Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    OO! Ja dat was ook Babydream...........kwam omdat jou naam er weer boven stond :oops:

2. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hoihoi

Wat een verhaal leonie....ik krijg er altijd beetje kriebels van. Brrrr
    Maar wel mooi als dat de meoder van je vriendin helpt! Ik hoop t!!!

Sloppy. Hopelijk voel je je snel weer beter!!! Gelukkig krijg je nu vaker je medicijnen en weet je wat t is waarom je zo moe was!

Goed zo Maia!!! Een 8- is heel netjes hoor. Gewoon trots op zijn!!! Gefeliciteerd!

Wat een moie tekening knuffelkonijnj!! Heel schattig!!!

Ik voel ook nog steeds niks. Maar moet maandag naar vk dus ga t dan wel vragen (volgens mij heb ik dit al een keer opgeschreven, dejavu)

Shaual, groot gelijk! Op naar betere trijden!!! mag nu wel een keer.

Nou mijn eten wordt net gebracht...heel gezond uiteraard (patat en shoarma :) )

bye bye

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Inderdaad shaula! Ik zei dat ook meteen: het lijkt wel die vrouw van goshtwisperer, nouja het schijnt dat die mensen wel echt bestaan die zoiets zien en door 'moeten' geven.
    En wat erg voor die collega van je moeder! Maar wat bedoel je met in het huis van de naald?? En wie heeft ze gesproken!? Die Karst? Jeetje, heftig hoor!

Rrr, als je zoekt op youtube gewoon naar filmpjes van gister, krijg je de meest lugubere filmpjes te zien.. Brr,, eigenlijk wel heel erg sneu dat dit te zien is.voor de slachtoffers en de familie!
    HEEL erg dat er gewoon alweer een 7e dode is! :(
    Verschrikkelijk!!!

Soms moet je het gewoon even van je af praten he..

VOlgens mij voelde ik de beeb net weer ! :D maar ik durf het nog niet meer 100 % zekerheid te zeggen, ik zeg al elke keer: Trap nou hardeeeeeer!!
    Kan niet wachten totdat ik hem/haar dagelijks ga voelen!
    Heerlijk lijkt me dat!

Maia, super van je mooie cijfer! En van die handen in je zak dat ken ik hoor, haha waar moet je anders laten!! ;)

Gandor, mooi en gelukkig dat met Gandor alles goed is!!

Daantje, hoe is hett/?

Fijn weekend iedereen!!! :D Xxxx

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah Lekker lekker sannie! Heb ik gisteren nog gehad!!
    Net lekker prei ala creme op met aardap. en fishsticks! :D
    hmmmmm!

En idd, ik hoop ook dat de moeder van mijn vriendin er veel aan heeft!!!

Eetsmakelijk he! :D

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Sloppy;
    balen meid dat je B12 nu weer laag is :( maar wel fijn dat het eigelijk toch daar aan ligt, want dan kan er tenminste wat aan gedaan worden :D
    ik moet dinsdag weer een fijn prikje halen.. de huisarts raadde mij 1x per 2 maanden aan na de 6 wekelijkse prikken, maar dat doe ik toch maar eens mooi niet.. mijn waarde was 160 en zal na 6 prikken echt niet zo supergoed op peil zijn dat 1x per 2 maanden voldoende is denk ik..

@ Buddy Leonie; wow dat lijkt me schrikken als er in een keer zo iemand naar je toe komt! Maar lijkt me wel erg fijn als de vrouw ‘’ echt’’ blijkt te zijn, zodat je toch meer te weten komt. Jammer dat het met Derek niks is geworden!
    Hoe is het trouwens nu met Joep? :) is hij al een beetje over zijn castratie heen?
    leuk dat je buikje zo hard groeit! Hier groeit hij ook hard, en heb ook al striae aan de zijkant van mijn buik, ook maar 2 streepjes net als jij! Erg he in Apeldoorn? Vind het jammer dat Karst dood is.. zo komt hij er makkelijk vanaf.. bah! Ben er zo kwaad om..

@ knuffelkonijn; super mooie tekening zeg!! Echt heel mooi

@ Gandor; pff dat is ook niet niks dat je hond is opgenomen.. Gelukkig lijkt het beter te gaan! Beterschap meid!

@ Maia; super punt zeg een 8- en je was nog wel zo zenuwachtig. Zie je wel dat je het kan!! ;)

@ Sannie; super zeg dat je denkt dat je de baby hebt gevoeld

@ mezelf; ik ben DOODOP.. we hebben hier van 6.30 tot 18.30 gewerkt en nog eens gewerkt..
    eerst hadden we gister de hele huiskamer en keuken afgeplakt en afgedekt en vanmorgen is de huiskamer en de keuken wit getext.. daarna moest alles gepoetst worden en moesten de meubels weer naar binnen, en moest alles uitgewassen worden ( gordijnen enzo)
    toen dat eenmaal klaar was moesten we alle troep opruimen van de dakramen die vanmorgen waren geplaatst en 3 etages stoffen/stofzuigen/dweilen..
    pff ben kapot.. maar nu is alles wel brandschoon en spierwit en de zolder is af :D EIN-DE-LIJK.. wat een rust.. nu kan ik eindelijk me op mijn aankomende bruiloft richten, want dat werd een beetje uitgesteld door alles wat er nog moest gebeuren..

Ik denk trouwens ook dat ik de baby heb gevoeld eergisternacht.. ik lag te slapen en werd wakker van een soort gefladder in mijn buik.. eerst dacht ik dat ik het me verbeelde, maar een uurtje later voelde ik het weer, echt super! Hoop dat ik het snel weer voel haha

pff vind het nog steeds erg wat er in apeldoorn is gebeurd.. en hoor je ook nog mensen grapjes maken '' even apeldoorn bellen'' BAH..en ik baal ervan dat Karst dood is.. had liever gezien dat hij 30 jaar cel zou krijgen voor alles wat hij mensen heeft aangedaan.. ( al is dat in NL vrij uniek een lange celstraf)

Nu ga ik maar eens lekker liggen op de bank haha

fijn weekend meiden!!

6. SeaShell

blehh die beelden die worden uitgezonden over het drama in apeldoorn.. echt VRE-SE-LIJK. kon er niet naar kijken.. je zag gewoon de slachtoffers met plassen bloed liggen enzo :(

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Maia: een 8- gefeliciteerd! Dat is een heel mooi cijfer!

@Daantje: Goed zo! Als je ziet hoe snel het bij mij wegzakt moet jij helemaal voorzichting doen!

Mijn mannetje is vandaag begonnen met zn nieuwe baan en hij kreeg vanmorgen zn rooster voor volgende periode binnen. Hij moet heel veel avonden werken!
    Kan ik al mijn Favo series kijken :D Maar ik hoop wel dat dit niet elke periode zo is want ik vind het wel gezellig als hij thuis is 's avonds!

Ik ga nu lekker even tv kijken :D

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Maia gefeliciteerd meid goed gedaan!!

@Knuffelkonijn; wat een lieve schildering!Echt schattig!

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Vandaag foto gemaakt van mijn buik :D Ik vind dat ik ook al een toeter krijg hihi

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hmmmmm..lukt niet. Ik wilde m graag eronder plaatsen :(

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Staat nu in mijn album ;)

Ik ben er nog steeds erg verdrietig over wat er gisteren is gebeurd.
    Nu X-factor kijken!

Fijne avond allemaal!!!

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden, ik heb nog niet echt veel puf om te reageren. Het gebeuren van gisteren heeft zoveel indruk om me gemaakt... Ik had (en heb) er echt buikpijn van!

Maandag 20-weken-echo: ik vind het doodeng, maar kijk er anderzijds naar uit om onze uk weer eens echt te zien, in plaats van alleen maar te horen! Ik hoop dat hij of zij het goed maakt in mijn buikkie...

Groetjes,
    Josien

13. SeaShell

Spannend Josien de 20 weken echo :D

@iedereen: hebben jullie ook zo'n last van brandende ogen? Wordt er helemaal gestoord van!

Ik ga zo maar eens slapen..

Welterusten voor straks meiden!

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden!

Ja gisteren is heel heftig, ook die zwangere vrouw dood... Tsjonge, ook de marechausseeer. In totaal 7 doden, heel bizar. Er circuleren inderdaad hele nare filmpjes, in mn huidige toestand raakt het me allemaal ook meer...

Maar goed, vandaag wel heel leuk konijntjes gehaald, we hebben nu 2 mannetjes achter het huis staan. Vind het echt super gezellig. Ze zijn nog heel wild maar ze worden vanzelf wel tammer :)

Leonie, wat een heftig verhaal zeg, jammer dat derek toch niet door is gegaan.

Sloppy, he bah meis, ik hoop dat ze je nu wel goed in de gaten houden!

Josien, spannend hoor, maandag is al snel!! Ik hoop dat je super mooie beelden gaat zien en goed nieuws gaat krijgen :)

Waterlelie, je krijgt al een buikje ja :D

Daantje, wel een beetje aan jezelf denken he, het gaat gewoon niet zoals normaal nu :) Fijn dat de zolder helemaal af is!! Gaat dat je een vlindertje hebt gevoeld ;)

Maia, een 8- is ook een 8 ;) Super meid!

Sannie, hey buddie! Leuk dat je maandag weer mag! Je moet maar net weten hoe het voelt hoor, ze liet het mij voelen en sinds dien weet ik ook pas wat het is :) Ben benieuwd waar je bm nu zit!

Lekker x-factor kijken, zo heerlijk zinloos O:)

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier nog een! In het ziekenhuis zieden ze dat het niet echt een symtoom was maar ik heb gelezen dat dit wel kan voorkomen bij de zwangerschap!
    Ik gebruik nu af en toe de lensen vloeistof van mn vriend en dat helpt wel even......ja heel even maar goed!

16. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@waterlelie mooi buikje al!

@Josien veel plezier maandag met zwaaien naar je wondertje!!

Wij nog precies 1 weekje wachten tot onze 4d echo!Ik begin toch wel een beetje nerveus en heel nieuwschierig te worden!Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
    Wij gaan dalijk weer naar het huis van mijn broer, mijn man gaat helpen met klussen en ik mag in de tuin gaan zitten...

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden de gebeurtenis van Koninginnedag heeft me ook erg aangegrepen. Wie doet nou zoiets. Vooral nu ik zwanger ben trek ik me dingen sowieso veel meer aan.

@Josien succes met de 20 weken echo maandag. Ik was ook erg zenuwachtig voor de echo bij de zwangerschap van mijn dochter. Heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. Wij hebben 22 mei de 20 weken echo.

Maandag de geslachtsbepaling en pretecho...Ben ook zeer benieuwd. Heb ook een buikfoto gemaakt.

18. Maia

Maia Niet meer actief

@baby voelen: Tot nu toe maar 2x waarvan ik dacht: dat is de baby. Meer niet. En allebei afgelopen week. Vind ik wel jammer. Maar volgens mij trapt de mijne ook niet echt naar voren maar meer naar beneden: richting mijn blaas. Moet echt om de 5 minuten :(

@daantje: doe je wel rustig aan? :) maar wel leuk dat je de baby waarschijnlijk gevoeld hebt.

@waterlelie: mooi buikje zeg!

@Josien: spannend maandag! Het komt vast helemaal goed :)

@Odess: leuk konijntjes :D

@brandende ogen: wel heel moeie ogen waardoor ze branden :)

@Aylin: spannend maandag voor jou dus ook :D

Ik moet nog een week wachten tot de 20 weken echo. Eindelijk weer. Maar ik begin dus nu al langzaam zenuwachtig te worden, heel raar.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

Hier gisteren weer goed door de apk bij de vk doorgekomen het hartje klopte mooi en mn baarmoeder zit tot mn navel.
    5juni hebben we de 20 weken echo

Nu gaan we weer naar mannetje zn neefje klussen en ik ga ook lekker chillen

20. MvN

MvN Niet meer actief

Hoi meiden!

Hadden/hebben jullie ook dat jullie toen je 14 weken was niet meer zo zwanger voelde.
    Door de medicijnen ben ik niet meer zo misselijk. In het begin van de week moest ik nog snachts veel na de wc en nu slaap ik de nacht door en hoef ik pas rond 9 uur naar de wc.
    Ook word ik magerder boven me navel! onder me navel wel meer een bol zeg maar.
    Wel zijn me borsten nog gevoelig.

Hadden jullie dit ook? Het maakt me best onzeker, want de laatste echo had ik met 11 wk 6 dg en toen was alles nog goed. En ik heb geen angelsound dus kan niet ff snel het hartje gaat luisteren.

Deel Deze Pagina