ha dames rose:super leuk een meisje plassen heb ik helemaal niet ik ga gewoon net zo vaak als normaal en snachts haha ik word niet wakker voor de wekker en als de wekker af gaat heb ik ook niet zoiets van ik moet plassen ik denk dat ik hier maar van moet genieten......sterkte dames. ooo en die dromen ik word er gek van vannacht droomde ik dat de baby was geboren en ik was al 2 dagen vergeten om te voeden en de baby was zo stil maar toen bedacht ik me eigen oeps ik vergeet iedere keer om melk te geven hij/zij was gewoon uitgedroogd ooooo wat was ik een slechte moeder. ik denk dat deze droom kwam omdat we vandeweek over fles/borstvoeding hebben zitten kletsen hier en ik ben er nog niet helemaal over uit ik zal me eigen toch efe gaan verdiepen in dat anders droom ik iedere nacht dat ik een slechte moeder ben haha. veel liefs jaja
@rose: wat leuk zeg! Gefeliciteerd met jullie meisje! Nou sorrie dat ik niet reageer, vannacht weer eens niet geslapen dus ik sla even het college van vanochtend over, ga alleen vanavond. Ben helemaal op.
Goedemorgen allemaal! Nog meer meisjes hoor, want ook wij krijgen een meisje! Ben helemaal verliefd Heerlijk, een naam hadden we al dus dat scheelt hihi, kamertje is lime groen, tenminste 1 muur en ga ik aanvullen met fuchia roze! Heerlijk, gister al geshopt voor onze kleine meid Hoe is het hier? xxx
@ Rose; super zeg een meisje!! echt leuk @ plassen ; ik moet gemiddeld een keer of 4 per nacht, echt super rot, vanacht 5 keer geweest en moeilijk geslapen @ mezef;de vloerbedekking is op de zolder gelegd en nu alleen de trap van de zolder nog.. gister van 20.00 tot 00.00 bezig geweest om alles van de babykamer die nog vol stond naar de zolder te brengen die nu klaar is en daar alles meteen netjes ingeladen ( ik kan dan niet wachten tot de volgende dag haha) dus nu is de babykamer leeg en de zolder netjes ingeruimd en het is nu een echte kamer vanmorgen om 8.00 zijn we begonnen met het opplakken van muurstickers. we laten de muren gewoon wit maar plakken er muurstickers op en hangen schilderijtjes neer. dus de babykamer is nu eigelijk zo goed als klaar, op de meubeltjes na Nu wordt hier als het goed is vrijdag nog het hele huis getext en dan zijn we gelukkig klaar met alle verbouw rommel en kan ik me op mijn bruiloft focussen want dat stel ik telkens uit haha
Super maaike dat je een meisje krijgt de meisjes liggen hier wel aan kop hoor!! leuk zeg lime groen met fuchia, echt een mooie combi!!
goedemorgend dames kreeg weer geen mailtje van hier.. ik zie dat er al een paar dames zijn die weten wat het geslacht is van hun baby... leuk...
ik ben echt heel jaloers op iedereen die het al weet of gaat weten Ik heb nog steeds heel stiekem van binnen de hoop dat als we voor de 20 weken echo zijn of later, als we misschien toch voor een pretecho gaan, manlief opeens tegen me zegt van, ja hoor, je mag het weten... helaas zal dat dromen blijven hihi ... hij is nu wel heel lief namen aan het bedenken, maar ik heb net zijn lijstje gezien en daar mag toch nog wel flink even in geschrapt worden
Gho namen... ik kan er echt geen vinden die bij Jade en Luna passen.. ventje zal nog eens met namen moeten afkomen heb ook eventjes nieuwe buikfoto geplaatst.. niet veel gegroeid vind ik...en bij jullie??? Zijn er al dames die bijgekomen zijn?? Hier op thuisweegschaal nog niks bijgekomen.. over 2 weekjes bij controle wordt er weer gewogen.. eens kijken wat die weegschaal zegt
nee, nou ik heb nog een lijstje en mijn man is een lijstje aan het maken en dan gaan we gewoon samen strepen. Lijkt me heel lastig om bijpassende namen te moeten vinden. Dat "probleem" hebben wij gelukkig niet. @gewicht: ik heb vanochtend gewogen en ben nu 4 kg zwaarder dan ik was dus ik vind het nog netjes.
idd nog mooi.. ik weet bij Luna kwam ik 20kg bij.. meeste op laatste.. BIj Jade 12kg.. ook meeste op laatste.. ben benieuwd nu :
Gewoon tegen je mannetje zeggen dat het met namen bedenken ineens makkelijker word, want je hoeft maar voor een meisje of een jongen te zoeken als je het weet...
Wow wat een meiden allemaal!!Super hoor! Ben goed geslaagd voor de stof!Is een witte stof geworden met een soort linten erop als patchwork gestikt, heel apart heel gaaf!Kan niet wachten tot t wiegje klaar is!
Wat leukk een meisjeeee Rose!!! Super!! Was Jan een beetje aardig voor je? en hoe lang duurde het? Maaike ook gefeliciteerd!!
Maaike: Super ook een meisje!! Gewicht: Ik word bij de VK niet gewogen wat ik best vreemd vind..........maar goed ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en ik ben nu ongeveer 3,5kilo aangekomen en dat vind ik nog best netjes. Maar ik hoop wel dat dit weer even zo gaat blijven. Namen: wij hebben voor een meisje al bijna besloten en voor een jongen hebben we een redelijke lijst waar we uit willen kiezen dus wij gaan al best goed........nu nog wachten tot 25mei want dan horen we het pas... Huilen: Ik schil wel bij het minste vol maar...........ik heb hel erg last van droge ogen dus er komen geen tranen! Ik heb gevraagd of ze hier wat voor hebben maar ze wilde er nog niks voor geven en ik moest het nog maar even laten zo... Als het zo blijft dan ga ik wel even naar de HA want misschien kan ik van haar wel iets krijgen.
Alweer een meisje, word het een meisjes maand??? Van mijn zwangerschapsgroe waren het toen met jelle allemaal jonges (10 jongens en 1 meid ) dus de jongens moeten later om hun meisje vechten hahaha Sloppyslayer => Ik werd bij mijn eerste zwangerschap ook nooit gewogen dit vonden ze onzin want stel je voor je groeit heel veel ligt het vaak aan je eet patroon ligt dit wel aan de zwangerschap dan hou je vaak vocht vast en dat kun je absoluut zien (dikke vingers enkels etc. Nu bij mijn tweede zwangerschap zit ik bij een andere verloskundigepraktijk en hier word ik wel gewogen (tenminste vanmorgen voor het eerst 2de afspraak vandaag gehad, alles was goed)
Middag! Meer meisjes?!?! Gelukkig heeft onze knul al een broer dan Houdt iemand de stand bij? 4-1 voor de meisjes? -snel weer aan het werk-
Hallo dames, het lijkt wel of het allemaal steeds 'echter' word, nu we te weten komen wat iedereen gaat krijgen. Lekker shoppen! Bij mijn 2 oudtste kids wilden we het niet weten, maar ik kan het nu niet zo lang volhouden denk ik, helemaal niet als ik hier lees dat er een jongetje of meisje op komst is. Helaas moet ik nog wel ff wachten, ik mag 17 juni.. @echo, heb weer hele mooie voorbij zien komen Super hoor! @plassen snachts: geen last van, mijn BM ligt zover achter over dat ie mijn blaas niet raakt jammergenoeg wel de urineleiders, zodat de boel zich ophoopt in mijn nieren. beetje pijnlijk wel.. @gewicht; ongeveer een kilootje erbij. valt mee dus @namen; meidennamen geen probleem, maar misschien hebben jullie tips voor een jongensnaam, Mijn dames heten Joëlle en Esmée. @mezelf: ik krijg weer enorm last van mij borsten. Net als in de eerste weken.. au au au en nog stommer, jeukende tepels jullie ook ? ik hou ze vast als ik van de trap af moet