Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Mijn kleine meisje heeft de hele nacht gehuild en gekrijst. Heel zielig waarschijnlijk komt het door haar kies die door komt. We hebben maar uit wanhoop de halve nacht het zandkasteel zitten kijken. Dat is het enige wat haar rustig hield. Hupsen door de kamer, bij ons in bed niks hielp :( Tanden spul op haar tandvlees gedaan hielp ook niet. Ze was ontroostbaar.

Nu slaapt ze gelukkig even ben zelf ook dood moe.

Wat betreft borstvoeding ik heb in het begin borstvoeding gegeven, maar stopte al na een maand omdat mijn meisje zo veel dronk dat ik het niet kon bijbenen. Ben toen overgegaan op flesvoeding en ze is daar heel groot mee geworden. Niks aan trekken van anderen je doet waar jij je goed bij voelt. Het is jou lichaam en kindje!!!

Wij hebben geen plannen vandaag dus het word een lekker rustig dagje :)
    Ik wacht met spanning af tot de echo maandagavond...

2. Maia

Maia Niet meer actief

Hebben jullie gehoord/gelezen/gezien wat er in Apeldoorn gebeurd is? Verschrikkelijk :(

Hopelijk heeft iedereen wel een leuke dag verder maar pffff...

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Aylin: rust even lekker uit, hopelijk is het weer beter met je dochter.

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Tjeee, echt ongelooflijk!
    Wij zaten vanmorgen ook nog te twijfelen waar we zouden gaan staan!
    Wij wonen in Apeldoorn en ik kan je vertellen iedereen is in shock!

Pfff, en dat op de dag dat onze dochter 4 jaar is geworden!

5. Maia

Maia Niet meer actief

@Sjimf: ik heb WW aangevraagd en dan ben je verplicht te solliciteren.

@Joenka: ondanks alles: Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    Ik kan me voorstellen dat iedereen in jullie omgeving in shock is, wij zijn het hier al zo ongeveer maar als je er woont is het helemaal erg!

6. slaapt je meisje erg slecht over het algemeen? hoe oud is ze?

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Jemig wat een shock in Apeldoorn, bizar zeg..Die beelden verschikkelijk!Hoop niet dat 1 van jullie erbij is geweest en het allemaal meegemaakt heeft....

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Inderdaad, ik schrok echt joh! Zon rare kerel die dat zomaar even doet ! BAH! Opsluiten en nooit meer los laten!!
    4 doden, oooh verschrikkelijk!!! :( de hele feest stemming was er bij vanaf hoor!

& Gusam, hahah! Wat leuk! ;) Ik ben benieuwd of je gelijk hebt!! :D

Joenka, ik kan me heel goed voorstellen dat iedereen in shock is! Wij wonen er een eindje vanaf en zelfs hier had iedereen het er vanmiddag over en de feeststemming compleet weg!
    logisch natuurlijk..
    verschrikkelijk!
    Maar toch van harte gefeliciteerd met je dochtertje!! En toch ng een fijne dag toegewenst!

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Idd verschrikkelijk dat in Apeldoorn.

Joenka: toch gefeliciteerd met je meissie. 4 jaar alweer, mag ze naar school he. Kan me voorstellen dat iedereen in shock is.

Wat betreft de bv of fv: ik ben zelf een voorstander van bv. Maar je moet niet in bed gaan zitten met kromme tenen en tegen elke voeding op gaan zien. Ik ben kraamverzorgster en ik zeg tegen mijn kraamgezinnen altijd dat het geen bloed, zweet en tranen moet kosten. Natuurlijk je mag er best wat moeite voor doen en in het begin is het helemaal niet leuk vaak met de stuwing, pijnlijke/gevoelige tepels enz. Velen zitten niet meteen op die roze wolk met bv. Het is in het begin best hard werken. Aan beide kanten moet het geleerd worden.
    Je moet kiezen waar je zelf achter staat. Anders werkt het vaak ook niet. En idd bv is het beste maar kunstvoeding is een heel goed alternatief. Je hebt ook heel veel aan een happy mama in het kraambed.

Overigens ook al ga je geen bv geven, je kan toch last krijgen van stuwing.

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag meiden!

Allereerst verschrikkelijk wat er in Apeldoorn gebeurd is. Pffff.... :cry:

Joenka, toch nog gefeliciteerd met je meisje ondanks deze domper.

Wij zijn even lekker delft in geweest...Sannie en vriendlief tegen gekomen, ze heeft hem dus uit bed kunnen krijgen ;)

BV en FV; ik heb bij Aïsha FV gegeven en ga dat bij de beeb2 weer doen. Ik heb ook geen keus maar moet ook zeggen dat ik het ook niet heel erg vond dat ik geen BV kon geven. En ach, ze is nu een gezonde meid van bijna 80 cm :D Iedereen die voor die keuze staat; je moet gewoon lekker doen waar je je zelf fijn bij voelt. Als je BV wil proberen prima, maar zelfs als je het niet eens wil proberen moet je daar ook gewoon voor gaan. Succes met de keuze!

Ik ga nu even mn meisje in bad zetten..kan ze nog even lekker spelen voor ze gaat slapen zo. Ze is uitgeput na zo'n dag maar ze vond het heel erg leuk :D

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Knuffelkonijn mijn dochter is nu 14 maanden. Nu vanwege griep of haar kiezen is ze de hele nacht wakker. Alleen maar krijsen. Ze maakt zich zo overstuur dat ze bijna gaat overgeven. Normaal heeft ze ook wel moeite hoor met naar bed gaan en in slaap vallen.

Joenka het gebeurt dan erg dichtbij. Verschrikkelijk gewoon. Gefeliciteerd met je meisje.

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat verschrikkelijk he, het verhaal in Apeldoorn vandaag. Heel verdrietig. Hoorde net dat de verdachte zelf ook in levensgevaar is... Was een beeld van een huilend meisje met linten in haar haar, zo verdrietig. Je zal er maar gestaan hebben met je kindje...

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat moeten wij ook steeds denken: Je zal er maar gestaan hebben met je kindje!
    Bleh ik begrijp dit soort akties niet! Je raakt alleen maar mensen die er helemaal niks aan kunnen doen dat jij ongelukkig bent!!!!

Wij hadden een heerlijke dag gehad in haarlem en veel leuke dingen voor de baby gekocht........maar nu kleeft er een heel raar gevoel aan alles van vandaag!

We hadden ons heel goed voor bereid op de lange dag veel lopen en staan.. en nu is het feest thuis gestopt met een pizza uit de oven op de bank kijken naar beelden en berichten op televisie waar je kippevel van krijgt!

En dan als klap op de vuurpijl hebben ze het eerste geval van varkens griep ontdekt bij een 3jarig kindje...........als of het nog niet erger kan!!

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Yep, de verdachte is nu in levensgevaar! Mag hopen dat hij niet nu doodgaat, hij heeft nog heel wat uit te leggen volgens mij!

Ja, zijn echt allemaal heftige beelden. We zaten vanmorgen nog te discussieren waar we zouden gaan staan. We stonden nl. bij de loolaan en dit was best druk, toen zei Rob anders fietsen we ff door naar de Naald daar kun je meer zien. Toen had ik zoiets van: Nee, laat maar we gaan de stad wel ff in. Gelukkig maar, volgens mij zaten er 3 kinderen bij de gewonde 9,11 & 15 jaar als ik het goed heb!

Maar goed dat we Britt haar verjaardag zaterdag echt vieren, dit zou echt een domper zijn geweest. Hoe leg je dat een kind van 4 uit???

Maar goed.....

Verder met iedereen alles oke? Wel genoten van het mooie weer?

greetzzz

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Joenka Nou gelukkig maar dat jullie daar dan niet heen geweest zijn, alsof je onbewust door iets geremd werd..

En inderdaad gefeliciteerd met je meisje, voor haar moet het zaterdag feest worden, die snapt het inderdaad niet....

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Joenka fijn dat je er niet gestaan hebt, het was heel bizar, ken apeldoorn heel goed en heb er familie en vrienden wonen. Heel raar om zo op tv te zien, ik rij heel vaak over de jachtlaan.

Joenka, gefeliciteerd met je meisje, 4 jaar is toch een bijzondere leeftijd!

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal, even ego:
    ik was helemaal ontdaan door t nieuws uit apeldoorn, heb ontzettend zitten janken voor de tv en kon alleen maar denken: wat is dit voor wereld waarin ons kindje straks opgroeit??? ik weet t, klinkt wel heel zwaar en ik denk er nu alweer anders over, t zullen de hormonen wel zijn... neemt niet weg dat t verschrikkelijk is wat daar is gebeurd...
    heb geen tijd om bij te lezen, twee nachten heel slecht geslapen en vandaag de hele dag verjaardag van mijn schoonmoeder. morgen ga ik weekendje weg met 2 vriendinnen, we hebben een hotel geboekt in t centrum van utrecht. ik lees maandag alles bij!
    fijn weekend als jullie eraan toe zijn!
    liefs

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heey meiden

wat een drama gisteren he.
    Lig die vent oook nog eens in het zh bij ons grrrrrrr. Gelukkig werk ik op de kinder/kraam.
    Hier alles goed gisteren de babykamer en kinderwagen besteld
    Maar ik ga douchen en zo naar de vk toe

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen dames!

@joenka: het lijkt wel of iemand je wat in je oor fluisterde! Wat een geluk dat je iets anders bent gaan doen.

Verder hier in Zandvoort zijn de festiviteiten gematigd door gegaan. Ze hadden een zeepkisten race georganiseerd voor kinderen en het was voor hun moeilijk uit te leggen geweest en het was een onschuldige race........
    Wel hebben we een minuut stilte gehouden voor de race en overal de muziek gematigd. Ook zijn de echte feesten 's avonds uit respect afgelast.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen geniet van je weekendje weg gezellig met de meiden op stap

Deel Deze Pagina