gaat die meestal in de loop van de zwangerschap weer wat omhoog!

@Sloppy: Super gaaf die echo foto's!

@ Mezelf: Ben vanmorgen voor de 2 de controle geweest. Hartje had ze in 1 keer en ging goed tekeer. Baarmoeder zat net boven de navel en groeit goed. Bloeddruk 120/80...
    Verder de formulieren voor 20 weken echo, ga ik volgende week bellen voor afspraak.
    19 mei mag ik al weer omdat ik daarna gelijk 2,5 week vakantie heb en waarschijnlijk weg ben.

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    @Danjo: GEFELICITEERD!!! Maak er een leuke dag van!

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy hele mooie foto's !! :D Geniet er lekker van!!

JOenka, heb ik het dan niet goed!? ( i know dat de vk er dan wat van had gezegt, maar ik wil het toch even weten. ) want ik ben iets verder dan jou maar mijn baarmoeder zat net 3 vingers onder mijn navel!!!>

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    leonie:ik ben nu 18 weken en mijn baarmoeder zit nu pas bij mijn navel dat scheelt gewoon enorm bij iedereen.
    tegen mij zeiden ze dat de baby gewoon laag ligt niks erg

veel liefs jaja

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@sloppy Wat een mooie foto's!Fijn dat alles goed was!Konden ze ook al zien wat t word of willen jullie dat niet weten?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks meiden

Sloppy super mooie fotos hoor
    Nu weer aan het werk in huis

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Goeie foto's Sloppy! Vooral ook die dat jullie kleine uk zich lekker uitrekt. Wat een leuk gezicht zeg om te zien...

@hoogte van de baarmoeder: volgens mij zit die van mij nu ook ter hoogte van mijn navel. Ik vind het steeds makkelijker worden om te voelen waar die begint. Is dat bij jullie trouwens ook een beetje gevoelig als je dan zo aan die randen van je baarmoeder voelt?

Deel Deze Pagina