Nee van mijn borsten heb ik heel weinig last alleen snachts met omdraaien. Werd net gebeld door de babydump over de levering van de kindekamer Ze zeid: Ja we kunnen em ook volgende week leveren! Maarja dat wilt mijn mannetje niet hebben Dus nu komt ie 13 juni
Hoi meiden, even snel een vraagje; hebben jullie allemaal bij de vk/gyn het hartje gehoord? onze gyn en vervangers daarvan hebben nog geen 1 x naar het hartje geluisterd erg raar vind ik dit, of is dit bij meerdere dames zo? misschien omdat elke keer als ik kom er een echo gemaakt wordt?
Daantje, Nee ik heb het hartje nog NOOIT gehoord. Bij de 12 weken echo wou ze het niet doen omdat zij de straling van een dolpler teveel vind voor 12 weken.. 11 mei krijg ik het voor het eerst te horen!
@daantje: bij mij 1x omdat de stagiare hem 'moest' leren zoeken, maar anders ook niet idd om dat ze bij de gyn elke keer hartactie zien op de echo.. wel jammer he, je wilt het zo graag zelf ook even horen. ze zeggen dat ze niet weten of het wel of niet goed voor de kleine is om elke keer met de doptone te luisteren.. @donkere streep; ik heb hem nooit gehad, verwacht ook niet dat ik hem nu wel krijg. heeeft dat ook niet te maken met wat voor huidskleur je hebt? ik ben een super hollandse, maar heb een beetje gelige huid/ snel bruin zeg maar
he daantje22 => Ik heb bij de vk vandaag voor het eerst het hartje van de beeb gehoord zit in de 18 de week van de zwangerschap 2de afspraak vk bij Jelle heb ik geloof ik in week 14 het hartje al gehoord, dus vond het vandaag wel erg spannend maar zat er niet overin omdat ik de kleine zo nu en dan ook voel
Hier hoor ik bij gyn pas het hartje 12 mei eerder doen ze dat niet en geslacht ten vroegste 12juni ... dus nog even geduld oefenen hier... ben wel aan het rondkijken voor de geboortekaartjes.. we maken ze voor de 3de keer zelf... en ik ben al wat aan het knutselen... beetje vroeg.. maar zo hebben we tijd genoeg om er vaak genoeg aan te veranderen
Jeetje wat leuk: 4 meisjes en een jongen!!!!! I inderdaad wel leuk om een soort van lijstje bij te houden hihi. Zelf heb ik sterk het gevoel dat van mij een knulletje wordt. Maar zeker weet je het nooit haha. 7 mei krijgen wij eindelijk antwoord Vraagje: krijg je bij een geslachtsbepaling een dvd film mee? En zo ja, moet je zelf een lege dvd meenemen????? Danjo, heb jij een fijne verjaardag gehad? Helaas was het minder weer. Ik hoop dat je het toch naar je zin heb gehad Verder eigenlijk niets bijzonders te melden...ik ben alleen nog hèèèèèèl erg moe Nog even en dan mag het lange weekend beginnen!!!!! Liefs
Pffff vind t zo lullig hea.. maar heb me oma net even een halt toegeroepen.. ze blijft maar kleren kopen voor de baby, heel lief natuurlijk maar straks word ze boos dat het amper gedragen word. Het is logisch dat we zelf ook nog kleding gaan halen in de kleur van het geslacht. En me oma mag het geslacht niet weten...
@Roos wel heel lief van je oma, anders zeg je toch tegen dr als je dat wilt dat je ook dingen als hydrofiel doeken nodig hebt ed..Zo kan oma nog steeds kopen zij blij jij blij!
Nee want ze houd er ook niet van als haar gezegt word wat ze wel en niet mag kopen ahahah Maar ze vind het ook totaal niet leuk dat ze het geslacht niet mag weten.. maar dat is gewoon onze keus.
@roos dan word het een lastig verhaal haha, en als je zegt een maatje groter? En inderdaad jullie keuze of je het wel of niet verteld hoor!Jullie kindje
Brutalen hebben de halve wereld, ik had zaterdag geen aanvullende bekleding gekregen bij de bugaboo want was op. Hoorde net van een collega dat zij ook zaterdag bugaboo had gekocht en wel aanvullende bekleding heeft gekregen. Ik bellen en zeggen dat ik er een slecht gevoel bij had, zij bellen naar andere vestiging en tadaa, daar hadden ze het nog wel Het wordt nu opgestuurd en ik krijg het mee als de kinderwagen er is. Nu aanvullende bekleding zand erbij gekregen, helemaal leuk voor in de zomer bij bruin Roos, dat is wel weer heel enthousiast ja, wel lief hoor. Maar idd, jullie kindje jullie keuze!! @ Meisjes, gemiddeld worden er meer jongens geboren he, apart hoor @ wegen, doen ze bij ons gelukkig ook niet, ben nu al 5 kg aangekomen
@odess dat heb je goed geregeld!En inderdaad een leuke combi! @meisjes/jongens we zitten nog aan t begin t gemiddelde kan nog anders gaan liggen he haha... @Koninginnedag Gaan jullie nog wat leuks doen?Wij wilde naar Amsterdam gaan maar mn moeder is in de stress dat ik dan de varkensgriep krijg hahaha bezorgde omainspe!Dus we blijven hier in de buurt en ik ga opzoek naar een ovale baroklijst, daar wil ik een wandlamp van gaan maken voor de babykamer!
morgen naar eindhoven eindelijk weer eens lekker feesten met een grote groep vrienden heb er zin in!!!!!!!!! veel liefs jaja
Wij gaan lekker vroeg met de scooter naar Haarlem en dan 's middags hier in Zandvoort naar de zeepkisten race kijken......altijd erg vermakelijk en het is hier altijd heel erg gezellig met live muziek enz!
Ja hij was zeker aardig ging alleen sneller dan ik verwacht had. Denk ongeveer 15 min binnen geweest. Ik ben vandaag ook gebeld door babydump! Ze komen de spullen 15 mei al brengen.,
Hey Roos, Mooi he! We zijn ook heel blij met onze plaatjes! En het aller mooiste is dat we dit soort plaatjes elke 4wkn gaan krijgen! Het is een nieuw echo apparaat en het is echt super duidelijk