Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Fijne dag Rose ik hoop dat je met een paar mooie plaatjes thuis komt!

2. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goede morgen dames

zo lekker veel meiden tot nu toe leuk.

Zo lekker naar einhoven en eens heerlijk feesten haha. iedereen een fijne dag vandaag

veel liefs jaja

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morning ladies!

Allemaal al plannen voor de dag zie ik, leuk! Hier nog niets concreets. Moorman slaapt na zijn nachtdienst en ik ga denk ik met de buuf effies naar de vrijmarkt. Of niet ;)
    Dan ga ik lekker luieren in de tuin, ben ik super goed in!

4. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    goeiemorgen alemaal!

Een fijne koninginnedag allemaal!

Ik ga zo ff boodschappen doen en dan wachten tot vriendje zijn bed uit komt (11 uur maak ik m sowieso wel wakker, had ie maar niet de halve nacht achter zijn computer moeten zitten hihi). Gaan we ff de stad in...rondje lopen en dan niks hahaha.

Gelukkig wel mooi weer!!!!!

groetjes

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sannie wat ben jij streng ;) Manlief staat hier al fanatiek te klussen, ik ga vandaag iets leuks doen met een vriendin :) Geniet van het mooie weer!

Maia, jammer dat je het niet geworden bent! Maar goed ik begrijp dat je het zelf niet zo heel erg vindt. Misschien is het andere bedrijf helemaal iets voor jou?

Rose, veel plezier vandaag!

Aylin, beterschap voor je kleine meid!

@ Autorijden, vooral in het begin van mn zwangerschap reed ik ook echt slechter :eek: Nu heb ik het idee dat het wel weer iets beter gaat, maae nog steeds is mijn inschattingsvermogen niet helemaal wat het geweest is :oops: Maar laat je niet ontmoedigen Leonie, heel veel succes!

Thirza, veel plezier :)

MamavanJordy, leuk dat jij je echo ook op 26 mei hebt :) Vervelend dat je zo'n last hebt, hopelijk gaat het werken vandaag fijner!!

Allemaal een fijne dag vandaag :)

6. goedemorgend dames..

Hier druk dagje en verleng weekend voor de boeg..

vandaag de keukenkasten leegmaken zodat ze voorlopig in de party-tent kunnen, voorlopig buiten koken dus.. zodat de nieuwe keuken kan geplaatst worden.. maar nog niet in gebruik zal genomen worden... want de (nieuwe)elektriek moet nog helemaal aangesloten worden

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Van harte met de keuniging allemaal!!! :)

8. MvN

MvN Niet meer actief

gheheh gek! :p

Net even met me vriend gehad over borstvoeding, dat ik nog heel erg zit te twijfelen wat ik wil. Ik heb namelijk het gevoel dat iedereen me onderhand dwingt in de familie van me vriend om borstvoeding te geven. Met name me schoonzusje ( zij is kraamverzorgster ) en die vind het een schande als je het niet eerst probeert. Maar ik zie gewoon heel erg op tegen borstvoeding, ik weet niet wat het is maar ik zie dat gewoon eigenlijk niet zitten. Ik had al tegen de meeste gezegt dat ik borstvoeding zou geven aangezien ik dan het minste gezeik krijg. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet en met flesvoeding worden ze ook groot. Ik weet het is nooit zo goed als borstvoeding maar het is een hele goede vervanger.
    Me vriend die zegt nu ook "Schatje het is jouw keuze, jouw lichaam en ik sta achter de keuze die jij maakt. Borstvoeding is altijd beter maar flesvoeding is ook goed"

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier ook lekker zo de stad in! Het is mooi weer dus ik heb er zin in :)

Jullie allemaal heel veel plezier!!!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Het is net alsof ik een berichtje van mezelf lees!! ;)
    Ik heb precies het zelfde schat, ik had op een gegeven moment ook zoiets bij mezelf: nouja dan doe ik het maar.
    Ik krijg zoooveel boze blikken :( ..
    En iedereen zegt : als ik jou was zou ik het eerst proberen en als het dan niet lukt aan de fv. En dan denk ik.. Het gaat mij er niet om of het lukt ja of nee.. Ik voel me er gewoon niet goed bij! Ik voel me er soms echt wel schuldig over hoor, maar aan de andere kant denk ik, er zijn zat mensen die het neit eens kunnen geven , en die kinderen worden ook groot en gezond!!

Weinig mensen weten nog dat ik het niet wil, ik durf het gewoon niet eens meer te zeggen, en daar baal ik heel erg van. Het is mijn keuze, en normaal sta ik volledig achter mijn eigen keuze, doet me echtpijn dat anderen mensen zo op je in kunnen hakken en je een dodende blik geven.. bah.

NOu Roos, ik zeg tegen jou wat ik ook tegen mezelf zeg: volg je hart, en laat je gewoon echt niet door iemand anders beinvloeden..

XXx

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wij gaan straks naar Enschede met vrienden. :) schijnt het ook gezellig te zijn , dus is even kiekn!! Gaat er verder nog iemand naar Enschede?!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ auto rijden.. Hahah ik moest gisteren bijna huilen van jullie reacties ( ROT HORMONEN!!!! ) ..
    Ik heb namelijk net alles geregeld, en ik wil zoooooo graag mijn rijbewijs voor de bevalling.
    Betaling hebben we al geregeld.. Kan er niet iemand even zeggen ( desnoods liegen ) dat je beter rijd tijdens de zwangerschap?! Hahah!
    De moed zonk me gister echt in de schoenen. Maargoed ! Eeerst maar is even kijken hoe het dinsdag gaat, en als ik het gewoon overleef dan ga ik gewoon verder!!
    En dan heb ik over 1,5 maand mijn exmn gehaald, en dan hou ik hier op zwp een feestje, allemaal een glas alcoholvrij bier en proosten tegen het beeldscherm maar!!

Enneh Sannie: goedzo!! aanpakken die kerels! ;) Haha istie er al uit?

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy ik wou nog wat tegen je zeggen.. :confused: maar ik weet het niet meer! :oops:
    Kan niet meer zo goed nadenken Haha!!

( okeeeeeeee, dit beloofd heel wat voor met de rijles )

14. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Heeee goeiemorgen meiden!

Zoheee, een ware meisjesbabyboom hebben we. Ik denk dat ik daar aan mee ga doen, maar dat weet ik pas in oktober want we willen het niet weten! (ben je niet de enige Maia ;) )

Wel leuk om te lezen dat het voor ons allemaal steeds meer echt gaat leven!

@Roos; het is jouw beslissing hoor, borstvoeding of flesvoeding, laat je niet gek maken! Ik vind soms dat er zo op wordt gehamerd die borstvoeding, waardoor het lijkt of je geen eigen keuze meer hebt, maar die heb je zeker wel!!!

@Maia; jammer van je sollicitatie... Al kan ik me voorstellen dat je nu liever even lekker thuisblijft. Ben je eigenlijk verplicht te solliciteren? Je studeert toch ook nog?

@Aylin; beterschap voor je kleine meissie...

@de rest, veel plezier vandaag! lekker genieten van het mooie weer he?

Zelf ga ik 'even' naar Amsterdam. Daar is vast wat te doen! 8)

Liefs Sjimf

15. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    @Leonie, ik rijd volgens mij precies hetzelfde, zwanger of niet! Gewoon lekker gaan lessen hoor meid! Kan je straks lekker met je kleine naar Wierden tuffen (daar kom je toch vandaan?)

16. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    ook gek; ik ben bijna 18 weken zwanger, maar mijn banner is al voorbij de 20 weken....

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

@leonie ik rijd ook gewoon zoals altijd nu ik zwanger ben hoor. lekker gaan lessen.
    en ik heb over je gedroomt, je krijgt een meisje in mijn droom.

meiden veel plezier vandaag, en geniet van het mooie weer.

XXX Gusam

18. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    hoihoi allemaal,

ik heb bij de eerste 2 flesvoedinge gegeven (bewust), en ik doe het dit keer ook weer.
    Mijn zoon en dochter zijn er ook groot mee geworden en dat wordt deze ook zeker wel.
    De reden waarom ik flesvoeding geef is omdat ik het ook niet zag zitten om borstvoeding te geven.
    Ik heb bij mijn dochtertje 3 voedingen gegeven, maar dat deed me zo'n pijn dat ik er gelijk mee gestopt ben.
    Dit keer ga ik het niet eens proberen, we gaan gelijk voor de flesvoeding.

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden ben ook weer terug! ons kleine meissie was gelukkig lekker actief. Dus we hebben een mooie film mee gekregen :)

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Leonniiee: ik woon in Enschede :p Veel plezier!

Oh en wat betreft borstvoeding. Ik vind ook dat je het eerst geprobeerd moet hebben. Maar trek je vooral niets aan van mijn geleuter! Zelf vond ik het heerlijk en prima en vooral erg makkelijk om te doen en het is ook het allerbeste voor je kleintje. Maar als het niet voor jou werkt nou dan doe je toch lekker FV. Maar geklaag over dat anderen je niet begrijpen daar kan ik me niet in vinden. Ik snap heel goed dat anderen ook het allerbeste voor jou en je kind willen, alleen bepalen zij dat lekker niet ;)
    Uiteindelijk maak je toch echt zelf de keus. Maak anderen duidelijk dat je niet van hun advies gediend bent en dat je zelf wel bepaalt wat jou het beste past.

Deel Deze Pagina