Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meiden
    Wat een drama in apeldoorn he :(
    En nu is de dader ook nog overleden ook! Ik had hem liever terecht zien staan!

Wij waren al om 6.00 wakker want ze komen hier vandaag alles texen in huis dus alle spulen staan buiten, de grond en alles afgedekt etc.. Ook komen ze twee dakramen op zolder plaatsen, pff wat een rommel :(

Ik lees later alles bij dames! Een fijne dag vandaag

2. Maia

Maia Niet meer actief

ik las het net ook. Aan de ene kant blij dat hij dood is, aan de andere kant, net als wat je zegt, je wilt dat hij terecht staat en dat je weet wat de toedracht was voor de familie van de overledenen. dat zullen ze nooit weten.

Ik ben ook al een tijdje wakker, straks presentatie en die ben ik nu (pas... erg he) aan het voorbereiden.

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Vanochtend weer al dat nieuws en hier ook de gedachte in wat voor wereld komt ons kleintje terecht brr..Wat een afschuwelijke gebeurtenis...

Verder vandaag de laatste keer MvM ingeleverd!Ben best trots op mezelf dat ik nu vrouwen hopelijk kan helpen met hun liefste wens...Dalijk ga ik naar mijn moeder toe even een dagje tutten...

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames

ondanks de gebeurtenissen van gisteren toch best een leuk dagje gehad ik was in eindhoven en daar was echt helemaal niks afgelast het is dat we het net op tv zagen voordat we weg gingen anders zouden we het niet hebben geweten hebben totdat we thuis kwamen maar wat erg zeg......

zo en nu alvast rustig worden ik heb me eigen ingeschreven bij zwangerschapsyoga en je mocht daar beginnen wanneer je zelf wou nou ik ben nu ruim 18 weken en het lijkt me wel leuk dus zometeen mijn eerste proefles ben benieuwd hoe het is hihi.

veel liefs jaja

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    oja er was pas iemand die vertelde over een buikband met little rockstar inside wie was dat???????????????? ik wil die namelijk ook graag hebben mijn man zit namelijk ook in een rockband en hij zou het geweldig vinden als ik ook zon buikband met die tekst heb HELP?????

veel liefs jaja

6. Maia

Maia Niet meer actief

@jaja: veel plezier op de yoga. De mijne begint pas in de zomer. Maar ik doe maar een max aantal lessen dus vandaar :)

7. Jeetje zeg.. Wat rot lijkt me dat. Die van mij is ook veel wakker.. Volgens mij heeft ze nu oorontsteking. Ik was vorige week begonnen met tabletjes. Dat ging goed, totdat ze dus last van d'r oortjes kreeg

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morning meiden!
    niet zoveel te melden eigenlijk... kwam effies gedag brullen!
    Doegie ;)

9. Maia

Maia Niet meer actief

beterschap voor de kindjes Aylin en Knuffelkonijn.

Zwangeremama heb ik volgens mij hier ook al een tijdje niet gezien, klopt dat?

@MOor: fijne dag :)

Ik ben op van de zenuwen.. normaal helemaal niet zenuwachtig voor presentaties maar dit is zo'n klas waar iedereen denkt dat die het beter weet.. heel irritant. kriebels dus... :(

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia succes vandaag, maak je niet druk :) Wijsneuzen hou je altijd! Zet em op ;)

Hier ook weinig te melden :) Allemaal een fijne dag vandaag!

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@maia, succes strakjes dan he!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Succes Maia!!!!

13. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Succes maia!!!

Gister is het feest in delft ook gewoon door gegaan. Alleen de vlaggen hingen halfstok. Verder merkte je eigenlijk vrij weinig van. Maar wat een drama zeg, jeetje, ik schrok er wel van ja!

Ik ben om 11 de slaapkamer binnengerend samen met de katten (feestje, want die mogen normaal nooit in de slaapkamer). Ik heb op t bed gesprongen enzo. Toen was vriendje lief wel beetje wakker...hihihihi.
    Op een gegeven moment waren we 1 kat kwijt. Bobbel onder deken, maar toen we deken omhoog deden lag ie er niet....is ie in de deken gekropen hahahah dombo!

Nog een half dagje werken en dan heb ik een weekje vakantie! Lekker thuis beetje rommelen. Echt zin in!!!

Groetjes

14. MvN

MvN Niet meer actief

1 van de overledene in Apeldoorn is ook een zwangere vrouw was gister bij RTL Boulevard dat zat die journalist te vertellen dat ie om die vrouw zou hard heeft zitten huilen :(

Danjo: Welke wagen en kamer heb je nou besteld? :d

Maia succes!

15. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he dames

Ik heb hier ook niet zo veel te melden maar ik wens jullie een hele leuke dag en alvast een goed weekend!!!!!!!!!!!!!!!!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    ***Ego bericht***

Ik ben er achter (gelukkig) waarom ik me zo vrezelijk moe gevoeld het de afgelopen week.
    Ik werd net terug gebeld door het ziekenhuis voor mijn bloed uitslagen en mn B12 was heel drastisch gedaald!
    De waarde in mn bloed, voor mij, moet rond de 1200 zijn dan voel ik me goed en heb ik weinig pijn.
    Hij was nog maar 600! En dat in 3wkn na mn laatste injectie! BLeh echt geen wonder dat ik alleen nog maar kon slapen! Ik ging ook al moeilijker lopen en ook mn spaak ging al achteruit.
    Maar goed ik weet nu dat ik weer elke 2wkn mn vitamientjes! Dan komt het wel weer goed :)

***einde bericht***

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy fijn dat je nu weet wat het is!! Ik hoop dat het nu snel weer beter met je gaat..
    Ik weet niks van b12 enz, dus vandaar zo'n korte reactie elke keer op jou en Daantje ! ;)
    s dus niet persoonlijkhoor!! \:D/

En van die dader uit huissen van gister: ik baal er echt van dattie dood is, hij had moeten boeten voor wat hij heeft gedaan, nu is hij er mooi onderuit gekomen.. bah! :-s

Jeetje Roos wat erg van die zwangere vrouw, sneu zeg! VOor alle slachtoffers natuurlijk. Lijkt me echt verschrikkelijk.
    En ik heb me al heel vaak afgevraagt in wat voor een wereld ons kind moet opgroeien, ik word er soms naar van hoe respectloos mensen zijn en hoe agressief!Bah!

Maar helaas is het nu eenmaal zo, ik hoop dat de regering hier wat versterkt, en dat je in nederland niet kan moorden voor 3 jaar cel straf.
    Harder aanpakken!! [-(

pohh mijn buik groeit echt als een gek! Haha! Echt leuk!
    BEHALVE DE STRIEA !!!!!!!!!!! ](*,) Gelukkig blijft het tot nu toe bij 2 lichte streepjes aan de zijkant ban mijn buik.. maarja, dat is al kl*ten genoeg!!

MAIAAAA.. SUCCES!! T gaat je lukken!!!! =D> O:) \:D/ :thumup: :thumup:

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Geeft niks hoor Leoniiee ik moest het ook gewoon van me afschrijven :)

Ik vind het ook balen dat de dader overleden is! Niet alleen omdat hij nu onder zn straf uitkomt maar omdat we er nu nooit achter zullen komen waarom hij het gedaan heeft!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeeeeeeeeeeeetje... :pale:
    Ik ben echt helemaal overdonderd, mijn vriendin ( die zich ook had opgegeven met derek ) belde mij net..
    Haar moeder was gisteren de hond aan het uitlaten geweest, was er een onbekende vrouw naar haar toegelopen, en die was met haar begonnen te praten, eerst een beetje over de hond enz.
    TOen had tiny tegen die onbekende vrouw gezecht van Ja we hebben het hondje eigenlijk gekocht omdat we veel verdriet hebben..
    Ja ik weet het, had die vrouw gezegt.
    Daarvoor ben ik hier ook, want ik loop hier normaal nooit.
    Klopt het dat jij je zoon bent verloren? *jaa.
    En klopt het dat hij ongeveer zo groot was ( wees ze aan met haar hand) vergeleken bij jou? * klopte ook.
    En dat hij vaak blouses aan had vaak van een merk?
    Hij was op aarde groot, veel vrienden en veel liefde, maar waar hij nu is, is hij heel klein..
    Je moet hem loslaten want zonder jou acceptatie, kan hij niet vrij zijn.
    vanaf zijn dood is hij iedere dag bij je geweest, altijd heeft hij achter je gestaan,.. maar het is nu tijd om hem los te laten.
    DIe moeder had dus helemaal perplex gestaan, maar had ze gezegt: hoe weet jij dan??
    Nou zei die vrouw: hij staat achter je, daarom weet ik wat hij altijd aan had en hoe groot hij is, het is een mooie jongen. Ik zie hem en hij is gelukkig,.
    Hij staat achter je met andere engelen ( dit klinkt dan weer een beetje creapy, maar het is echt gezegt! ) , waar hij nou is is hij klein, wel heel gelukkig, maar kleiner dan op aarde..
    Wat hij heeft gedaan, heeft hij heel bewust gedaan.. * nee had tiny gezegt, dat geloof ik niet!!
    Jewel zei die vrouw meerdere keren, hij verteld mij dat hij het bewust gedaan heeft, dat hij klaar was met het leven op aarde. Probeer het te accepteren, zo kan jij hem laten gaan..

WOWW :cry: Ik vind het zo heftig!
    Ik zou jullie op de hoogte houden over derek, wat niks is geworden ( haar ouders wouden het uiteindelijk toch niet door veel negatieve reacties ).. En dit is dan wel geen Derek, maar wat een verhaal of niet!!
    T was zon lieve schat, het blijft nog steeds ongeloof dat hij er niet meer is, en als je dan zoiets hoort, rrrr de rillingen lopen me over de rug!!

Deel Deze Pagina