Daantje misschien krijg je dat nog wel! Ze wouden het bij ons ook pas doen met 15 weken.. ( misschien was dat antw al gegeven.. sorry dan! ) @ Wegen bij de vk: doen ze bij ons ook niet!! Ik hou het thuis zelf wel bij! Bij ons heel simpel: Alles goed? Ja! Oke mooi! dan ga ik nu je bloeddrukmeten, en aan je buik voelen. DOeiii,, hmmm. had er toch iets meer van verwacht! Ik ben alles alweer vergeten wat ik er neer wou zetten Oohw sloppy wat klinkt dat super gezellig zeg! Wij gaan morgen maar ff enschede in ofzo.. kijken waar het gezellig is!
ooeeeh lekker tompoes!!!! Grappig hoor nu al zoveel meisjes. Maar idd het kan nog veranderen haaha we zij pas in t begin. Ik mag pas 8 juni,,,,,duurt nog heel lang dus... Ik ga aanstaande maandag pas voor de eerste keer vk zonder een echo te maken. Als t goed is gaan ze dan ook naar t hartje luisteren. Vorige keer met de termijnecho zei ik dat we t hartje niet konden horen met de angelsounds en toen ging ze t voordoen (vervelend he ) dus toen hebben we t gezien en gehoord! Wegen doen ze bij mij ook niet, Ik hou t thuis bij...vind ik al erg genoeg hahahaha. Wij blijven lekker in Delft. Normaal gaan we onwijs feesten met koninginnendag. Dat wordt m dit jaar dus niet echt. Heb er ook niet echt veel zin in hahahhaha. Ik wordt trouwens gek van 1 van onze katten.... die begint om half 7 al met miauwen voor onze deur....t liefst als we uit kunnen slapen. Ik heb al van alles op mijn nachtkastje neergelegd om naar de deur te gooen zodat ze ff op houdt. Dat helpt voor een half uur en dan gaat ze verder. En als ik er uiteindelijk uit ga dan hoeven ze niks. Eten en drinken genoeg. Ze wil gewoon aandacht... Ik ben echt geneigt om te schoppen hahahaha maar dat mag niet van vriendje...hihihi Hoop dat ze daar snel mee ophoudt. Dit duurt al 3 weken ofzo. Doordeweeks moet ik werkendan ben ik toch wel wakker (Of bijna) maar in t weekend is t echt vervelend!!! Zo, dat moest ik ff kwijt hahahhahaha. verder niks te zeuren xxx
Ja dat hadden wij ook met de katten ik heb er 2 werd er helemaal gek van.We zijn nu gelukkig verhuist en horen het niet meer.
Hahah! Dat hebben wij ook ! Wij hebben een 'kattenkamer' en onze poes begint smorgens ook al, zogauw het ligt word staat mevrouw voor de deur te krijsen.. en inderdaad genoeg eten en drinken, maar blijkbaar te weinig aandacht! Ik slaap altijd met oordoppen , dus ik heb er niet zo last van.. haha! Hebben jullie toruwens ook dat jullie katten in de kattenmand zeiken??! IK WORD ER STUITERRRR GEK VAN!! Gisteren een leuk mandje met kussen bij de ikea gehaald, ik hield hem vanmiddag omhoog, welgeteld 5 pisvlekken. BAH!! Iemand tips!?
k heb trouwens volgende week dinsdag weer voor t eerst rijles! Iedereen in de buurt van Almelo: uitkijken dus !! NOu heb ik hem gelukkig toch nog voordat ons beebje er is! (L) Wel net zo fijn!!
Hallo! Wat leuk, weer een meid erbij! Gefeliciteerd Rose (Of was het roos?)! Zo leuk om het te weten! Ik wil ook, ik wil ook, ikwilookikwilook! Wegen bij de vk: Hier ook niet. Is niet raar hoor dames! Hier zei de vk dat ze dat niet doen, omdat het niets zegt. De ene vrouw komt maar 2 kilo aan en de andere vrouw wel 30 kilo. En ze krijgen beide een kindje van 7 pond en kerngezond. Dus dat gewicht zegt niet veel. Maar het is wel leuk om het voor jezelf bij te houden. Ehhhhhh... wat heb ik verder nog gelezen? Hm, nu al zwangerschapsdementie! Nou, fijne avond dan maar nog xx
@Odess: fijn dat je toch nog bekleding krijgt! @koninginnedag: hier is in de straat wat georganiseerd dus daar ga ik even kijken en verder ga ik studeren studeren studeren @sollicitatie: ben het inderdaad niet geworden, wat ik al dacht, maar ik heb in mijn inbox een mailtje van een ander bedrijf dat ik daar op gesprek mag komen dus dat heb ik 14 mei.
Spannend Leonie! Maar niet raar opkijken als het niet goed gaat! Volgens mijn rijinstructeur toen is het heel normaal dat je beroerd gaat rijden als je zwanger bent door de hormonen enzo. Ik reed echt heel beroerd toen ik zwanger werd van Aaron, en toen de 1ste keer ook gezakt met examen. Toen ik bevallen was ging het rijden super goed, en ook het examen gehaald. Nu ben ik weer zwanger en ik durf amper in de auto te stappen! Ik wil je niet ongerust maken hoor! Ik hoop dat jij er neit zo'n last van hebt als dat ik had!
Jammer van de sollicitatie Maia! En koninginnedag: Wij gaan de vrijmarkt op! Voor 50 cent per stuk aan fisherprice speelgoed scoren voor Aaron! Is vorig jaar ook gelukt!
@thirza: aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ik verwachtte het al en ik vind het als ik heel eerlijk ben ook wel lekker om niet te hoeven werken @autorijden: ik ben ook drama op de weg nu hoor, kan m'n hoofd er niet bijhouden Gelukkig heb ik geen auto en als ik in de auto stap rijdt manlief dus het is nog niet zo'n ramp.
Maia: balen zeg van je sollicitatie. Ik duim voor de andere. Wat leuk zoveel meiden erbij. Ik hoop dat ik het op 26 mei weet met 18 weken. Ik moet hier morgen werken, dus geen koniginnedag voor mij. Moet nog tot zondag. Maar ben kapot na 1 dag werken. Kom helemaal gebroken thuis. Kan bijna niks meer dan door mijn bekken. Ja, op de bank liggen met een warme kruik ertegen maar als ik daarna op sta kan ik bijna niet lopen. Erg vervelend. Daantje: wat voor muurstickers gaan jullie op de beeb zijn kamer plakken? Hier gaan we zaterdag als het goed is en ik op tijd ben afgewerkt kijken voor vinyl op de vloer van de zolder, daar gaan wij slapen. Als er dan nog tijd over is daarna als we de zolder helemaal af hebben dan kijken we of we nog iets aan de beeb zijn of haar kamer doen.
Hoho! Niet alleen maar meiden hoor! Maandag is al bijna! #werk: ik moet morgen gewoon werken helaas...
Thirza; Nee het was inderdaad Rose!, Ik weet het pas 16 mei kan niet meer wachten eigenlijk!! @maia: Hoop dat de volgende sollicitatie op wel wat uit loopt! Koninginnedag: Ik ga morgen WEER na de babydump campingbedje is in de aanbieding voor 29euro. Dus die ga ik eventjes halen! Verder wil ik weinig gaan doen. Normaal gaan we altijd naar Amsterdam maar dat is mij nu te druk en ben toch beetje bang voor die varkensgriep en ben bang dat iemand mij daar perongeluk in de drukte in me buik stompt ofzo.
Idd ook jongens!! Jullie krijgen toch een jongen? Maar de meiden nemen de overhand Ben benieuwd welk nieuws ik ga brengen. Denk zelf een jongen puur gevoelsmatig. Vorige zwangerschap dacht iedereen een jongen en ik dacht, nee hoor er zit een meisje in mijn buik. En ik had gelijk. Kijken of mijn gevoel nu klopt. Wij gaan morgen niet veel bijzonders doen. Mijn dochter is ziek dus het word een gewoon rustig dagje voor ons.
@Roos shopze weer vandaag! @Aylin; beterschap voor je kleine meid! @iedereen; Fijne koninginnedag!Volgend jaar met onze kleine prins of prinses!!
Goede Morgen Allemaal! Fijne Koninginnedag!!! Voor iedereen die moet werken: toch een fijne dag toegewenst! Ik hoop dat je baas aan taartjes gedacht heeft! Ik ga me nu ff aan kleden en de hond uitlaten en dan gaan we lekker weg!
Fijne dag allemaal!! Ik ga zo met mijn moeder weer naar ons kleine meisje kijken, hopen dat ze nu wat actiever is dan dinsdag! Verder gaan we een beetje aan de kindekamer klussen.