Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat snap ik! Maar sommigen schrijven een heel verhaal terug, en ik kom elke keer aan met mijn lullige: ik hoop dat alles goed komt..

Ja dat zeker ook, wil ook heel graag weten waarom!! Net zoals iedereen volgens mij..
    Maar ook dattie nu niet heeft kunnen zien wattie andere aan heeft gedaan, maarja, maakt dat nog uit bij een moordenaar?!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Jeeeetje das zeker een heel verhaal.........maar wel vreemd dat die vrouw daar nooit loopt...toch?

Maar ik denk dat als een wild vreemde tegen je zegd dat je het los moet laten want hij wil dat.............denk ik niet dat ik het direct zou geloven of er wat mee zou willen doen! Op zich vind ik het ook wel een beetje brutaal hoe goed bedoeld het dan ook zou zijn.

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee klopt maar ze had ook gezegt dat daar nooit liep maar dat ze er gisteren dus soort van naar toe werd 'geleid'..
    Dus ja het is zeker heel erg raar!
    Ze heeft wel de nama van de mevrouw mee gekregen en nu willen ze er misschien een keertje langs..

4. MvN

MvN Niet meer actief

wat een verhaal!!! Ik zou me ook doodschrikken!

Even een vraagje:
    Net probeerde ik weer eens mijn baarmoeder te voelen nou voelde ik zo'n 3 vingers boven mijn schaambot en hard heuveltje, Want als ik erover heen ging was het zeg maar een heuvel en best gevoelig..

Ik ga dan zeg maar vanaf mijn navel een beetje heen en weer bewegen naar beneden... beetje drukkend dan hea ?:p

Is dat dan me baarmoeder?

5. MvN

MvN Niet meer actief

Sorry sloppy dat ik niet reageer op dat B12 maar heb er echt geen ballen verstand van :oops:

6. MvN

MvN Niet meer actief

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Sorry ik roos, daar heb ik dan ook weer geen verstand van, want ik probeer hem ook elke keer te voelen maar naar mijn idee voel ik behalve dat het allemaal wat dikker is , niks vreemds!!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kan ook niet helpen.....ik voel het bij mij ook niet.
    Ik weet alleen dat mn beebje nu net onder mn navel zit dus ik ga ervan uit dat mn baarmoeder dan wel boven mn navel zit.

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sloppy gelukkig weet je nu wat het is!Krijg je nu weer injecties?

@Leonie wow wat een bijzonder verhaal!Ik denk dat ik zou schrikken als iemand zoiets zomaar tegen mij zou zeggen op straat...

@Roos je hebt best kans dat dat je baarmoeder is hoor, ik voel nu ter hoogte van mijn navel echt de rand van mijn baarmoeder..Vorige week bij de vk was hij 3 vingers onder mijn navel kan dus best dat ie nu zo hoog zit.Als je naar de vk gaat moet je het gewoon vragen dan laat ze je het voelen hoor...

Vandaag in het nieuwe huis van mijn broer wezen kijken, erg mooi!Ik werd alleen snel door hem weggestuurd omdat ze nog aan het verven waren(met verf op waterbasis) en hij is zo bezorgd hihihi

10. MvN

MvN Niet meer actief

Jaa vind het alleen zo raar dat ik dan onder dat randje niks meer voel :(

Wel lief dat ie zo bezorgd is hoor!! mijn zwager vond het maar raar dat ik niet langs kwam als ze aan het verven waren

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hooooiiiii!

Sorry kan ook niet helpen wat betreft de baarmoeder. Die van mij komt amper boven het schaambot uit omdat hij zover naar achteren ligt.

Van B12 heb ik helaas ook geen verstand... :oops:

Leoniiee, wat een verhaal! Beetje eng wel maar als het echt zo zou zijn ook wel erg mooi. Maar het doet me wel heel erg aan de serie "Ghostwisperer" denken...ik hoop maar niet dat die vrouw dat ietsje te vaak heeft gezien en gewoon dingen verzint. Dat zou heel erg pijnlijk zijn...

Wat betreft de dader van gisteren...pfff...ik vind het ook heel erg dat ie dood is. Ik denk dat veel mensen nog wel wat vragen voor hem hadden. Een collega van mijn moeder was erbij...die zat in het huis naast "de Naald" en is nog bij die man gaan kijken of ze wat kon doen en heeft hem nog even gesproken voor ie weer wegzakte. Zij kan het ook heel moeilijk loslaten :cry:

Bij komt vooral verwarring naar boven...kunnen we nu niet eens meer normaal koninginnedag vieren? Moet dat ook allemaal aangescherpt worden? Dat is toch belachelijk? En dat allemaal vanwege 1 achterlijke idioot...bah :evil: Daarbij is er nog de kredietcrisis en alarmfase 5 voor de wereldgezondheid. Nou, vanaf nu moet het maar weer een beetje positiever worden, vinden jullie ook niet? :D :D :D

Sorry voor mn geleuter hehe, maar schrik soms best van de dingen die ons nu overkomen. Ben er niet constant mee bezig, maar af en toe is het opeens zoveel. Nu ga ik weer aan alle leuke dingen denken (mn meisje en beebje 2 bijvoorbeeld :) )

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden, was ik ook weer!
    Wat een nieuws dat uit apeldoorn bah bah!
    Verder zijn we al 2 dagen druk bezig met de kinderkamer te schilderen ;)

Sloppyslayer wel fijn dat ze weten waar het aan ligt die vermoeidheid!

Leonie wat een verhaal zeg! Maar ook wel mooi als je het meemaakt denk ik.

Verder iedereen een heel fijn weeken!

13. 0babydream0

@Roos dat zal wel normaal zijn daar zwemt je beebje in het vruchtwater hihi!

@Shaula je hebt helemaal gelijk!Op naar betere tijden!!!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @babydream: Ik krijg nu gewoon weer vaker injecties

@Roos: zeker lief dat je zwager zo bezorgd is!

15. MvN

MvN Niet meer actief

Whoehahaha die van mij juist niet ;) Die vind het belachelijk dat ik niet langs kom als hij aan het schilderen is

16. 0babydream0

@Sloppy dat was mijn broer!hihi

17. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Lees nog wel mee hoor, maar heb zeer weinig te melden.
    Alles gaat goed. Geen kwaaltjes helemaal nergens last van op wat vermoeidheid eind van de middag na.
    Ben zeer benieuwd wanneer ik de kleine uk ga voelen, maar dat zal denk ik nog wel even duren, omdat mijn baarmoeder naar achtergekanteld ligt en met het hartje luisteren op 12 weken het ook nog moeilijk te vinden was daardoor.

Afgelopen week effe minder meegelezen, want had mijn hoofd bij mijn hond Gandor die een zware darmvirus had en ook 2 dagen opgenomen is geweest in de dierenkliniek.
    Gaat vanaf vandaag gelukkig een heel stuk beter met hem.

18. Dit is de wandschildering voor op Esmée haar nieuwe kamertje:

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ooooooh wat een lieve tekening :D

20. Maia

Maia Niet meer actief

hey meiden!

Bedankt voor de succeswensen: ik heb een 8- :D dus ben helemaal gelukkig (o ja, de - is omdat ik met m'n handen in m'n zakken stond omdat ik ze anders niet in bedwang kon houden hihi.. maar dat is niet erg ;))

Verder wel heel leuk, ik hoorde net van de buurvrouw van mijn buurvrouw dat zij ook zwanger is :) Ze is 3 november uitgerekend dus dat is wel erg leuk.

@sloppy: balen dat je B12 weer zo laag was. Gelukkig is er wat aan te doen. Hopelijk voel je je snel beter!

@Leoniiee: wat een verhaal zeg!

@Roos: dat zou je baarmoeder moeten zijn denk ik.

@Gandor: fijn dat alles goed is :)

@Knuffelkonijn: wat een leuke wandschildering zeg! Heel mooi :)

Deel Deze Pagina