Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@rose: weet je het al?

@gusam: leuke kleertjes en mooie echo!

@striae: heb ik nog geen last van op mijn buik, wel op mijn billen :D (die groeien ook :()

@plassen: ja hoor, ik voel de baby nog dus niet schoppen want volgens mij schopt het niet naar m'n buik toe maar naar mijn blaas :( 's nachts wisselt het, ene nacht constant en andere nacht helemaal niet!

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier moet ik er s'nachts ook nog niet uit om te plassen. Maar dan wel s'morgens rennen want dan moet ik toch nodig haha.

Striae: ik heb van de vorige zwangerschap wat van die leuke (maar niet heus) dingen overgehouden op mijn buik. Had toen een zwangerreportage laten maken van mijn buik en toen was het nog niet gelukkig, Tegen het einde ineens.
    Nu krijg ik volgens mij al wat streepjes op mijn heupen/bovenbenen.

Rose: En........

Daantje: balen zeg dat ze er niks aan kunnen doen. Kan me voorstellen dat je niet meer durft auto te rijden enzo. Maar flink wat drop eten en hopen dat het aanslaat (maar ook weer niet teveel, want kan je weer een hoge bloeddruk van krijgen).

Spullen: ik heb eigenlijk alles nog van de vorige keer behalve een wiegje wat ik inmiddels ook tweederhands heb gekocht en nog moet ophalen. Een nieuw kamertje via marktplaats gekocht en de kleertjes in de kleinste maat moesten ook nieuw want die had ik ook al verkohct omdat we in eerste instantie niet aan een derde dachten haha. Maar vind ik niet erg hoor shoppen hihi. Heb ook zo'n schommel van Fisher price gekocht via marktplaats.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    rose, weet je al iets, ben ook erg benieuwd.

gefeliciteerd, iedereen met hun geslachtsbepaling! Moet onwijs leuk zijn het te weten. Wij hebben hem 18 mei, ben ook zó benieuwd.

Mooie buikfoto's enzo trouwens, je kunt er inderdaad niet meer omheen nu. Leuk is dat hè, dat je het nu echt begint te zien.

Mijn baarmoeder zit nog niet tot mijn navel hoor, wel al wat hoger, maar halverwege tussen het schaambot en de navel ongeveer.

Wij hebben tot nu toe het kamertje besteld, de kinderwagen (waar ik onwijs trots op ben :) ), de maxi-cosi en wat kleine spulletjes.

Klopt het dat als je een dunne buikwand hebt het kindje al eerder kan voelen? Kan niet wachten tot het zover is!

iedereen nog een hele fijne avond!

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@plassen ik moet ook standaard rond 1 uur en 6 uur plassen..en dan kan ik niet meer slapen..Heb nu vakantie maar ben om 6 uur gewoon klaarwakker terwijl mannetje nog lekker snurkt hahaha..

Over mannetje gesproken die heeft volgens mij al last van nesteldrang!Is ineens zn werkkamer aan het verbouwen haha en van de week moeten er ineens nieuwe kasten voor gekocht worden!

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    @Leonie: Ik heb al wel een zwangerschap achter de rug he! Dus dan groei je vaak ook wat sneller! Ook heeft ze me laten voelen hoe je de baarmoeder kunt voelen. Met 2 vingers iets indrukken en dan iets naar beneden schuiven dan voel je een opstaand randje en dat is het begin van je baarmoeder. Wel al liggend gevoeld..... Ben nu zo'n 2,5kilo aangekomen, mag van mij voorlopig zo blijven, bij Britt was ik 30 kilo aangekomen. Gelukkig wel alles in binnen 3 weken er weer af...

Rose198?: Ennnnnnn...spannend.......

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Trutje! leuk dat je een jochie krijgt!
    Gusam, gefeliciteerd met t leuke nieuws dat je een meid krijgt!
    Danjo, gefeliciteerd met je verjaardag!

rose? je laat ons wel lang in spanning hoor!
    over plassen: ik moet er minstens 1 x uit per nacht, maar meestal vaker. ik moet dan zoooo nodig, t lijkt wel een liter of 2!
    over aankomen, nog niks aangekomen, in t begin wat afgevallen en dat komt er nu langzaam weer aan, dus binnenkort zal ik wel over mijn 'startgewicht' heen gaan. (68 kilo)
    ik ga nu slapen, ben de laatste dagen weer meer moe, terwijl ik dacht dat t beter ging!
    morgen hoop ik nieuws te lezen van rose! (of zou ze t geheim houden voor ons?)

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaai meiden!

Hier ook een nachtelijke plasser ;) gelukkig maar 1 keer eruit, rond een uur of 4. Ben dan om 11 uur voor het laatst geweest. Dat is de tijd dat Moorman zijn bed in duikt, ik slaap dan nog niet helemaal meestal...

Rose, je weet de spanning wel op te bouwen hoor ;)

Baarmoeder voelen? Ik ben de laatste hier dus ik heb nog effies te gaan voor het zover is denk ik!

Wie gaat er morgenavond met mij mee naar de bios? Xmen origins, Wolverine? Moorman heeft nachtdienst en ik wil zo snel mogelijk die film zien!!

Kuss

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden!!
    Daar ben ik weer :)
    We krijgen ook een meisje
    Het was even wennen omdat we allebei het gevoel hadden dat het een jongen zou zijn. Maar ik vind het nu echt super leuk een meid!!
    Ze was erg actief in het begin en toen hij de dvd wilde gaan maken dacht madam ik draai me mooi om en ga lekker slapen :( Dus de dvd en de foto's waren niet echt goed gelukt, maar ik mag donderdag morgen terug komen :) Super!!!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aahh Rose! :D helemaal geweldig! Super zeg! hAHA!!
    Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat , om te weten wat je krijgt.. Super!
    En heel erg netjes zeg dat je terug mag komen! Leukkkkk! ;)

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Owww ik moet ook HEEL veel naar de wc.. haha! Zowiezo 2 keer per nacht als ik geluk heb!!
    Maar toch vind ik dat ook wel lekker hoor! ;) Dan loop je met een duffe kop naar de wc, plof je neer en dan denk je: rrr.. lekker weer mn warme bedje in. Dan geef ik mn kerel nog even een kus, en snurk ik lekker verder! Hmm..

Okee josien! Ik zal het zo is even proberen! :D Haha! Ik ben benieuwd!

11. Rose1982

ja vond het ook super maar die man zei ik kan je niet met een dvd en foto's na huis sturen waar alleen de ruggegraat op staat haha.
    Hij zag wel dat mijn placenta voor lag dus ik zou niet zo snel het schoppen voelen.
    Verder wwas het heel bijzonder om te zien. Hij zag zo snel ook geen gekke dingen dus stelde me weer gerust. Donderdag neem ik mijn moeder mee, vond ze echt super leuk!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Moor!! Ik heb hier iemand zitten die heel graag met je mee wil! Hahah! mn vriend wil m ook zoo graag zien.. ik heb m al gezien maar ik hou niet van die films :S verschrikkelijK!!
    Maar leuk dat je er heen gaat.. haha! ik ben zondagavond met een vriendin van mij naar : the uninvited geweest.. SCHRIKKEN joh.. Pff..

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaa inderdaad Rose! :D
    Mag je maar geluk mee hebben!! Ik denk dat er ook zat zijn die denken, ik heb mn centjes jij weet wat het word.. DOEIIII..
    DUs nu gwn nog een keertje !Heerlijk!
    En wat leuk dat je moeder mee mag zeg! Wil mijn moeder ook graag nog een keertje meenemen!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Leonie, mag ik je vent morgen lenen? hihi en hoe komt het dat jij Wolverine al gezien hebt??
    The Uninvited is echt een film die ik nu maar even niet moet zien... echt even teveel hormoontjes denk ik!

Rose, wat gaaf dat je 2 keer mag kijken!! Leuk hoor! En gefeliciteerd met de meid :) shop ze!!

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@ rose gefeliciteerd met je meid.
    en fijn dat je nog terug mag komen voor een betere dvd opname.

Ik heb ook een voorliggende placenta, dus zal de dame ook pas later voelen.

nu staat het:
    2 meisjes,
    1 jongen.

truste meiden.

XXX Gusam

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    awww een meiske, Rose! Van harte met je nieuws hoor. Kan me voorstellen dat het effe raar voelt dat er een meisje in je zit ipv een jongetje.

dusver staat het 2-1 voor de meisjes ;)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Rose: Wow een meisje leuk!! Ik ben zo jalours........wij moeten nog 4wkn wachten! En heel gaaf dat je nog een keer mag kijken!

@plassen: Ik moet ook twee keer! Een keer rond 1uur en de tweede keer rond 6uur en dan kan ik vaak niet meer slapen. Ik heb al geprobeerd om 's avonds minder te drinken maar dit helpt helemaal niks! Alleen dat ik dan wakker word omdat ik dorst heb. :(

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Rose, super gefeliciteerd!

Volgens mij is de stand 3-1 dames, Pookie krijgt ook een meisje toch?

@ huilen, gister greys gezien, heb ook gejankt :eek: Niet stiekem een traantje wegpinken maar het stroomde gewoon over mn wangen :rolleyes: Hihi zullen de hormonen wel zijn want dit was vrij extreem vond ik zelf ;)

Ik krijg helemaal zin om ook te weten wat het wordt na al deze super verhalen :D Geniet ervan meiden!

Ik ga aan het werk, toedeloe!

19. Rose1982

Goedemorgen meiden!
    Heb veel liggen malen vanacht hihi. over de kamer de naam en weet ik het allemaal. Dus slecht geslapen vanacht! Maar ben al helemaal gewend aan het idee dat wij een meid krijgen :)
    Fijne dag allemaal!

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Rose; wat leuk jij ook een meid!Heerlijk shoppen, naam verzinnen en malen over het kamertje!Gaat vast helemaal goed komen!

Ik word ook telkens nieuwschieriger wat wij krijgen!Nog anderhalve week en we weten het, duurt nu wel lang hoor..
    Ik ga zometeen stof kopen voor de wieg te bekleden!Heerlijk shoppen voor ukkie!

Deel Deze Pagina